بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران
  • مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه شمال تهران

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران
لیفت و لمینت مژه در شمال تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شمال تهران

  • تماس



بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در سالن هایپر بیوتی شمال تهران

مرکز تخصصی لیفت و لیفت مژه حرفه ای در سالن هایپر بیوتی در شمال تهران

لیفت و لمینت مژه در سالن تخصصی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و لمینت مژه



بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران | مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه شمال تهران

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران

مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه شمال تهران

لیفت و لمینت مژه در شمال تهران -چشم ها مهم ترین عضوی از صورت هستند و باید اهمیت کافی را به آنها داد. در این بین، اکثر خانم ها به دنبال داشتن مژه هایی بلند و زیبا هستند؛ اما چطور؟ امروزه می توان افراد بسیار زیادی را مشاهده کرد که از مژه مصنوعی استفاده می کنند؛ اما آیا استفاده از مژه مصنوعی مفید است یا خیر؟ اگر دقت کنید استفاده ازمژه های مصنوعی در طول مدت زمان باعث ریزش مژه های اصلی شما می شود که این کار زیبایی طبیعی چهره تان را از شما سلب می کند. بنظر شما راهکار دیگری برای داشتن مژه هایی بلند و براق وجود دارد؟ این مطلب را دنبال کنید تا شما را با یکی از این روش ها آشنا کنیم.

لمینت یا لیفت کردن مژه ها یکی از روش های خوب و بی خطر برای داشتن مژه هایی سالم، بلند و براق است. این روش بطور طبیعی انجام می شود و ضرری ندارد، باعث تقویت مژه ها می شود و شما می توانید با این روش، استفاده از مژه مصنوعی را کنار بگذارید و مژه های طبیعی خود را بازسازی کنید. لمینت یا لیفت مژه علاوه بر اینکه باعث تقویت مژه های شما میشود، آنها را پرپشت ترو بلندتر می کند و قوس بسیار زیباتری به مژه هایتان می دهد. همچنین شما میتوانید با اینکار ویژگی رنگ مژه هایتان را خودتان انتخاب کنید.

لازم به ذکر است لمینت مژه ها حدودا تا سه ماه ماندگاری دارد و پس از آن لمینت به تدریج محو می شود و مژه هایتان به حالت اولیه خود بر می گردد؛ اما شما هر زمان که بخواهید میتوانید از لمینت مژه دوباره استفاده کنید. در لمینت مژه چون از مژه مصنوعی استفاده نمیشود، مژه ها نیازی به ترمیم ندارند.

مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه شمال تهران

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه شمال تهران می پردازیم.

روش انجام لمینت مژه:

برای انجام لمینت مژه ابتدا چربی ها و آلودگی های مژه ها را پاکسازی می کنند تا تمیز شود؛ سپس کراتین تراپی مو می کنند که کراتین های مژه زیاد شود؛ اما کراتین مو یعنی چه؟ کراتین ماده ای است که باعث نرم کردن موهای آسیب دیده میشود.

در انجام لمینت مژه موهای مژه دارای قسمتی هستند که از آنجا تقویت میشوند، با کراتین کردن مژه ها با استفاده از سرم تغذیه، مواد پروتئینی با آنها می رسد و در نتیجه باعث تقویت آنها می شود.

همچنین این مواد مفید باعث تقویت پوست در اطراف چشم می شود و استفاده از کرم های دور چشم بدون مانع است و حتی شما می توانید از لنزهای تماسی هم استفاده کنید. کراتین کردن مژه ها باعث افزایش حجم، استقامت و پررنگ شدن آنها می شود.

اگر شما لمینت مژه انجام دهید دیگر نیازی به استفاده از ریمل و فرمژه ندارید و مژه هایتان از اثرات منفی لوازم آرایشی محافظت می شود. لمینت مژه روشی نیمه دائمی برای جایگزینی ریمل و فرمژه خواهد بود، باعث میشود چشمان شما درشت تر و زیباتر بنظر برسد.

ما به شما توصیه می کنیم اگر لمینت مژه انجام داده اید، سعی کنید مژه هایتان کمتر در معرض آب قرار بگیرند؛ هرچند کسانی که لمینت مژه کرده اند هیچ محدودیت تماسی با آب ندارند اما بهتر است سعی کنید مژه ها کمتردرمعرض آن باشند.

تماس آب با مژه ها هیچگونه تغییر رنگی در آنها ایجاد نمی کند و از کیفیت آنها نمی کاهد. همچنین بهتر است در ابتدا که لمینت کرده اید، مژه ها زیاد زیر نور خورشید یا اشعه های فرابنفش نباشند. برخی افراد مکن است به لمینت مژه آلرژی و یا حساسیت داشته باشند، بناباین بهتر است قبل از انجام لمینت مژه حتما با پزشک خود مشورت کنند.

استفاده از لمینت مژه هیچگونه عوارضی برای چشم ندارد و شما احساس های ناخوشایندی مانند سنگینی بر روی پلک را نخواهید داشت. در لمینت مژه، مژه ها حتی پس از خواب هم حالت و قوس خود را حفظ می کنند.

با انجام این کار، مژه های شم رشد سریع تری می کنند و در برابر شکنندگی و آسیب های محیط مانند گرد و غبار هوا مقاوم می شونذ. در لمینت مژه بدون نگرانی می توان چشم ها را مالید.

آیا لمینت مژه و لیفت مژه با هم تفاوت دارند؟

تفاوت بسیارزیادی بین لیفت و لمینت مژه وجود ندارد، تنها تفاوتی که دارند این است که در لیفت کردن مژه، مواد تقویتی کمتری به مژه ها می رسد؛ و به همین دلیل به خانمان باردار توصیه میشود اگر میخواهند لیفت یا لمینت مژه انجام دهند بهتر است لیفت مژه را انتخاب کنند. در لمینت مژه ها رنگ بیشتری میگیرند، ویتامین به آنها می رسد و کراتینه می شوند اما در لیفت مژه از رنگ مژه استفاده نمی شود و مژه ها فقط با کراتین تقویت می شوند. هر دو روش باعث پرپشت شدن مژه ها می شود و به رشد سریع تر و بهتر آنها کمک می کند. به جز این مورد، تفاوت دیگری میان لیفت مژه و لمینت مژه وجود ندارد.

قیمت و هزینه لمینت مژه (لیفت مژه):

تمامی هزینه ها در زمینه لیفت و یا لمینت مژه بستگی به نوع و سطح کار آرایشگر دارد و همچنین در سالن های زیبایی مختلف تعرفات لیفت مژه با هم تفاوت دارند؛ چیزی که شما باید مدنظر قرار بدهید این است که تخفیفات آنچنانی دلیل بر خوب بودن نحوه کار لیفت یا لمینت مژه نمی شود و بلعکس با دقت زیاد متوجه خواهید شد این چنین سالن های زیبایی هیچگاه بهترین کارها را با بیشترین تخفیفات عرضع نمیکنند، پس بهتر است عاقلانه رفتار کرد. اگر شما بخواهید در سالن آرایشی ما این کار را انجام دهید، از مناسب ترین تعرفه ها در کنار ظرافت و دقت بسیار بالا بهره مند خواهید شد. جهت اطلاعات بیشتردرباره نحوه انجام کار، قیمت و هزینه خدمات لمینت مژه لطفا با ما تماس بگیرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های لیفت و لمینت مژه در شمال تهران:
  • سالن زیبایی چیترا
  • سالن زیبایی رومینا
  • سالن زیبایی پارس
  • سالن زیبایی مرجان
  • سالن زیبایی نعمتی
  • سالن زیبایی لاویسا
  • سالن زیبایی بهار

مرجان
0214428 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چیترا
0212265 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لاویسا
0935605 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بهار
0912032 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رومینا
0215539 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نعمتی
0991022 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

عارضه‌ی روش لیفت مژه چیست؟

بعضی از افراد که پوست حساسی دارند نسبت به ماده لیفت حساسیت پیدا کرده و اطراف چشم و پلک آنها ملتهب شده و دچار سوزش و خارش می شوند.

آیا لیفت مژه نیاز به ترمیم دارد ؟

خیر

هزینه لیفت مژه بیشتر است یا اکستنشن مژه؟

هزینه اکستنشن مژه نسبت به هزینه لیفت مژه خیلی بیشتر است چون از تارهای مصنوعی استفاده می شود.

هزینه انجام لیفت مژه چقدر است؟

معاون هزینه لیفت مژه از ۳۰۰ هزار تومان به بالا است. جهت اطلاع از هزینه دقیق لیفت مژه تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری لیفت مژه چقدر است؟

با توجه به نحوه مراقبت شما از چشم و مژه بین ۶ هفته تا ۶ ماه ماندگاری خواهد داشت.

مزایای استفاده از لیفت ابرو چیست؟

• حفظ حالت طبیعی مژه ها
• آسیب ندیدن مژه ها در مراحل انجام کار و بعد از آن
• تقویت مژه ها
• حفظ زیبایی مژه ها

معمولا اثر گذاری لیفت مژه چه مدت زمانی است؟

به طور معمول ۶ هفته طول می‌کشد تا به مژه های زیبایی بدهد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در شمال تهران، مرکز تخصصی لیفت و لمینت مژه شمال تهران، بهترین لیفت و لمینت مژه در شمال تهران، مرکز تخصصی لیفت و لمینت، لیفت مژه حرفه ای، لیفت مژه، لمینت مژه، قیمت، مرکز، سالن، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شمال تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!