بهترین تالار عروسی در تبریز
  • بهترین تالار عروسی تبریز
  • بهترین باغ تالار عروسی تبریز

بهترین تالار عروسی در تبریز
بهترین تالار عروسی در تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس




بهترین تالار عروسی در تبریز در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در تبریز

بهترین تالار عروسی در تبریز با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در تبریز

بهترین تالار عروسی در تبریز – یکی از مهم‌ترین مواردی که مربوط به برگزاری جشن ازدواج است، محل برگزاری مراسم عروسی است. هرچه محل برگزاری جشن عروسی، بهتر باشد، مراسم هم بهتر و خاطره‌انگیزتر برگزار می‌گردد. برای اینکه فرصت کافی در خصوص انتخاب بهترین تالار و یا باغ، داشته باشیم، بهتر است که از ۶ ماه قبل از تاریخ عروسی به فکر بوده و اقدام کنیم. در مورد نکات قابل توجه برای انتخاب تالار، به مواردی در زیر اشاره می‌کنیم که با بررسی آن‌ها، مطمئناً انتخاب آسان‌تر و بهتری خواهید داشت.

بهترین باغ تالار عروسی در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی در تبریز می پردازیم.

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی:

موقعیت محل و میزان دسترسی به آن:

بسیاری از زوج‌ها، تالار عروسی خود را بسیار دورتر از محل زندگی خود و اقوام، انتخاب می‌کنند؛ مثلاً در مکان‌هایی، خارج از شهر که دسترسی به آن بسیار مشکل است. انتخاب چنین تالارهایی می‌تواند زمان زیادی را بابت رسیدن به مقصد، از مهمانان بگیرد. همه‌ی مهمانان دوست دارند به‌موقع در جشن‌های عروسی، حاضر شوند؛ اما اگر مسیر تالار بسیار دور باشد هرچه قدر هم که عجله کنند و زود از منزل خارج شوند باز با موانعی چون ترافیک و یا حتی ناشناخته بودن مسیر و مسافت طولانی که بسیار خسته‌کننده هم هست، روبه‌رو می‌شوند و دیرتر از موعد به مراسم می‌رسند.

از همه مهم‌تر خود عروس و داماد هستند که بعد از کلی برنامه‌ی وقت‌گیر همچون رفتن به آرایشگاه، گل‌فروشی، آتلیه‌ی عکس و… باید به‌موقع در محل جشن حاضر شوند تا حتی یک‌لحظه از بهترین شب زندگی خود را از دست ندهند و با طولانی بودن مسیر تالار، این مهم، چندان بعید نیست که اجرایی نگردد؛ بنابراین هر چه محل تالار عروسی به شهر نزدیک‌تر باشد، به نفع همه خواهد بود.

ظرفیت سالن برگزاری مراسم عروسی:

ابتدا بهتر است قبل از انتخاب تالار، تعداد دقیق مهمانان خود را تخمین بزنید. بعد از مشخص شدن تعداد دعوت‌شدگان، به سراغ تالارهایی بروید که گنجایشی تقریباً معادل با تعداد مهمان‌های شما داشته باشند؛ یعنی اگر تعداد مهمانان دعوتی شما، زیاد نیست بهتر است سالن انتخابی هم خیلی بزرگ نباشد، به‌گونه‌ای که مهمانان شما تمام سالن را پر کنند. اگر تالار بزرگ باشد و تعداد مهمانان شما کم، باعث خواهد شد که جشن شما سرد و خلوت به نظر بیاید. حتی‌الامکان مانع از این شوید که کسی با دیگری بگوید، چقدر عروسی این زوج خلوت است و هیچ‌کس نیامده. البته برای احتیاط بهتر است مطمئن شوید که مسئول تالار درصورتی‌که مهمانان شما از تعداد اعلام‌شده کمی بیشتر شدند، آمادگی پذیرایی از آن‌ها را خواهد داشت.

سقف سالن پذیرایی:

تالارهای مجلل و لوکس، همگی سقف بلندی دارند. البته لازم نیست حتماً تالار عروسی شما، بسیار گران قیمت باشد تا این ویژگی را داشته باشد، بسیاری از تالارهای استاندارد این مشخصه را دارند. کوتاهی سقف تالار نه‌تنها باعث می‌شود مهمانان احساس خفگی و تنگی کنند و اغلب دل گیرند، بلکه از زیبایی و شکوه تالار می‌کاهد.

پارکینگ برای اتومبیل‌های مهمانان:

ازآنجایی‌که اغلب مهمانان، با ماشین شخصی خود به مراسم جشن، می‌آیند بنابراین نبود پارکینگ در تالار، معضل بسیار بزرگی برایشان خواهد بود. چراکه باید زمان طولانی را، صرف پیدا کردن محل مناسب برای پارک وسیله‌ی شخصی خود کنند. محلی که از امنیت کافی هم برخوردار باشد. این کار هم خسته‌کننده بوده و هم سبب دیر حاضر شدن مهمانان در عروسی خواهد شد. اهمیت این مسئله در شهرهای بزرگ و بسیار شلوغ مانند تهران، چند برابر است.

روکش صندلی و رومیزی‌ها:

اگر میز و صندلی در تالار انتخابی، دارای روکش هستند، اولاً توجه کنید که رنگ آن‌ها، مطابق باسلیقه‌ی شما هست یا خیر؟ مطابقت رنگ پارچه‌ها با نظر شما، حس خوبی را برایتان به همراه خواهد داشت چراکه اگر رنگ پارچه‌ها را دوست نداشته باشید، در روز عروسی انرژی منفی دریافت خواهید کرد. از رنگ پارچه‌ها مهم‌تر، تمیزی آن‌هاست. قبل از مراسم حتماً با مدیریت سالن، در میان بگزارید که بسیار به نظافت و تمیزی روکش‌های میز و صندلی اهمیت می‌دهید تا بیش‌ازپیش، اقدام به شست و شوی آن‌ها نماید و احتمال وجود لکه بر روی پارچه‌ها، در تاریخ حضور مهمانان، به صفر برسد.

میز شام عروس و داماد:

اگر میز صرف شام، برای عروس و داماد، اختصاصی و جداگانه باشد، بهتر است که با گل‌آرایی و استفاده از وسایلی مانند شمع، تزیین شود تا درنهایت زیبایی، حالتی رمانتیک هم به خود بگیرد. میز اختصاصی شام، علاوه بر اینکه لذت غذا خوردن را بیشتر می‌کند، در فیلم عروسی نیز، تصویر جالب‌تری را ثبت خواهد کرد. البته تمامی تالارها این آپشن را ندارند و در صورتی هم که داشته باشند ممکن است هزینه‌ی مازاد از شما بگیرند؛ اما در هر حال اگر تالار انتخابی این میز را ترتیب می‌دهد بهتر است در زیباترین حالت، برای شما تزئینش کند.اگر میز صرف شام، برای عروس و داماد، اختصاصی و جداگانه باشد، بهتر است که با گل‌آرایی و استفاده از وسایلی مانند شمع، تزیین شود تا درنهایت زیبایی، حالتی رمانتیک هم به خود بگیرد. میز اختصاصی شام، علاوه بر اینکه لذت غذا خوردن را بیشتر می‌کند، در فیلم عروسی نیز، تصویر جالب‌تری را ثبت خواهد کرد. البته تمامی تالارها این آپشن را ندارند و در صورتی هم که داشته باشند ممکن است هزینه‌ی مازاد از شما بگیرند؛ اما در هر حال اگر تالار انتخابی این میز را ترتیب می‌دهد بهتر است در زیباترین حالت، برای شما تزئینش کند.

سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات:

باید توجه داشت که سرویس‌های بهداشتی چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان، تمیز و پاکیزه باشند. آلودگی و کثیفی در این اماکن، سبب بروز عفونت، در مهمانان خواهد شد. همین‌طور باید تعداد سرویس‌ها، کافی بوده تا کسی زیاد، معطلی نداشته باشد. به‌خصوص در فصول سرد سال که مراجعه به سرویس‌ها بیشتر از فصول گرم است. محل قرارگیری هم نباید چندان با محل اصلی سالن، فاصله داشته باشد.

وجود اتاق‌های پرو لباس، بخصوص برای خانم‌ها، بسیار مهم است. اکثراً مهمانان خانم، بعد از رسیدن به سالن جشن، اقدام به تعویض لباس می‌کنند و در صورت نبود محل تعویض لباس، با مشکل و ناراحتی مواجه خواهند شد.

علاوه بر دو مورد بالا، داشتن محل بازی برای کودکان، می‌تواند بسیار برای مهمانان مادر، خوشحال‌کننده باشد چون در این صورت به‌راحتی و با خیال آسوده می‌توانند از جشن عروسی لذت ببرند.

هزینه‌های تالار:

هزینه‌های تالار معمولاً شامل موارد زیر است:

هزینه‌ی ورودی:

این هزینه، تمامی تالارها را در برگرفته و بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان است؛ یعنی چه تعداد، یک نفر باشد چه هزار نفر، شما می‌بایست این مبلغ را به مدیریت تالار بپردازید.

هزینه‌ی غذا و پذیرایی:

این هزینه‌ها بسته به تعداد مهمانان شما، تعداد و تنوع در غذاها، نوشیدنی‌ها، سالادها و… متغیر خواهد بود. هرچه تعداد و تنوع بیشتر، هزینه هم بیشتر می‌شود.

هزینه‌ی گروه موزیک و سرگرمی:

این بخش هم هزینه‌ی خاص خود را دارد. از آنجائی که بسیاری از تالارها، با یک یا چند گروه موسیقی و آواز، قرارداد بسته‌اند، با برگزاری هر عروسی و جشنی، ملزم به پرداخت دستمزد، به آن‌ها می‌باشند. به همین خاطر، چه شما از برنامه‌های این گروه استفاده کنید، چه نکنید باید هزینه‌ی مربوط به آن را به مدیریت، پرداخت کنید.

هزینه‌ی خدمات:

این هزینه، معمولاً به‌صورت درصدی، به‌تمامی هزینه‌ها، اضافه خواهد شد.

هزینه‌ی مالیات:

این هزینه، بر عهده‌ی صاحب مراسم است. به دلیل اینکه شما، از تالار و خدمات آن، بهره‌مند می‌شوید طبیعی است که مالیات بهره‌ی خود را خود بپردازید.

هزینه‌ی تزئینات:

بسیاری از برنامه‌ها و تزئینات بنا بر انتخاب و البته سلیقه‌ی شما، می‌توانند در محل تالار و یا باغ، انجام شوند و یا انجام نشوند؛ مثلاً، مواردی هم چون گل‌آرایی، بادکنک آرایی، آتش‌بازی، رقص نور، فشفشه، اسب‌سواری کالسکه‌ی عروس و… همگی با درخواست شما انجام و یا حذف خواهند شد. اگر هر موردی را خواستید اضافه کنید، باید ابتدا مبلغی را به‌عنوان بیعانه بدهید تا مدیریت تالار از اطمینان شما درباره‌ی اجرای برنامه‌ی موردنظرتان، مطمئن شود. حدوداً یک هفته مانده به مراسم هم دوسوم، مبلغ را پرداخت می‌کنید. مابقی هزینه‌ها مربوط به پایان مراسم است که شما از اجرای تمامی برنامه‌های درخواستی خود، راضی باشید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

یکی از کارهای رایجی که اکثر افراد قبل از انتخاب نهایی و عقد قرارداد با تالارها، انجام می‌دهند، تست غذاها و نوشیدنی‌ها و همین‌طور کیفیت پذیرایی از مهمانان است. بهتر است انجام این امر را حتماً در برنامه‌های خود بگنجانید و برای این منظور حتی‌الامکان به‌صورت سرزده و هماهنگی قبلی به تالار مربوطه رفته و بعد از ملاقات با مدیریت، درخواست تست غذا کنید. علاوه بر غذا می‌توانید نحوه‌ی برخورد پرسنل با مهمانان، نحوه‌ی پوشش آن‌ها و… را بررسی نمایید. اطمینان از کیفیت موارد ذکرشده بسیار در کیفیت مراسم عروسی شما تأثیرگذار خواهد بود. علت عدم هماهنگی با مدیریت سالن هم بدین خاطر است که ممکن است، مدیریت صرفاً برای جلب نظر شما و بستن قرارداد، اقدام به بالا بردن کیفیت نموده و پس از رسیدن به هدف خود که همان جلب مشتری است، به رویه‌ی نامطلوب بازگردد.

سرکشی و بررسی نهایی:

لازم است برای اطمینان بیشتر، یک روز قبل از عروسی، به محل برگزاری مراسم خود بروید و مواردی از قبیل تمیزی و آراستگی در روکش‌های میز و صندلی، نظافت سالن و دیگر اماکن، نظیر سرویس‌های بهداشتی، آشپزخانه و ظروف و همین‌طور چگونگی تزئینات سفارشی خود را بررسی کنید. این سرکشی از جانب شما، تأکید مؤکد است برای مدیریت سالن که هرچه تمام‌تر در جهت جلب رضایت شما، عمل کند.

چک کردن تاریخ موردنظر و بررسی رزرو نبودن آن:

قبل از اینکه تاریخ مورد نظر خود برای اجرای مراسم را در کارت‌های عروسی‌تان چاپ کنید، باید از رزرو نبودن تالار انتخابی در آن تاریخ توسط شخص دیگر، اطمینان حاصل نمایید. درصورتی‌که تاریخ در مدنظر شما، مراسم قابل‌اجرا نیست می‌توان، محل تالار را تغییر داد و یا تاریخ عروسی را به زمان دیگری موکول کرد.

بررسی ظرفیت تالار و هماهنگی با تعداد مهمانان:

این مورد هم باید قبل از انتخاب نهایی تالار، لحاظ شود. ابتدا مشخص کنید قرار است چند مهمان را به جشن خود دعوت کنید و بعد به سراغ بازدید از تالارها بروید. همان‌گونه که قبلاً هم اشاره شد، اگر تعداد افراد دعوتی زیاد نیست به‌منظور عدم ایجاد سردی و خلوتی در مراسم، بهتر است تالار کوچک‌تری را برگزینید و برعکس اگر تعداد نفرات زیاد است، تالاری با فضای کوچک اصلاً گزینه‌ی مناسبی نیست چراکه نباید مهمانان احساس تنگی و شلوغی بیش‌ازحد کنند.

درست کردن کروکی:

تهیه‌ی نقشه‌ی کروکی بیشتر برای تالارها و یا باغ‌هایی است که موقعیت پیچیده و ناشناخته‌تری دارند و پیدا کردنشان ممکن است برای مهمانان جشن کمی دشوار باشد. قرار دادن کروکی و نقشه‌ی راه این اماکن در کارت‌های عروسی بسیار مفید است و مهمانان راحت‌تر و سریع‌تر در محل جشن شما حاضر خواهند شد. برای تهیه‌ی کروکی بهتر است از صاحب تالار کمک بگیرید.

پرسش در رابطه با هزینه‌ها و قیمت در تالار موردنظر:

یکی از مهم‌ترین هزینه‌های مربوط به ازدواج، هزینه‌های مربوط به برگزاری جشن عروسی است. ازآنجایی‌که امروزه بیشتر این جشن‌ها در تالارها و باغ‌ها برگزار می‌شود اطلاع از قیمت‌ها و تعرفه‌ها آن‌هم قبل از عروسی بسیار مهم است.

اشتباه بزرگی خواهد بود اگر بعد از اجرای مراسم عروسی از هزینه‌ها باخبر شوید. چراکه قیمت‌ها با توجه به گزینه‌های مختلفی که از جانب شما درخواست می‌شود متفاوت است. برخی از تالارها تنها قیمت‌های اولیه را می‌گویند و شاید شما را در ابتدای کار جذب خود کنند اما بعد از مراسم موارد متعددی ازجمله ورودی عروس و داماد، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، سفره عقد، استفاده از مشعل، نورپردازی، فرش قرمز و… را عنوان کرده و هزینه‌ای بیش از قیمتی که در ابتدا به شما گفته بودند طلب می‌کنند؛ بنابراین بهتر است از همان ابتدا قیمت نهایی را از مدیریت سؤال کنید تا با بودجه‌ی خود مقایسه و درنهایت انتخابتان را انجام دهید.

بازدید از سایت بانک تالار، روش آسان و بسیار خوبی است تا بین تالارها و باغ‌های مختلف، هزینه‌ها و البته آپشن ها ی مختلف را ارزیابی کنید.

سؤال درباره‌ی مواردی از قبیل آتش‌بازی:

آتش‌بازی و استفاده از فشفشه‌ها و نیز وجود مشعل، گزینه‌های بسیار جذابی برای ایجاد هیجان و حس شادی در مهمانان و البته خود عروس و داماد است. برخی از تالارها این موارد را نداشته و استفاده نمی‌کنند. اگر تمایل به انجامشان دارید حتماً از مدیریت تالار سؤال کنید که آتش‌بازی و مشعل و فشفشه را در صورت تمایل شما، بکار می‌برند یا خیر؟

امکان پاشیدن نقل، گلبرگ و یا کاغذ رنگی بر سر عروس و داماد:

در بسیاری از جشن‌های ایرانی، مرسوم است که اقوام عروس و داماد، بر سرشان، نقل، پول، کاغذ رنگی، گلبرگ و یا حتی شکلات بریزند. پاشیده شدن این موارد بخصوص، گلبرگ بر روی سر، می‌تواند برای عروس و داماد خوشایند باشد. متأسفانه برخی سالن‌ها اجازه‌ی چنین حرکتی را نمی‌دهند و اگر شما حین اجرای عروسی متوجه شوید چندان اتفاق جالبی نخواهد افتاد پس بهتر است سؤال کردن در این مورد را هم از قلم نیندازید.

چک کردن موسیقی و آواز:

برای اینکه، در شب عروسی خود، با موسیقی‌های زیبا و مطابق باسلیقه‌تان مواجه شوید، لازم است قبل از عقد قرارداد در مورد چگونگی موسیقی و آواز سؤال کنید. حتی بپرسید که آهنگ‌های درخواستی شما قابل‌اجرا خواهد بود یا خیر؟ همین‌طور بررسی افکت‌های نورپردازی هماهنگی نور و صدا بسیار مهم است. در تالارهایی که نورپردازی و رقص نور وجود دارد، هم در مهمانان جشن، شور و هیجان ده‌ها برابر می‌شود و هم برای فیلم‌برداری، جلوه‌ای خاص و زیباتر دارد.

تغییر تاریخ عروسی:

بارها پیش‌آمده که به علت‌های مختلف ازجمله فوت بستگان، مجبور به تغییر تاریخ عروسی شده‌اید و به‌ناچار زمان آن، به تاریخ دیگری موکول گشته است. پیش‌بینی این مورد حائز اهمیت است چراکه برخی از تالارها، کنسل شدن مراسم را قبول ندارند و هزینه‌های توافق شده را دریافت می‌کنند. البته شاید تمامی هزینه‌ها را نگیرند اما مبلغی را به‌عنوان جریمه، از شما خواهند گرفت. میزان دریافتی جریمه،باید پرسیده شود.

انتخاب تالار پذیرایی جایگزین:

بهتراست علاوه بر تالار انتخابی خود، تالار دومی را هم به‌عنوان جایگزین تالار اول، در نظر داشته باشیم تا اگر بنا به هر دلیلی نتوانستیم مراسم خود را در تالار اول، برگزار کنیم خیالمان راحت باشد که سالن دیگری نیز هست که انتظارات ما را برآورده نماید. در این صورت مجبور به تصمیم و انتخاب عجولانه و همین‌طور به تعویق انداختن برنامه‌هایمان نخواهیم بود.

تست غذا:

شام عروسی از بخش‌هایی است که همیشه موردتوجه بوده و هست. یک شام عالی و لذیذ و البته باکیفیت، مهمانان جشن را تا حد زیادی راضی، خواهد کرد. پس امکان تست غذا قبل از شب عروسی، نکته‌ای است که باید موردتوجه قرارگرفته شود. همه‌ی تالارها این امکان را به شما نمی‌دهند. پس قبل از اینکه با آن‌ها توافق کرده و قرارداد ببندید از امکان تست غذا سؤال بپرسید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

با توجه به اینکه چه منویی را انتخاب کرده‌اید و یا انتخاب گروه موسیقی و تجهیزات خاص هزینه رزرو تالار متغییر است.

آیا منوی غذایی قابل تغییر است؟

در صورت لزوم امکان تغییر منوی غذایی از طرف شما وجود دارد.

آیا برای گروه موسیقی جایگاهی در تالار در نظر گرفته شده است؟

بله. این تالار برای گروه موسیقی جایگاهی در نظر دارد.

آیا امکان لغو قرارداد وجود دارد؟

بله. اما بیعانه پرداخته شده طبق قراردادی که بسته شده قابل برگرداندن نیست.

آیا تالار عروسی تجهیزاتی مثل بالابر برای افراد مسن و معلول و ناتوان در نظر گرفته است؟

این تالار عروسی برای رفاه حال مهمانان آسانسور در نظر گرفته است.

آیا تالار عروسی مجهز به تاکسی سرویس است؟

این تالار عروسی برای رفاه حال مراجعه کنندگان اشتراک تاکسی سرویس را در اختیارتان قرار می‌دهد.

آیا تالار عروسی مجهز به میکروفون برای صدا زدن و اعلام خبرها است؟

این تالار عروسی به تجهیزات الکترونیکی از جمله میکروفون مجهز است.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در تبریز، بهترین باغ تالار عروسی در تبریز، باغ، بهترین سالن عروسی تبریز، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!