مرکز لیزر موهای زائد در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • مرکز لیزر موهای زائد در رشت
  • بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کاوه قرایی نژاد
0133311 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قربان زاده
0133332 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل چای
0133373 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اخلاقی
0133311 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لاوین
0133373 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیگارودی
0133211 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

مرکز لیزر موهای زائد در رشت
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات پوست و رفع موهای زائد …



  • مرکز لیزر موهای زائد در رشت
  • مرکز لیزر موهای زائد در رشت

مرکز لیزر موهای زائد در رشت | بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در رشت

مرکز لیزر موهای زائد در رشت

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در رشت

مرکز لیزر موهای زائد خوب در رشت -بهترین ترین مسیری که افراد کلافه از سالن های اپیلاسیون و دستگاه های اپلیدی، تیغ، مومک و… میتوانند در پیش بگیرند، جایگزینی لیزر است. البته که این مسیر گزینه ی مناسبی نیز برای متقاضیانی که دچار خستگی از جوش های متوالی و موهای زیر پوستی آزار دهنده هستند، است. توصیه میکنیم پیش از مراجعه به کلینیک ها و مراکز مربوطه برای درمان حتما این مقاله را مطالعه فرموده تا به خوبی نکات مرتبط با لیزر موهای زائد آگاه شوید.

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در رشت

مرکز لیزر موهای زائد در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در رشت می پردازیم.

لیزر موهای زائد:

بهترین ترین مسیری که افراد کلافه از سالن های اپیلاسیون و دستگاه های اپلیدی، تیغ، مومک و… میتوانند در پیش بگیرند، جایگزینی لیزر است. البته که این مسیر گزینه ی مناسبی نیز برای متقاضیانی که دچار خستگی از جوش های متوالی و موهای زیر پوستی آزار دهنده هستند، است. توصیه میکنیم پیش از مراجعه به کلینیک ها و مراکز مربوطه برای درمان حتما این مقاله را مطالعه فرموده تا به خوبی نکات مرتبط با لیزر موهای زائد آگاه شوید.

تاثیر لیزر موهای زائد:

استفاده از دیگر روش ها همچون استفاده از وکس، شمع، موچین و اپیلاسیون علاوه بر وقت گیر بودن دردناک نیز می باشد و از معایب اصلی آن این است که با به جریان انداختن مو سبب ازدیاد موهای زائد می شود؛ بنابراین تمامی این موارد سبب شده است که این روش بسیار مقرون به صرفه باشد و طرفداران زیادی در میان آقایان و خانم ها پیدا کرده است.

هزینه لیزر موهای زائد:

هزینه لازم به پرداخت در امر لیزر موهای زائد بسته به نوع دستگاه و تعداد جلساتی است که شما در آنها برای این اعمال اصلاحی شرکت می‌کنید. توجه داشته باشید در صورتی که فردی مشکلات هورمونی مجدداً به سرعت زائدبدن رو کند بسیار زیاد است. پس پیش از انجام فرایند لیزر به خوبی با انجام آزمایش از از داشتن یا با وجود این سپس میتوانید پروسه لیزر را در مراکز درمانی معتبر طی کنید.

بررسی شایعات لیزر کردن

تأثیر لیزر بر سرطان:

از پرتوهای نوری که برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود؛ فقط برای گرم کردن فولیکول و از بین بردن آن‌ها استفاده می‌شود؛ پرتوهای فرابنفش و اشعه ایکس و یا پرتوهای یونیزان منجر به سرطان می‌شود؛ که با این پرتوهای نوری متفاوت است.

تأثیر لیزر بر نازایی در مردان و خانم‌ها:

عمق نفوذ پرتوهای نوری به پوست بدن چیزی حدود چند میلی‌متر است؛ بنابراین این میزان از نفوذ هرگز به تخمدان و بیضه نخواهد رسید و هیچ تأثیری بر روی آن‌ها نخواهد گذاشت.

تأثیر لیزر بر روی پرده بکارت:

به دلیل عمق ناچیز نفوذ پرتوی نوری به پوست بدن، این احتمال رد خواهد شد؛ که این لیزر بر روی پرده بکارت تأثیری داشته باشد.

تأثیر لیزر بر آسیب چشمی:

تنها به دلیل عدم تبحر اپراتورها و پزشک متخصص، احتمال آسیب به چشم اتفاق خواهد افتاد؛ برای انجام لیزر به‌طورمعمول از عینک‌های مخصوص همراه یک‌تکه پارچه در زیر آن استفاده می‌شود؛ تا آسیب احتمالی به چشم را از بین ببرند.

تأثیر لیزر بر واریس:

لیزر سبب دیده شدن واریس می‌شود؛ نه اینکه باعث واریس شود؛ چراکه نفوذ پرتو به ‌پوست همان‌طور که گفته شد؛ چیزی حدود چند میلی‌متر است و تأثیری بر روی عروق و وریدهای پوستی ندارد.

دستگاه های لیزر:

به طور کلی سیستم متفاوت از هم برای دفع موهای زائد افراد وجود دارد سیستمهای لیزری و غیر لیزری.
سیستم ها و دستگاه های غیر لیزری چه اصلی ترین علت استفاده از آن دسترسی آسان تر و قیمت ارزان در نسبت به سیستم لیزری است وآن را IPL می نامند. از لحاظ کارکرد و تأثیر نسبتاً اما قدرت چشمگیر و سرشناسی مانند سیستم لیزری ندارند در مقابل عوارض و معایب بیشتری مانند سوختگی پوست و بازگشت مو را دارا هستند یا به عبارت دیگر احتمال رخداد آنها بیشتر است. در مقابله سیستم های لیزری به گونه های مختلفی تقسیم می‌شوند که سیستم دایود و الکساندرایت است. این دو سیستم از لحاظ مکانیسم و ساز وکار، نوع پوستی که در آن می‌توانند به کار گرفته شوند و همچنین طول موج متفاوت هستند. برای مثال لیزری که برای پوست سبزه و تیره به کار می رود نباید برای پوست روشن و گندمگون به کار گرفته شود انتخاب نوع لیزر و تشخیص آن البته بر عهده پزشک متخصص شما می باشد.

لیزر بدون وارد کردن سوزنی در پوست انجام می شود. لیزر روی سطح پوست اعمال می شود و بدون برجای گذاشتن زخم و سوراخ به عمق پوست نفوذ می کند. الکترولیز می تواند تمام موهای ناحیه را برای همیشه از بین ببرد، اما لیزر در هر دوره درمان تا 70، 90 درصد موها را به طور دائم از بین نمی برد. لیزر سریعتر است و می تواند کل ناحیه بیکینی را در ۶ الی ۷ جلسه درمان کند، اما استفاده از الکترولیز گاهی ممکن است تا 2 سال به طول بی انجامد. هر جلسه لیزر موهای زائد بیکینی چند دقیقه طول می کشد، اما الکترولیز بسیار بیشتر طول می کشد.

این که صدرصد بگوییم متحمل هیچ دردی نمیشود در واقع حقیقت ندارد؛ به عبارتی دیگر درد وارد شده به آن صورت نیست که نتوانید تحمل کنید و مجبور به استفاده از کرم های بی حس کننده شوید (البته در اکثر موارد). تعداد زیادی از متقاضیان انجام لیزر ضمن این که گفته اند درد خاصی را جز کمی احساس سوزن شدن احساس نمیکنند، درد لیزر را به برخورد کش پلاستیکی به پوست تشبیه کرده اند.

نکته مثبت انجام لیزر بیکینی این است که در صورتی که اگر آن ناحیه بعد از لیزر در معرض لیزر قرار نگیرد فاقد هرگونه عارضه و آسیب جدی خواهد بود. خوب است بدانید لیزر تقریبا برای شما شرایط بدون عوارضی را فراهم کرده اما شما باید دقت داشته باشید در این مدت به سولاریوم نرفته و قصد آفتاب گرفتن نکنید.

انواع لیزرها:

لیزر زیر بغل:

این نوع لیزر را میتوان در گروه ساده ترین لیزرها قرار داد که در ۴ جلسه (حداقل) و مدت زمان انجام آن در هر جلسه کمتر از ۱۰ دقیقه میباشد. از نتایج مثبت این لیزر میتوان به از بین رفتن دائمی تیرگی آن ناحیه و کمتر شدن رویش مجدد موهای زائد آن در آینده اشاره کرد.

لیزرپا:

لیزر پا که از رایج ترین نوع لیزر های موجود در این عرصه است در طول ۶ تا ۸ جلسه همراه با لیزر بیکینی (واژن) انجام می پذیرد.

لیزر صورت:

همه ی اکثرا ما تجربه ی کلافگی از موهای زائده روییده در زیر چانه و ابروها را داشتیم. این زوائد خوشبختانه با استفاده از لیزر به خوبی قابل برطرف شدن هستند. افراد برای لیزر صورت باید بیش از ۸ جلسه مراجعه به کلینیک مد نظر را داشته تا فرایند ۸ دقیقه ای لیزر روی صورت آنها انجام شود.

موهای زائد و بانوان دارای تنبلی تخمدان:

عموما وجود، تراکم و افزایش موهای زائد در همه ی بانوان یک مشکل کاملا اساسی است؛ اما بانوان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان می توان به صراحت گفت که بیشتر رنج میبرند، چرا که در این افراد، موهای زائد ضخیم و زیاد می شوند و از طرفی دیگر استفاده از روش هایی مانند وکس و بند انداختن هم پاسخگو نبوده و حتی باعث وخامت اوضاع هم میشوند. تاثیر لیزر موهای زائد در بانوان مبتلا به این بیماری کمتر از مشتریان عادی است اما بازهم عملکرد چشمگیری به خصوص در دفع موهای زائد صورت از خود نشان می دهد.


سوالات متداول لیزر موهای زائد

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف
چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و … متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز لیزر موهای زائد در رشت، بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در رشت، بدن، خانم ها، بانوان، لیزر موهای زائد رشت، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!