بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز
  • بهترین میکروبلیدینگ کار خوب ابرو در تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

شفیعی
0919892 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ناز
0914416 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانی
0936604 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کامیاب
0936364 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یزدانی
0939112 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایران مهر
0413553 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز
سالن میکروبلیدینگ ابرو تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



بهترین میکروبلیدینگ ابرو در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز
خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو



بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز – امروزه به دلایل مختلفی مانند ژنتیک و آب‌وهوا، بسیاری از داشتن ابروهای کم‌پشت ناراضی هستند.

اگر به آراستگی ظاهری اهمیت بسیاری می‌دهید و از داشتن ابروهایی کم‌پشت، نازک و بدفرم خسته شده‌اید. بهتر است به جای استفاده مداوم از ابزار موقتی مانند سایه، ریمل و مداد ابرو که جلوه‌ی طبیعی هم ندارند، از تکنیک زیبایی به روز اروپا به نام میکروبلدینگ استفاده کنید.

این تکنیک نوعی تاتوی دائم ابرو به شمار آمده و با ایجاد ظاهری بسیار طبیعی ابروها را پرپشت‌تر و خوش فرم تر نشان خواهد داد؛ اما با تاتو تفاوت‌های بسیاری دارد.

این تکنیک جدیدترین شیوه آرایش ابروها است و به علت طبیعی بودن و ماندگار بودن نتایج حاصله طرفداران بی‌شماری را به خود اختصاص داده است. به‌طوری‌که افراد مشهور هم از این تکنیک استفاده می‌کنند.

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تبریز می پردازیم.

میکروبلیدینگ:

این متد برای اصلاح فرم ابرو و رفع نازکی ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش با استفاده از ابزاری به نام بلید انجام شده و با ایجاد هاشورهای کرکی در لابه‌لای ابروها می‌تواند به‌طوری‌که جلوه‌ای طبیعی به ابروهای شما بدهد. این تکنیک علاوه بر ابرو برای آرایش دائمی چشم و صورت نیز قابل استفاده می‌باشد. مواد از طریق سوزن‌های مخصوصی به نام بلید به عمق پوست نفوذ کرده البته نه خیلی عمیق که رفع و پاک‌سازی آن دردسرساز نباشد.

آیا میکروبلیدینگ همان تاتو است؟

تاتو روشی سنتی است که موادی مصنوعی به عمیق‌ترین قسمت پوست تزریق می‌گردد و رفع آن نیاز به لیزر دارد و بسیار دردسرساز است اما در این متد مواد در عمق پوست البته نه خیلی عمیق تزریق شده و حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند و به راحتی قابل تغییر و پاک‌سازی است.

مهم‌ترین تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیش در موارد زیر می‌باشد:

ابزار و وسایل مورد استفاده در هر دو روش متفاوت از یکدیگر می‌باشد به‌طوری‌که در میکروبلدینگ از قلم دستی بدون موتور و در میکروپیگمنتیشن از قلم ماشینی دارای سوزن و کارتریج استفاده می‌شود.

خطوط هاشور در میکروبلیدینگ نازک‌تر و طبیعی‌تر از میکروپیگمنتیشن ایجاد می‌شود؛ و از ظرافت بیشتری برخوردار است.

دوام و ماندگاری روش میکروپیگمنتیشن بیشتر از روش میکروبلیدینگ می‌باشد.

زمان لازم برای ترمیم میکروپیگمنتیشن معمولاً هر شش تا هشت ماه یک‌بار می‌باشد و برای میکروبلیدینگ هر پنج‌تا شش ماه یک‌بار می‌باشد.

مزایای این متد:

• جلوه‌ای بسیار طبیعی دارد
• دیگر نیاز به آرایش‌های گوناگون، دردسرساز و موقت ابرو نیست
• صرفه‌جویی در وقت برای داشتن ابروهایی زیبا
• به سادگی می‌توان مدل ابرو را تغییر داد.
• در این متد نه تنها موهای ابروی خود را حفظ نموده بلکه تقویت هم می‌کنید.

زمان لازم برای میکروبلیدینگ:

مدت زمان لازم برای این کار نهایتاً دو ساعت یا کمتر می‌باشد بسته به طرح و حالت ابرو دارد. تیره بودن رنگ ابروها پس از انجام میکروبلدینگ امری طبیعی است. با توجه به التهاب ایجاد شده در این ناحیه رنگ ابروها کمی تیره‌تر از رنگ مورد نظر و دل خواه شما به نظر می‌رسد. چرا که نشست و نفوذ رنگ‌دانه‌ها به داخل پوست نیازمند گذر زمان بوده و پس از گذشت ۳ تا ۷ روز ۳۰ تا ۴۰ درصد تیرگی کاهش یافته و از بین می‌رود.

کجا میکروبلیدینگ ابرو انجام دهیم؟

برای انجام میکروبلدینگ می‌بایست به یک کلینیک یا سالن زیبایی معتبر و مجهز مراجعه کنید… قبل از انجام میکروبلدینگ از مهارت و تخصص پیگمنتر، کیفیت بالای رنگ‌های مصرفی، استریل و یک‌بار مصرف بودن سوزن‌های مصرف و سایر وسایل مورد استفاده اطمینان یابید تا علاوه بر کسب زیبایی از بروز هرگونه عارضه جانبی در امان بمانید؛ و نتیجه دلخواه خود را کسب کنید.

کلام آخر:

میکروبلدینگ نوعی روش برای معماری ابرو به شمار می‌رود تا با ترسیم بهترین شکل ابرو متناسب با چهره شما و میزان سرمایه‌گذاری شما در این زمینه بر زیبایی و جذابیت چهره شما بیفزاید. این فرایند به لطف ابزاری که مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملاً دقیق، طبیعی و ماهرانه انجام می‌شود. ماندگاری رنگ‌دانه‌ها در این روش برخلاف روش‌های قدیمی و با توجه به نوع پوست بالاتر و نتیجه حاصل از آن طبیعی‌تر خواهد بود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در تبریز، بهترین میکروبلیدینگ ابرو در تبریز، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در تبریز، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!