بهترین مزون لباس عروس در تبریز
  • بهترین مزون لباس عروس در تبریز
  • بهترین مزون لباس عروس در تبریز

بهترین مزون لباس عروس در تبریز
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تبریز، تبریز

  • تماس



مزون هایپر بیوتی تبریز

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در تبریز

سالن زیبایی هایپر بیوتی در تبریز با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در تبریز

بهترین مزون لباس عروس در تبریز – در گذشته عروس خانم‌ها در روز جشن عروسی‌شان لباسی با رنگ روشن و شاد انتخاب می‌کردند.

امروزه نیز عروس خانم‌ها برای انتخاب لباس عروسی، زمان زیادی وقت می‌گذارند تا بهترین و زیباترین لباسی که مناسب و درخور شخصیت آن‌ها است انتخاب نمایند.

برای انتخاب لباس زیبا و مناسب باید به نکاتی توجه کرد؛ ما در این مقاله نکاتی که برای خرید و نوع لباس عروس نیاز است، جمع‌آوری و ارائه نموده‌ایم.

بهترین مزون لباس عروس در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در تبریز می پردازیم.

هنگام انتخاب لباس عروس به مواردی باید توجه کنید:

داستان شخصی خودتان را داشته باشید:

دوست دارید عروسی شما به چه سبکی برگزار شود؟ به چه مدل لباس عروسی علاقه‌مند هستید؟ دوست دارید وقتی مهمانان لباس عروس را بر تنتان دیدند چه فکری کنند؟ برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین لباس ابتدا باید نظرات شخصی خود را مشخص کنید به‌طور واضح یعنی تکلیفتان از ابتدا مشخص باشد تا بتوانید به آنچه که علاقه‌مند هستید دست یابید.

صبحانه بخورید بعد پرو کنید:

به خانم‌هایی که قصد خرید یا انتخاب لباس عروس دارند توصیه می‌شود که پیش از خروج از منزل حتماً صبحانه را میل کنید؛ زیرا با نخوردن صبحانه، اندازه واقعی بدنتان مشخص نمی‌باشد و در این صورت لباسی که مدنظرتان است ممکن است متناسب با سایز شما نباشد.

همراهان صمیمی و همدل انتخاب کنید:

برای انتخاب لباس عروس کسی را همراه خود داشته باشید که سبک و سلیقه ایشان نزدیک به روحیه و سلیقه شما باشد که بتوانید بهترین نظر و ایده را برای خرید لباس عروس زیبا دریافت کنید.

از داشتن همراه زیاد برای انتخاب لباس اجتناب کنید زیرا هر چقدر تعداد افراد بیشتر شود نظرها بیشتر و متفاوت‌تر خواهد شد که در نهایت انتخاب لباس را برای شما سخت خواهند کرد.

بهتر است دو نفر از آشناهایی که به آن‌ها اعتماد دارید و نظرشان واقعی و رک است برای انتخاب لباس عروس همراه خود ببرید.

آقایان دنبال لباس عروس نروید:

خرید و انتخاب لباس عروس نیازمند زمان زیادی است. خیلی کم پیش می‌آید که آقایان وقت زیادی را صرف انتخاب و خرید لباس کنند. از آنجا که شما در طول عمرتان فقط یکبار می‌خواهید لباس عروس انتخاب کنید، بهتر است که همراه شما خانم باشد و نه آقای داماد.

ممکن است شما چندین انتخاب داشته باشید که این موضوع برای اکثر آقایان کسل‌کننده می‌باشد و برای خلاص شدن از این موضوع لباسی را به شما پیشنهاد کنند که مناسب شما نمی‌باشد. بنابراین دوست و آشنایی که دارای حوصله و سلیقه است با خود همراه کنید تا لباسی زیبا انتخاب کنید و آقای داماد نیز در آخر سورپرایز شود.

کفش عروسی را زودتر بخرید:

برای پرو لباس عروس لازم است که از قبل شما کفش عروسی‌تان را خریداری کرده و هنگام پرو لباس عروس آن را بپوشید.

رعایت این نکته بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا خیاط لباس عروس، به درستی متوجه می‌شود که دامن یا دنباله‌ی لباس عروس باید به چه اندازه‌ای باشد.

لباس‌زیر مناسب بپوشید:

هنگام پرو لباس عروس لازم است که لباس‌زیر مناسب روز مراسم را به تن کنید تا خیاط، شما را نسبت به پوشیدن لباس ‌زیر تنه‌دار یا بدون تنه راهنمایی کند. بنابراین لباس‌زیری که قرار است روز جشن بپوشید را به تن کنید.

سایز لباس عروسی را در نظر بگیرید:

سعی کنید لباسی که انتخاب می‌کنید دقیقاً مناسب سایز تنتان باشد تا در روز جشن مجبور به تغییر و دست‌کاری لباستان نباشید.

خیلی از عروس خانم‌ها به خاطر داشتن استرس پیش از عروسی به ناچار وزن کم می‌کنند و لباسی را که انتخاب نموده‌اند دیگر قالب تنشان نخواهد بود.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی از فروشنده یا خیاط لباسی را درخواست کنید که بتوانید اندازه آن را مناسب سایزتان کنید در شب عروسی.

با لباس دلخواهتان بچرخید:

برای اطمینان از راحتی لباستان حتماً با آن راه بروید و بنشینید تا مطمئن شوید که در لباس منتخبتان راحت هستید.

اگر لباس گشاد، تنگ، کوتاه، بلند و یا راه رفتن را برایتان دشوار کرده بود از خریدن آن اجتناب کنید زیرا باعث حواس پرتی و عذاب در شب عروسی‌تان خواهد شد.

اصول تناسب را از یاد نبرید:

این را هرگز فراموش نکنید، همیشه لباسی را انتخاب کنید که مناسب سایزتان باشد نه سایزی که در آینده خواهید داشت.

لباس عروس باید دقیقاً متناسب با اندام و هیکل شما باشد.

برای مثال کسانی که اندام گلابی شکل دارند نباید سراغ لباس‌های تنگ و چسبان بروند. در مزون‌های لباس عروس لباس‌های متفاوتی وجود دارد که شما از طریق کارشناس مزون می‌توانید لباس متناسب فرم بدنتان را انتخاب و پرو نمایید.

فصل عروسی مهم است:

فصل عروسی نقش مهمی در انتخاب لباس عروس دارد؛ اگر تاریخ عروسی و جشنتان در فصل زمستان و پاییز است باید لباس عروسی را انتخاب کنید که دنباله‌دار نباشد. در فصل‌های سرد سال هوا ابری و بارانی است که در نهایت انتخاب لباس دنباله‌دار در این فصول منجر به کثیفی لباستان خواهد شد.

بهترین گزینه انتخاب لباس بدون دنباله است و یا اگر تصمیمتان لباس دنباله‌دار می‌باشد بهتر است دنباله‌ای را انتخاب کنید که قابلیت جدا و وصل شدن را داشته باشد.

چه لباسی برای چه اندامی مناسب است؟

عروس‌های قدبلند:

لباس‌هایی که دارای خطوط عمودی، یقه‌های ایستاده و آستین‌بلند هستند مناسب فرم و هیکل شما نمی‌باشد. لباسی را انتخاب کنید که در حین سادگی، از بلندی قد شما بکاهد.

لباسی که دارای دامن موج‌دار و خط کمر پایین‌تری نسبت به دیگر لباس‌ها باشد که متناسب با قد و هیکلتان به نظر برسد. همچنین، دامن لباس باید تا زیر مچ پا ادامه داشته باشد.

عروس‌های قدکوتاه:

توصیه‌ی ما به شما این است که سراغ لباس‌های بروید که قد شما را بلندتر جلوه دهند مانند لباس‌هایی با دامن ماکسی به شکل فون. از انتخاب لباس‌هایی با دامن بزرگ پرهیز کنید زیرا قد شما را کوتاه‌تر می‌کند.

لباسی مناسب قد شما است که طرح‌هایی که بر روی آن کار شده ریز باشد و در ناحیه کمر، لباس کشیده شود تا قدتان را بلند نشان دهد.

اگر اندام و هیکل شما ریز است بهتر است دامن لباستان شیپوری شکل باشد تا اندام شما را بلند و کشیده نشان دهد. جنس پارچه لباستان بستگی به سلیقه شما دارد ولی نکته اصلی این است که سنگ‌های استفاده شده در لباستان ریز باشد و در ناحیه سینه لباس قرار گرفته باشند.

عروس با اندام ساعت شنی:

اگر دارای این فرم اندام هستید بسیار خوش هیکل می‌باشید و هر لباسی برازنده هیکل شما می‌باشد. افرادی که دارای شانه‌های پهن و کمر باریک هستند به این مدل اندام‌ها، اندام ساعت شنی می‌گویند.

لباس‌هایی که دارای یقه دکلته، دامن بلند و دنباله‌دار و تنگ مثل ماهی است، مناسب اندام این اشخاص می‌باشد.

عروس با شانه پهن و کمر باریک:

اگر این مدل هیکل از ویژگی‌های هیکل شما می‌باشد، سراغ لباس‌هایی که به شکل هفت و بدون آستین و دارای دامنی با طرح‌های نسبتاً شلوغ هستند بروید.

اگر می‌خواهید از پهنی شانه‌هایتان بکاهید لباسی که بدون آستین بنددار است مناسب شما می‌باشد زیرا شانه‌هایتان را ظریف می‌کند. هیچ گاه لباسی را که دارای آستین‌های کوتاه افتاده است انتخاب نکنید زیرا سایز شانه‌هایتان را از آنچه که هست بزرگتر نشان خواهد داد.

در ضمن می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که دکلته است زیرا از عرض شانه شما کم می‌کند.

عروس با اندام گلابی شکل:

افرادی که دارای قوس کمر و باسن گرد هستند می‌توانند بهترین لباس‌ها را انتخاب کنند.لباس‌های بلند با توجه به خط کمر و بالاتنه اندام شما را نرمال و متعادل نشان خواهد داد.

دامن‌هایی که دارای اندکی پف هستند و از کمر تا زمین امتداد داشته باشند و در قسمت‌های باریک بدن چسبیده و در قسمت ران و باسن چسبیده نباشد بسیار مناسب است.

پارچه ساتن و دوشز جنس مناسب برای این‌گونه لباس‌ها است زیرا به بدن نمی‌چسبند.

عروس با پاهای باریک و کشیده:

می‌توانید از لباس‌هایی که در قسمت زانو برش‌های فانتزی خورده است استفاده کنید تا زیبایی پاهایتان را به نمایش بگذارد..

عروس با اندام پر:

اگر هیکلی با اندام پر دارید لباسی برازنده و در خور هیکل شما می‌باشد که دارای یقه دکلته قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در قسمت کمر است.

عروس‌هایی که سینه کوچک دارند:

داشتن سینه‌های کوچک برای انتخاب لباس عروس یک حسن می‌باشد زیرا می‌توانید لباسی را که دارای طرح و نقش و نگار دور یقه و گردن است انتخاب کنید.

از دیگر لباس‌هایی که برای اندام شما شکیل و مناسب است لباس‌هایی بلند با بالاتنه کوتاه و خط سینه آن بالا است.

عروس‌هایی که سینه بزرگ دارند:

لباس‌هایی که یقه بسته دارند و یا دکلته هستند به هیچ وجه انتخاب نکنید.لباسی مناسب شما است که دارای یقه هفتی، قلبی شکل و گلابی شکل هستند و زیبایی شما را چندین برابر خواهند کرد.

مدل‌های لباس عروس:

امپراتوری:

به لباس‌هایی که در قسمت سینه و زیر آن دارای طرح هستند و این طرح‌ها در قسمت‌های پایینی منشعب می‌شوند مدل امپراتوری می‌گویند.

این مدل ممکن است دارای آستین یا فاقد آستین باشد. اگر قصد دارید لباسی بپوشید که احساس رمانتیکی داشته باشید این لباس خواسته شما را برآورده خواهد کرد.

به افرادی که می‌خواهند سینه برجسته‌ای داشته باشند این لباس پیشنهاد داده می‌شود. البته دیگر افراد نیز می‌توانند از این مدل لباس بهره ببرند.

استوانه‌ای:

این مدل لباس از بالا تا پایین یکسان و کشیده است. نام دیگر این مدل قلافی است که تمامی برجستگی و فرورفتگی‌های بدنتان را مشخص می‌کند زیرا به بدن می‌چسبد.

این مدل لباس نسبت به بقیه لباس‌ها ساده‌تر به نظر می‌رسد و مناسب کسانی است که لاغر و کوتاه هستند. توجه داشته باشید که این لباس به علت تنگ بودن رقصیدن را برای شما دشوار می‌کند.

پری دریایی:

این لباس دارای تنوع شکلی زیاد است بنابراین به راحتی می‌توانید مدل‌های مختلفی از آن را پرو کنید. اگر می‌خواهید بدنتان به زیبایی مشخص شود حتماً سراغ این مدل لباس بروید.

این مدل لباس برای افراد قدکوتاه، قدبلند و لاغر مناسب است. هر دختری با هر فرم هیکلی می‌تواند این لباس را انتخاب کند.

پرنسسی:

این مدل کلاسیک و ساده است. همان‌گونه که از اسمش پیدا است به اطرافش پخش می‌شود و روی زمین کشیده می‌شود.

این لباس ممکن است چین‌دار باشد و چین‌های آن با مواد سنگینی کار شده باشد.

این لباس تقریباً مناسب همه عروس خانم‌ها می‌باشد و قسمت پایینی پاها را پوشش می‌دهد.

اگر قصد دارید لباسی انتخاب کنید که شما را لاغر نشان دهد این لباس مناسب فرم هیکل شما می‌باشد.

تجمّلی:

این لباس ممکن است یک تکه یا دو تکه باشد. اگر مراسم تجملاتی و سنتی و باشکوه برگزار می‌کنید لباس عروس تجملاتی مناسب شما می‌باشد.

این لباس مناسب کسانی است که دارای بدن ظریف و قدبلندی هستند. افرادی که دارای هیکلی شبیه به ساعت شنی هستند به راحتی می‌توانند این لباس را انتخاب کنند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

پیشنهاد لباس عروس برای افرادی که قد کوتاهی دارند چیست؟

عروس خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند بهتر است لباس با دامن‌های بلند را انتخاب نکنند چون کوتاه‌تر به نظر ‌می‌رسند. دامن‌های فون برای شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد. اگر اندام ریزی دارید مدل‌های شیپوری را انتخاب کنید تا شما را کشیده‌تر نشان دهد و کمرتان به‌خوبی مشخص باشد.

افرادی که سینه کوچکی دارند چه نوع لباس عروسی را باید انتخاب نمایید؟

داشتن سینه‌های کوچک، این امکان را به شما می‌دهد که بیشتر از، مدل‌ها و طرح‌های تزئین شده و کار شده، استفاده کنید؛ مثلاً لباس‌هایی که در آن ناحیه‌ی یقه و یا دور گردن تزئین کاری شده باشد و هم چنین لباس‌های بلندی که بالاتنه‌ی کوتاهی دارند به‌طوری که در زیر خط سینه، دارای برش و شکاف‌اند تا کمی از سینه‌ها نمایان شود، کاملاً مناسب اندامی با سینه‌های کوچک، است.

به افراد لاغر و بلند چه مدل لباس عروسی را پیشنهاد می‌دهید؟

لباس عروس تجملی مناسب افراد لاغر و بلند است.

برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو چه مدلی از لباس عروس را پیشنهاد می‌دهید؟

مدل لباس عروس پری دریایی برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو مناسب است.

برای لباس عروس چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

با توجه به مدل و سایز لباس عروس قیمتها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها بعد از انتخاب مدل لباس تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در تبریز، مزون های معروف لباس عروس تبریز ، مزون لباس عروس تبریز، مزون های لباس عروس تبریز، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!