بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز
  • بهترین ناخن کار در تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

پریسا
0413327 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
افتخاری
0914685 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رضایی
0413335 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0930586 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هلیا
0914102 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
موتاب
0413541 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز
سالن کاشت ناخن تبریز
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی تبریز

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در تبریز

مرکز تخصصی کاشت ناخن در تبریز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز | بهترین ناخن کار در تبریز

بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز

بهترین ناخن کار در تبریز

بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز – همان‌طور که مستحضر هستید زیبایی برای بانوان بسیار حائز اهمیت است؛ این زیبایی و خوبرویی نه تنها شامل اعضای صورت می‌شود بلکه مشتمل دست و ناخن‌ها نیز می‌شود و بهترین راه زینت بخشی هرچه بیشتر به آن‌ها از کاشت ناخن استفاده می‌کنند. زیبایی تزیین شدن دست و ناخن‌ها تنها یکی از فواید کاشت ناخن است چراکه دیگر مزایای این امر این است که سبب جلوگیری جویدن ناخن‌ها در افرادی که این عادت رادارند نیز شامل می‌شود.

همان‌طور که گفته شد تنها علتی که باعث کاشت ناخن می‌شود زیبایی و زینت دهی آن‌ها نیست بلکه برخی از زنان برای ترمیم ناخن‌های آسیب‌دیده خود و یا شکل و جلوه دادن به این استخوان نازک روی انگشت‌های دست‌وپا، است.

یکی از عمل‌های زیبایی که در کشور ما بسیار رایج است کاشت ناخن نام دارد؛ هرچند که دلایل انجام این عمل عمدتاً زیبایی نیست و دیگر دلایل نداشتن ناخن و یا ناخن مستعدی که رشد کافی و مناسبی ندارند. کاشت ناخن علاوه بر زیبایی که به دست‌ها و ناخن‌ها می‌بخشد برای افرادی ناخن‌هایشان رشد طبیعی ندارند نیز بسیار مناسب است.

بهترین ناخن کار در تبریز

بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در تبریز می پردازیم.

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن فرآیندی است که در آن مقداری از ژل یا پودر بر روی ناخن‌ها قرار می‌دهند. این عمل باعث افزایش طول، شکل و ضخامت و زیبایی ناخن‌ها می‌شود. خانم‌ها نیز به دلایل مختلفی ازجمله بدرنگ، بدشکل، جویدن و عدم رشد ناخن اقدام به انجام کاشت ناخن می‌کنند؛ اما هدف اصلی همه آن‌ها رسیدن زیبایی، درخشندگی و جذابیت است.

مراحل کاشت ناخن، به این صورت است که در ابتدا سطح ناخن را با سوهان برقی تراش می‌دهند. این عمل استحکام ناخن و خشک بودن سطح ناخن کمک زیادی می‌کند. علاوه بر آن هرچه ناخن کاشته شده، برجستگی کمتری داشته باشد، به ناخن طبیعی شباهت بیشتر دارد؛ و می‌تواند زیبایی شما را چندین برابر کند.

در مرحله بعد، مقداری ضد قارچ روی ناخن می‌زنند و بعدازآن هم از پرایمر (چسب زیر مواد) استفاده می‌کنند. این عمل از هوا گرفتن ناخن‌ها جلوگیری کرده و به برجستگی کمتر ناخن‌ها کمک می‌کند و زیبایی و جلوه بیشتری به ناخن‌ها می‌بخشد. این مراحل اولیه، در تمامی انواع کاشت ها یکسان است؛ و در انتهای همه آن‌ها از سوهان استفاده می‌کنند. سوهان به فرم دادن و زیبایی ناخن کمک زیادی می‌کند.

انواع روش کاشت ناخن:

1- کاشت ناخن پودری:

اگر به دنبال سبکی از کاشت ناخن هستید که پایدار و متداوم باشد، ما کاشت ناخن پودری را به شما معرفی می‌کنیم. این سبک از کاشت ناخن که با موادی چون پودر اکریلیک (عمدتاً با سه رنگ اصلی صورتی، شیشه ای و هلویی همراه است) و لیکوئید لایه‌ای مستحکم ساخته‌شده و سبب فرم دهی به ناخن‌ها می‌شود.

2- کاشت ناخن ژله‌ای:

این کاشت از استحکام کمتری برخوردار است‌؛ اما درخشندگی و جلوه زیادی به ناخن‌ها می‌بخشد در این روش، ۳ نوع ژل را در ۳ لایه روی ناخن می‌زنند و در هر مرحله ناخن‌های آغشته به ژل را در دستگاه uv (خشک‌کننده لاک) می‌دهند و در انتهای به‌وسیله ماده کلینز (پاک‌کننده ناخن) حالت چسبندگی ایجادشده را از بین می‌برند.

3- کاشت ناخن قالبی یا دوآل:

وسایل مهمی که در این نوع از کاشت ناخن بسیار مهم است و درواقع کاشت به وسیله آن‌ها انجام می‌شود قالب‌ها هستند لازم به ذکر است که سایز این قالب‌ها با اندازه‌ی ناخن طبیعی تنظیم‌شده و انجام می‌شود. روش کار به این صورت است که ابتدا موادی که برای کاشتن ناخن استفاده می‌شود را در قالب ریخته سپس آن را روی ناخن قرار داده و پس از لحظاتی کوتاه، قالب را از روی ناخن برمی‌داریم.

4- کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی:

در این روش، الیاف طبیعی را که مانند کاغذهای بریده‌شده می‌باشد به‌عنوان تیپ بر روی ناخن می‌گذارند و به کاشت آن می‌پردازند. فیبر استفاده‌شده در این روش دارای مواد ژله‌ای بوده اما فرمولاسیونی متفاوت دارد به همین در هر مرحله باید دست‌های خود را در دستگاه uv قرار دهند. این کاشت، ظاهری کاملاً طبیعی را برای ناخن‌های شما ایجاد می‌کند و از استحکام بالایی برخوردار است.

5- کاشت ناخن اکلیلی:

بعضی از زنان درخشندگی دائمی را برای ناخن‌های خود می‌پسندند؛ اما برای کاشت این نوع از ناخن‌ها ابتدا مانند کاشت ناخن پودری، از اکلیل‌های زیبا که تأثیر بسیار زیادی در متجلی بودن دست‌ها دارد، در بخش فرنچ ناخن‌ها، به صورت دائم و همیشگی طراحی اکلیلی انجام می‌شود.

6- کاشت ناخن دوپینگ:

در این روش کاشت، یک لایه پرایمر (چسب زیر مواد) به سطح ناخن می‌زنند و تمامی ناخن‌ها را یک‌باره و به‌صورت عمود در داخل پودر فرو می‌برند. این روش ضخامت و حجم ناخن اگر افزایش می‌دهد و برای رسیدن به حجم موردنظر باید تمامی این مراحل چند بار تکرار کرده. تنها در روش کاشت دیپینگ از مواد شیمیایی کمتری استفاده‌شده و استحکام خوبی دارد.

7- لمینیت ناخن یا لاک ژل (ژلیش):

در این روش ناخن با کاوری از جنس پودر و لیکوئید و یا لاک ژل (ژلیش)، می‌پوشانند. خوب است بدانید منظور از کاور درواقع یک‌لایه نازک است.

بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز

بهترین ناخن کار در تبریز

8- کاشت ناخن آکواریوم:

در این روش کاشت ناخن، دو عدد تیپ باحالتی خاص بر روی یکدیگر قرار می‌دهند و با ایجاد فاصله متناسب بین این دو تیپ فضای خالی ایجاد می‌شود که با تزریق اندکی آب مقطر و ژل ‏ جلوه خاصی به ناخن‌ها می‌بخشند.

9- کاشت ناخن سیلک:

ضمن این که در این روش ناخن‌ها حالت طبیعی خود را حفظ می‌کنند، با چسباندن لایه‌ای ابریشمی و یا تیپ گذاری شده، ضخامتی متناسب بر روی ناخن‌های ایجاد می‌شود. چسب‌های مخصوصی که در این روش مورد بهره‌وری قرار می‌گیرد برای استحکام هرچه بیشتر ناخن‌ها است و لازم به ذکر است که در هر مرحله‌ای که پیش می‌رویم از اسپری فیکس استفاده و بهره‌جویی می‌کنیم.

10- کاشت ناخن میکس:

این روش همان طور که از نامش معلوم است ترکیبی از کاشت پودری و تاپ شاین (ژل کور) می‌باشد. این روش از دیگر کاشت ها گران‌تر است اما از زیبایی خیلی بیشتری برخوردار است.

11- کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی:

پود اکریلیک سفید یا ژل فشرده سفید از مهم‌ترین عوامل در این نوع از کاشت هستند. روش کاشتن به صورت فرنچ یا فرنچ دائمی به این‌گونه است که باید پودر اکریلیک یا سفید یا ژل هم‌رنگ آن را در بخش فرنچ ناخن و در مرحله پایانی کار از پودر اکریلیکی به رنگ صورتی ملایم به این سبب که کلیه قسمت‌های مربوط به صدف ناخن کاور شود، استفاده می‌کنیم.

12- کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت:

در این روش کاشت دو رنگ را به طور همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن قرار می‌دهند و با هم ادغام می‌کنند که حاصل ترکیب این دو رنگ، رنگی ملایم و زیباست که زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌بخشد

13- کاشت ناخن مرمریت:

شاید مقصود اصلی در این کاشت ناخن مشابه با سبک اکلیلی باشد زیرا هر دو درخشندگی و جلوه زیبایی به ناخن می‌بخشند اما تفاوتی آشکاری که وجود دارد این است که پایه و اساس این سبک از کاشت ناخن بر سنگ‌ریزه‌های مرواریدی براق و درخشان در بخش فرنچ ناخن باشد؛ در حالی که در روش اکلیلی بنیان کاشت بر اساس اکلیل‌ها می‌باشد.

14- کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری:

در این روش کاشت، بر روی ناخن تیپ گذاری کرده و در آخر از لاک استفاده می‌کنند. این روش از هزینه کمتری برخورداراست.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در تبریز، بهترین ناخن کار در تبریز، آرایشگاه کاشت ناخن تبریز، سالن کاشت ناخن در تبریز، مرکز تخصصی کاشت ناخن تبریز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!