آموزش آرایش دائم در تبریز
  • آموزش آرایش دائم در تبریز
  • آموزش تاتو ابرو در تبریز

آموزش آرایش دائم در تبریز
آموزشگاه آرایش دائم
  • 0914 345 ****
  • 041 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



بهترین آموزشگاه تاتو ابرو در تبریزدر مرکز آموزشی هایپر بیوتی تبریز

آموزش آرایش دائم (تاتو ابرو- خط لب- خط چشم) به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز آموزشی تاتو صورت در تبریزدر سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کننده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش آرایش دائم در تبریز | آموزش تاتو ابرو در تبریز

آموزش آرایش دائم در تبریز

آموزشگاه تاتو ابرو در تبریز

آموزش آرایش دائم در تبریز -داشتن ظاهری زیبا برای خانم ها، دغدغه ای همیشگی است، از این جهت، آن ها به دنبال زیبایی دائمی هستند. همین دغدغه و خواسته باعث شده که وقت زیادی را صرف آرایشِ خود کنند. قطعا این را خوب می دانید؛ آرایش کردن جدا از اینکه وقت زیادی را می گیرد، هزینه های بالایی را هم شامل می شود.

هزینه هایی که باید صرف موادو لوازم آرایشی با قیمت و ماندگاری بالا شود. برای برآورده شدن این خواسته و رفع مشکل وقت و هزینه، روشی نوین ارائه شده است، به نام تاتو یا آرایش دائم. این تکنیک، راهکار مناسبی است برای خانم هایی که به دنبال زیباییِ صورت و اعضای بدن خود برای مدت طولانی هستند. به تزریق مواد خاصی به دومین لایه ی پوست به نام درم که بر خلاف لایه ی اول پوست خونریزی نکرده و طرح مورد نظر ماندگار شده و از بین نمی رود، تاتو یا آرایش دائم می گویند.

آموزشگاه تاتو ابرو در تبریز

آموزش آرایش دائم در تبریز

بهترین مرکز تاتو ابرو در غرب تبریزدر اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو ابرو در تبریز می پردازیم.

تاریخچه ی تاتو یا آرایش دائم:

در سال ۱۹۰۲ میلادی، یکی از هنرمندان و طراحان مد انگلستان به نام مک ساترلند، برای اولین بار از تاتو استفاده کرد. کار وی باعث شد که مردم امریکا با این روش آشنا شوند. با گذشت زمان، در دهه ی ۳۰ میلادی، تاتو به اوج خود رسید و به یکی از پرطرفداترین روش ها، برای زیبایی تبدیل شد.

در اکثر کشورها، تاتو به شیوه های متفاوتی انجام می شود. این روش ها، منشاء فرقه ای، مذهبی و سنتی دارند. مهمترین منشا تاتو، زیباییِ آن است که باعث گسترش تاتو در جهان شده است. مسلما مشاهده کرده اید که تاتو ها در طرح های گوناگونی انجام می شود. گوناگونیِ طرح ها به الهامات، سنت ها و سلیقه های مردم هر کشور، بستگی دارد.

طرح ها می توانند علاوه بر زیبایی، معناهای متفاوتی داشته باشند. تاتو در هر کشور، با وسایل و مواد متفاوتی انجام می شود که علاوه بر درد و خونریزی، این امکان هم وجود دارد، بیماری های عفونی و پوستی را نیز ایجاد کند. با پیشرفت در حوزه ی آموزش تاتو، تاتو کار، با تسلط و مهارت کافی که به آموزش ابزارها و مواد دارد، احتمال بروز خطر و حتی بیماری ها را به حداقل می رساند.

دوره ی آموزشی تاتو یا آرایش دائم:

یکی ازسخت ترین رشته های زیبایی فنی و حرفه ای، تاتو می باشد. از این جهت، برای هنر جویانی که قصد گذراندن این دوره ی آموزشی را دارند، لازم و ضرویست که قبل از شروع دوره با رشته های پیرایشگری صورت و ابرو، آشنایی داشته باشند. هنرجو، جهت آماده سازی پوست و طراحی تاتوی مناسب با چهره، باید مهارت لازم را داشته باشد و مهمتر از هر چیز، آشنایی با ضوابط ایمنی و بهداشتی، از اصولی ترین پیش زمینه برای شروع دوره ی آموزشی می باشد.

هنرجویان در طی این دوره، به طراحی و اجرای تاتو، مسلط شده و با آموزش های مربوط به استرالیزاسیون و گند زدایی و آناتومی پوست و مو آشنا می شوند‌. در این دوره، توسط مربیان با تجربه و ماهر، آموزش سبک های متفاوتی از تاتو به هنرجویان ارائه می شود.

سبک های آموزشی تاتو شامل:

سبک لنزینگ، تتو سبک لیتل، تاتو سبک مائوری، تاتو سبک تریبال، تتو سبک
سلینک، تاتو سبک جئومتریک، تاتو سبک یولیگان، تاتو سبک مانداال، تاتو سبک بلکورک، تاتو سبک داتورک، تاتو سبک اسکچ، تاتو سبک آبرنگی، تاتو سبک کوپل، تاتو سبک رئالیسم، تاتو سبک بئومکانیک، تاتو سبک سورئالیسم، تاتو سبک تراش یوکنا و تاتو سبک هارور و دیگر سبک های تتو که مناسب با به روز ترین متد ها و مدها در حوزه ی زیبایی می باشند آموزش داده می شوند.
سر فصل های دوره ی آموزش تاتو یا آرایش دائم
1. تئوری شناخت پوست و لایه های پوست
2. ترکیب بندی و شناخت انواع رنگ ها
3. شناخت انواع لوازم و دستگاه ها
4. شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها
5. قرینه سازی ابرو، دکاپاژ، کادرابرو، شیدینگ ابرو، سایه ابرو، خط چشم، بن مژه، خط لب و رژلب
6. ریمورها
7. تمرینات عملی هنرجو
8. پشتیبانی خرید لوازم و کانال آموزشی مخصوص هنرجو

تمام این مراحل، زیر نظر مربی های با تجربه ی آموزشگاه، انجام می شود. با به پایان رسیدن این دوره ی آموزشی، هنرجو، مهارت و توانائی این را دارد که بتواند آرایش دائم ابروها و هاشور، آرایش دائم لب و سایه ی لب، آرایش دائم چشم و ترمیم هر یک را به بهترین نحوبه مشتری ارائه کند و رضایت مشتری را جلب نماید.

مربیان در طول دوره ی آموزش تاتو، مباحث زیر را به هنر جو، آموزش می دهند، مباحثی از قبیل:

1. آشنایی با تئوری نور، رنگ، انعکاس رنگ ها و کنتراست ها
2. شناخت انواع چهره ها
3. شناخت رنگ های سرد و گرم
4. آشنایی با دایره ی رنگ ها
5. نحوه ی استفاده صحیح از سوزن ها در عمق لایه های پوست
6. نحوه ی کاربرد سوزن ها در عضلات پوست
7. آشنایی با نکات و نحوه ی صحیح استفاده از بی حسی ها
8. آشنایی با عوارض بی حسی ها
9. استفاده صحیح از ابزار تاتو و مواد مصرفی مناسب

دو دوره ی مهم آموزشی

در طی دوره، علاوه بر آموزش های بالا، دو دوره ی مهم آموزشی دیگر برای هنر جویان، در نظر گرفته شده است که عبارتند از؛

1. دوره ی آموزشی میکرو بلیدینگ، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن که دوره ی آموزشی میکروپیگمنتیشن، خود شامل آشنایی با خطوط مختلف ابرو روی پوست طبیعی و مصنوعی، خطوط مختلف هاشور ابرو، می شود.
2. دوره ی آموزشی تاتو لب که شامل آشنایی با خطوط مختلف لب ها، خطوط مختلف هاشور لب، آشنایی با فرم های مختلف لب ها

ابزار و وسایل مورد نیاز آموزش تاتو یا آرایش دائم:

از وسایل و دستگاه های مرتبط با تاتو می توان به:

دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگ تمرینی، کارتریج، موچین، قلم مو برای خط چشم مویی، کاسه رنگ ابرو، برس رنگ ابرو، قلم بلند، پوست مصنوعی (فیبروز)، گوش پاکن، کیت تاتو بدن که شامل: دو ماشین تاتو برای خط کشیدن و سایه زدن، ۵۲ رنگ از برترین جوهر تاتو، پدال پایی، استرلیزکننده سوزن تاتو، کرم بی حس کننده، سوزن های متفاوت در سایزهای مختلف، کاپ جوهر تاتو، شابلون کاغذ پوستی اشاره کرد.
وسایل مورد نیاز در طی دوره ی آموزش، در اختیار هنرجو قرار گرفته و نحوه ی صحیح استفاده از آن ها توسط مربیان آموزش داده می شود.
با توجه به اینکه حفظ بهداشت و استریل وسایل استفاده شده جهت تمیزکاری و جلوگیری از عفونت و بیماریهای شایع، در طول دوره ی آموزش حائز اهمیت می باشد، این نکات توسط مربیان به هنرجو، آموزش داده می شود.

اتمام دوره ی آموزش تاتو یا آرایش دائم:

با به پایان رساندن دوره ی آموزشی تاتو که از سخت ترین دوره های آموزشی فنی حرفه ای می باشد، هنر جویان توانایی و مهارت لازم را برای طراحی و اجرای تاتو روی بدن و تاتو ابرو به دست آورده و با کسب مدرک معتبر فنی حرفه ای می توانند بهترین خدمات را در حوزه ی طراحی و اجرای تاتو یا آرایش دائم ابرو، خط چشم، خط بن مژه و خط لب، به مشتریان ارائه دهند و کسب درآمد بالایی را داشته باشند.

بازار کار تاتو یا آرایش دائم:

زمانی که هنرجو در رشته ی مدنظر و انتخابی خود به تسلط و مهارت کافی دست یابد، می تواند موقعیت شغلی خود را تثبیت کند و رضایت مشتریان را جلب نماید. در حوزه های زیبایی و آرایشگری، هم سو شدنِ آرایشگر با تغییر و تحولات روزانه ی دنیا، مهمترین دلیل برای پیشرفتش می باشد.

به روز کردن اطلاعات، آموزش و به کار گیری ِ متد جدید، باعث پیشرفت روز افزون آرایشگر است. تاتو یا آرایش دائم از مشاغل پردرآمد و پر طرفدار بوده و افرادی در این زمینه موفق هستند و پیشرفت قابل توجهی دارند که مهارت و تجربه ی کاری بالایی داشته باشند.
گذراندن دوره های پیشرفته ی آموزش تاتو، به هنر جویانی که قصد پیشرفت در این حوزه را دارندو کسب در آمد بالا مد نظرشان است، توصیه می شود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شیوه برگزاری کلاسهای تاتو در تبریز به چه صورتی است؟

خصوصی بین 1 تا 3 نفر
نیمه خصوصی بین 3 تا 8 نفر
گروهی بین 8 تا 15 نفر
به صورت فشرده یا عادی برگزار میشود.

برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی به صورت نیمه خصوصی در تبریز چقدر هزینه باید بپردازم؟

جهت اطلاع از هزینه ها با آموزشگاه در تبریز تماس بگیرید

آیا با گذراندن این دوره‌ی تاتو میتوانم کسب درآمد در تبریز داشته باشم؟

بله. شیوه آموزشی به گونه ای است که بعد از اتمام آموزش شما به تمام اصول کار تاتو مسلط خواهید بود بنابراین درآمد خوبی را در تبریز کسب خواهید کرد.

بازار کار برای حرفه تاتو در تبریز وجود دارد؟

با توجه به سوق سمت و سوی جوانان به انجام تاتو این حرفه بازار کار خوبی در تبریز خواهد داشت.

آموزشگاه تبریز برنامه برای افراد شهرستانی و کارمند جهت ثبت نام در دوره آموزش تاتو دارد؟

بله. آموزشگاه تبریز برنامه‌ای برای افراد شهرستانی و کارمند جهت ثبت نام در این دوره آموزشی تاتو در نظر گرفته است به این صورت که با رسیدن تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب کلاسهای آموزشی در روزهای تعطیل و آخر هفته ها در تبریز برگزار میشود.


کلمات کلیدی:

آموزش آرایش دائم در تبریز، آموزشگاه تاتو ابرو در تبریز، مراکز آموزش تاتو در تبریز، آرایش و تاتو دائم صورت، تاتو خط چشم، تاتو خط لب و رژلب، آموزشگاه، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، کلاس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز آموزشی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!