دوره های اسکین کر در تبریز
  • دوره های اسکین کر در تبریز
  • آموزش اسکین کر در تبریز

دوره های اسکین کر در تبریز
آموزشگاه اسکین کر در تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در تبریز در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و دوره های آموزش اسکین کر



آموزش اسکین کر در تبریز

دوره های آموزش اسکین کر در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش اسکین کر در تبریز می پردازیم.

اسکین کر موارد زیر را شامل می‌شود:

پاک‌سازی، هیدرو درمی، هیدرولیفت، میکرو درم، اسید میوه، جوانسازی، خاویار درمانی و به همراه آموزش‌های مراقبت از پوست.

پاک‌سازی:

یکی از ترفندهایی که شادابی و زیبایی پوست شمارا باعث می‌شود پاک‌سازی کردن پوست است. این‌رو باعث می‌شود تا آلودگی‌ها و دانه‌های سرسیاه از روی پوست شما برداشته شود و مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست برسد. جالب است بدانید در لایه‌ی درمیست پوست کلاژن وجود دارد و پاک‌سازی سبب جوانسازی پوست می‌شود.

آب‌رسانی:

شما توسط این‌رو می‌توانید رطوبت پوست خود را افزایش داده و از ایجاد چروک زودرس بر روی پوست خود جلوگیری کنید. این‌رو برای افرادی باپوست‌های خشک بیشتر توصیه می‌شود.

ماساژ:

ماساژ دادن صورت باعث انتقال حس آرامش به شما شده و جریان خون را در زیرپوست شما بیشتر می‌کند. ماساژ به اکسیژن‌رسانی کمک کرده و به وسیله‌ی تحریک کردن پوست باعث دفع مواد زائد می‌شود.

اسید میوه:

اگر شما پوستی دارای جوش‌دارید می‌توانید از این‌رو بهره ببرید و نتیجه‌ی دلخواه را بگیرید. این ترفند با تقویت کلاژن سازی باعث جوان‌سازی و شفاف‌سازی پوست شده و چروک‌ها و لک‌های سطحی را از بین می‌برد.

HOT STONE:

سنگ‌های آذرین کاربردهای بسیاری دارند که یکی از آن‌ها درمان پوست در جهت جوان‌سازی آن است. این سنگ‌ها با تحریک فیبروبلاست ها موجب کاهش چین‌وچروک‌ها و کم‌عمق شدن آن‌ها روی پوشت می‌شود و به این صورت است که ظاهری جوان‌تر را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

FACIAL:

در حالت کلی به مجموعه کارهای زیبایی و بهداشتی که بر روی پوست صورت انجام می‌گیرد میگویند.

فیشیال: مجموعه کارهای فیشیال در حدود 45 تا 90 دقیقه طول می‌کشد و در این تایم کارهایی مانند احیا، ترمیم و زیبایی فوری بر روی صورت انجام می‌دهند.

اهداف فیشیال:

1. کمک به بهبود گردش خون
2. ضد چروک
3. ضد افتادگی
4. جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم، چروک و دور چشم و صورت
5. لایه‌ی کدر و شاخی (کراتینی) را از روی پوست برمی‌دارد و درنتیجه جذب کرم‌ها بالا می‌رود
6. جهت سفت شدن پوست مؤثر است
7. کمک به بالانس چربی
8. کمک به تأمین رطوبت پوست
9. کمک به بی‌اثر کردن آلودگی هوا و حس خستگی ناشی از آن بر پوست
10. شادابی و حس بهتر و بازگرداندن حس جوانی و سبکی در پوست

خدمات فیشیال:

پوست صورت نوجوانان TEEN FACIAL:

جالب است بدانید که مسائل مربوط به پوست نوجوانان دارای 2 هدف است. اولی آن‌ها را به خدمات حرفه‌ای مراقبت از پوست معرفی کرده و دومی به آن‌ها می‌آموزد چگونه از پوست خود مراقبت کنند.

پوست صورت آقایان MEN facial:

صورت آقایان معمولاً با مشکلاتی مانند خشکی و التهاب مواجه است و دلیل آن اصلاح و شیو کردن روزانه‌ای است که انجام می‌دهند.

پوست صورت بانوان woman facial:

خدماتی که در این زمینه برای بانوان ارائه می‌شود شامل: پاک‌سازی، متعادل‌سازی، لیفتینگ، جوانسازی، از بین بردن جوش‌های سرسفید و سرسیاه، ویتامینه کردن پوست، ماساژ و فرم دهی صورت و رفع معایب پوست می‌شود.

روش‌های مراقبت از پوست:

معمولاً در سن 30 سالگی به بعد بدن و پوست آن دستخوش تغییراتی می‌شوند که چندان خوشایند نیست. از این ‌رو بهتر است به مراقبت از صورت و بدن در این سنین بیشتر اهمیت داده شود. شاید این سؤال برایتان ایجاد شود که چگونه می‌توانید این مراقبت‌ها را انجام دهید. جای هیچ نگرانی نیست در ادامه‌ی این مطلب ما سعی داریم به شما چند راهکار ساده و کارآمد ارائه کنیم.

پاک‌سازی پوست:

در قدم اول ما می‌توانیم با تمیز نگه‌داشتن پوست از آن مراقبت کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که هر روز صبح صورت خود را بشویید و هر شب قبل از خواب آن را از هرگونه مواد آرایشی پاک کنید. رعایت این نکات به ظاهر ساده می‌تواند کمک شایانی در بازسازی پوست شما کند. شما با برداشتن و پاک کردن آلودگی از سطح پوست خود این اجازه را می‌دهید که پوستتان نفس بکشد و شاداب بماند. در کنار رعایت این نکات روتین و ساده می‌توانید برای جواب گیری بهتر به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید و از او راهنمایی‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

لایه‌برداری پوست:

توصیه می‌شود از این ‌روش شب‌ها قبل از خواب بهره ببرید. این ترفند باعث جوان‌سازی و شادابی پوست شما می‌شود. در بازار محصولات لایه‌بردار متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید لایه‌بردار مناسب پوست خود را تهیه کنید. لایه‌برداری در شب این امکان را به پوست شما می‌دهد که پوست مرده جداشده و از بین برود و عمل بازسازی سلول‌ها هنگام خواب به خوبی انجام شود. اگر دارای پوست چرب و جوش‌دار هستید می‌توانید از این ‌روش دو بار در هفته بهره ببرید در غیر این صورت یک‌بار در هفته کافی است.

محافظت از پوست:

شما می‌توانید در طول روز از سرم های حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین سی بهره ببرید. ترکیب این دو ماده با یکدیگر می‌تواند محافظی قوی را ایجاد کند. به خاطر داشته باشید که قبل از استفاده از این محصول ابتدا کرم ضد آفتاب را استفاده کنید.

آب‌رسانی به پوست:

پوست ما در اثر کم آبی دچار خشکی می‌شود. این ترفند به ما کمک می‌کند تا از بروز چنین اتفاقاتی پیش‌گیری کنیم. پیش نهاد ما به شما این است که بیش از 5 دقیقه زیر دوش آب گرم قرار نگیرید و برای دوش گرفتن از آب ولرم استفاده کنید. اگر این نکته را رعایت نکنید به مرور میزان ترشح چربی پوست کاهش می‌یابد و بیشتر در معرض خشکی پوست قرار می‌گیرید. یکی دیگر از روش‌هایی که برای مقابله با این معضل ارائه می‌شود استفاده از شامپوهای حاوی مرطوب‌کننده است.

استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست:

یکی از کارهای روتین که باید به آن اهمیت دهید استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با اس پی اف مناسب باپوستتان است تا از پوست در برابر اشعه‌های موجود محافظت کنید. احتمالاً میدانید که این اشعه‌ها به مرور زمان بر روی پوست تأثیر گذاشته و پیری زودرس و چروک‌های پوستی را سبب می‌شوند. برخی بر این باور هستند که تنها در روزهای آفتابی باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنند اما پیش نهاد ما به شما این است که در تمامی روزها چه ابری و چه آفتابی از این محصول بهره ببرید.

استفاده از مرطوب‌کننده های مناسب برای پوست:

شاید باورتان نشود اما کرم‌های مرطوب‌کننده کمک به سزایی در مراقبت از پوست شما را بر عهده می‌گیرند. شما می‌توانید از انواع لوسیون های بدن و کرم‌های موجود در بازار بعد از استحمام و شست و شوی پوست بهره ببرید. مرطوب‌کننده ها به وسیله‌ی آب‌رسانی که برای پوست انجام می‌دهند از پوست مراقبت می‌کنند.

کمک به افزایش کلاژن سازی:

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در بازسازی و جوان‌سازی پوست کلاژن می‌باشد. با بالا رفتن سن و عبور از 30 سالگی تولید کلاژن تا حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد لذا ما باید به تولید آن کمک کنیم. در بازار محصولاتی برای این امر ساخته شده‌اند اما تغذیه نقش مهم‌تری را در این مورد ایفا می‌کند. منابع غذایی که می‌توانیم به کمک آن‌ها کلاژن زیادی را به بدن دهیم شامل: ماهی، سبزیجات تازه‌ی سبز، ویتامین ث، تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی، مغز تخم کدو، آووکادو، سیر، دانه‌ی گیاه شیا و ژلاتین هستند.

در این مورد می‌توانید به پزشک متخصص تغذیه مراجعه کرده و برنامه‌ی غذایی مناسب را از او دریافت کنید.

مراقبت از پوست صورت و دور چشم‌ها:

اولین قسمتی از پوست صورت که به دلیل ظرافت و حساس بودن باید به آن توجه بالایی شود پوست دور چشم است چرا که پوست این قسمت آسیب‌پذیری بالایی دارد. توصیه می‌شود از پاک‌کننده‌های مخصوص برای این نواحی بهره ببرید و بعد از آن یک کرم مخصوص دور چشم را روی پوست بمالید.

نوشیدن آب به مقدار کافی:

یکی از نکات ساده و کارآمد در مراقبت از پوست نوشیدن آب به مقدار کافی (بین 8 تا 10 لیوان) آب است. نوشیدن آب به صورت منظم برای ارگان‌های حیاتی بدن بسیار ضروری است. اگر مقداری آب‌لیمو ترش به لیوان آب خود اضافه کنید می‌توانید نتیجه‌ی بهتری را از این کار به دست آورید. شما می‌توانید با مصرف مواد غذایی که فیبر بالاتری دارند آب کمتری را از دست بدهید.

ورزش کردن و پرهیز از استرس:

شما می‌توانید با انجام حرکت‌های ساده مانند پیاده‌روی هم به سلامت خود کمک کنید و هم استرس را درخودتان به حداقل برسانید. استرس یکی از عوامل بسیار خطرناک است چرا که سیستم ایمنی بدن شما را کاهش می‌دهد و روند بازسازی سلول‌های بدن را کند می‌کند. فعالیت‌های بدنی با افزایش فعالیت سلول‌های خونی و بهبود اکسیژن‌رسانی به مراقبت از پوست کمک می‌کند. ورزش کردن باعث بالا رفتن ضربان قلب و ترشح هورمون‌های مفیدی می‌شود که استرس را کم می‌کنند و درنتیجه سرعت روند جوانسازی پوست را افزایش می‌دهد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز دوره های آموزش اسکین کر در تبریز، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در تبریز، دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در تبریز، دوره های آموزش اسکین کر در تبریز، دوره های آموزش اسکین کر، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!