بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج
  • کوتاهی مو گوهردشت کرج

بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج
سالن کوتاهی مو گوهردشت کرج
  • 0912 345 ****
  • 026 1234 ****
  • گوهردشت کرج

  • تماس



سالن کوتاهی مو در گوهردشت کرج در آرایشگاه هایپر بیوتی گوهردشت کرج

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در گوهردشت کرج

مرکز تخصصی کوتاهی مو در گوهردشت کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج

بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج

بهترین کوتاهی مو در گوهردشت کرج – یکی از درگیری ‌های ذهنی در بانوان، در خصوص اندازه و مدل موهایشان است. اینکه آیا موهایی بلند داشته باشند یا کوتاه ؟ البته که موهای بلند در طول تاریخ همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد، اما مدل موی کوتاه نیز دهه هاست که بسیار مد شده و مطلوب خیلی ‌ها گردیده است. بسیاری معتقدند موی کوتاه به آن ‌ها حس راحت ‌تری را می‌دهد و مراقبت از آن و بخصوص شانه کردن آن راحت‌تر بوده و چندان وقت‌گیر نیست . به ‌علاوه اینکه بد نیست ، برای تنوع گاهی مدل موی خود را از بلند به کوتاه تغییر دهیم .

یکی از مواردی که باید قبل از انتخاب و انجام مدل موی کوتاه بدان توجه نمود، چگونگی فرم سر و صورت و بدن شماست . برای هر فرم از صورت نمی‌توان تمامی مدل‌ها را اجرا کرد چرا که ممکن است جلوه‌ ی زیبایی نداشته باشد. انتخاب بهترین حالت کوتاهی توسط یک آرایشگر ماهر و البته باسلیقه‌ی شخص شما می‌تواند نهایت جذابیت و تنوع را به شما هدیه دهد.

بهترین سالن آرایشگاه کوتاهی مو در گوهردشت کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایشگاه کوتاهی مو در گوهردشت کرج می پردازیم.

مدل موی کوتاه منطبق با شکل و فرم صورت:

چگونگی اجرای مدل موی متناسب با صورت، به مهارت، هنر دست ونیز میزان خلاقیت آرایشگر بستگی دارد.

تشخیص اینکه فرم صورت از کدام نوع است، از جمله کارهای مربوط به آرایشگر شماست. در اینجا به انواع مدل‌های صورت می‌پردازیم.

صورت بیضی‌شکل:

برای این شکل از صورت، چندان محدودیتی در خصوص انتخاب مدل مو وجود ندارد. تقریباً انواع مدل‌ های کوتاهی برای صورت ‌های بیضی‌شکل کاربرد دارند. مدل ‌های بلند به همراه چتری زدن ، مدل‌های فر ، کوتاهی‌ های زاویه ‌دار و مکمل و هماهنگ با چانه و… همگی می ‌توانند برازنده ‌ی این صورت‌ ها باشند. در صورتی هم که قصد این را دارید کمی از میزان کشیدگی صورت کم کنید، چتری زدن گزینه ‌ی خوبی خواهد بود.

صورت گرد و دایره‌ای:

در مورد صورت ‌های گرد و دایره‌ای، ترجیح بر این است مدل‌ هایی از کوتاهی انجام شود که کمی از گردی صورت شخص بکاهد. برای این منظور مثلاً می‌توان موهای بالایی سر را به میزان کمتری کوتاه نمود تا ارتفاع و اندازه‌ ی بیشتری داشته باشد و هم ‌چنین موهای زیر خط گونه ‌ها را طوری کات نمایید که به باریک ‌تر شدن صورت کمک کند. می‌توانید حین کار با نگاه کردن به چهره ‌ی مشتری خود میزان و کیفیت کار خود را بررسی کنید.

برای تعادل سازی صورت ‌های گرد، هم از مدل موی کوتاه می ‌توان استفاده کرد و هم از مدل ‌های بلندتر اما در مورد مدل ‌های بلندتر به‌منظور کم کردن گردی صورت ، بهتر است برش‌ های لایه ‌لایه داشته باشید. همین ‌طور موج ‌دار کردن موها هم رضایت ‌بخش خواهد بود. از سبک‌ های جدید و مناسب برای صورت ‌های گرد هم می‌توان به مدل‌ هایی که در آن لایه ‌های مو در جلوی صورت بلندتر از لایه‌ های مو در پشت سر است اشاره کرد که بسیار زیبا و جذاب برای این دسته از افراد خواهد بود.

باید گفت باوجود انواع مدل ‌های کوتاهی مو که برای انواع مدل ‌های صورت وجود دارند، دیگر جای هیچ تردیدی برای علاقه‌ مندان به تغییر تحول در مدل ظاهر مو باقی نخواهد ماند. با مراجعه به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌توانید از نظر انجام تمامی خدمات آرایشی از جمله کوتاهی مو، آسوده ‌خاطر باشید.

صورت ‌های قلبی شکل:

این صورت ‌ها همان ‌گونه که از نامشان مشخص است ، در قسمت بالایی عریض ‌تر از قسمت پایینی می‌باشند. برای این نوع از صورت، بهتر است از مدل مویی استفاده شود که در قسمت ‌های پایینی صورت، بیشتر جلوه کند تا در قسمت بالایی، یعنی سعی به راین باشد که بیشتر موهای جلوی صورت را در قسمت پایینی صورت پیرایش کنیم تا از حالت قلبی مانند چهره تا حد امکان خارج شویم. در کل مدل ‌هایی که در آن، موها تا چانه و فک امتداد می یابند برای صورت ‌های قلبی شکل، گزینه ‌ی خوبی است . برای پرتر به نظر آمدن موها هم می‌توان آن‌ها را به ‌طرف گونه متمرکز نمود. هم‌چنین اگر موهای روی سر شخص نسبت به موهای اطراف گونه‌ ها و صورت کم‌ پشت‌ تر و کم تراکم ‌تر باشد سبب می‌گردد پیشانی ، کوتاه‌ تر به نظر بیاید.

صورت مربعی شکل:

برای این شکل از صورت، یکی از مدل ‌های قابل ‌قبول ، مدل ‌های چتری است. حالت چتری به ‌اندازه ‌ی کافی می ‌تواند چشم بیننده را از حالت مربع مانند صورت ، دور کند. هم‌چنین اگر مدل موی انتخابی خیلی هم صاف و یکنواخت نباشد مدل بهتر از آب درخواهد آمد. اگر مدل‌ های موی کوتاه یا متوسط را کمی با حالت موج ‌دار و فر مانند، همراه کنیم راه‌ حل مناسبی خواهد بود برای اینکه به گردی صورت شخص بیفزاییم . در مورد مدل موی بلند هم اگر چتری بگذارید قطعاً بسیار جذاب می‌شود و تا حد زیادی حالت مربعی صورت از چشم بیننده مخفی خواهد ماند.

مدل ‌های یکدست و یکنواخت هم به سبب اینکه فک زاویه ‌دار و صورت مربع مانند را چندان پوشش نمی‌دهند، خیلی پیشنهاد نمی‌گردد.

صورت مستطیل شکل:

در افرادی که صورت‌ هایی شبیه به مستطیل دارند، ارتفاع پیشانی زیاد است. ازآنجایی‌که بهتر است تمامی اجزای صورت در اندازه ‌ی استاندارد و متعادل باشند، برای استاندارد و متعادل‌ تر کردن این چهره ‌ها، بهتر است موهای شخص را به بهترین و زیباترین حالت ممکن در یک طرف صورت برده و حالت دهیم این کار تا حد زیادی از بلندی پیشانی کم خواهد کرد.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو مزیت‌هایی دارد که هریک می‌تواند ما را به انجام آن تشویق و ترغیب نماید. در اینجا تعدادی از مزایای کوتاهی مو را برمی‌شماریم.

جذابیت و تنوع:

بسیاری از افراد با موهای کوتاه ، خاص ‌تر و جذاب ‌تر به چشم می‌آیند. هم‌ چنین قبلاً هم اشاره شد با وجود اینکه موهای بلند دلخواه بسیاری از ماست، اما بعد از گذشت مدت‌ زمان زیادی ممکن از مدل موهای بلند خود خسته شویم و تمایل داشته باشیم تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنیم. در این صورت کوتاهی مو و انتخاب یک مدل متناسب با چهره‌ ی ما راهکار مناسبی برای تنوع و زیبایی تازه و نو خواهد بود.

نگهداری و مراقبت آسان:

پیش ‌تر نیز اشاره شد که بدون شک موهای کوتاه ، مراقبت آسان ‌تر سریع‌ تری دارد. به‌ راحتی شانه می‌ شود و به هنگام استحمام به ‌راحتی شسته می‌گردد. ضمن اینکه کوتاهی می‌تواند جان تازه‌ای به موها بخشد. این موارد سبب شده بسیاری از خانم ‌ها بخصوص کسانیکه به هر دلیلی ازجمله اشتغال، فرصت چندانی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، به کوتاهی و هرکات مو روی ‌آورند.

صرفه ‌جویی در مصرف شوینده ‌ها:

مشخص است که برای شست و شوی موهای کوتاه از مقدار شامپو و نرم‌ کننده‌ ی کمتری استفاده می‌شود. همین ‌طور میزان مصرف ماسک ‌ها، لوسیون ها و سرم های مو به‌مراتب کاهش میابد. این خود یک صرفه‌ جویی اقتصادی خواهد بود. ضمناً افرادی که موهای کوتاه ‌تری دارند نسبت به افراد با موهای بلند تراز حوصله ‌ی بیشتری برای رسیدگی به موهای خود برخوردارند.

رفع موخوره‌ ی مو:

حتماً همه ‌ی ما دچار موخوره شده‌ایم. موخوره معمولاً هنگامی پدیدار می‌شود که اندازه‌ی موها بلند باشد. علت این عارضه عوامل مختلفی است که به‌عنوان ‌مثال اتو کردن و حرارت دیدن ساقه ‌ی مو یکی از این عوامل است. بهترین کار برای خلاص شدن از شر موخوره و حالت شکستگی موها، این است که هر ۳ ماه یک ‌بار موهایمان را کوتاه کنیم تا هم از موخوره رها شویم و هم اینکه زیبایی و یکدستی را به موهایمان برگردانیم.

کمک به رشد موها:

با کوتاهی مو، سلول ‌های مرده و ناکارآمد آن را حذف می‌کنیم . هر چه کوتاهی موهایمان را در فواصل کوتاه ‌تر و منظم ‌تری انجام دهیم به رشد بهتر موهایمان کمک شایانی خواهیم کرد. در واقع کوتاهی و اصلاح جان تازه‌ای به موها و سرمان می‌بخشد. علت اینکه مردان هرچند وقت یک ‌بار اقدام به اصلاح سر خود می‌کنند همین است که کوتاهی مو رشد مو را سرعت می‌بخشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو در گوهردشت کرج:
  • سالن زیبایی دلبرانه
  • سالن زیبایی ملکی
  • سالن زیبایی تیوان
  • سالن زیبایی آناهید
  • سالن زیبایی رنجبر
  • سالن زیبایی آتی

آتی
0996190 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملکی
0912199 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کوتاهی مو
0919638 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنجبر
0933300 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آناهید
0263448 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دلبرانه
0912460 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مشخصات آرایشگر کوتاهی مو چیست؟

آریشگری که قصد کوتاه کردن موهای شما دارد باید به کوتاهی مو در هر مدلی مسط باشد و علاوه برخورد خوبش ، تجربه و مهارت کافی نیز داشته باشد.

آیا در انتخاب مدل کوتاهی مو آزاد هستم؟

بله. باید توجه داشته باشید هر مدلی را نمی‌توانید انتخاب نمایید و علاوه بر سلیقه به مدل و فرم صورت خود توجه داشته باشید.

به کسانی که برای اول میخواهند موهایشان را کوتاه کنند چه پیشنهادی می‌دهید؟

بهتره از خط کش جهت اندازه گیری استفاده شود و بیش از دو تا سه سانتی متر از بلندی موها چیده نشود و در صورت رضایت، مجدد جهت کوتاهی مو اقدام نمایید.

برای کوتاهی مو چقدر پول باید بپردازم؟

چون مدل های مختلفی برای کوتاهی مو وجود دارد بستگی به مدلی که انتخاب می‌کنید مبلغ پول پرداختی هم متفاوت است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو گوهردشت کرج، مرکز تخصصی کوتاهی مو در گوهردشت کرج، کوتاهی مو در گوهردشت کرج، کوتاهی مو در گوهردشت کرج، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، گوهردشت کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!