بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین هاشور ابرو در تبریز
  • بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

هاشور ابرو
0939271 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دلاور
0413553 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ناز
0914416 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایرانیان
0413333 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شینا
0914100 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانی
0936604 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز
سالن هاشور ابرو در تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



بهترین هاشور ابرو در تبریز در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

خدمات تخصصی هاشور ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی هاشور ابرو در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای هاشور ابرو



بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز

بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز

بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز – آیا تا به حال نام هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ را شنیده اید ؟ بیایید کمی با آن آشنا شویم.

اگر به کیف لوازم آرایشتان نگاهی بیندازید مطمئنا چند محصول آرایشی ویژه ی ابرو هایتان را پیدا می کنید. خیلی از افراد از کم رنگی ابرو های خود و یا از کم پشت و کوتاه بودن آنها ناراضی هستند. بنابرین زمان زیادی را صرف میکنند تا با استفاده از لوازم آرایشی گوناگون ابرو هایی پر پشت، بلند و متقارن برای خود رسم کنند؛ اما تکرا هر روزه ی این کار زمان بر، بسیار طاقت فرساست. اینجاست که روش هایی مانند هاشور ابرو به کمک ما میاید. با هاشور ابرو، ابرو های شما به طور موقت ظاهر دلخواه شما را به خود میگیرد.

صبر کنید! اگر شما هم هاشور ابرو را تاتو ایمن اشتباه گرفته اید باید بگویم این روش ها خیلی با یکدیگر تفاوت دارند. هاشور ابرو یا میکروبلیدینگ نوعی از تاتو ایمن است. در تاتو سنتی یا نقطه ای با استفاده از نقطه های کوچک زیر پوست قسمت های مورد نظر را پرپشت نشان میدهند. در هاشور ابرو با ترسیم خط هایی ظریف و با دقت، خطای دید ایجاد میکنند و با این کار ابرو ها ره پرپشت تر نشان میدهند.

هاشور ابرو یک روش تاتوی نیمه دائم است و ابرو ها را به صورت کاملا طبیعی قوس میدهد. با انجام هاشور ابرو دیگر نیازی نیست که هر روز ابرو هایتان را با مداد و سایه بکشید. چه چیزی میتواند از این بهتر باشد؟

بهترین هاشور ابرو در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین هاشور ابرو در تبریز می پردازیم.

و اما هاشور ابرو چگونه انجام میشود؟

هاشور ابرو باید زیر نظر یک متخصص زیبایی انجام شود. ابتدا طرح مورد نظر را با استفاده از مداد بر روی ابرو های شما کشیده میشود که این کار ممکن است 20 الی 30 دقیقه طول بکشد. بعد، از کرم بی حس کننده استفاده میکنند تا که از سوزش یا درد احتمالی جلو گیری شود. این کار مثل برداشتن ابرو با سرعت بالا میباشد. بعضی افراد دردی را احساس نمیکنند اما آنهایی که پوست حساس تری دارند ممکن است احساس سوزش یا درد داشته باشند. پس از گذشت 15 دقیقه کار هاشور زدن را شروع میکنند. در انجام این کار تجربه و تخصص آرایشگر مهم است. همچنین مدت زمان انجام دادن هاشور نیز در کیفیت کار اهمیت دارد.

انواع هاشور ابرو:

هاشور ابرو انواع مختلفی دارد که از بین آنها میتوان به هاشور ابرو کرکی، هاشور ابرو تری دی یا هاشور ابرو سه بعدی، هاشور ابرو نچرال، هاشور ابرو تارمویی، هاشور ابرو تیغ ماهی و… اشاره کرد.

اینکه کدام یک از تکنیک ها به چهره ی شما می آید یا کدام یک برای فرم صورتتان مناسب است را باید یک متخصص زیبایی تشخیص دهد. گاهی ممکن است نیاز باشد که چند تکنیک را به صورت همزمان برای ابروهایتان استفاده کنند.

برای چه کسانی بهتر است که از هاشور ابرو استفاده کنند؟

هاشور ابرو برای افرادی مناسب است که ابرو هایی کم پشت و کمرنگ دارند و یا اینکه متقارن نبودن ابرو هایشان باعث کاهش اعتماد به نفس آنها شده است. با توجه به بازخورد مثبت مشتریان میتوان گفت که هاشور ابرو پر طرفدار ترین روش تاتو ایمن است.

چرا هاشور ابرو؟

1 .ابرو های کم پشت را پر پشت تر نشان میدهد.
2 .باعث تقویت ابرو های نازک میشود.
2 .ابرو های کوتاه را بلند و گسترده میکند.
3 .ابرو های نامتقارن را متقارن میکند.

چگونه یک هاشور ابرو ی خوب داشته باشیم؟

به یک متخصص زیبایی قابل اعتماد و ماهر مراجعه کنید.

مطمئن باشید که:

• از رنگ های با کیفیت و اصل استفاده میکند.
• از دستگاه میکروپیگمنتیشن خوب استفاده میکند.
• هاشور کار حرفه ای باشد و هاشور ابرو را در مدت استاندارد انجام دهد.
• موارد بهداشتی را رعایت کند و از لوازم یکبار مصرف ابرو استفاده کند.
• ابروهایتان در حین انجام هاشور ابرو خونریزی نکنند.

در صورتی که متخصص زیبایی شما تمام موارد بالا را انجام دهد و بدن شما هم مستعد نگه داری رنگدانه باشد، هاشور ابروی شما ماندگاری مناسب و کیفیت بالایی خواهد داشت.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز هاشور ابرو در تبریز، بهترین هاشور ابرو در تبریز، هاشور ابرو حرفه ای در تبریز،قیمت هاشور ابرو در تبریز، هاشور ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!