بهترین آتلیه کودک در تبریز
  • بهترین آتلیه کودک در تبریز
  • بهترین آتلیه کودک تبریز

بهترین آتلیه کودک در تبریز
بهترین آتلیه کودک در تبریز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تبریز

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در تبریز در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در تبریز

بهترین آتلیه کودک در تبریز با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در تبریز

بهترین آتلیه کودک تبریز – عکس‌ها نقش عجیبی را در این جهان ایفا می‌کنند. با استفاده از این دنیای رنگارنگ و جالب، همیشه خاطره‌ها ثبت می‌شود و ما فراموش نخواهیم کرد که درگذشته و حتی بچگی و نوزادی چگونه بوده‌ایم. حتی هنگامی که انسان‌ها دیگر در این دنیا نباشند، عکس‌ها ماندگار می‌مانند و برای فرزندان ما وجود خواهند داشت.

مطمئناً شما بارها کنجکاو شده‌اید که آیا در بچگی چه شکلی بوده ابد! در این زمان به سراغ عکس‌هایی در خانه‌ی مادری رفته‌اید که در بچگی از شما گرفته‌اند و از دیدن آن‌ها شگفت‌زده خواهید شد. عکس‌هایی که برخی از آن‌ها در آتلیه گرفته‌شده و تبدیل به قاب عکس خانه‌تان شده است.

پس عکس‌هایی که در بچگی گرفته می‌شوند از اهمیت زیادی برخوردارند. شما باید تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین آتلیه را برای عکاسی از کودک دلبند خود انتخاب کنید. شما هرچه انتخاب بهتری داشته باشید، عکس‌های بهتری خواهید گرفت. ما در اینجا به شما پارامترهایی را معرفی خواهیم کرد که در این انتخاب کمکتان می‌کند.

بهترین آتلیه کودک در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه کودک تبریز می پردازیم.

پارامترهایی برای انتخاب بهترین آتلیه عکس کودک:

1- نظافت:

کودکان موجودات حساسی هستند. بدن آن‌ها حساس و آسیب‌پذیر است و مانند بزرگ‌سالان نمی‌توانند کثیفی و زشتی را تحمل کنند؛ بنابراین در تمیزی و نظافت آتلیه‌ای که انتخاب می‌کنیم باید خیلی دقت کنیم. کف استودیوی عکاسی، لوازم و دکورهای آتلیه‌ی کودک و مخصوصاً لباس‌های فانتزی که برای عکاسی استفاده می‌شود و…ازجمله عواملی است که باید به تمیزی آن‌ها توجه کنید و به‌وسیله‌ی آن، متوجهی میزان نظافت آتلیه شوید تا خدایی نکرده کودکتان دچار بیماری یا حساسیت پوستی نشود.

2- عکاس کودک:

عکاس، مهم‌ترین و مؤثرترین عامل در عکاسی می‌باشد. کودکان از لحاظ روانشناسی، موجودات لطیفی هستند و روح بسیار حساسی دارند. آن‌ها مقابل خلق‌وخو و برخورد انسان‌ها، به شدت عکس‌العمل نشان می‌دهند و بر اساس آنچه می‌بینند، تفکر کرده و عکس‌العمل نشان می‌دهند. همچنین آن‌ها دارای حس کنجکاوی هستند و نیاز دارند تا در هر شرایطی احساس امنیت کنند.

عکاس کودک باید علاوه بر تخصص و مهارت در عکاسی، بسیار باحوصله و صبور باشد. او باید در صورت لزوم با کودکتان بازی کند، شعر بخواند، موسیقی بگذارد و خوش‌برخورد و خنده‌رو باشد تا کودک احساس خوبی داشته باشد و حس ترس و ناامنی نکند. این‌گونه عکس به خوبی گرفته می‌شود و خاطره‌ی خوبی در ذهن بچه حک می‌شود.

3- نمونه کار:

برای آنکه شما اطمینان بیشتری از ارائه‌ی کار خوب در آتلیه‌ی مورد نظرتان داشته باشید، می‌توانید مجوز عکاسی و نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید. امروزه در اینترنت و شبکه‌های جهانی و اجتماعی، این نمونه کارها وجود دارد و به راحتی می‌توانید آن‌ها را باهم مقایسه کنید.

تعداد عکس‌ها، دکور‌ها، تنوع ژست‌ها، نورپردازی و ازهمه مهم‌تر، هنر و خلاقیت در عکاسی خصوصیات مهمی هستند که می‌توانید در نمونه کارها به این عوامل توجه کنید. هر آتلیه‌ای که این خصوصیات را به خوبی و باب میل شما رعایت کرده بود برای عکاسی بهتر می‌باشد.

4- روتوش:

کودکان موجودات زیبایی هستند و از زیبایی خدادادی بهره‌مندند. پس عکس‌های خوب کودک، باید دارای کمترین روتوش باشند. در یک آتلیه‌ی خوب، باید با استفاده از نورپردازی حرفه‌ای و هنر و خلاقیت، به زیباترین و خلاقانه‌ترین نحو، با استفاده از کمترین روتوش عکس‌های خوبی به شما ارائه شود. روتوش زیاد، نور زیاد در عکس و کادر ناقص ویژگی‌های خوبی برای یک آتلیه نیست.

5- چاپ و رنگ:

کاغذ سیلک بهترین جنس کاغذ برای چاپ عکس‌هاست. این نوع کاغذ از جنس ابریشم می‌باشد و ضمن نماندن جای دست روی آن، صدسال عمر می‌کند. وظیفه‌ی چاپ عکس بر عهده‌ی لابراتوارهاست و قبل از آن باید رنگ عکس به خوبی تنظیم شود که یک آتلیه‌ی خوب، این کار را به خوبی و باسلیقه انجام می‌دهد.

آتلیه‌ی خوب دارای متخصص رنگ‌شناسی ماهر و خلاق می‌باشد و برای چاپ عکس‌ها از کاغذ سیلک استفاده می‌کند.

6- پرسنل:

در آتلیه علاوه بر عکاس خوب، پرسنل آن هم باید صبور و خوش‌برخورد باشند. شما از برخورد آن‌ها می‌توانید متوجهی این موضوع شوید که چقدر با دقت و حرفه‌ای و خوش‌اخلاق هستند. با این ویژگی و همکاری پرسنل، پروسه‌ی عکاسی شما به نحو بهتر پیش خواهد رفت و خاطره‌ی خوبی از آن به جا می‌ماند.

7- محیط آتلیه:

محیط آتلیه نیز تأثیر زیادی در عکاسی دارد. دقت داشته باشید که در آن آتلیه دما و تهویه‌ی مناسب، بزرگی استودیو، محلی برای انتظار و انتخاب عکس، محیط زیبا و مناسب برای عکاسی وجود داشته باشد و جوری باشد که شما در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشید و لذت ببرید.

8- مکان آتلیه:

نزدیکی به اتوبان و خیابان‌های اصلی، جای پارک مناسب، محله اصیل، امکانات رفاهی ساختمان از قبیل لابی و آسانسور و…ویژگی‌های مکانی مهم برای یک آتلیه‌ی خوب می‌باشد.

9- قیمت:

قیمت آتلیه مهم‌ترین ملاک برای انتخاب آن به‌عنوان آتلیه‌ی خوب نمی‌باشد. پس نمی‌توانیم بگوییم آتلیه‌ای با بالاترین قیمت یا پایین‌ترین قیمت، ملاک آتلیه‌ی خوب است. هنگامی که شما قیمت آتلیه‌ها را بررسی می‌کنید، به آتلیه‌هایی می‌رسید که قیمت‌هایشان باهم اختلافی ندارند.

پس آتلیه‌های گران یا کم‌قیمت را کنار گذاشته و از میان این‌ها انتخاب کنید که ویژگی‌های کدام‌یک بهتر است. همیشه حد تعادل، بهترین حد است.

5 اشتباه بزرگ مادران در انتخاب آتلیه‌ی کودک:

بدیهی است که در انتخاب آتلیه‌ی خوب، کیفیت عکاسی و سابقه‌ی کار که با بررسی‌های قبلی در مورد آن گفته شد، مهم‌ترین معیارهای انتخاب است. آتلیه‌ی خوب باید دارای عکاس و پرسنل ماهر و صبور باشد که با اصول روان‌شناختی کودکان و رفتارهایشان آشنا باشد تا بتواند آن‌ها را کنترل کرده و بهتر عکاسی کنند.

با وجود این بسیاری از مادران اشتباهاتی مرتکب می‌شوند و تصورات اشتباهی دارند که موجب خوب پیش نرفتن روند عکاسی می‌شود و علاوه بر خستگی خودشان، کودک را نیز آزرده کرده و نتیجه‌ی خوبی از کار ارائه نمی‌شود. در ادامه ما شما را با چند اشتباه آشنا می‌کنیم تا انتخابتان با پشیمانی مواجه نشود.

قیمت؛ اولویت اصلی در انتخاب آتلیه:

بسیاری از مادران در لحظه‌ی ورود به عکاسی و بررسی آن، اولین چیزی را که درباره‌ی آن سؤال می‌کنند هزینه‌ی عکاسی است.

در صورتی که ما به شما توصیه می‌کنیم که قیمت را به‌عنوان آخرین معیار در نظر بگیرید و در ابتدا کیفیت و سابقه‌ی کار را سؤال کنید. اگر کیفیت و کار خوبی برای ارائه بود، می‌توانید به هزینه‌ی آن هم اعتماد کرده و در آخر در مورد این عامل سؤال کنید. شاید در یک آتلیه تعرفه‌ی خیلی پایین یا خیلی بالایی موجود باشد ولی کیفیت نامطلوبی انتظار شما را بکشد!

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

عکاسی آتلیه‌ای کودک، نوعی عکاسی است که می‌توان در آن خلاقیت و ایده‌های زیادی را به کاربرد؛ مانند عکس‌های تک نفره و 3 در 4 نیست که در آن فقط یک بعد وجود داشته باشد. در استودیو باید از کارهای مختلف کودک مثل بازی کردن، خندیدن و حتی خوابیدن او عکس‌برداری شود و ژست‌های مختلفی در نظر گرفته شود؛ مثلاً آتلیه می‌تواند محیطی در فضای سبز را فراهم کند تا مادرها هم با ایده‌های خلاقانه عکاسی را همراهی کنند.

اصرار به انجام ایده‌های غیرمعمول:

بسیاری از مادران قبل از عکاسی در اینترنت و یا مجلات جستجو کرده و انتظار انجام شدن ایده‌ها و ژست‌هایی رادارند که شاید قابلیت اجرایی در آن زمان و مکان را نداشته باشند؛ پس بهتر است از اصرار بیش‌ازحد خودداری کنند.

البته می‌توانید ایده‌های خود را با عکاس و آتلیه در میان بگذارید. آن‌ها در صورت امکان تلاش خواهند کرد که خواسته‌ی شما را برآورده کنند اما در صورت تشخیص غیرممکن بودنشان، باید از آن‌ها صرف نظر کنید.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه‌ی کودک:

کودکان پس از مواجه شدن با موقعیت و مکان جدید، سعی می‌کنند در آنجا کنجکاوی و شیطنت کنند یا حتی گاهی که ناراضی باشند، ممکن است احساس ناامنی و اذیت شدن کرده و عکس‌العمل بدی را نشان دهند.

مادران و خانواده‌ها، پیش از عکاسی می‌توانند به آنجا سرزده، امکانات و شرایط را ببینند و آن را برای کودک خود توضیح دهند تا آن‌ها پیش‌زمینه‌ای از اتفاقات پیش رو و شرایط داشته باشند و کار عکاس هم راحت‌تر شود. با این کار، روند عکاسی سریع‌تر و بهتر پیش می‌رود و مشکلات احتمالی کمتر خواهند شد. پس حتی در صورت زیاد شدن زمان عکاسی، تحمل آن راحت‌تر می‌شود.

دخالت در روند عکاسی:

عکاسان به طور حتم در کار خود دارای تخصص و مهارت لازم هستند و اگر مادران در روند عکاسی و کار آن‌ها دخالت کنند، فقط شرایط را سخت‌تر می‌کنند چراکه تحمل رفتار کودک برای عکاس سخت‌تر شده و انرژی بیشتری باید بگذارند. پس نتیجه هم آن‌طور که باید، از آب در نمی‌آید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در تبریز، بهترین آتلیه عکس کودک در تبریز، بهترین آتلیه تخصصی کودک در تبریز، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!