بهترین کوتاهی مو در سنندج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو سنندج
  • بهترین  کوتاهی مو در زنجان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

شهر آرا
0873362 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پامچال
0918287 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قرمز
0873356 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگین کمان
0873377 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیلا
0910358 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ورتاج
0873356 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین کوتاهی مو در سنندج
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • سنندج

  • تماس



سالن کوتاهی مو در سنندج در آرایشگاه هایپر بیوتی سنندج

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در سنندج

مرکز تخصصی کوتاهی مو در سنندج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در سنندج | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو سنندج

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو سنندج

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در سنندج

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو سنندج -چیزی که همیشه ما را، به عنوان یک خانم، در آرایشگاه دچار دوراهی می کند این است که موهایمان را همینطور که هست، بلند نگه داریم یا آنها را کوتاه کنیم.

البته کوتاه کردن مو، خود یک هنر بشمار می رود که در چهره و زیبایی فرد تاثیر زیادی دارد؛ اما صرفا به شرط آنکه آرایشگر، هنرمند هم باشد.

حالا اگر قصد به کوتاه کردن مو کردیم، بایدهمیشه قبل از انتخاب کردن مدل مو برای کوتاهی، شکل صورت خود را بشناسیم و طبق آن به انتخاب مدل مو برویم؛ زیرا هر مدل مویی روی یک چهره جذابیت دارد و روی چهره دیگری ممکن است، زیبایی و جذابیت لازم را نداشته باشد.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در سنندج

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو سنندج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در سنندج می پردازیم.

نکته مهم قبل از کوتاه کردن موهایتان باید به آن توجه کنید:

آیا شما از آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به بستن دم اسبی یا مدل گوجه ای دارند؟
باید به شما بگویم که بعداز کوتاه کردن موهایتان دیگر نمیتوانید دم اسبی یا مدل گوجه ای را امتحان کنید پس بهتر از قبل کوتاه کردن مجدد فکر کنید اما اگر دچار موخوره هستید بهتر از برای سلامت موی خود را کوتاه کنید.

1. نوع موهای خودرا در نظر بگیرید:

آرایشگر شما باید بافت و جنس موی شما را به خوبی تشخیص دهد مثلا اگر شما در ریشه سرتان موهای فری دارید نمیتوانید موهای کوتاه و صافی را داشته باشید.

2. شما میتوانید از آرایشگر خود کمک بگیرید:

بعضی وقتا کوتاه نکردن مو خیلی بهتراز کوتاه کردنش است مطمئن باشید آرایشگر شما به خوبی درک میکند.

3. به نگهداریش فکر کنید:

نگهداری موهای کوتاهی که جنس آنها فر، یا موهایی که جنس آنها خشک است نگهداری بیشتر میخواهد زیرا باید هرروز به آنها برسند. پس بهتر از قبل از کوتاه کردن موهایتان این نکته را درنظر بگیرید.

بفهمید که چرا میخواهید موهایتان را کوتاه کنید زیرا دیگر نمیتوانید به عقب برگردید:

قبل از کوتاه کردن موهایتان از خود بپرسید که چرا میخواهید این کار را انجام دهید وبعد به خود بگوید این کار دیگر موهایتان را برنمیگرداند یکی از دلایل اصلی این که خیلی ها میخواهند موهایشان را کوتاه کنند این است تغییر را دوست دارند پس در انتخاب مدل موخود دقت زیادی کنید.

4. اگر مطمئن نیستید به این فکر کنید که همیشه میتوانید این کار را انجام دهید:

پس از قسمت کمتر موهای خود شروع کنید و مقدار کمی را کوتاه کنید ببینید چه احساسی دارید.

5. از مدل صورت خود کمک بگیرید:

مدل موی را انتخاب کنید که زیبایه شما را چندین برابر کند.

6. خودتان انجام ندهید:

بهترین کار این است که با یک حرفه ای مشورت کنید و بدون اطلاعات این کار را انجام ندهید و به آرایشگاه بروید.

7. به گردنتان فکر کنید:

وقتی موهایتان را کوتاه کنید دیگر موی ندارید که گردنتان را بپوشاند پس بهتر از است این نکته را هم درنظر بگیرید. بهتراز مدل موی مورد علاقه خودتان را براساس صورت و تمام نکته ها انتخاب کنید تا زیبای شما چندین برابر شود و با کوتاه کردن موهایتان سلول های مرده از بین بروند و تنوع در چهره شما پدیدار شود.

به راستی که مهم است که سبک درست را انتخاب کنید اما اگرموهایتان ناسالم است باید از آرایشگر کمک بگیرید تا اسیب دیدگی موهایتان را بهبود ببخشد. اگر شما موهای حالت داری دارید کوتاهی مو شما را زیبا تر میکند برای حفظ سلامت موهایتان و زیباتر شدن چهره یتان لازم است که موهای خود را کوتاه کنید.

8. شستن موها قبل از کوتاهی را انجام ندهد

به هرحال شما بعداز کوتاه کردن موهایتان میشوید پس لازم نیست که قبل از آن این کار را انجام دهید. بهتر است موهایتان خشک باشد و بعد موهایتان را کوتاه کنید. اگر طرفدار مدل موهای جدید هستید از ارایشگر خود کمک بگیرید و بهترین مدل مورا بادر نظر گرفتن تمام نکات انتخاب کنید؛ و میتوانید بادیدن سلیبریتی ها و مدل موهایشان را نگاه کنید و انتخاب خوبی داشته باشید

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یکی از مهم ترین مهارت های یک آرایشگر، تشخیص فرم صورت و انتخاب مناسب ترین مدل مو برای فرد است
هم اکنون، به معرفی چند حالت صورت می پردازیم

صورت بیضی شکل

اگر تصمیم به کوتاهی موهای خود گرفته اید و چهره ی بیضی شکلی دارید، باید این خبر خوب را به شما بدهم که همه سبک های کوتاهی مو برازنده و مناسب شماست؛ حتی اگر میخواهید صورتتان کوتاه تر از آنچه هست بنظر برسد، میتوانید پشت موهای خود را تا هرجا که بخواهید، بلند نگه دارید و جلوی موهای خود را مدل چتری کوتاه کنید، حتی اگر موهای خود را کوتاه نکنید و موهای فرفری داشته باشید هم زیبا هستید.

در کل همه ی مدل های مو به شما می آید، اما اگر جذابیت بیشتر بخواهید، یک مدل کوتاهی موی زاویه دار، چتری از نوع صاف و یا از نوع کج و موج دار باعث جذاب تر دیده شدن شما می شود.

صورت گرد:

برای افراد با این فرم صورت پیشنهاد میشود مو در قسمت بالایی صورت بلندتر باشد و موهای پایین تر از خط گونه ها کوتاه کنید که چهره ی فرد حالت باریکتری، به خود بگیرد. مدل موی کوتاه پیکسی را امتحان کنید، موهای لایه لایه را داشته باشید و موهایتان را یک مدل موج دار کنید. از بلندی های یکنواخت و یک دست اجتناب کنید.

صورت مربع:

یکی از برازنده ترین مدل ها برای صورت های مربعی، مدل چتری است. توصیه میکنیم مدل مویتان بیش از اندازه صاف نباشد.از آنجا که صورت های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند، پیشنهاد میشود از کوتاهی یک دست و مدل مویی با اندازه ی یک نواخت که فک و زاویه ی شما را نمایان میکند جلوگیری کنید، مدل موی کوتاه تا متوسط با امواج نرم می تواند به گردی صورت شما بیافزاید.

صورت قلب مانند:

اگر قسمت بالایی چهره شما عرض بیشتری نسبت به قسمت انتهایی صورت شما دارد، باید بگوییم که حالت و شکل صورت شما، قلب مانند است؛ بهتر است موها در قسمت بالای سر کمتر نمایان و دیده شوند اما در قسمت انتهایی صورت بیشتر نمایان شوند. موها را میتوانید تا چانه یا حتی کوتاهتر از آن، کوتاه کنید؛ مدل موهایی که تا کنار فک شما هست هم مناسب است.

پیشنهاد های ما برای شما: اگر دوست دارید، ظاهر موهایتان پر تر نمایان شود، بهتر است موهای کنار گونه هایتان بیشتر باشد و موهای بالای سرتان را کم پشت تر کنید، تا پیشانی و قسمت بالایی صورت شما کوتاه تر بنظر برسد.

صورت مستطیل:

مدل موهای یک طرفه، حالا چه در مدل کوتاه و چه درمدل بلند، مناسب شما هستند؛ چون باعث می شود که در برابر آن پیشانی شما کمتر دیده شود.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی موها علاوه بر زیبایی و تنوع در چهره، مزایای دیگری هم دارد که هم اکنون به آن میپردازیم ‌.

جذابیت و تنوع:

کوتاه کردن مو، باعث جذابیت چهره شما می شود اما باز هم آثار دیگری دارد؛ که در ادامه به آنها می پردازیم.

برس کشیدن راحت:

برس کشیدن موها در مول های کوتاه، زمان کمتری می گیرد و در کل راحت تر است.

استفاده کمتر از شامپو و دیگر حالت دهنده های مو:

موهای بلند معمولا نیازمند شامپو، نرم کننده و شوینده های بیشتری هستند؛ اما وقتی موهای شما کوتاه باشد، با مقدار کمی از ماسک مو، کریستال و …موهای شما تقویت و حالت می گیرند.

افزایش رشد مو:

آقایان معمولا هر 2 ماه یکبار باید به آرایشگاه مراجعه کنند؛ علت این است که وقتی در فاصله های کم موهای خود را کوتاه کنید، حتی یک سانتی متر، سرعت رشد کردن مو ها افزایش پیدا میکند و سلول های مرده مو زنده می شوند.

نگهداری راحت:

اگر فرصت نگهداری و یا رسیدگی زیاد به موهای خود را ندارید، با کوتاه کردن مو زمان خیلی کمتری برای رسیدگی به موها لازم دارید. برای خانم های شاغل کوتاه کردن مو بسیار مناسب است.

دوش گرفتن سریع:

از دردسر هایی که خانم ها در هنگام دوش گرفتن دارند؛ میتوان به زمانی که صرف شستشوی موهای خود میکنند اشاره کرد؛ با کوتاه کردن مو زمان کمتری برای شستشوی موها نیاز است.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

وقتی موها بلند باشد، استفاده از سشوار، اتوی مو و دیگر حالت دهنده های حرارتی مو، بیشتر است؛ که باعث آسیب به نوک مو و ایجاد موخوره می شود. کوتاه کردن مو ها بعد از هر 3ماه ، قسمت های آسیب دیده و مرده مو را از بین می برد و ظاهر زیباتری برای مو ها پدید می آورد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین کوتاهی مو در سنندج، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو سنندج، کوتاهی مو سنندج، آرایشگاه زنانه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!