بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج
  • بهترین فیبروز کار ابرو در سنندج

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

فیبروز ابرو
0918454 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0918006 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شادی
0918999 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قرمز
0873356 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ترمه
0873311 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0873366 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج
سالن تخصصی فیبروز ابرو
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • سنندج

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در سنندج در آرایشگاه هایپر بیوتی سنندج
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در سنندج

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در سنندج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج | بهترین فیبروز کار ابرو در سنندج

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج

بهترین فیبروز کار ابرو در سنندج

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج -ابرو ها بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی چهره دارند. همه ی خانم ها خواهان ابروهایی پرپشت و زیبا هستند اما به مرور زمان، به دلایلی مانند استرس، تغذیه نا مناسب و افزایش سن و…دچارریزش ابرو میشوند. بعضی افراد هم بصورت ژنتیکی با مشکل کم پشت بودن ابرو روبرو هستند. حال بعضی افراد روزانه وقت زیادی را صرف نقاشی کردن ابرو با سایه و مداد میکنند که نه تنها راه حلی موقتی است، بلکه نتیجه ی مطلوب را به ما نمی دهد و همچنین بسیار خسته کننده است. راه حل مطلوب استفاده از «فیبروز ابرو» است!

این راه حل که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است یکی از زیر مجموعه های میکروبلیدینگ است. این روش که یک روش نیمه دائمی است با استفاده از سوزن های یکبار مصرف و رنگ هایی که پایه ی گیاهی دارند، ابرو ها را طراحی و هاشوز زده میشوند. هدف از این روش از بین بردن نقص های ابرو و پرپشت نشان دادن آن به صورت کاملا طبیعی است.

بهترین فیبروز کار ابرو در سنندج

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج می پردازیم.

نکاتی درباره ی فیبروز ابرو:

عضوی از صورت که باعث زیبایی بیشتر چهره هر خانمی می شود، ابروها هستند. بیشتر خانم ها خواهان ابروهایی پرپشت، زیبا و مرتب هستند، درحالی که به مرور زمان و به دلایل مختلفی از جمله: افزایش سن، بیماری، تغذیه نامناسب دچار ریزش و کم پشتی ابرو می شوند. در بعضی از خانم ها ابروهای کم پشت می تواند زمینه ارثی داشته باشد.

اکثر اوقات خانم ها برای داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت مدت زمان زیادی را صرف زیباسازی ابروها به وسیله مداد و سایه می کنند در حالی که این کار بسیار زمان بر بوده و خسته کننده است. امروز تکنیک فیبروز ابرو این مشکل را حل کرده و ظاهری زیبا و طبیعی به ابرو ها میبخشد.

دوره ی آموزشی فیبروز ابرو:

این رشته از رشته های پرطرفدار میان خانم ها است که همیشه مشتری های زیادی دارد پس با یاد گیری نکات و روش انجام آن میتوانید به درآمد چشم گیری برسید.
دورهای آموزشی این رشته ی پرطرفدارو پردرآمد زیر نظر مجرب ترین استاد های فنی حرفه ای برگزار میشود. در این دوره ها شما هرآنچه که برای انجام این حرفه نیاز دارید رو می آموزید.

سرفصل های دوره آموزش فیبروز ابرو عبارت اند از:

1) آموزش انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ مو
2) آموزش استفاده از مواد بی حسی برای انجام کار
3) آموزش استفاده از سوزن های یکبارمصرف برای وارد کردن جوهر به پوست
4) موارد مراقبتی از جمله استفاده از پمادهای قندی پس از انجام فیبروز
5) آموزش نحوه صحیح پاک کردن رنگ های اضافی
6) ترمیم و ریمو ابرو
7) آموزش طراحی مدل ابرو روی کاغذ و اجرای آن روی مدل طبیعی

تمامی این مراحل زیر نظر مربیان مجرب و با تجربه انجام می شود. شما ابتدا مدل را روی کاغذ طراحی میکنید، سپس آن را روی مدل طبیعی منتقل کرده و هاشور میزنید. اولین تجربه ی شما زیر نظر مربیان مجرب و با نظارت آن ها صورت خواهد گرفت.

دوره های آموزش فیبروز به 3 برگزار می گردد:

1) دوره خصوصی
2) دوره نیمه خصوصی
3) دوره گروهی
تعداد افراد هنرجو در هر دوره به ترتیب دردوره خصوصی 1 الی 3 نفر و در دوره نیمه خصوصی 3 الی 5 نفر و در دوره گروهی 5 الی 15 نفر است. نحوه برگزاری کلاس ها معمولا 3 روز در هفته و برای راحتی و شرکت کردن خانم های شاغل آخر هفته ها و در تایم های عصر برگزار می گردد.

فیبروز ابرو:

از زیر شاخه ی گروه میکرو بلیدینگ است. فیبروز ابرو تکنیکی نوین در دنیای آرایشگری است. در این روش که حالت مویی و هم حالت سایه به ابروها می دهد، باعث مخفی شدن و رفع ایرادهای ابرو می شود. ظاهر ابروها پس از انجام کار کاملا طبیعی بوده و ابروهایی پرپشت و هماهنگ باهم را در صورت به نمایش می گذارد. این روش با استفاده از سوزن های یکبار مصرف و رنگ هایی که پایه گیاهی دارند ابروها را به شکل زیبا و طبیعی طراحی و هاشور می زنند.

تعداد شرکت کنندگان هر دوره:

کلاس های دوره ی فیبروز به سه صورت: خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود. تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها مطابق قوانین فنی حرفه ای تعیین میشود که شرکت کنندگان در کلاس های خصوصی بین یک الی سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی بین سه الی پنج نفر و کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده نفر می باشد.

اگر کلاس ها به حد نصاب برسد با هماهنگی مربی به صورت سه روز در هفته برگزار خواهد شد. کلاس هایی هم برای خانم هایی که به دلیل مشغله ی کاری نمی توانند در کلاس های عادی شرکت کنند ومحدودیت دارند، در آخر هفته و روز های تعطیل برگزار خواهد شد.

نوع و رنگ پوست در فیبروز ابرو:

تشخیص نوع و رنگ پوست و انتخاب رنگ هایی مناسب برای زیبایی نتیجه کار و رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است. به دلیل نفوذ رنگ به لایه های سطحی یا عمیق پوست این کار بسیار حساس بوده و اگر با بی دقتی انجام شود سبب بدفرم گرفتن و ظاهر نامناسب ابروها در صورت می شود.

رنگ های پوست هر کدام پیگمنت متفاوتی دارند بطور مثال:

رنگ پوست های سفید پیگمنت قرمزی دارد و نباید از تناژ قرمز مگر با مکمل آن استفاده شود و یا رنگ پوست هابی تیره که دارای پیگمنت آبی یا بنفش است. رعایت نکردن هر دو مورد بالا در حین تشخیص رنگ پوست تا مرحله اجرای کار سبب کبودی یا باعث ایجاد رنگ های آبی، قرمز یا بنفش در نتیجه نهایی کار می شود.

پوست به 3 دسته:

1) خشک
2) نیمه خشک
3) چرب
تقسیم بندی می شود.
تشخیص صحیح نوع پوست باعث انتخاب درست رنگ مورد استفاده برای انجام کار می شود.

رنگ ها به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

1) رنگ هایی که در ترکیبات ساختاری آن ها روغن موجود است.
2) رنگ هایی که در ترکیبات ساختاری آنها آب موجود است
انتخاب نامناسب هر یک از این رنگ ها با توجه به نوع پوست سبب ریزش کار می شود.

به چه ابزار و لوازمی نیاز خواهیم داشت؟

این دوره ی آموزشی مانند سایر دوره ها به ابزار و لوازم خاص خودش نیاز دارد. این ابزار و لوازم طی دوره ی آموزشی، از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار میگیرد و نحوه ی بکار گیری صحیح آن به شما آموزش داده میشود.
برخی از این لوازم شامل: قلم دستی نقره ی سنگین، قلم خارج از مرکز، سوزن های یکبار مصرف، سوزن های سرکج، خط کش قرینه ساز ابرو، رنگ های فیبروز پوست طبیعی میباشد

شما بعد از گذراندن این دوره چه توانمندی هایی کسب میکنید؟

بعد از این دوره شما با انواع پوست و رنگ‌های مناسب برای هر پوست، انواع مدل ابرو مناسب با فرم چهره افراد آشنا میشوید. نحوه ی استفاده ی صحیح ابزار فیبروز را می آموزید و قادر خواهید بود که هر چهار مدل مورد تایید آکادمی فیبروز ابرو را متناسب با ابرو ی مشتری و سلیقه ی او طراحی کنید.
اطمینان داشته باشید که آموزش های شما تا رسیدن به تسلط کافی ادامه خواهد داشت. با یاد گیری تکنیک های گفته شده و بکار گیری آنها، می توانید پس از به پایان رساندن این دوره آموزشی، به کسب درآمد در این رشته ی پول ساز مشغول شوید.

جایگاه رشته فیبروز ابرو در بازار کار:

امروزه ظاهری زیبا و نچرال محبوبیت بالایی نسبت به آرایش های غیر طبیعی و مصنوعی در بین خانم ها دارد. خانم ها ترجیح می دهند به جای تاتوی ابرو که جلوه ای مصنوعی دارد از روش فیبروز ابرو استفاده کنند. فیبروز ابرو به دلیل ظاهری زیبا و طبیعی جایگاه خود را در بین خانم ها حفظ کرده و هر روز طرفداران زیادی را جذب خود می کند.

با تمرین، پشتکار و گذراندن دوره های آموزشی تحت نظر مربیان با تجربه، شما قادر خواهید بود جایگاه شغلی خود را تثبیت و مشتریان زیادی را داشته باشید که علاوه بر رضایت مشتری درآمد مناسبی نیز بدست می آورید.

سخن آخر:

دوره های آموزشی ما، با هدف پرورش هنرجویان توانمند وماهر، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان برای رسیدن به درآمد مدنظرتان است‌.
با آرزوی موفقیت برای شما


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سنندج، بهترین فیبروز کار ابرو در سنندج، مرکز تخصصی فیبروز ابرو سنندج، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، سنندجی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!