آموزش خودآرایی در تبریز
  • آموزش خودآرایی در تبریز
  • کلاس آموزش خودآرایی در تبریز

آموزش خودآرایی در تبریز
آموزش خودآرایی تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در تبریز در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش خودآرایی در تبریز

آموزش خودآرایی در تبریز

آموزش خودآرایی در تبریز – داشتن چهره اي زيبا يکي از خواسته هاي تمام بانوان است. چه در زمان حال و چه در طول تاريخ بانوان در تلاش بوده اند تا ظاهري زيبا براي خود ايجاد کنند. درست است که معيار هاي زيبايي در گذر زمان تغيير کرده است اما هدف اصلي تغييري نکرده است. همه ي بانوان مي خواهند در هر جمعي بدرخشند. زيبايي ميزان اعتماد به نفس آن ها را بالا مي برد و اين برايشان حس خوشايندي دارد.

اولين قدم ها براي خود آرايي همان زماني برداشته شد که زنان سعي داشتند تا با استفاده از رنگ ها و مواد طبيعي صورتي جذاب داشته باشند. خود آرايي به زيبا سازي صورت با استفاده از رنگ ها و سبک هاي مختلف آرايشي گفته مي شود. خود آرايي به افراد اين توانايي را مي دهد تا در هر موقعيتي و با توجه به وسايل در دسترس، زيبا ترين چهره را داشته باشند و همچون الماس بدرخشند.

مرکز آموزش تخصصی خودآرایی با مدرک در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش خودآرایی با مدرک در تبریز می پردازیم.

تاريخچه ي خود آرايي:

هر جايي که ردي از زنان باشد، تلاش براي زيبا تر شدن هم ديده مي شود. اولين قدم ها را شايد بتوان به زنان مصر باستان نسبت داد و اولين لوازم آرايشي را هم مي توان آينه و شانه معرفي کرد.

مصريان باستان با استفاده از مواد رنگي موجود در طبيعت، در مراسم هاي مختلف به خود آرايي مي پرداختند. اين مواد گاهي از ريشه ي درختان و گاهي هم از مواد معدني به دست مي آمد. براي مثال آنها از پودري به نام کوهل که شبيه به سرمه بود براي زيبا سازي چشمانشان استفاده مي کردند. يا از دود چراغ براي پرپشت نشان دادن ابرو هاي خود استفاده مي کردند. همچنين آن ها از اکسيد آهن به عنوان سرخاب بر روي صورت خود استفاده مي کردند.

با گذشت زمان و پيشرفت صنعت آرايش و بهداشت، کارخانه هاي عظيمي جهت توليد لوازم آرايشي به وجود آمد.

آموزش خودآرایی:

با يادگيري خودآرايي ديگر نياز نيست تا هزينه هاي بالاي را به آرايشگاه ها پرداخت کنيد و وقت زيادي را صرف مراجعه به آرايشگاه کنيد.

اين آموزش، به افراد اين توانايي را مي دهد تا آرايشي متناسب با چهره و موقعيت خود انجام دهند. همچنين بتوانند عيب هاي صورتشان را بپوشانند و ظاهر خود را جذاب و طبيعي جلوه بدهند. آموزش خود آرايي تنها در آرايش صورت خلاصه نشده بلکه اطلاعات مفيدي را در رابطه با مراقبت از پوست در اختيار شما قرار مي دهد.

خود آرايي به شما اين امکان را مي دهد تا بدون نياز به کمک ديگران، سبک هاي مختلف آرايشي را امتحان کنيد.

دوره آموزشی خود آرایی:

دوره ي آموزش خود آرايي از زير شاخه هاي رشته ي گريم و ميکاپ به حساب مي آيد. در اين دوره شيوه ي صحيح آرايش صورت به شما آموزش داده مي شود. اين دوره ي آموزش تحت نظارت مربي هاي مجرب و ماهر انجام مي شود. در اين دوره مواردي همچون مدل های میکاپ مناسب با چهره خود، نحوه ی آرایش چشم ها، گذاشتن مژه، کانتور کردن به شما آموزش داده مي شود. در پايان اين دوره شما ميتوانيد با شرکت در آزمون، گواهي نامه ي معتبري از سازمان فني حرفه اي بگيريد.

سرفصل های خود آرایی:

1)آشنايي با ابزار و وسايل لازم خود آرايي
2)نحوه ي عملي خود آرايي

ابزارها و وسایل خودآرایی:

اين دوره نياز به ابزار و وسايل خاصي ندارد. افراد مي توانند از لوازم آرايش هايي که روزانه از آنها استفاده مي کنند بهره مند شوند. از لوازم آرايش مورد استفاده در اين دوره مي توان به خط چشم مایع، خط چشم جامد، فوم متعادل سازی چهره چرب و خشک و نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژگونه پودری، رژ لب پالتی و ماتیکی و مایع، برق لب مایع، انواع ریمل های رنگی، کرم مرطوب کننده، پاک کننده پوست، انواع لوسیون مایع، قلم خط چشم موئی صفر و یک، قلم خط لب و رژلب اشاره کرد.

توانایی های کسب شده در طی دوره خود آرایی:

شما در طي اين دوره مهارت هاي زير را کسب مي کنيد:

• نحوه ی استفاده صحیح از تمام وسایل آرایشی
• تکنیک های برطرف کردن ایرادات آرایشی
• روش ها و راهکارهای برطرف کردن مشکلات پوستی
• ترتیب صحیح انجام آرایش های مختلف
• نحوه ی گذاشتن مژه
• کانتور کردن صورت
• چگونگی ست کردن رنگ ها در آرایش
• هماهنگی آرایش مو و صورت

اين مهارت ها به شما کمک مي کنند تا در موقعيت هاي مختلف، آرايش هاي مختلفي را انجام دهيد و شادابي و جواني چهره تان را به ديگران نشان دهيد.

نحوه برگزاری دوره آموزش خودآرایی:

اين کلاس ها با تکميل ظرفيت مورد نياز در حضور مربيان با تجربه و با مهارت بالا شروع مي شود. در طول اين دوره تمام نکات مهم و کليدي خود آرايي به هنرجو آموزش داده مي شود. جهت آسان تر شدن کار براي افرادي که از شهرستان مي آيند و يا سر کار مي روند کلاس ها در روز هاي تعطيل و يا آخر هفته برگزار مي شود.

بازار کار خودآرایی:

خود آرايي از پرطرفدار ترين شاخه هاي زيبايي است و بانوان زيادي به اين رشته جذب شده اند. افرادي که تجربه و مهارت کافي دارند، به عنوان آموزش دهندگاني ماهر و مربياني با مهارت بالا، وارد بازار کار شده اند. اهداف اصلي هنر خود آرايي آشنایی و مهارت در نحوه ی صحیح به کارگیری لوازم آرایشی و اجرای صحیح تمام سبک های مورد نیاز در موقعیت های متفاوت، بوجود آمدن و تقویت اعتماد بنفس در خانم ها و به حداقل رساندن هزینه های اضافی آرایشی و سالن های زیبایی است. هنرجويان با فراگيري تمام مطالب و تسلط کامل بر روي آن ها و مهارت کافي جهت اجرايي کردن سبک هاي مختلف آرايشي مي توانند وارد بازار کار شوند و در آمد خوبي از اين حوزه کسب کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش خودآرایی در تبریز، آموزش گریم و خودآرایی در تبریز، کلاس آموزش خودآرایی در تبریز، خودآرایی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!