آموزش کاشت ناخن در تبریز
  • مراکز آموزش کاشت ناخن در تبریز
  • آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تبریز

آموزش کاشت ناخن در تبریز
سالن کاشت ناخن تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی کاشت ناخن در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در تبریز

آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در تبریز – یکی از عواملی که به زیبایی و جذابیت خانم ها کمک می کند، داشتن ناخن هایی سالم و زیبا و مرتب است. ممکن است برخی افراد ناخن های ضعیف و شکننده ای داشته باشند، یا ناخن هایشان دارای انحراف باشد، اما هیچ جای نگرانی نیست. کاشت ناخن به افراد کمک می کند تا ناخن های دست و پایشان را تقویت کنند و صاحب ناخن های سالم، زیبا و مرتبی شود. بنابراین یکی از شاخه های آرایشگری که در طی چند سال اخیر، رشد زیادی داشته و طرفداران بسیاری به خود اختصاص داده، مهارت کاشت ناخن است.

آموزش کاشت ناخن در تبریز

آموزش کاشت ناخن در تبریز – در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز می پردازیم.

بنابراین دوره هایی برای آموزش کاشت ناخن برگزار می شوند که در این دوره ها، هنرجویان سه روش اصلی و مهم کاشت ناخن شامل؛ کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای وکاشت ناخن قالبی را می آموزند که هر روش معایب و مزایای خاص خود را دارد.

دوره آموزش کاشت ناخن در تبریز

شما در طول این دوره با سر فصل های زیادی آشنا خواهید. ما می خواهیم شما را پس از این دوره و گرفتن مدرک معتبر، وارد بازر کار کنیم تا بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. در ابتدای هردوره آموزشی باید با سر فصل ابزار شناسی آشنا شوید. از دیگر مواردی که به صورت حرفه ای باید با آن ها آشنا شوید را می توان، مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… را نام برد.

البته نا گفته نماند که با توجه به دوره طراحی ناخن، می توانید این دوره را به صورت خیلی تخصصی تر پشت سر گذارید و به راحتی از دو تبریزه پول ساز آرایشگاهی برای خود درآمد زایی کنید.

این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهید خواند. آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز

سرفصل های فنی حرفه ای برای دوره ی آموزش کاشت ناخن شامل:

• ابزار شناسی
• آموزش انجام مانیکور خشک و تر
• آموزش پدیکور
• آموزش کاشت پایه
• آموزش کاشت هلویی
• آموزش ژلیش ناخن
• طراحی طلاکوب، ماربل، سیلک و گل خشک است

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در تبریز – در این دوره ی آموزشی، هنرجویان ابتدا با نکات و روش های ایمنی و بهداشتی لازم مثل؛ روش های حفظ بهداشت ناخن و نحوه ی جلوگیری از ایجاد قارچ، آشنا شده و سپس آموزش های عملی به آنها یاد داده می شوند. بعضی از آموزش هایی که هنرجویان طی این دوره فرا می گیرند شامل؛ نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست ها به هنگام سوهان کشیدن ناخن ها، انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش و تفاوت های میان روش های گوناگون، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن ها است که این آموزش ها را طی دوره ی عملی کاشت ناخن، به طور کامل به هنر جویان می آموزند.

عناوین و سرفصل های آموزشی دوره مبتدی کاشت ناخن عبارتند از:

کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، مانیکور خشک، مانیکور تر، پدیکور، طلاکوب، ماربل

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در تبریز – در این دوره هنر جویان، زیر نظر مربیان مجرب فنی حرفه ای، موارد زیر را می آموزند:
آموزش انواع کاشت، پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنج ثابت، ژلیش کردن ناخن، آموزش مدل طراحی.

مواردی که در دوره ی پیشرفته ی ژل و کاشت پودر به هنرجویان آموزش داده می شود، عبارت است از:

شناخت ساختمان ناخن، فرمرگذاری صحیح و اصولی، دیپ مانیکور، کار با ژل بیلدر، صدف سازی و گریم ناخن با پلی ژل، استند گلس،
فول گلس، بیبی بومر، فرمهای ژورنالی، فلاورینگ (انکپسولیتد)، مرمید، اسموکی، ساخت ژلها، پلی ژلهای رنگی، لمینت (استحکام بخشی به ناخن های طبیعی)، رابربیس.

موارد آموزشی دوره ی پیشرفته ی کاشت ناخن روسی عبارتست از:

دیپ مانیکو، کاشت آرك، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت، به همراه ٤دیزاین معروف روسی، ساخت ژلها و پلی ژلهای رنگی به همراه پنج جلسه آموزش و تمرین.
در پایان این دوره مدرك مدرسه ی اینسپایر روسیه (Inspire school) به هنر جویان داده می شود که یک مدرک بین المللی و قابل ارائه در تمام دنیا به حساب می آید.

نحوه ی برگزاری دوره ی آموزشی کاشت ناخن

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های دوره ی آموزش کاشت ناخن، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، به سه صورت؛ خصوصی با تعداد شرکت کنندگان یک تا سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی، با تعداد شرکت کنندگان سه تا پنج نفر و یا کلاس های گروهی از پنج تا پانزده شرکت کننده، برگزار می شوند. اگر کلاس ها به حد نصاب برسند، پس از مشورت با مربی سه بار در هفته تشکیل خواهند شد.
در ضمن برای خانم های پر مشغله و یا خانم هایی که به هر دلیلی نمی توانند در ساعات عادی، در کلاس ها شرکت کنند، کلاس هایی در تایم های عصر و یا ایام تعطیلات و آخر هفته ها برگزار می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن:

در زیر تعدادی از لوازم مورد نیاز برای سپری کردن دوره ی کاشت ناخن را ذکر می کنیم که این ابزار در طی کلاس های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار خواهند گرفت:

دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکوئید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی و پلیش بافر، تیپ کاشت، کاتر، نیپر، سوهان ناخن، گوشت گیر، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، نگین ناخن، لاك مخصوص فرنچ، انواع لاك طراحی، انواع لاك رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص مانیکور، صندلی مخصوص مانیکور، میز مخصوص پدیکور.

بعد از اتمام دوره ی کاشت ناخن، هنر جویان چه توانایی هایی را کسب می کنند:

بعد از گذراندن کلاس های آموزشی کاشت ناخن، هنرجویان توانمندی های زیادی کسب می کنند، مانند؛ روش های انجام کاشت ناخن و مانیکور، پدیکور، کاشت های هلویی، بیبی بومر و … سپس هنر جویان پس از شرکت در آزمون های مربوطه، می توانند مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را دریافت کنند و کسب و کار خود را راه اندازی نمایند، یا در سالن های زیبایی مشغول به کار شوند. واضح است که هر چقدر افراد به تمرین و تکرار بپردازند، در انجام این کار مهارت بیشتری به دست می آورند.

بازار کار کاشت ناخن چگونه است؟

با توجه به استقبال گسترده ی مشتریان برای خدمات کاشت ناخن، جهت زیبایی و استحکام بخشیدن به ناخن ها، می توان گفت که خدمات ناخن درآمد مناسب ونسبتا بالایی دارد. بعد از کاشت ناخن، معمولا مشتریان به صورت ماهانه و یا چند هفته یک بار، نیاز به ترمیم ناخن هایشان پیدا می کنند و مجددا به سالن های زیبایی مراجعه می کنند، بنابراین ناخن کارها همواره و در تمام ایام سال، مشتری های خود را دارند. افراد حرفه ای توصیه می کنند که در صورتی که هنر جویان به کسب درآمد های بالا فکر می کنند، حتما در دوره ی پیشرفته ی کاشت ناخن شرکت کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تبریز، آموزشگاه کاشت ناخن در تبریز، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در تبریز، کلاس کاشت ناخن در تبریز، دوره کاشت ناخن در تبریز، کاشت ناخن، فنی حرفه ای، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!