بهترین مرکز کاشت ناخن در قزوین

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن قزوین
  • بهترین ناخن کار در قزوین

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ریتا راد
0283332 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سپیده رضایی
0939587 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانیه چگینی
0922608 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نگین بیگی
0910445 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0905122 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسان
0912883 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در قزوین
سالن کاشت ناخن قزوین
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قزوین

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی قزوین

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در قزوین

مرکز تخصصی کاشت ناخن در قزوین در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در قزوین | بهترین ناخن کار در قزوین

بهترین مرکز کاشت ناخن در قزوین

بهترین ناخن کار در قزوین

بهترین مرکز کاشت ناخن قزوین -برای کاشت ناخن ابتدا سطح ناخن ها را به وسیله سوهان برقی مقداری می‌تراشند. این کار باعث خشک شدن سطح ناخن و استحکام ناخن می شود بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند تا ناخن ها از قارچ زدن در امان بمانند. بعد از زدن ضد قارچ، پرایمر را بر روی ناخن میزنند. پرایمر، نوعی چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک میکند. در نهایت، برای فرم دادن از سوهان و برای پولیش کردن، از بافر استفاده می شود. این مراحل در تمام انواع کاشت های ناخن یکسان است. هرچه ناخن کاشته شده ضخامت کمتری داشته باشد، به ناخن های طبیعی بسیار شباهت دارند و باعث زیبایی بیشتری می شود. یک کاشت خوب علاوه بر داشتن زیبایی و ظرافت، باید استحکام بالایی هم داشته باشد. این ناخن‌ها در همه نوع سایز و فرم و هر نوع رنگ و طرحی وجود دارد. افراد با توجه به سلیقه شان، فرم ناخن را انتخاب می‌کنند که نوک تیز، نوک گرد یا نوک مربعی باشد.

بهترین ناخن کار در قزوین

بهترین مرکز کاشت ناخن در قزوین

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کاشت ناخن در قزوین می پردازیم.

همه چیز در مورد دوره آموزشی کاشت ناخن:

شاید شما هم ناخن‌های کوتاه و ضعیف و شکننده‌ای دارید، به همین خاطر نمی‌توانید ناخن‌های خود را بلند کرده و آنها را به فرم دلخواه خود طراحی کنید؛ و یا شاید عادت به جویدن ناخن‌های خود دارید و یا به هر دلیلی ناخن‌های شما فرم زیبا و مناسبی ندارند. همان‌طور که می‌دانید، ناخن‌های زیبا و مرتب، تاثیر چشم گیری در زیبایی دست‌های ما دارند، پس نباید از رسیدگی کردن به ناخن‌های خود غافل باشیم، به علاوه داشتن ناخن‌های زیبا و مرتب و طراحی شده، نشان دهنده ظرافت و سلیقه شما است.

امروزه بسیاری از خانم‌ها، بیرون از منزل مشغول به کار هستند و به دلیل این مشغله‌ها فرصت کافی برای رسیدگی کردن به ناخن‌های خود را ندارند. پس بهتر است که به یک ناخن‌کار حرفه‌ای و ماهر مراجعه کنند. چنان‌چه مایل هستید که نکات لازم برای طراحی و کاشت ناخن را بیاموزید، دوره‌های آموزشی به صورت مبتدی و حرفه‌ای در این زمینه برگزار می‌شوند؛ که با یاد گیری نکات لازم برای کاشت ناخن، می‌توانید از راه این رشته پرطرفدار و پرمشتری، به کسب درآمد بپردازید.

از سرفصل‌هایی که شما در طی این دوره آموزشی با آنها آشنا می‌شوید، می‌توان به این موارد اشاره کرد؛ مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش و لمینت ناخن، انواع طراحی و… البته دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری هم در زمینه کاشت و طراحی ناخن وجود دارند که با سپری کردن آنها، می‌توانید در این رشته پول‌ساز کسب درآمد کنید.
این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهیم داد.

سرفصل‌های آموزشی دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن:

در ابتدا شما در این دوره با تمامی نکات لازم برای حفظ بهداشت و نکات لازم برای جلوگیری کردن از پیدایش قارچ ناخن، آشنا خواهید شد؛ زیرا در انجام خدمات ناخن، رعایت و حفظ بهداشت اهمیت بسیار زیادی دارد، چون اگر بهداشت لازم رعایت نشود، مشتری‌ها به قارچ ناخن مبتلا می‌شوند که یکی از دردناک‌ترین بیماری‌ها است. پس از آن به فرا گیری تخصصی مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید.

سوهان کشی و رفع مواد اضافی از اطراف ناخن‌ها، همچنین داشتن سطح ناخن صاف و بدون پستی و بلندی به شدت مهم می‌باشد. شما در این دوره ابتدایی کاشت ناخن، طرز صحیح سوهان دست گرفتن، سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی بر روی سطح ناخن را نیز آموزش خواهید دید. شما باید دورگیری بی نقص انجام دهید تا از هواکشی و بلند شدن مواد جلوگیری شود. در ادامه نیز انواع مزیت‌ها و تفاوت‌های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… را آموزش خواهید دید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی:

این دوره پیشرفته، جهت حرفه ای‌تر شدن شما برگزار خواهد شد؛ مانند سایر شاخه‌های آرایشگری، به روز بودن خدمات طراحی و کاشت ناخن، اهمیت بسیار زیادی دارد تا بتوانید نیازهای متنوع مشتری‌های خود را رفع کنید. این دوره که مدرکی معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه برای شما به ارمغان می آورد، مواردی چون: دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی را آموزش خواهید دید. بدون شک این دوره، به تمرین و تکرار بسیار نیاز دارد و در نهایت شما را به یک ناخن‌کار حرفه‌ای و به روز تبدیل خواهد کرد.

نکاتی که در دوره پیشرفته آموزش کاشت و طراحی ناخن می‌آموزید:

در دوره پیشرفته کاشت ناخن، شما با موارد حرفه‌ای‌تر و پیشرفته‌تری آشنا خواهید شد، شما در این مرحله از آموزش با انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل‌های طراحی آشنا خواهید شد و در دوره‌ای پنج جلسه‌ای جهت آموزش و تمرین، با مباحثی تخصصی‌تر از آن چه تا به حال فرا گرفته اید روبه‌رو می‌شوید. به طور مثال فرمرگذاری صحیح و اصولی، گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، ساخت ژل‌ها و پلی ژل‌های رنگی و… آشنا خواهید شد.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

تعداد افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی کاشت ناخن:

کلاس های آموزشی دوره طراحی و کاشت ناخن، زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای برگزار می‌شوند و تعداد اعضای کلاس‌ها طبق قوانین این سازمان تعیین خواهد شد. کلاس‌های خصوصی (با یک الی سه نفر شرکت کننده)، کلاس‌های نیمه خصوصی (با سه الی پنج نفر شرکت کننده) و دوره‌های آموزشی گروهی (با پنج الی پانزده نفر شرکت کننده) در صورت به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان، این کلاس‌ها با هماهنگی مربی تشکیل خواهد شد. این کلاس‌ها برای افراد پرمشغله‌ای که به هر دلیلی نمی‌توانند در زمان معین شده از طرف آموزشگاه در کلاس‌ها حضور به عمل آورند، کلاس‌هایی در آخر هفته ها، جمعه‌ها و نیز ساعات پایانی روز (عصرها) برگزار خواهد شد.

در دوره کاشت و طراحی ناخن، به چه ابزار و وسایلی نیاز داریم:

طراحی و کاشت ناخن، مانند هر رشته دیگری به لوازم و ابزار خاص خود نیاز دارد تا بتوانید به بهترین نحو ممکن نیازهای مشتری خود را بر طرف سازید. این لوازم در طی دوره آموزشی در اختیار هنرجویان قرار خواهند گرفت. وسایل مورد نیاز در این دوره آموزشی عبارتند از: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، محلول ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و…

توانایی‌های کسب شده در دوره طراحی و کاشت ناخن:

هنرجویان در دوره آموزشی کاشت و طراحی ناخن، با انواع لوازم مورد نیاز برای انجام این کار و نیز نحوه صحیح استفاده کردن از این لوازم و نیز تمامی نکات بهداشتی مورد نیاز به خوبی آشنا می‌شوند؛ و در نهایت بعد از کسب مدرک معتبر، می‌توانند وارد بازار کار شوند و از راه این رشته پرطرفدار به کسب درآمد بپردازند.

سخن آخر:

رشته کاشت و طراحی ناخن، یک رشته بسیار محبوب در میان خانم‌ها است و این روزها متقاضیان کاشت ناخن بسیار افزایش پیدا کرده‌اند. بعد از یادگیری نکات لازم برای انجام این کار و تمرین کردن آنها جهت رسیدن به تسلط، می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و از راه این رشته پرطرفدار، به کسب درآمد بپردازید. رعایت کردن نکات بهداشتی در انجام این حرفه اهمیت زیادی دارد و به علاوه باید اطلاعات خود را دائما به روز رسانی کنید و انواع تکنیک‌های مورد نیاز را بیاموزید تا نیازهای متنوع مشتریان خود را برطرف کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در قزوین، بهترین ناخن کار در قزوین، آرایشگاه کاشت ناخن قزوین، سالن کاشت ناخن در قزوین، مرکز تخصصی کاشت ناخن قزوین، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!