آموزش گریم عروس در تبریز
  • آموزش گریم عروس در تبریز
  • آموزش میکاپ عروس در تبریز

آموزش گریم عروس در تبریز
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی تبریز

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در تبریز

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در تبریز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در تبریز

آموزش میکاپ عروس در تبریز

آموزش گریم عروس در تبریز – این بخش جزو زیر شاخه های قسمت آموزش گریم و میکاپ می باشد که قطعا توسط میکاپ آرتیست انجام می شود. میکاپ آرتیست با توجه به شناخت سلیقه مشتری و تجربه پیشین و با استفاده از ابزار آرایش و تکنیک های کانتورینگ برای بیشتر نشان دادن زیبایی پوست و صورت و پنهان کردن مشکلات پوستی و نواقص چهره، با سبک های مختلف مثل کلاسیک، لبنانی، خلیجی، مصری، هالیوودی و…، میکاپ را انجام می دهد. با توحه به حائز اهمیت بودن شب عروسی برای دختر خانم ها و زمان بر بودن میکاپ، معمولا سالن هایی را انتخاب می کنند که از کیفیت کار مطمئن باشند. این رشته آرایشگاهی جزو رشته هایی است که می تواند درآمد چشم گیری برای هنرجو داشته باشد. آموزش گریم عروس در تبریز

در این رشته هنرجو باید با نحوه استفاده صحیح و ترتیب درست لوازم آرایشی چون رژ لب، مدادم ابرو، ریمل و… آشنا می شود. این رشته در قسمت عملی آموزش، فرصت تمرین را نیز به هنرجور خواهد داد تا علاوه بر میکاپ و گریم عروس، مهارت هایی چون نحوه ست کردن آرایش چهره با اجزا مختلف بدن را نیز یاد بگیرد.

آموزش میکاپ عروس در تبریز

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه آموزش گریم عروس در تبریز میپردازیم

سر فصل های فنی حرفه ای دوره آموزش گریم عروس:

• آناتومی و چهره شناسی
• مقدمه ای از چگونگی انجام میکاپ و گریم عروس
• اصول میکاپ و گریم عروس
• نحوه انجام آن
• آرایش مو، طراحی ناخن و آرایش بدن

دوره میکاپ و گریم عروس:

آموزش گریم عروس در تبریز – این دوره چون دیگر دوره ها زیر نظر مستقیم مربی فنی حرفه ای برای شرکت در آمون فنی حرفه ای و گرفتن مدرک معتبر آموزش داده می شود. پس از اتمام این دوره شما توانمندی ورود به بازار کار را خواهید داشت. لازم به ذکر است که شما در این دوره با انواع فرم های مختلف صورت و انواع رنگ پوست آشنا می شوید. پس از آن با نکاتی کلی برای میکاپ و گریم عروس، همچنین تمیز کردن صورت و پاک کردن چربی از روی پوست، استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیر سازی صورت، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به پوست و… آشنا خواهید شد.

با توجه به متغیر بودن مد روز و معرفی مواد آرایشی همچنین مدل و سبک های مختلف آرایش، به روز و مطلع بودن از نامبردگان، یکی از ویژگی های مهم هر میکاپ آرتیست می باشد. ما برای این کار، ژورنال های جدید و همچنین پیگیری صفحات اینستاگرام سلبریتی ها را پیشنهاد می کنیم؛ و در آخر نحوه صحیح انجام میکاپ و ترتیب درست آن را به صورت عملی تمرین می کنید.

برای به دست آوردن تجربه بیشتر پیشنهاد می دهیم ک تمرین ها را ر روی انواع پوست اعم از خشک، چرب و… به صورت عملی انجام دهید تا اثر و ثمره کار را از نزدیک مشاهده کنید. لازمبه ذکر است که در میکاپ عروس موها باید شینیون یا بافته شوند. یا باید برای سیر نقاط بدن مثل ناخن اقداماتی همچون لاک یا طراحی انجام گیرد… این رشته در قسمت عملی آموزش، فرصت تمرین را نیز به هنرجور خواهد داد تا علاوه بر میکاپ و گریم عروس، مهارت هایی چون نحوه ست کردن آرایش چهره با اجزا مختلف بدن را نیز یاد بگیرد.

تعداد شرکت کنندگان:

نحوه برگزاری چنین دوره هایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی می باشد. چون برگزاری چنین کلاس هایی زیر نظر فنی حرفه ای می باشد، ما موظف به رعایت قوانین می باشیم، پس تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی با حضور سه الی پنج نفر و کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده برگزارمی شود.

معمولا با به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات هر صورت از کلاس ها، بعد از هماهنگی با مربی، در هفته در سه نوبت برگزار می شود. همچنین برای افرادی که به دلایلی چون عدم سکونت در تهران یا شاغل بودن، کلاس ها روزهای تعطیل یا آخر هفته ها و ساعات پایانی روز (عصر) برگزار می گردد.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

همان طور که می دانید برای میکاپ و گریم عروس، به تمام وسایل آرایشی مانند رژ لب، خط چشم، ریمل، ایه، مداد ابرو و… نیاز است؛ که ما اینجا تجربه شینیون مو و طراحی ناخن را نیز خواهیم داشت که به ابزار و وسایل مورد نیاز خود، نیاز دارند. لازم به ذکر است کلیه این وسایل در اختیار هنرجور قرار خواهد گرفت.

بعد از اتمام دوره میکاپ و گریم عروس، چه توانایی های کسب می کنید؟

پس از اتمام این دوره هنرجو با انواع چهره و انواع پوست ها، همچینین مهارت های میکاپ و گریم عروس با توجه به فرم و رنگ چهره آشنا خواهد شد. برای به روز بودن اطلاعاتتان درباره این رشته می توانید صفحات اینستاگرامی معرفی شده را دنبال کنید تا همیشه کاری بی نقص و کاملا به روز به مشتری ارائه دهید.

وسایلی که قطعا در حین انجام این رشته به آن نیاز پیدا خواهید کرد شامل: قلم (سایه، رژگونه، رژلب)، پد و اسفنج، آیینه کوچک، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو؛ ئسته تیغ، پیشبند و هد بند اصلاح، دستکش نخی، رژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر برای انواع رنگ های پوست، پالت های کانتور، پالت های سایه، پالت های رژگونه، خط چشم، ریمل، پالت رنگبندی شده پنکیک و…

بازار کارش چطوره؟

میکاپ و گریم عروس از مهم ترین خدمات سالن های زیبایی می باشد. با اینکه کاری بسیار زمان بر و حساس می باشد، اما درآمد بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. می توانید بی درنگ با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای خود، وارد بازار کار شوید و در سالن های زیبایی به کسب درآمد مشغول شوید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین آموزش گریم عروس در تبریز، بهترین آموزشگاه آموزش میکاپ عروس تبریز، میکاپ عروس تبریز، آموزش میکاپ تخصصی عروس در تبریز، آموزش میکاپ و گریم حرفه ای عروس در تبریز، آموزش میکاپ تخصصی عروس در تبریز. آموزشگاه گریم عروس در تبریز، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، تبریزی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!