بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان
  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان
  • بهترین فیبروز کار ابرو در لاهیجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان
سالن تخصصی فیبروز ابرو
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • لاهیجان

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در لاهیجان در آرایشگاه هایپر بیوتی لاهیجان
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در لاهیجان

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در لاهیجان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان | بهترین فیبروز کار ابرو در لاهیجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان

بهترین فیبروز کار ابرو در لاهیجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان -ترفند فیبروز ابرو برای اولین بار توسط برانکو روی کار آمد. ازاین ترفند برای رفع عیب ها وایراد های ابرو، مژه، لب و خط چشم استفاده می شود. از هیچ گونه دستگاهی دراین روش نوین استفاده نمی شود وتمامی مرحله ها از ابتدایی ترین مرحله یعنی طراحی تا اجرا، با دست و استفاده از قلم مخصوص، سوزن یکبار مصرف ورنگ، توسط شخص متخصص و با دقت زیاد انجام می گیرد. کمپانی های نامی و بسیاری در تمام این مدت محصولات خودرا مانند پرایمر ها، رنگ ها، دستگاه هاو بی حسی ها با اسم فیبروز که اسمی شناخته شده بود به بازار وارد کردند.

بهترین فیبروز کار ابرو در لاهیجان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان می پردازیم.

نکاتی درباره‌ی فیبروز ابرو:

خانم‌ها به دلایل گوناگون ازجمله: ارث، سن، اختلالات عصبی، تغذیه نامناسب و بیماری‌ها دچار نواقصی در ابرو همانند ریزش و کم‌پشتی ابرو می‌شوند. خانم‌ها برای جبران نواقص ابروی خود ساعت‌ها وقت خود را صرف مداد و سایه کشیدن می‌کنند و این مسئله بسیار خسته‌کننده است؛ آگاهی ابرو به‌صورت دلخواه درنمی‌آید. متد فیبروز بهترین راه‌حل برای این خانم‌ها می‌باشد چراکه به‌صورت نیمه دائمی است و جذابیت خوبی به‌صورت می‌دهد و دائماً لازم نیست به آن رسیدگی کنند. ابرو یکی از مهم‌ترین عضو صورت است که در زیباسازی چهره تأثیر بسیار زیادی دارد و خانم‌ها حساسیت زیادی به آن دارند. بنابراین انتخاب روش صحیح پرپشت کردن ابرو در خانم‌ها امری ضروری است.

فیبروز ابرو چیست؟

نام گذاری این روش، بر گرفته از یک شرکتی در صربستان، است. که بنیان این روش و در حال حاضر بسیاری از افراد از کشور ما طبق این روش های این شرکت، به متد زیبایی ابرو مشغول می باشند.

ترفند فیبروز:

ترفند فیبروز تنها ابرو را شامل نمیشود و دارای زیر مجموعه های دیگری نیز است:

فیلینگز (ترفند لیفت ابرو)، فیکانتور (ترمیم وطراحی حالت لب)، فیلشس (کاشت مژه)، فینس (آرایش محو)، فیهیر (تکنیک کاشت مو) را نیز شامل میشود.

ترمیم و ریمو کردن ابرو:

برای این کار شما ابتدا مدل روی کاغذ طراحی می کنید و سپس آن را روی مدل طبیعی اجرا میکنید. و هاشور میزنیم.که اولین کارو تجربه شما در زیر نظر مربیان مجرب و توانا و با نظارت آنها صورت خواهد گرفت.

انواع و تون رنگ پوست در فیبروز ابرو:

برای بهتر و زیبا تر شدن نتیجه ی کار و رضایت کامل مشتری از کارشما باید نوع و تون رنگ پوست ورنگ مناسب برای فیبروز ابرو دقت زیادی داشته باشید. این کار بسیار حساس است واگر با بی دقتیصورت گیرد به دلیل نفوذ کردن رنگ به لایه های سطحی وعمیق پوست باعث ایجاد فرم وظاهر نامناسب در صورت فرد می شود.

رنگ های پوست هرکدام پیگمنت متفاوت دارند به عنوان مثال:
نباید برای کسانی که دارای رنگ پوست های سفید هستندار تناژ قرمز استفاده شود زیرا رنگ پوست های سفید دارای پیگمنت قرمز هستند ودرصورت استفاده از تناژ قرمز باید از مکمل های آن نیز استفاده شود، ویا رنگ پوست های تیره که دارای پیگمنت آبی یا بنفش است.
درصورت رعایت نکردن موارد بالا در حین تشخیص رنگ پوست تا مرحله ی اجرای کار باعث کبودی و ایجاد رنگ های آبی، قرمز یا بنفش در نتیجه ی نهایی کار می شود.

انواع پوست را میتوان به 3 دسته تقسیم کرد:

1. خشک 2. نیمه خشک 3. چرب
تشخیص صحیح تناژ پوست سبب انتخاب درست رنگ مورد استفاده برای انجام کار می شود.

رنگ هارا میتوان به 2 دسته تقسیم کرد:

1. رنگ هایی که در ساختار و مواد اولیه آن ها از روغن استفاده شده است.
2. رنگ هایی که در ترکیب و ساختار و مواد اولیه آن ها از آب استفاده شده است.
درصورتی که هر کدام از این رنگ ها اشتباه انتخاب شود بسته به نوع پوست سبب ریزش کار می شود.

به چه ابزار و لوازمی نیاز خواهید داشت؟

این دوره آموزشی هم به مانند سایر دوره ها، نیاز ابزار و لوازم خاص خود را دارد. که این ابزار و لوازم در طول مدت دوره ی آموزشی از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار می گیرد. و نحوه ی استفاده صحیح آنها به شما آموزش داده می شود. برخی از این لوازم مانند؛ رنگ های فیبروز، خط کش قرینه ساز ابرو، قلم دستی نقره ی سنگین، قلم خارج از مرکز، سوزن های یکبار مصرف، سوزن سرکج، پوست

بازار کار رشته فیبروز ابرو:

در دنیای امروزه خانم ها بیشتر خواستار طبیعی و نچرال هستند و بیشتر از روش های مصنوعی ترجیح می دهد. پس تکنیک فیبروز ابرو ها به ظاهر زیبا و بسیار طبیعی تر بیشتر نشان می دهد. که می توان جایگزین بسیار مناسب برای روش های مانند تاتوی ابرو که جلوه مصنوعی دارد باشد. و همیشه مشتری های خاص خود را دارید و این رشته هر روزه در میان خانم های با انگیزه و با سلیقه محبوبیت بیشتری دارد. و در آخر می توان گفت این رشته، از شاخه های با درآمد متوسط رو به بالا است. که در صورت رعایت کردن آموزش ها و نکته های آموزشی داده شده و تمرین پشتکار می توانید درآمد مناسبی از این راه کسب کنید. و اعتماد، رضایت مشتری ها را کسب کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در لاهیجان، بهترین فیبروز کار ابرو در لاهیجان، مرکز تخصصی فیبروز ابرو لاهیجان، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، لاهیجانی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!