بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • لیزر موهای زائد در شمال تهران
  • بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شمال تهران

  • تماس



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات پوست و رفع موهای زائد …



  • بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران
  • بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران | لیزر موی زائد شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

لیزر موی زائد شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران -موهای زائد در سطح و قسمت های مختلف پوست یکی از دغدغه ها و مشکلات افراد مختلف به خصوص خانم ها قبل از مهمانی ها و مجالس دعوت شده می باشد که البته این موهای زائد نه تنها برای خانم ها بلکه برای ورزشکاران نیز مشکل ساز است. نگرانی در مورد رشد و بیشترشدن موهای زائد بدن، سبب این شده که افراد به انواع مختلفی از روش موجود در این زمینه نظیر اپلاسیون و کس و … روی بیاورند که البته همه افرادی که به این شیوه های اصلاحی روی آورده اند رضایت کامل ندارند.

لیزر موی زائد شمال تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

در اینجا به بررسی و معرفی لیزر موی زائد شمال تهران می پردازیم.

دوره های آموزشیِ لیزر موهای زائدک

در جوامع امروزی و تمایل به شروع کار در حوزه زیبایی دارند کامل و دقیقی بر چگونگی شروع این اصل ندارند. از این رو توصیه ما به شما این است که در دوره های آموزشی لیزر موهای زائد حضور بهم رسانید. گذراندن کلاس ها و دوره های لیزر موهای زائد به طور معمول به شما آموزش هایی را در مورد تمام مهارت ها، مفاهیم و نکات عملی مورد نیاز برای ارائه این خدمات مقرون به صرفه و مشتری پسند ارائه می دهد. از نکات حائز اهمیت در مورد موفقیت کلینیک ها لیزر مو های زائد می باشد بدین صورت که اگر شما در برهه اول مشتریان از خدمات ارائه شده توسط شما رضایت مکفی داشته باشند احتمال اینکه مجدداً برای کارهای مرتبط با این زمینه به شما مراجعه کنند بیش از پیش است.

لیزر موهای زائد سطح بدن روشی موثر برای از بین بردن و پاکسازی پوست بدن است. البته خوب است که همیشه این مورد را نداریم، زیرا امروزه روش خاصی برای رفع موهای زائد دائمی وجود ندارد، اما در هر صورت استفاده از روش جدید لیزر موهای زائد می تواند این زائده های پوستی را کاهش داده و تعداد آنها را بکاهد. پس از انجام لیزر عمدتا این اطمینان داده میشود که جای لیزر شده منجربه به وجود آمدن احساس درد و خارش در شما نمیشوند.

مکانیزم لیزرموهای زائد:

منشا روش لیزر موهای زائد چیست؟ در واقع در این مکانیسم اصلاح موهای زائد، بدن با از بین بردن رنگدانه های موجود در محرک ها و قدرت فولیکول یا فولیکول مو، واقعاً عملکرد و رضایت افراد را توانسته به خود جلب کرده کند. در هنگام مراجعه به مراکز و کلینیک ها برای لیزر بدن، از لیزرهایی استفاده می کند که اغلب طول موج های متفاوتی دارند و با یکدیگر متفاوت هستند و می توان از لیزرهایی با برندهای مختلف و معتبر استفاده کرد. شما با شرکت در دوره های آموزشی لیزر موهای زائد به کلیه ی امور و نکات لازم به یادگرفتن در این زمینه مسلط خواهید شد.

سه نوع طول موج و تکنولوژی برای لیزر وجود دارد که آنهارا با نام های دایود، الکساندرایت ایندینگ میشناسند که قدرت، شدت و تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

شرح مراحل لیزر موهای زائد:

اولین گام برای لیزر موهای زائد تاباندن نور لیزر به سمت لایه پوست است. نور لیزر در واقع به محل قرارگیری فولیکولهای مو نفوذ می‌کند و با جذب ملانین فولیکول فرایند تخریب گام به گام و به درستی صورت می گیرد. به طور کلی موهای بدن سه مرحله زندگی دارند که برای لیزر باید موها در مرحله رشد باشند. علت این مهم که ذکر شد این است که فولیکول های حاضر در مرحله رشد موهای زائد دارای رنگدانه بیشتری نسبت به سایر مراحل زندگی این دارند. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید مرتبط با مقدار ملانین در فولیکول است. بدین صورت که اگر ملانین در مو کم باشد یا به عبارتی دیگر اصلاً وجود نداشته باشد پروسه لیزر به درستی عمل نمی کند.

به همین علت است که به افراد با موهای بلوند و روشن توصیه می‌شود که از لیزر استفاده نکنید چرا که نه تنها باعث از بین بردن و تخریب بلکه ممکن است سبب افزایش آن ها در بدن افراد شود.

کار با دستگاه های لیزر:

در طول دوره های آموزشی لیزر موهای زائد از مهمترین نکته‌هایی که به متقاضیان آموزش داده میشود چگونگی کار با دستگاه های لیزر می باشد. توجه دارید که هرچه کارآموزان تسلط کافی در امر کار با این دستگاه ها داشته باشند می‌توانند سودآوری بیشتری داشته و کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشند. علاوه بر توضیحاتی که ذکر شد باید اشاره کنیم که بسیاری از مشتریان لیزر موهای زائد شاید از تکنسین‌های خود درباره ساز و کار دستگاهها سوال کنند در صورتی که شما اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید از ارائه پاسخ درست به مشتری خود در خواهید ماند.

کلاس های آموزشی لیزر موهای زائد:

در صورتی که شما هم یکی از متقاضیان آموزش لیزر موهای زائد هستید باید این مژده را به شما بدهیم که آکادمی‌های نسبتاً زیادی این دوره‌ها را برای هنرآموزان مشتاق فراهم کرده اند. در این دوره های آموزشی شما به درک و تسلط کافی نسبت به چگونگی انجام کار لیزر، علت آن، مزایا و معایب و کار با دستگاههای لیزر را به دست خواهید یافت.

علاوه بر تمامی نکاتی که درباره مباحث آموزشی کلاس های آموزشی لیزر موهای زائد گفته شد در این دوره‌ها به جزئیات و نکات مهم دیگری از جمله انواع بیماری های پوستی، حساسیت های پوستی، ضرورت‌های مختلف، توصیه های بهداشتی، آناتومی پوست دستگاه های تنظیم طول موج در کلینیک هایی که مشغول به کار می شوید و… میپردازند.

از نکات مثبت این کلاسهای آموزشی می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که شما را از اشتباهات رایج و شایع تکنسین های فعال در این حوزه آشنا می کنند ضمن اینکه به متقاضیان حاضر در این کلاس ها راهکار های موثری را برای مرتکب این اشتباهات نشدن ارائه می کنند.

در آخرین روزهای دوره آموزشی شما به عنوان یک متقاضی مشغول به کارآموزی و کارورزی خواهید شد و نیز شانس مشورت، صحبت و آموزش دیدن توسط پزشکان متخصص را دریافت خواهید کرد. نهایتاً آنچه را که شما آموزش دیده اید روی مدل ها والگو هایی که به شما معرفی می‌کنند پیاده‌سازی می کنید تا متوجه اشتباهات و ضعف‌های خود نسبت به آنچه که فراگرفته اید بشوید تا این اشتباهات را در هنگام شروع به کار نداشته باشید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های لیزر موهای زائد در شمال تهران:
  • مرکز گلسا
  • مرکز ارکیده
  • مرکز هیلدا
  • مرکز شید
  • مرکز نوین
  • مرکز سنتر
  • مرکز یاس
  • مرکز هانا
  • مرکز سابرینا
  • مرکز تجریش
  • مرکز پارادایس
  • مرکز مهر
  • مرکز برکه
  • مرکز گندم
  • مرکز پایتخت

گلسا
0990760 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تندیس
0212274 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تجریش
0993341 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیزر موهای زائد
0990740 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
برکه
0212261 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانا
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و ... متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران، لیزر موی زائد شمال تهران، لیزر موهای زائد در شمال تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، بدن، خانم ها، بانوان، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شمال تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!