آموزش اسکین کر در ترکیه
  • دوره های اسکین کر در ترکیه
  • آموزش اسکین کر در ترکیه

آموزش اسکین کر در ترکیه
آموزشگاه اسکین کر در ترکیه
  • 0090 345 ****
  • 0090 1234 ****
  • ترکیه

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در ترکیه در آرایشگاه هایپر بیوتی ترکیه

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در ترکیه

مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در ترکیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و دوره های آموزش اسکین کر



آموزش اسکین کر در ترکیه

آموزش اسکین کر در ترکیه

دوره های اسکین کر در ترکیه

آموزش اسکین کر در ترکیه -اسکین کر شامل پاک ـسازی، هیدرودرمی، هیـدرولـیفت، مــیکرو درم، اسـید میــوه، جوانسازی، GOLD CARE، خــاویار درمـانی به همـراه آموزش مراقبت از پوست در منزل است.

دوره های اسکین کر در ترکیه

آموزش اسکین کر در ترکیه

در اینجا به بررسی و معرفی دوره های اسکین کر در ترکیه می پردازیم.

منظور از پاکسازى چیست؟

پاکسازی یکی از مراقبت‌های اساسی پوست است که انجام آن باعث زیبایى و شادابى پوست مى‌شود. از طریق پاکسازی آلودگى‌هاى سطحى، جوش‌های سر سیاه را از سطح پوست پک میشود و باعث میشود که مواد معدنى و اکسیژن دار به لایه درمیست پوست برسد. در لایه درمیست ماده‌ای به نام کالژن وجود دارد که باعث استحکام پوست میشود.

منظور از آبرسانى چیست؟

ابرسانی باعث افزایش رطوبت پوست میشود. آبرسانی برای رطوبت رسانی به لایه بیرونی مناسب است. این روش برای از چروك زودرس جلوگیری می‌کند و برای پوست‌های خشک بسیار مفید است.

ماساژ صورت چیست؟

یکی از علت‌های انجام ماساژ صورت این است که خون در زیر پوست به حرکت درآید. این روش باعث ریلکسی و آرامش می‌شود و به جذب مواد اکسیژن‌ رسان کمک میکند. ماساژ پوست باعث تحریک پوست میشود و بهخاطر تحریک پوست، مواد زائد دفع میشود.

اسید میوه چیست؟

برای بهبود جوش‌های صورت، تقویت کلاژن سازی، جوان سازی و شفاف سازی پوست، از بین بردن چروك‌های سطحی، از بین بردن لک ناشی از بارداری از اسید میوه استفاده میشود.

HOT STONE:

میتوان از سنگ‌های آذرین برای درمان‌های مختلفی مانند جوان سازی پوسـت، جوان سازی پوست، نگهداری و مراقبت از پوست و.‌. استفاده می‌شود که باعث تحریک فیبرو بلاست ها میشود. تحریک فیبرو پلاست‌ها باعث کاهش چـین وچروک‌ها و کاهش عمق آنها روی پوسـت می‌شـود‌. به این صورت چهره فرد جوان تر میشود.

FICIAL چیست؟

فیشیال، کارهای زیبایی و بهداشتی برروی پوست صورت است که بوسیله Esthatician انجام میشود. فیشیال حدود ۵۰ الی 9۰ دقیقه طول میکشد. در این مدت کارهایی مانند احیا، ترمیم، زیبایی فوری روی پوست صورت انجام میشود.

اهداف فیشیال:

کمک به بهبود گردش خون
ضد چین و چروك
ضد افتادگی پوست
جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم، خطوط، چروك دور چشم و صورت
لایه کدر و شاخی (سلول‌های مرده) را از روی پوست برمیدارد و در نتیجه جذب کرم‌ها بالا میرود.
به افزایش tone پوست و سفت شدن پوست کمک می‌کند.
کمک به تنظیم چربی پوست
کمک به تامین رطوبت پوست
کمک به خنثی کردن آلودگی هوا و حس خستگی ناشی از ان بر پوست
شادابی پوست و حس بهتر
بازگرداندن حس جوانی
سبکی در پوست

خدمات فیشیال:

۱-پوست صورت نوجوانان Facial Teen

مسائل مربوط به پوست، خدمات حرفه ای مراقبت از پوست را به نوجوانان معرفی میکند و به آنها می آموزد چگونه از پوست خود مراقبت کنند.

۲-پوست صورت آقایان Facial Men

آقایان با مشکلاتی از قبیل خشکی پوست و التهابات مواجه میشوند و علت آن اصلاح روزانه صورت است.

۳-پوست صورت بانوان Facial Woman

خدمات پوستی برای بانوان شامل پاکسازی متعادل سازی، لیفتینگ، جوانسازی، از بین بردن جوش های سر سفید و سر سیاه، ویتامینه کردن پوست، ماساژ و فرم دهی صورت و رفع معایب پوست میباشد.

مراقبت از پوست با آموزش اسکین کر در ترکیه:

مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی به بعد پوست معمولا دچار تغییرات زیادی می‌شود. به همین دلیل باید مراقبت‌های بیشتری برای پوست انجام داد؛ اما برای مراقبت از پوست چه کنیم؟

پاکسازی پوست:

هر روز صبح پوست صورت خود را بشویید تا پاک و تمیز شود. همچنین شب قبل از خواب صورت را از هر نوع مواد آرایشی کاملا پاك کنید. رعایت کردن این موارد باعث میشود روند بازسازی پوست سریع تر شود. رفع آلودگیها از صورت به پوست این فرصت را می‌دهد تا تنفس کند و شاداب و جوان بماند. با یک متخصص پوست مشورت کنید و از او بخواهید تا پاك کننده‌های مناسب و با کیفیت به شما معرفی کند. همچنین در کلینیک‌های پوست برای پاکسازی پوست روش‌های مختلفی وجود دارد که میتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

لایه برداری پوست:

لایه برداری پوست باعث جوان شدن و روشن شدن پوست میشود. مناسب ترین زمان برای انجام لایه برداری شب است. لایه برداری در شب باعث میشود که پوست مرده از سطح صورت برداشته شود و عمل بازسازی سلول‌های پوست هنگام استراحت در شب بهتر انجام شود. لایه بردار انوع مختلفی دارد. باید متناسب با جنس و بافت پوست خود، مناسب ترین نوع لایه برداری را انتخاب کنید. اگر پوست چرب یا جوش دار دارید، دو بار در هفته عمل پاکسازی را انجام دهید؛ اما اگر پوست خشک یا معمولی دارید، یک بار در هفته کافیست.

محافظت از پوست:

برای مراقبت از پوست خود از سرم‌های حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین C استفاده کنید. ترکیب این دو ماده با هم یک محافظ قوی میسازد. ابتدا ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید و بعد از ترکیب این دو ماده استفاده کنید.

آبرسانی به پوست:

بیشتر از ۴ دقیقه دوش آب گرم نگیرید. خیلی خوب است که با آب ولرم حمام کنید. آب خیلی گرم باعث از بین رفتن چربی طبیعی روی پوست شما میشود. معمولا بعد از ۳۰ سالگی به دلیل تغییرات هورمونی، میزان ترشح چربی پوست کاهش می‌یابد و پوست بیشتر در معرض خشکی است.

برای محافظت کردن از پوست در برابر خشکی، از شامپوهای شستوشوی حاوی مرطوب کننده استفاده کنید و بعد از آن، از کرم‌های مرطوب کننده پوست استفاده کنید. برای محافظت از پوست در برابر UVA و UVB (اشعه خورشید)، از کرم ضد آفتاب مناسب پوست با درجه‌ی مناسب SPF را هر روز بر روی پوست مخصوصا پوست صورت بمالید. اشعه‌ی UVA اثرات مضر طولانی مدت دارد و باعث افزایش چین و چروك و پیری زودرس پوست می‌شود. فقط هنگام آفتاب و یا فصل تابستان از کرم ضد آفتاب استفاده نکنید بلکه در تمام شرایط آب و هوایی از جمله آفتابی، ابری، بارانی و برفی باید همیشه از ضد آفتاب استفاده کنید. از لوسیون بدن و انواع کرم‌ها، بعد از شستوشوی پوست و حمام غافل نشوید و حتما استفاده کنید.

کمک به افزایش کلاژنسازی:

کلاژن یکی از موارد مهم در جوانسازی پوست است. بعد از سن ۳۰ سالگی تولید کالژن کاهش می‌یابد. به همین دلیل باید تولید کلاژن را تحریک کرد. کرم‌های حاوی کالژن در بازار وجود دارد و میتوان از آن برای بازسازی پوست استفاده کرد.
نقش تغذیه در کلاژن سازی بسیار مهم است. مواد غذایی مانند ماهی، سبزیجات تازه، ویتامین ث، تخم مرغ، گوجه فرنگی، مغز تخم کدو، آووکادو، سیر، دانه‌ی گیاه شیا و ژلاتین به تولید بیشتر کالژن در بدن کمک میکنند.
میتوانید از متخصص تغذیه بخواهید تا مکمل‌هایی که به کلاژنسازی کمک میکنند، به شما معرفی کند.

مراقبت از پوست صورت و دور چشمها:

پوست دور چشم حساس و آسیب پذیر است و بسیار زود دچار چین و چروک میشود. پوست دور چشم با افزایش سن به مراقبت بسیار بیشتری نیاز دارد. از پاک ‌کننده‌های مخصوص دور چشم استفاده کنید و سپس یک کرم مخصوص دور چشم را روی پوست اطراف چشم بمالید.

از نوشیدن آب غافل نشوید:

اآب روند پیری را کندتر می‌کند و مانع چین و چروک میشود. روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید. نوشیدن منظم آب برای آبرسانی به اعضای داخلی بدن لازم است. میتوانید از کمی آبلیمو یا تکه‌های لیمو ترش هنگام نوشیدن آب استفاده کنید تا نتیجه بهتری داشته باشد. مواد غذایی با فیبر بالا به سیستم گوارش شما کمک میکند تا مقدار آب کمتری از دست بدهید. در نتیجه آب بدنتان حفظ میشود.

حتما هر روز ورزش کنید:

روزانه ۳۰ دقیقه پیاده روی یا ورزش کنید. هم‌ باعث سلامتی بدن میشود هم استرس را کاهش دهید. استرس دشمن سیستم دفاعی بدن است و باعث کاهش دفاع بدن میشود. همچنین استرس باعث کاهش بازسازی سلول‌های بدن میشود. فعالیت بدنی نه تنها به مراقبت از پوست کمک میکند، بلکه فعالیت سلول‌های خون و اکسیژن رسانی را نیز افزایش میدهد. ورزش کردن باعث افزایش ضربان قلب و ترشح هورمون‌های مفید میشود که استرس را کاهش می‌دهد. در نتیجه سرعت روند جوانسازی پوست افزایش مییابد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش اسکین کر در ترکیه، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در ترکیه، دوره های اسکین کر در ترکیه، دوره های آموزش اسکین کر در ترکیه، آموزش اسکین کر در ترکیه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، ترکیهی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!