مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان
  • بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در زاهدان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

زندگی جدید
0915853 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیزر خورشید
0990877 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
به نیک
0936692 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیزرموهای زائد
0912095 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دکتر کیا
0912056 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سارا
0992291 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
  • 0915 345 ****
  • 051 1234 ****
  • زاهدان

  • تماس



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات پوست و رفع موهای زائد …



  • مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان
  • مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان

مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان | بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در زاهدان

مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در زاهدان

مرکز لیزر موهای زائد خوب در زاهدان -این روش پیشرفته و پرطرفدار استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه های ساخت آمریکا در واقع از سال 1997 شروع شد و سپس با تایید سازمان غذا و دارو در بین مردم و طرفداران محبوب شد. این شیوه ی اصلاحی سرعت و نتیجه خوبی دارد و توانسته است به سرعت طرفداران خوبی را به دست بیاورد، دقت داشته باشید که شما به عنوان یک فرد مشتری لیزر نباید برای از بین بردن موهای زائد خود نباید تنها به این موضوع اکتفا کنید و در واقع باید به این موضوع یعنی خلاقیت و درصد حرفه ای بودن تکنسینی که به آن مراجعه کردید توجه خاصی داشته باشید.

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در زاهدان

مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در زاهدان می پردازیم.

لیزر موهای زائد:

لیزر، پرتوی نوری است؛ که دارای یک سری ویژگی خاص است و متناسب با آن ویژگی، کاربرد پرتوی نوری متفاوت است؛ مثلاً از لیزر در پزشکی جهت جراحی و برش مواردی چون چشم استفاده می‌شود؛ همچنین از لیزر جهت رفع موهای زائد بدن، یا درزمینه‌ی حکاکی جهت برش چوب به کار می‌رود؛ بنابراین با توجه به ویژگی‌های فیزیکی یک پرتوی نوری، کاربرد آن مشخص می‌گردد؛ تنها کافی است؛ آن را درزمینه‌ی موردنظر بهینه‌سازی کرد تا قابلیت اجرایی بهتری داشته باشد. اگر لیزر با یک برنامه درمانی منظم، صحیح و با یک دستگاه مناسب انجام شود؛ تأثیر دائمی و چشم‌گیری بر روی موهای زائد خواهد داشت.

لیزر موهای زائد سطح بدن روشی موثر برای از بین بردن و پاکسازی پوست بدن است. البته خوب است که همیشه این مورد را نداریم، زیرا امروزه روش خاصی برای رفع موهای زائد دائمی وجود ندارد، اما در هر صورت استفاده از روش جدید لیزر موهای زائد می تواند این زائده های پوستی را کاهش داده و تعداد آنها را بکاهد. پس از انجام لیزر عمدتا این اطمینان داده میشود که جای لیزر شده منجربه به وجود آمدن احساس درد و خارش در شما نمیشوند.

تفاوت الکترولیز با لیزر:

1. دوره درمان لیزر ۶ تا ۷ جلسه است؛ درحالی‌که در الکترولیز گاهی تا دو سال دوره‌ی درمان طول می‌کشد.
2. مدت‌زمان انجام لیزر چند دقیقه است؛ اما در الکترولیز این مدت‌زمان بیشتر خواهد بود.
3. با روش الکترولیز موهای ناحیه موردنظر به‌صورت دائمی از بین خواهند رفت؛ ولی با روش لیزر با توجه به شرایط متقاضی چیزی حدود ۱۰ تا ۴۰ درصد از موهای زائد باقی می‌ماند.
4. در روش الکترولیز، برای از بین بردن موهای زائد بدن یا ناحیه‌ای از بدن باید سوزن وارد پوست شود؛ در این صورت احتمال زخم و سوزش وجود دارد؛ درحالی‌که در لیزر، پرتو نوری به سطح پوست تابیده می‌شود؛ و به عمق پوست بدون زخم و سوزش نفوذ می‌کند.

نقاطی از بدن که قابل لیزر شدن هستند؛ عبارت‌اند از:

• ناحیه تناسلی
• ناحیه صورت
• ناحیه زیر بغل
• ناحیه دست
• ناحیه پا
• ناحیه قفسه سینه

از لیزر به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا در تمامی نقاط بدن خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود؛ به‌جز ناحیه زیر ابرو که احتمال بروز آسیب‌های چشمی را افزایش می‌دهد. تعداد جلسات را با فواصل زمانی مشخص متناسب با شرایط متقاضی اعلام می‌شود؛ به‌طورمعمول کل جلسات بین 4 تا 6 جلسه است و فواصل زمانی بین آن‌ها 6 هفته است.
مکانیزم لیزرموهای زائد

منشا روش لیزر موهای زائد چیست؟:

در واقع در این مکانیسم اصلاح موهای زائد، بدن با از بین بردن رنگدانه های موجود در محرک ها و قدرت فولیکول یا فولیکول مو، واقعاً عملکرد و رضایت افراد را توانسته به خود جلب کرده کند. در هنگام مراجعه به مراکز و کلینیک ها برای لیزر بدن، از لیزرهایی استفاده می کند که اغلب طول موج های متفاوتی دارند و با یکدیگر متفاوت هستند و می توان از لیزرهایی با برندهای مختلف و معتبر استفاده کرد. شما با شرکت در دوره های آموزشی لیزر موهای زائد به کلیه ی امور و نکات لازم به یادگرفتن در این زمینه مسلط خواهید شد. سه نوع طول موج و تکنولوژی برای لیزر وجود دارد که آنهارا با نام های دایود، الکساندرایت ایندینگ میشناسند که قدرت، شدت و تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

انواع دستگاه‌های لیزر:

1. IPL: دستگاه‌های آرایشگاهی و خانگی
2. Medical Grade: دستگاه‌های سطح بالینی و حرفه‌ای (که تنها در مراکز درمانی تخصصی، اجازه استفاده از این دستگاه‌ها صادر می‌شود.)

نکات مربوط به لیزر موهای زائد:

نکات بسیار مهم و حائز اهمیت که شما مستلزم به رعایت آن در حین انجام لیزر هستید، استفاده از عینک محافظ میباشد. در صورتی که بعد از انجام لیزر دچار خارش و سوزش شدید، جای نگرانی ندارد و پس از زمان کوتاه بهبود میابد. این زمان کوتاه لازم برای بهبود البته بسته به ناحیه ای از بدن شماست که لیزر شده است؛ به این صورت که سوزش نواحی وسیع و پهن مانند پشت پا در زمانی حدود ۴۵ دقیقه و جاهایی مثل بیکینی زنان نهایت بعد از ۲۰ دقیقه خبری از این احساس نخواهد بود.

علت تفاوت کاربردی دستگاه‌های لیزری:

به خاطر ویژگی‌های فرکانس لیزر و طول‌موج آن، این تفاوت کاربردی برای دستگاه‌های به وجود می‌آید.
با بررسی لیزر مرتبط با رفع موهای زائد، مشخص می‌گردد؛ که این لیزر را به‌گونه‌ای طراحی می‌کنند؛ که حرارت ناشی از آن فقط بر روی فولیکول و پیاز مو اثر بگذارد؛ و روی پوست و ناحیه‌ی اطراف آن اثری نداشته باشد؛ درواقع با آسیب رساندن به فولیکول و پیاز مو سبب توقف رشد مو می‌شود. اثر این لیزر چیزی حدود 70 تا ۹۰ درصد در طی یک دوره زمانی مشخص است. باید توجه داشته باشید؛ که رفع موهای زائد بدن، صد درصد نیست؛ بلکه باعث کاهش دائمی موهای زائد بدن یا ناحیه‌ی موردنظر می‌شود.

شرح مراحل لیزر موهای زائد:

اولین گام برای لیزر موهای زائد تاباندن نور لیزر به سمت لایه پوست است. نور لیزر در واقع به محل قرارگیری فولیکولهای مو نفوذ می‌کند و با جذب ملانین فولیکول فرایند تخریب گام به گام و به درستی صورت می گیرد. به طور کلی موهای بدن سه مرحله زندگی دارند که برای لیزر باید موها در مرحله رشد باشند.

علت این مهم که ذکر شد این است که فولیکول های حاضر در مرحله رشد موهای زائد دارای رنگدانه بیشتری نسبت به سایر مراحل زندگی این دارند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مرتبط با مقدار ملانین در فولیکول است. بدین صورت که اگر ملانین در مو کم باشد یا به عبارتی دیگر اصلاً وجود نداشته باشد پروسه لیزر به درستی عمل نمی کند.

به همین علت است که به افراد با موهای بلوند و روشن توصیه می‌شود که از لیزر استفاده نکنید چرا که نه تنها باعث از بین بردن و تخریب بلکه ممکن است سبب افزایش آن ها در بدن افراد شود.

درد ناشی از لیزر:

درد لیزر بسیار ناچیز و قابل‌تحمل است؛ به صورتی که بیشتر مراجعین، این درد را به شکل سوزن سوزن شدن پوست احساس می‌کنند و تنها کمتر از یک درصد از مراجعین به کرم‌های بی‌حس‌کننده جهت انجام لیزر احتیاج پیدا خواهند کرد.


سوالات متداول لیزر موهای زائد

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف
چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و … متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز لیزر موهای زائد در زاهدان، بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در زاهدان، بدن، خانم ها، بانوان، لیزر موهای زائد زاهدان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، زاهدان‌ی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!