مشاور تاسیس سالن زیبایی
  • بهترین مشاور تاسیس سالن زیبایی
  • مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

مشاور تاسیس سالن زیبایی
بهترین مشاوره سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

  • تماس




بهترین مشاوره سالن زیبایی در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی مشاوره راه اندازی سالن زیبایی در مرکز مشاوره هایپر بیوتی

مرکز تخصصی مشاوره سالن زیبایی در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات مشاوره ای



بهترین مشاور تاسیس سالن زیبایی | مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

بهترین مشاور تاسیس سالن زیبایی

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

بهترین مشاوره سالن زیبایی – مشاورین فعال در عرصه تاسیس سالن های زیبایی را می توانیم مشاور سالن زیبایی بنویسیم این افراد معمولاً مدت زمان زیادی را در این حرفه مشغول به کار بوده و به چم و خم و اکثر مشکلاتی که امکان دارد برای یک فر‌‌د مدیر پیش بیاید آگاهی دارند.

مشاوره راه اندازی سالن زیبایی

بهترین مشاور تاسیس سالن زیبایی

در اینجا به بررسی و معرفی مشاوره راه اندازی سالن زیبایی می پردازیم.

مشاور سالن زیبایی:

معمولاً یک فرد موثر برای احداث سالن زیبایی خود با مشکلات و سوالاتی روبه‌رو می‌شود که عبارتند از:
• بهترین راه برای جذب مشتری چیست؟
• چه اشخاصی قابلیت استخدام و فعالیت در این کار و برای من دارند؟
• نوع تبلیغات برای ارتقاء و پیشرفت کار من باید چگونه باشد؟
• برای احداث و افتتاح سالن زیبایی بودجه لازم چقدر است؟

مقدمات شروع کار:

اسناد و مجوز های لازم برای تاسیس آرایشگاه:

اولین قدم برای راه اندازی سالن زیبایی، اخذ مجوز اتحادیه آرایشگران است. این یکی از مهمترین موارد در راه اندازی سالن زیبایی است زیرا استفاده از لوازم آرایشی می تواند جان مشتریان را به خطر بیندازد. این امر بسیار حساس و حائز اهمیت است و نباید بدون مجوز رسمی امکان پذیر باشد، برای افتتاح آرایشگاه ابتدا باید کارت سلامتی را داشته باشید که از دفاتر وزارت بهداشت برای شما صادر میشود. دقت داشته باشید پس از دریافت اسناد و مدارک لازمه برای شروع کار باید نسبت به تمامی مشتریان خود احساس مسئولیت یکسان و بالایی داشته باشید و کار خود را طبق قوانین اصول بهداشتی انجام دهید.

بودجه لازم برای تاسیس آرایشگاه:

به یاد داشته باشید ضمن هزینه های لازم برای تاسیس و خرید لازم اولیه و ضروری، شما در امر اداره ی آرایشگاه و عرضه ی خدمات نیازمند کمک افرادی شایسته، لایق و متخصص هستید که باید دستمزد و حقوق آنهارا را هم در شرف پرداخت قرار دهید.

اهداف خودرا شناسایی کنید:

از مهم ترین کارهایی که لازم است در همان شروع کار انجام دهید تعیین هدف است. هدف رهنمود و مشخص کننده و روشن کننده ی مسیر افراد است.

بررسی و تعیین سرمایه:

اگر در ابتدای راه هستید و از تجربه خوبی در این زمینه بهره نمی برید، توصیه می شود حداقل یک سال به عنوان آرایشگر یا طراح داخلی در سالن زیبایی مشغول کار شوید تا با تمام چالش های این حرفه آشنا به طور کامل آشناییت پیدا کنید. شما با مشکلات زیادی مواجه می شوید در صورتی که کوله باری از تجربه وارد بازار این کار شوید و سرمایه خود را از دست می دهید، بنابراین سفارش می شود با سرمایه مناسب کسب و کار خود را راه اندازی کنید، از تجارب دیگران در آغاز مسیر استفاده کنید و برای قسمت های مختلف کار خود هزینه های جداگانه ای در نظر بگیرید.

دومین اشتباهی که در بسیاری از شرکت ها و آکادمی های مرتبط با این حرفه مشاهده میکنید، این است که مردم 80 درصد سرمایه خود را صرف نصب، دکوراسیون، اجاره و معمولا بودجه ای برای آموزش دیدن، تبلیغات و… نمی کنند. در ابتدای کار خود هزینه های معقولی را برای برندسازی و توسعه شرکت خود برنامه ریزی کنید زیرا با توجه به افزایش رقبا و افزایش انتظارات مشتریان، اگر در عرضه ی توانایی های خود باز بمانید، عرصه را برای خود تنگ و جای خودرا به رقبایتان خواهید داد.

استعداد و توانایی های من:

لطفا کاری انجام دهید که با علایق و مهارت های شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، اگر توانایی برقراری ارتباط با دیگران را داشته باشید و در متقاعد کردن دیگران مهارت داشته باشید، به نتایج خوبی در جذب مشتری خواهید رسید. حتی خواهید توانست فرصتی شایسته برای تبلیغ داشته باشید. افرادی در سازمان ها و شرکت های مختلف وجود دارند می توانند با اعطای تسهیلات ویژه، با آنها تماس گرفته و از پشتیبانی آنها بهره مند شوند، توصیه می شود لیستی از مهارت های خود را که مناسب این شغل میباشد تهیه فرمایید.

اگر در شهری کار کنید که سال ها در آن زندگی کرده اید و آداب و رسوم و فرهنگ مردم را بشناسید بهترین نتیجه را خواهید گرفت. اگر کسب و کاری راه اندازی می کنید و می خواهید آن را در شهر دیگری انجام دهید، باید از خطرات و هزینه های پنهان و مختلف آن آگاه باشید. مشخص کردن سطح خدمات خود را نیز فراموش نکنید. به عنوان مثال، بیان کنید که مشتریان هدف شما افراد عادی، زنان شاغل، افراد کم درآمد یا افراد ثروتمند جامعه هستند.

با مشخص شدن این مرحله مواردی مانند سرویس، دکوراسیون، قیمت، آموزش پرسنل و … بر همین اساس برنامه ریزی می شود، به عنوان مثال بسیاری از خدماتی که در محله های معمولی تنها به عنوان یک گزینه ها و شگفتی محسوب می شوند، در محله هایی که افراد با سطح اقتصادی بالا زندگی میکنند خدمات به عنوان یک وظیفه و مسئولیت برای شما تلقی میشوند. کارا های جزئی مانند کوتاهی موی شخصی، راننده، سازگاری آرایش با تیپ شخصیتی افراد، انتخاب عطر متناسب هر فرد و … می تواند جزء طیف خدمات سالن های زیبایی خاص باشد، اما در آرایشگاه های معمولی فاقد توجیه اقتصادی است.

مهم ترین ویژگی های موسسان آرایشگاه ها:

• اجتماعی، با ارتباطات قوی با مردم
• تسلط به اصول مدیریتی
• آگاهی کامل نسبت به قرار داد بستن با کارکنان و مشتریان
• حضور مستمر در سالن
• آگاهی نسبت به قوانین و فنون تبلیغات
• در دسترس بودن برای پاسخگویی به مشتریان
• تسلط کافی به اصول حسابداری

اطلاعات خوب، مناسب و دقیقی در مورد بازار کار و رقبای فعال در این عرصه داشته باشید. به روش هایی که همکارانتان برای جذب مشتری در زمان های مختلف استفاده می کنند توجه کنید. تا بتوانید نکات مثبتی را در مورد راه اندازی سالن زیبایی دریافت کنید. مدیر و مؤسس سالن باید ساعت ها و زمان هایی را به آموزش و به روش ها در مدیریت و تجربه و حرفه کارکنان آرایشگری خود بپردازد.

چرا نیازمند مشاوره هستیم:

اگر برای راه اندازی و اداره ی آرایشگاه از یک یا چند فرد با تجربه در امر راه اندازی یک سالن زیبایی تخصصی استفاده کنیم، دانش و توانایی ورود به بازار پیچیده سالن های زیبایی و رقابت سالم را پیدا خواهیم کرد. نیاز به مشاوره تخصصی در دنیای امروز غیر قابل انکار است. در واقع در بازار کسب و کار امروزی، کار ماهر و حرفه ای، آگاهی بر اصول مدیریت، ایجاد یک برند شناخته شده، راه اندازی برند به ویژه در فضای مجازی و … لازمه موفقیت است.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مشاور تاسیس سالن زیبایی، مشاور سالن زیبایی، مشاوره راه اندازی سالن زیبایی، راهنمای سالن زیبایی، هزینه تاسیس، مجوز لازم برای تاسیس سالن زیبایی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!