گریم تخصصی عروس در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • گریم تخصصی عروس در تبریز
  • میکاپ کار خوب در تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

سرمه
0411332 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قصر
0413331 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مینیاتور
0411333 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهناز
0413669 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیروانا
0914782 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هلیا
0413330 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

گریم تخصصی عروس در تبریز
سالن زیبایی
  • 0914 345 ****
  • 041 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



گریم عروس هایپر بیوتی تبریز

خدمات میکاپ عروس در سالن تخصصی گریم عروس هایپر بیوتی در تبریز

سالن ارایشی و گریم عروس هایپر بیوتی در تبریز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



گریم تخصصی عروس در تبریز | میکاپ کار خوب در تبریز

گریم تخصصی عروس در تبریز

میکاپ کار خوب در تبریز

گریم تخصصی عروس در تبریز -یکی از زیباترین و رویای ترین صحنه ی زندگی هر دختری روز عروسی اوست. دراین روز تمامی شرایط باید مهیا بوده وآرامش خاطر را برای کسانی که روز عروسیشان است به ارمغان بیاورد. یکی از با اهمیت ترین شرایطی که باید آماده و مهیا باشد انتخاب یک میکاپ بی نقص و یک گریم فوق العاده برای چهره است. تاعروس دراین شب بی نظیر، شیک و خاص ظاهر شود.

انجام این کار نیاز به مراحل مختلفی از جمله آماده سازی پوست، طراحی یک میکاپ و ملاقات با یک میکاپ آرتیست و آرایشگر فوق العاده ماهر دارد. تمامی این مراحل باید به یک آرایش و طراحی میکاپ بی نظیر برای عروس تبدیل شود. یکی از موارد بسیار مهم برای آرایش عروس می توان به دوام و ماندگاری آرایش تا انتهای عروسی اشاره کرد.

میکاپ کار خوب در تبریز

گریم تخصصی عروس در تبریز

در این صفحه به معرفی بهترین میکاپ کار خوب در تبریز میپردازیم.

تفاوت میکاپ اروپایی با میکاپ ایرانی:

اگر توجه‌ کنیم نوع میکاپ عروس های ایرانی با عروس های اروپایی بسیار متفاوت است. منظور از هر قشر این است که اگر همین ایران خودمان را در نظر بگیریم، عروس های خلیج فارس و عرب آرایش های غلیظ و پررنگ تری دارند و تمام تسلط و تمرکز آرایشگر بر روی چشمان عروس میباشد؛ اما اگر به قشری از اروپا توجه کنیم معمولا عروس هایی با ارایش های کمرنگ و هماهنگ با پوستشان را میبینیم که ظهری اراسته و ساده دارند.

میکاپ به طور کلی سلیقه ای میباشد و بر اساس سلیقه هر فرد انجام میگیرد. یکی از مهم ترین عواملی که میکاپ را زیباتر میکرد توجه به فرم صورت هر شخص بود که بالاتر گفته شد. از آنجایی که هر شخص فرم صورت خاص خود را دارد، میکاپ های مختلفی نیز وجود دارد.

فرم صورت را میتوان به چن دسته تقسیم کرد:

1. فرم صورت تخم مرغی
2. فرم صورت مربعی
3. فرم صورت قلبی
4. فرم صورت کشیده
5. فرم صورت مثلثی یا گلابی

فرم صورت تخم مرغی:

صورت هایی که دارای فرم بیضی مانند هستند نیاز زیادی به کانتورینگ ندارند. برای این فرم صورت استفاده ی کمی از رژ گونه روی استخوان گونه تا قسمت برآمدگی گردنشان توصیه می شود.

فرم صورت مربعی:

برای توضیح مورد دوم که صورت مربعی است باید به زاویه دار بودن صورت اشاره کنیم. این مدل فرم صورت نیاز به این دارد که اطراف چانه و زاویه های صورت از کانتورینگ استفاده شود. کانتورینگ به معنی متعادل سازی چهره است به این صورت که با استفاده از خطوط تیره و روشن عیب ها و نواقص صورت را مخفی می کنند. نقاطی را که می خواهیم برجسته تر و بزرگ تر دیده شوند با رنگ روشن هایلایت می کنیم و نقاطی را که می خواهیم کوچک تر دیده شوند و فرو رفته به نظر بیایند با رنگ تیره کانتور می کنیم.

فرم صورت قلبی:

برای شروع توضیح فرم صورت قلبی از گونه شروع میکنیم که کمی پهن و قسمت چانه باریک تر میشود. گونه های این فرم صورت برجستگی خاص خود را دارد که برای کشیده تر کردن صورت باید باید روی استخوان گونه هارا کانتور کرد.

صورت مثلثی یا گلابی در میکاپ:

به کار بردن کانتورینگ در قسمت چانه از پهنای صورت را کاهش می دهد. در این فرم صورت، آرایش چشم بی نهایت مهم تلقی می شود تا نقص چانه دیده نشود. باید دقت کنید که تمامی مواردی که ذکر شد باید با توجه به نوع و رنگ پوست انجام گیرد. به عنوان مثال:

از زیر ساز نارنجی برای پوست های متمایل به کبود ویا از زیر ساز های سبزبرای پوست های زیادی قرمز و جوش دار استفاده می شود. ابتدای کار باید حتما پاک سازی صورت گیرد چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرم صورت کشیده:

و اما فرم صورت کشیده؛ برای اینکه بتوانیم فرم کشیده را کمی گرد تر کنیم باید قسمت پیشانی و چانه را کانتور کنیم. فرم صورت مثلثی و گلابی نیز فرمی است که برای میکاپ باید نهایت توجه به چشم ها باشد؛ زیرا چشم ها باید چنان زیبایی داشته باشد که توجه از چانه ها کم شود و روی چانه ها را باید کانتور کرد تا پهن تر نشان داده شود.

متدهای روز بهترین گریم برای هر فرد؟

برای انتخاب میکاپ و گریم باید به این نکته توجه شود که جدید ترین متد های روز بهترین نیستند؛ زیرا ممکن است هر میکاپی با فرم صورت و مدل مو و رنگ پوست ما مَچ نباشد و نتیجه دلخواه را نداشته باشد. پس بهترین میکاپ، میکاپی است که متناسب با چهره ما باشد.

گریم تخصصی عروس در تبریز

میکاپ کار خوب در تبریز

انواع چشم:

چشمان درشت در میکاپ:

درنژاد پارس، زیبارویان، دارای چشمانی گیرا، درشت وزیبا بوده و هستند و این اصل بر زیبایی هرچه بیشتر چهره ی آن ها می افزاید.
مهم ترین اصولی که به هنگام آرایش این نوع چشم ها باید به آن دقت کرد به شرح زیر است:

1. باید میکاپ شما به صورتی باشد که چشمان شما را بیش از حد بزرگ نشان ندهد و ترکیب مناسبی از صورت شمارا به نمایش بگذارد.
2. نکته ی مهم دیگر که باید به آن دقت زیادی داشت این است که سایه های خودرا بالاتر بکشید.
3. اگر دارای چشان درشتی هستید حتما از رنگ تیره برای کوچک و خوش فرم تر نشان دادن چشمانتان استفاده کنید.
4. توصیه ما به شما که دارای چشمان درشتی هستید به کار بردن سایه های ارغئانی رنگ است.

ترفند دوم که برای زیباتر و کوچک تر نشان دادن چشم ها میتوان از آن استفاده کنید: درآغاز سایه ای که مورد نظرتان است را استفاده کرده، سپس گوشه های بیرونی چشم را با سایه ی مشکی آرایش کنید.

در ترفند سومی که به شما پیشنهاد می شود: کشیدن خط چشم سیاه در قسمت درونی اهمیت بسیار بالایی دارد. شما میتوانید با صرف وقت روی مژه ها و ابروها بر زیبایی چشم خود اضافه کنید.

چشم ریز:

از چشمان درشت که بگذریم آرایش چشم‌های ریز نیز اهمیت زیادی دارد. چشمان ریز نیز در افراد مختلف باعث جذابیت خاصی است. از انجا که‌میدانیم سایه های تیره چشم را کوچک تر میکنند باید برای ارایش چشمهای ریز از سایه های روشن استفاده کنیم تا نتیجه دلخواه را بدست اوریم و برای قسمت های بیرونی پلک میتوان از سایه تیره استفاده کرد و قسمت گوشه ی داخلی چشم را سایه روشن میزنیم.

استفاده از کانسیلر نیز در قسمت های داخل و زیرین چشم اهمیت زیادی دارد. برای کشیدن خط چشم روی چشم های ریز بالای پلک را باید خط چشم دنباله دار کشید و پایین پلک را روی خط مژه کشید. پرپشت کردن مژه نیز تاثیری بر زیبایی چشم دارد. فاصله بین دو ابرو را بیشتر کرده و با رنگ روشن ارایش میکنیم تا چشمان درشت تر به نظر برسند.

چشم ریز و افتاده:

اگر با چشمانی ریز و افتاده روبرو شدیم باید با سایه های روشن ان را آرایش کرده و خط چشم را روی خط رویش مژه بکشیم و با استفاده از ریمل چشمان را درشت تر نشان دهیم.

آرایش لب:

همانطور که گفتیم دومین چیزی که مارا درآینه به خود جذب میکند لب هایمان است. استفاده از رنگ و جنس مرغوب رژلب میکاپ کاملتری را به ما تحویل میدهد. بسته به نوع لب ها باید رژ لب را به گونه ای بزنیم که خطوط صافی داشته باشد و لب بالایی قرینه ی هم باشد.

خط لب را با استفاده از خطوط پررنگ و یک درجه تیره تر میپوشانیم و باید توجه داشت قبل از هر کاری باید لب را تمیز کنیم. برای تمیز کردن لب میتوان یک لایه کرم پودر را روی آن پوشش داد؛ و نکته ریزی که درباره رژلب کشیدن وجود دارد، این است که کشیدن رژ لب را باید از لب بالایی شروع کرد و دقتمان را روی لب بالایی بگذاریم.

قبل از زدن رژ لب باید به این دو اصل توجه کنید:

1. لب ها کاملا تمییز باشند.
2. مقداری از پودر بر روی لب ها زده شود.
برای انتخاب رنگ رژ مناسب ابتدا باید آنرا کنارلب ها قرار دهیم تا از هماهنگی رنگ رژ با رنگ لب و تم پوست اطمینان حاصل کنیم.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

گریم تخصصی عروس در تبریز، میکاپ کار خوب در تبریز، گریم عروس در تبریز، میکاپ تخصصی عروس در تبریز، میکاپ و گریم عروس، دوره، حرفه ای، فوق تخصصی، قیمت، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، تبریزی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!