حلزون تراپی در تبریز
  • حلزون تراپی در تبریز
  • حلزون درمانی در تبریز

حلزون تراپی در تبریز
سالن حلزون تراپی در تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



سالن حلزون تراپی در تبریز در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

خدمات تخصصی حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی حلزون تراپی در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای حلزون تراپی



حلزون تراپی در تبریز

حلزون تراپی در تبریز – برای بهره بردن از این جاندار لازم نیست آن را بخورید. به این جاندار می‌توان به‌عنوان یک داروی زنده نگاه کرد. برای از بین بردن و درمان بعضی از مشکلات پوستی می‌توان از این روش استفاده کرد. شما نمی‌توانید هر نوع حلزونی را برای این منظور به کار ببرید. از این روش می‌توانید به‌منظور جوان‌سازی و شفاف کردن پوست استفاده کنید و با بعضی از بیماری‌های عفونی پوستی مبارزه کنید.

شما می‌توانید در کلینیک ما از این روش استفاده کرده و نتیجه‌ی رضایت بخشی را از آن دریافت کنید. در این متن در ابتدا درباره‌ی این ترفند به‌طورکلی برایتان توضیح می‌دهیم و در آخر همین صفحه جهت آشنایی بیشتر ویدیوهایی قرار داده‌ایم تا با این روش به صورت کامل آشنا شوید.

حلزون تراپی در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی حلزون تراپی در تبریز می پردازیم.

حلزون‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

هر چیزی که در آفرینش وجود دارد می‌تواند شامل مضرات و فوایدی باشد. حلزون‌ها نیز به همین ترتیب هستند اگر در باغ‌ها قرار بگیرند مانند آفت عمل می‌کنند و اگر بر روی پوست انسان قرار بگیرند مانند یک داروی معجزه‌آسا و بی‌نظیر عمل می‌کنند.

این جانور برای عده‌ی بسیاری نیز یک خوراکی فوق‌العاده محسوب می‌شود. موارد استفاده‌ی دیگر این جانور در تولید لوازم‌آرایش، کرم‌ها، داروها، شامپوها و… به کار می‌رود.

اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که این موجود یک جاندار است و نباید هنگام استفاده از آن باعث اذیت و آزار او شویم.

بیشترین استفاده از این جاندار به‌عنوان مسائل دارویی و زیبایی در سالن‌های آرایشی است.

حلزون تراپی چیست؟

این روش یک روش بسیار نوین است که اخیراً طرفدارهای خاص خود را در بین ایرانیان پیدا کرده است؛ اما نباید تصور کنید که این روش به‌تازگی کشف شده است چرا که این روش یکی از روش‌های قدیمی در آسیای شرقی است. این روش را یک پزشک، آرایشگر یا فردی به‌عنوان حلزون تراپیست می‌تواند انجام دهد.

این جاندار هنگام حرکت خود مخاطی را از منافذی که روی پوستش قرار دارد ترشح می‌کند. بهترین مخاط ترشح‌شده حلزون متعلق به زمانی است که حلزون در استرس است. این پوست مانند یک ماسک طبیعی عمل کرده و به بازسازی سلول‌های پوست کمک شایانی می‌کند. درگذشته از حلزون برای درمان گلودرد و سرفه و برخی بیماری‌های داخلی مانند سوءهاضمه استفاده می‌شد.

در اصل حلزون هنگامی‌که صدفش دچار آسیب شود این ماده را برای ترمیم صدفش ترشح می‌کند.

تاریخچه‌ی حلزون تراپی:

اولین کسی که استفاده از این جاندار را توصیه کرد دانشمند معروف یونانی بقراط بود. بقراط حدود 2000 سال پیش این جاندار را تکه‌تکه کرد و سپس آن‌ها را در شیری که ترش‌مزه شده بود قرارداد و مخلوط کرد و از ماده‌ی حاصله یک مرهم برای درمان التهاب پوستی استخراج کرد. یکی از علت‌هایی که از این ماده برای درمان و ترمیم به کار می‌رود رطوبت و خواص خاص آن است. بعد از بقراط افراد دیگری به فکر افتادند از خواص این جاندار به ‌منظورهای متفاوتی استفاده کنند.

شباهت بین پوست حلزون و پوست انسان:

ترکیبات و ساختارهای پوست انسان و این جاندار تا حدودی شبیه به همدیگر است. در پوست انسان و حلزون هر دو ترکیبات الاستین و کلاژن وجود دارد و این دو بافت از نظر تعادلی که بین این دو ماده وجود دارد نیز به هم شبیه هستند.

ترکیبات مفید و مؤثر مخاط حلزون برای جوان‌سازی پوست:

• آلانتوئین:

اولین ماده‌ای که می‌توان از آن اسم برد این ماده است. مخاط این جاندار با کلاژن سازی و بازسازی سلول‌ها به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. برای کسانی که دچار سوختگی، خراش و یا آسیب‌هایی به بافت پوستی شده‌اند می‌توان از این ماده به‌عنوان ترمیم‌کننده استفاده کرد. علاوه بر ویژگی ترمیم این ماده می‌توان از آن به‌عنوان یک‌لایه‌ی محافظتی استفاده کرد تا پوست دیگر تحت تأثیر اثرات مخرب مواد شوینده و آلودگی قرار نگیرد.

• ویتامین ها و پروتئین ها:

پروتئین‌ها یکی از عناصر موجود در پوست هستند که به زیبایی و استحکام این لایه کمک می‌کنند؛ بنابراین با استفاده از مخاط حلزون برای این لایه می‌توانید تا حدودی پروتئین‌های لازم را به آن برسانید.

• آنتی بیوتیک های طبیعی:

یکی دیگر از موارد استفاده از مخاط حلزون مقابله با بیماری‌های عفونی مانند آکنه است. به این وسیله می‌شود آکنه‌ی پوستی را تا حد قابل چشمگیری درمان کرد.

• کلاژن و الاستین:

این مواد را هم در پوست انسان و هم در مخاط حلزون مشاهده می‌کنیم. در اصل وجود این دو ماده باعث شده است که این تأثیرات اعجاب‌انگیز را از خود نشان دهد و محبوبیت بالایی را در بین خانم‌ها پیدا کند.

کلاژن نقش نرمی پوست را بر عهده دارد و باعث محکم شدن پوست می‌شود. بدیهی است که با بالا رفتن سن مقدار وجود و تولید این ماده در بدن فرد کاهش یابد. حالت کشسانی را هم می‌توان به الاستن و حضور او در باف پوستی ربط داد.

شما با بالا رفتن سن می‌توانید با محصولات حلزون این خواص را تا حدودی به پوست خود برگردانید و یا اگر هنوز جوان هستید از بروز این اتفاق پیش‌گیری کنید.

• اسید گلیکولیک:

این ماده خاصیت لایه‌برداری دارد به‌طوری‌که می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و به جای آن سلول‌های جدید را جایگزین می‌کند. این ماده خاصیت درمانی و دارویی دارد چرا که به عمق پوست نفوذ می‌کند.

• مواد آنتی اکسیدانی:

دلیل بروز لکه‌های قهوه‌ای بر روی پوست رادیکال‌های آزاد هستند. افزایش چین‌وچروک و کاهش کلاژن سازی دیگر آسیب‌های وارده توسط این رادیکال‌ها است. آنتی‌اکسیدان توانایی خنثی‌سازی این عوامل را دارد و جوان‌سازی را باعث می‌شود.

تأثیرات مثبت حلزون تراپی:

درست است که این روش بسیار جهانی و نامی نشده است و شاید شما اسم آن را نشنیده‌اید اما تأثیرات مثبت بسیاری بر روی پوست شما دارد و کسانی که این کار را انجام داده‌اند در همان دفعه‌ی اول متوجه تأثیر آن بر روی پوست خود شده‌اند.

از بین اثرات مثبت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. رفع التهابات پوستی
2. درمان آکنه و عفونت‌های پوست
3. کمک به جوان‌سازی پوست (به دلیل کلاژن و الاستین موجود در مخاط موجود در حلزون)
4. رفع لکه‌های قهوه‌ای پوستی
5. خنثی کردن اثر رادیکال‌های آزاد به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان و رفع چین‌وچروک و پف صورت
6. افزایش نرمی و رطوبت پوست
7. ترمیم سلول‌هایی که توسط اشعه‌ی فرابنفش از بین رفته‌اند
8. روشن و درخشان کردن سطح پوست
9. مبارزه با عفونت‌های پوستی
10. محو کردن جای جوش، زخم و خراش‌های پوستی
11. تجدید سطح پوست
12. نوسازی پوست
13. رفع چروک‌های پوستی به دلیل وجود کلاژن
14. دارا بودن خواص ضد میکروبی
15. لایه‌برداری طبیعی
16. درمان قرمزی پوست
17. التیام زخم آکنه
18. کاهش آسیب رادیکال‌ها

برای انجام این کار باید سالنی را انتخاب کنید که تمام موارد بهداشتی را در نظر بگیرد و با دقت کار خود را انجام دهد تا به شما بهترین نتیجه را بدهد و پوستی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. شما باید سالنی را انتخاب کنید که در قبال هزینه‌ای که پرداخت خواهید کرد بهترین نتیجه را دریافت کنید.

تعداد جلسات حلزون تراپی یا حلزون درمانی چه قدر است؟

یکی از فاکتورهایی که تعداد جلسات این ترفند را معین می‌کند سن و سال شماست. پیش نهاد ما برای شما این است که حداقل ماهی یک‌بار این کار را انجام دهید؛ اما بازهم بااین‌وجود سن شما تأثیر به سزایی در این مورد دارد.

آیا حلزون تراپی یا حلزون درمانی خطرناک است و یا عوارضی دارد؟

این ترفند خطر خاصی را به دنبال ندارد. تنها عوارضی که ممکن است این روش به دنبال داشته باشد آلرژی بعضی از افراد است که ممکن است نشان دهند. اگر شما جزء آن دسته از افرادید که می‌خواهید برای اولین بار از این روش استفاده کنید باید به نزد یک فرد ماهر و متخصص بروید تا مشکلی برای شما پیش نیاید و این کار به بهترین نحو برایتان
انجام شود. برای انجام این کار ابتدا کمی حلزون را روی پوست قرار دهید اگر دچار حساسیت نشدید و بدن شما واکنش خاصی نشان ندهد این کار را ادامه دهد.

نکات مهم قبل از انجام حلزون تراپی:

برای انجام این ترفند هم می‌توانید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید هم در خانه آن را انجام دهید. پیش نهاد ما به شما این است که قبل از انجام این ترفند مانند دیگر روش‌ها با فردی که در این زمینه آگاهی کافی دارد مشورت کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل از انجام حلزون تراپی به نکاتی که اشاره می‌شود دقت کنید:

1. قبل از انجام این کار باید صورت خود را تمییز کنید و آن را با صابون به‌خوبی بشویید
2. برای تأثیر و نفوذ بیشتر می‌توانید از قبل صورت خود را بخور دهید تا منافذ صورتتان باز شود.
3. پوست خود را خشک نگه‌دارید. بهتر است که موهای خود را با چیزی بالا نگه‌دارید تا حلزون‌ها به‌راحتی روی صورتتان حرکت کنند و بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد.
4. قبل از انجام این حرکت باید حلزون‌ها را با به زیرآب بردن بیدار کنید.
5. حدود 20 دقیقه باید حلزون‌ها را بر روی صورت خود نگه‌دارید.
6. بعد از گذشتن این زمان حدود 5 دقیقه پوست خود را ماساژ دهید تا مواد به‌خوبی جذب پوستتان شود.
7. بعد از گذشت این زمان باید حدود 1 ساعت صبر کنید تا مخاط و مواد مفید آن به خورد پوست برود.
8. در آخر پوست را به‌خوبی بشویید.

تعداد حلزون تراپی و حلزون درمانی باید در روز چه قدر باشد؟

اگر شما از این ترفند به‌اندازه‌ی دو بار در روز استفاده کنید بعد از گذشت 15 روز باید به مدت 5 روز به خود استراحت دهید و مجدداً به مدت 15 روز استفاده کنید و سپس 5 روز استراحت.
تمام چیزهایی که در این رابطه شنیده‌اید را فراموش کرده و کنار بگذارید و خودتان آن را تجربه کنید تا حس خوشایند این ترفند و نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ی آن را ببینید.

نکاتی اساسی برای حلزون تراپیست‌های عزیز:

به این نکاتی که الان خدمتتان ارائه می‌شود توجه کنید تا مشکلی برای مشتری و شما پیش نیاید.

1. باید به این نکته‌ی بهداشتی دقت کنید که از هر حلزون تنها می‌توانید برای یک فرد استفاده کنید.
2. به مراجعه‌کنندگان خود حتماً از قبل بگوئید که از استفاده از داروهای مانند کورتیزول، آنتی‌بیوتیک و داروهای شیمیایی خودداری کنند. چرا که مصرف این داروها باعث صدمه دیدن و مرگ حلزون‌ها می‌شود.
3. پیش نهاد ما به شما این است که هر فرد تا پایان دوره‌ی درمانی خود از یک حلزون استفاده کند. اگر این کار برایتان مقدور نیست بهتر است که حلزون‌ها را به خاک برگردانید تا بتوانید از آن برای شخص دیگری نیز استفاده کنید.
4. قبل از استفاده کردن از حلزون‌ها حتماً به‌اندازه‌ی کافی به آن‌ها غذا دهید.
5. از یک حلزون بیش از هفته‌ای سه بار استفاده نشود.

آیا انجام حلزون تراپی در منزل امکان‌پذیر است؟

شما قادر هستید که این کار را در منزل نیز انجام دهید اما باید مراقب باشید که شرایط لازم را برای نگه‌داری از حلزون‌ها فراهم کنید. این کار بسیار آسان است اما باید برای این کار به نکاتی که در ادامه برایتان میگوییم نیز دقت کنید.

1. نگه‌داری از حلزون‌ها کم‌خرج است و خطری برای سایر جانداران ندارند.
2. از ظروف پلاستیکی و شیشه‌ای بزرگ به‌عنوان محل نگه‌داری حلزون‌ها استفاده کنید.
3. برای پوشاندن سر ظروف بهتر است که از پارچه استفاده کنید تا هوا و اکسیژن کافی به آن‌ها برسد.
4. از کاهو و برگ درختان مثل توت و … برای غذا دادن آن‌ها استفاده کنید.
5. محیط نگه‌داری از آن‌ها حتماً باید تمییز باشد
6. سعی کنید غذاهای مانده را به خورد حلزون‌ها ندهید.
7. هرگاه ظروف کثیف شدند حتماً آن‌ها را بشویید و تمییز کنید.
8. برای تولیدمثل حلزون‌ها حتماً باید در زیر آن‌ها خاک قرار بدهید در صورت عدم وجود خاک آن‌ها قادر به تخم‌گذاری نخواهند بود و خواهند مرد.
9. هرروز مقداری آب را درون ظرف حلزون‌ها اسپری کنید
10. سعی کنید از گیاهانی استفاده کنید که برای آن‌ها از آفت‌کش استفاده نشده باشد.

سؤالات رایج درزمینه ی حلزون تراپی :

فایده و مزیت اصلی حلزون تراپی چیست؟

این ترفند برای زیباسازی و جوان‌سازی پوست بسیار مؤثر است و در از بین بردن و محو کردن جای جوش، آکنه و چین‌وچروک می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

آیا مخاط حلزون خطرناک است؟

مخاط حلزون‌های عادی سمی و خطرناک نیست اما نوعی حلزون‌های غول‌پیکر آفریقایی وجود دارد که می‌تواند باعث انتقال بیماری شوند. در صورت خوردن و بلعیدن حلزون امکان آن وجود دارد که بیماری به فرد منتقل شود اما در حالت عادی و برای این نوع استفاده هیچ‌گونه ضرری انسان را تهدید نمی‌کند.

کدام بهتر است، کرم حلزون یا حلزون تراپی؟

کرم‌ها به صورت مصنوعی و در آزمایشگاه تولید می‌شوند و برای حفظ ماندگاری آن‌ها، به ترکیبات آن‌ها مواد دیگری اضافه می‌شود که ممکن است از اثر این ترکیبات بکاهد. پیش نهاد ماد به شما این است که در صورت قصد استفاده از حلزون از روش ارگانیک و طبیعی آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه و تأثیر را برای شما داشته باشد.

آیا حلزون‌ها شما را گاز می‌گیرند؟

حلزون‌ها دارای دندان برای خوردن برگ‌ها و غذای خود هستند اما احتمال اینکه شما را گاز بگیرند بسیار پایین است اما حتی اگر آن‌ها نیز این کار را انجام دهند فک آن‌ها بسیار ضعیف بوده و شما چیزی را احساس نخواهید کرد پس عملاً دندانی را بر روی صورت خود حس نمی‌کنید.

آیا حلزون ها سمی هستند؟

حلزون‌های عادی که شما در باغ‌ها و یا اطراف خود مشاهده می‌کنید سمی نیستند و حتی خوردن آن‌ها نیز برایتان مشکلی پیش نمی‌آورد؛ اما حلزون‌های مخروطی موجود در دریا سمی هستند و می‌توانند برایتان مشکل به وجود بیاورند.

هزینه و قیمت حلزون درمانی به چه صورت است؟

این ترفند هزینه و نرخ ثابتی را ندارد و با توجه به فرد انجام دهنده و کیفیت کار او تعیین می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین حلزون تراپی در تبریز، مرکز تخصصی حلزون تراپی در تبریز، حلزون تراپی در تبریز، حلزون تراپی در تبریز، حلزون تراپی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!