آموزش اپیلاسیون در تبریز
  • آموزش اپیلاسیون در تبریز
  • آموزش تخصصی اپیلاسیون در تبریز

آموزش اپیلاسیون در تبریز
آموزشگاه اپیلاسیون تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در تبریز در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در تبریز

آموزش اپیلاسیون در تبریز

آموزش اپیلاسیون در تبریز – يکي از روش‌های محبوب و رايج براي رفع موهاي زائد، اپیلاسیون است. اين روش علاوه بر خانم‌ها، در بين آقايان هم محبوب و پرطرفدار است. اپیلاسیون با استفاده از وکس و موم استفاده می‌شود. در ادامه‌ی اين مطلب به نکات مهمي در رابطه با مزايا و معایب اپيلاسيون می‌پردازیم.

آموزشگاه اپیلاسیون در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه اپیلاسیون در تبریز می پردازیم.

اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون چيست؟ در ايران به رفع کردن و از بين بردن موهاي زائد بدن با استفاده از وکس يا موم، اپیلاسیون گفته می‌شود. با وجود دردناک بودن اين روش، بازهم طرفداران خاص خود را دارد.
در ادامه‌ی اين مطلب با مزايا و معايب اپيلاسيون يا موزدايي بيشتر آشنا می‌شوید.

مزایای اپیلاسیون:

اپیلاسیون يک روش محبوب در بين افراد است و طرفداران زيادي دارد. روشي که این‌قدر طرفدار دارد، پس بايد مزاياي زيادي هم داشته باشد. چند مورد از مزاياي اپیلاسیون در زير آمده است.

1) عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

با اپیلاسیون تا مدت زيادي شما نياز به موزدايي مجدد نخواهيد داشت. اپیلاسیون با موم، مدت زمان طولاني شما را از شر موهای زائد راحت می‌کند. به طور طبيعي، موها هر سه چهار هفته یک‌بار می‌رویند. با اپیلاسیون با استفاده از موم چهارتا پنج هفته از دست موهاي زائد خود راحت هستيد.

2) صرفه‌جویی در وقت:

اگر بخواهيد در هر بار حمام رفتن به اصلاح موهاي زائد خود بپردازيد، بايد زمان زيادي را صرف حمام رفتن کنيد. پس زمان زيادي از شما گرفته می‌شود. با اين روش مقدار زيادي در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود. با استفاده از اپیلاسیون، چهارتا پنج هفته از موهاي زائد شما خبري نيست.

3) جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

براي همه‌ی ما پيش آمده است که بعد از شيو کردن با تيغ، موهايي زير پوستي به وجود آمده باشد؛ و همه‌ی ما با دردسرهای رهاي از اين موهاي زير پوستي آشنا هستيم. اپیلاسیون روشي است که به افرادي که داراي پوست حساس و مستعد موهاي زير پوستي هستند، کمک می‌کند. اين روش، از رشد موهاي زير پوستي جلوگيري می‌کند.

مشکلات اپیلاسیون:

علاوه بر مزايا، اپیلاسیون هم مانند هر روش ديگري معايبي دارد. بايد از اين مشکلات اطلاع داشته باشيم تا بتوانيم آن‌ها را رفع کنيم.

1) دردناک بودن:

اولين مشکل اپیلاسیون، دردناک بودن آن است. استفاده از اين روش در برخي از نواحي بدن که داراي پوستي حساس است، می‌تواند بسيار دردناک باشد. پس با اين حساب توقع نداشته باشيد که بدون هيچ دردي از موهاي زائد خود خلاص شويد. علاوه بر اين ممکن است پوست‌های بسيار حساس، در مقابل اين روش واکنش‌های شديد پوستي بدهند. طبيعي است که بعد از اپیلاسیون پوست شما قرمز و متورم شود؛ اما اين قرمزی و تورم بايد بعد از چند ساعت از بين برود. در صورت از بين نرفتن اين علائم بايد به پزشک مراجعه کنيد تا با استفاده از کرم‌ها و درمان‌های لازم آنها را تسکين دهند. براي رفع قرمزي راه‌های متعددي وجود دارد.

2) هزینه بالا:

اين روش موزدايي نسبت به روش‌های ديگر مانند شيو کردن با تيغ يا استفاده از پودرهای موبر هزینه‌ی بيشتري دارد.

نکاتی مهم در مورد اپیلاسیون:

اگر اپیلاسیون را براي از بين بردن موهاي زائد خود انتخاب کرده‌اید بهتر است نکات زير را براي موزدائی راحت‌تر در نظر بگيريد.

• براي اينکه از نبود موهاي زير پوستي اطمينان حاصل کنيد، بهتر است قبل از اپیلاسیون لایه‌برداری کنيد.
• در نزديکي ايام عادت ماهانه، بدن بانوان نسبت به درد حساسيت بيشتري دارد و تحمل درد آن‌ها کاهش می‌یابد. بهتر است در اين ايام اپیلاسیون نکنيد چون ممکن است براي شما بسيار دردناک باشد.
• در بين دو اپیلاسیون با تيغ شيو نکنيد زيرا باعث می‌شود اپیلاسیون بعدي شما دردناک باشد و پوستتان به نرمي چيزي که انتظارش را داشتيد نشود.
• قبل از اولين اپیلاسیون مطمئن باشيد که دو تا سه هفته از رشد موي شما گذشته باشد. اپیلاسیون کردن موهاي کوتاه با وکس بسيار سخت است و خيلي از مراکز زيبايي از انجام دادن این کار خودداري می‌کنند.
• براي انتخاب سالن زيبايي خود دقت زيادي به خرج دهيد. اپیلاسیون بايد در سالن‌ها معتبر و مجرب انجام شود. اين کار بايد توسط افراد ماهر انجام شود. به همين دليل قبل از مراجعه به سالن زيبايي از مهارت و تجربه‌ی آنها اطمينان حاصل کنيد.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

يکي از مراحل مهم قبل از انجام دادن اپیلاسیون، آماده کردن پوست می‌باشد. اگر براي اولين بار است که می‌خواهید از روش اپیلاسیون استفاده کنيد می‌توانید از راه‌های زير براي کاهش درد اپیلاسیون استفاده کنيد.

1) هنگام دوران قاعدگي اپیلاسیون نکنيد. در اين دوران بدن بانوان بيش از هر زمان ديگري نسبت به درد حساس است.
2) قبل از انجام اپیلاسیون دوش آب گرم بگيريد. اين کار باعث می‌شود تا پوست شما نرم‌تر شود و منافذ پوست شما بازتر شود پس موهاي زائد راحت‌تر از پوست شما خارج می‌شوند.
3) پس از انجام اپیلاسیون از لباس‌های گشاد و نخي استفاده کنيد. استفاده از لباس‌های تنگ باعث می‌شود تا پوست شما بيشتر تحريک شود.
4) نفس‌های کوتاه و سريع بکشيد. اين باعث می‌شود تا بتوانيد درد را بهتر تحمل و مديريت کنيد.
5) شب قبل از اپیلاسیون، پوست خود را لایه‌برداری کنيد تا پوست‌های مرده از بين بروند.
6) اپیلاسیون کردن موهاي کوتاه بسيار دردناک‌تر است. پس از قبل از اپیلاسیون مطمئن شوید که موهایتان به‌اندازه‌ی کافی رشد کرده باشد.
7) اگر درجایی از پوستتان کبودی وجود دارد و یا اینکه پوست حساس، ملتهب و آسیب دیده‌ای دارید از اپیلاسیون صرف‌نظر کنید. اپیلاسیون پوست‌هایی با ویژگی بالا باعث وخیم‌تر شدن وضع آنها می‌شود.
8) اگر آستانه‌ی تحمل دردتان پایین است، بهتر است از کرم‌ها و اسپری‌های بی‌حس کننده استفاده کنید.
9) هرگز موم داغ را بر روی پوست خود قرار ندهید. کمی صبر کنید تا خنک‌تر شود.
10) از اپیلاسیون قسمت‌های حساس بدن به‌شدت خودداری کنید. به عنوان مثال اطراف ابرو، موهای بینی و…
11) نواحی کوچکی را برای اپیلاسیون کردن در نظر بگیرید و به یک‌باره تمام نواحی دست و پایتان را به موم آغشته نکنید.
12) یک راه حل که به کاهش درد کمک می‌کند انجام حرکات کششی قبل از شروع اپیلاسیون است.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در تبریز، آموزش تخصصی اپیلاسیون در تبریز، مرکز اموزش اپیلاسیون در تبریز، کلاس دوره اپیلاسیون در تبریز، آموزشگاه اپیلاسیون در تبریز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!