بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز
  • مرکز تخصصی اکستنشن مو در تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکستنشن مو
0939433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نوروزی
0914917 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مائده
0939433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایرانی
0914647 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0939433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خاکی
0939433 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز
سالن اکستنشن مو در تبریز
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی تبریز
خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در تبریز

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در تبریز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز

مرکز تخصصی اکستنشن مو در تبریز

بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز – آیا تا به حال به تاثیر موهای زیبا و پر پشت بر ظاهر خود یا اطرافیانتان توجه کرده اید؟ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به طور خدا دادی از موهبت داشتن موهای زیبا و دلخواهتان بهره مند هستید که خوشا به حالتان اما اگر چنان چه که موهای ضعیف و نازک و کم پشتی دارید و یا مدت کمی است که موهای خود را کوتاه کرده اید اما بلافاصله پشیمان شده و دلتنگ موهای بلند خود شده اید، این مقاله را با دقت دنبال کنید و از دست ندهید چون در همین ابتدای کلام قصد دارم به شما بگویم دیگر رسیدن به موهای دلخواهتان رویایی دور از دسترس نیست و حتی نیازی ندارید انواع روش های مختلف را امتحان کرده و ماه ها به انتظار رسیدن به نتیجه ی دلخواهتان سپری کنید. تعجب نکنید دنیا پر از ابداعات جدید و روش های سودمند است یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به خواسته تان اکستنشن کردن است.
شاید تا به حال بارها اسم این روش به گوشتان خورده باشد اما تا کنون اطلاعات کاملی از آن را در اختیار نداشته اید.

بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز

در این مقاله قصد داریم معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز و آنچه که برای انتخاب اکستنشن کار خوب در تبریز باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن یک واژه ی انگلیسی است و به معنی افزودن حجم و طول به موهای طبیعی افراد است. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از اکستنشن ها بر اساس جنس آنها داشته باشیم به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

انواع اکستنشن:

اکستنشن ها انواع مختلفی دارند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنشن طبیعی:

اکستنشن های طبیعی که برای تهیه ی آنها از موهای طبیعی استفاده شده و دوام و کیفیت بالاتری دارند و به علاوه می توان آنها را مثل موهای طبیعی رنگ دکلره و یا هایلایت کرد و از تنوع بخشیدن به آنها لذت برد، به علاوه ظاهر زیبا و طبیعی آنها باعث می شود تشخیص اکستنشن از موی طبیعی بسیار دشوار شود و به مراقبت کمکتری نسبت به اکستنشم های مصنوعی نیاز دارند.

اکستنشن مصنوعی:

دسته ی دیگر اکستنشن هایی هستند که به صورت مصنوعی در کارخانه ها تولید می شوند و در انواع کیفیت ها به بازار ارائه می شوند اما نسبت به انواع طبیعی در کل کیفیت و ماندگاری کمتری دارند و ممکن است هنگام تولید آنها از روش های بهداشتی استفاده نشده باشد.

آیا اکستنشن مضر است؟:

چند سوال رایج و متداول در زمینه ی اکستنشن ها مطرح می شود که به مرور به آنها پاسخ می دهیم.

آیا اکستنشن ها برای موهای طبیعی افراد ضرری دارند و آیا باعث ریزش موهای آنها می شوند؟
همه ی ما می دانیم که استفاده ی موثر از هر محصولی به کیفیت آن محصول و شیوه ی به کار گیری آن بستگی دارد. اکستنشن ها به طور کلی محصولات ایمن و بی ضرری هستند اما باید در استفاده از آنها نکاتی را مد نظر قرار داد؛ مثلا استفاده از اکستنشن های مرغوب و با کیفیت مثل انواع طبیعی اکستنشن و نیز مراجعه به فردی که در این زمینه تخصص لازم را داشته باشد چون هنگام نصب کردن اکستنشن ها رعایت نکاتی ضروری است. به طور مثال طول موهای اکستنشن شده نباید از 30 سانتی متر بیشتر شود در غیر این صورت وزن اضافی ناشی از موهای بیش از حد بلند باعث کشیدگی پوست کف سر و ریزش موهای فرد می شود.

انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده:

1. اکستنشن های موقتی؛ این دسته از اکستنشن ها مناسب افرادی هستند که نمی خواهند طولانی مدت و مداوم از اکستنشن استفاده کنند، این اکستنشن ها با کلیپس های مخصوص و یا چسب متصل می شوند و می توانید آنها را هر هفته و یا هر روز جدا کرده و دوباره متصل کنید.
2. اکستنشن های نیمه دائم؛ ماندگاری این محصولات در حدود 6 الی 8 هفته است و در دسته های کوچک تری نسبت به انواع کلیپسی ارائه شده و به صورت نواری و با استفاده از چسب های نا مرئی متصل می شوند.
3. اکستنشن های دائمی همان طور که از اسم آنها مشخص است مدت زمان بیشتری دوام می آورند و معمولا ماندگاری آنها حدود چند ماه است

چه روش هایی برای نصب اکستنشن لا به لای موهای طبیعی وجود دارد؟

روش های نصب اکستنشن متنوع هستند که برای هر فردی باید روش مناسب او استفاده شود.

روش رینگ گذاری:

روش نصب اکستنشن به وسیله ی رینگ؛ باید توجه کرد که این شیوه برای کسانی که موهای کم پشت و نازکی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ معلوم می شود.

روش چسب کراتین:

برای افرادی که در بالا اشاره شد و به طور کلی برای نصب کردن اکستنشن ها به جلوی سر استفاده از چسب روش مناسب تری است. البته این چسب ها فاقد مواد مضر هستند پس برای استفاده از آنها جای نگرانی نیست.

روش دوختن:

روش دوختن که روشی بسیار زیبا و هنرمندانه است و نتیجه ی کار بسیار زیبا و طبیعی دیده می شود اما نیازمند صبر و حوصله ی بیشتری است و زمان بیشتری صرف می کند به علاوه برای اجرای آن باید به شخص مناسبی مراجعه کرد چون اجرای این روش کار هر کسی نیست.

روش میکرولینک:

روش میکرولینک؛ اگر به دنبال اکستنشن کردن به روش طبیعی هستید این متد حرف ندارد در این روش موهای اکستنشن را به ساقه ی موهای فرد نصب می کنند، البته نیاز است که هر 3 تا 4 هفته یک بار به دیدن آرایشگر خود بروید چون ممکن است اکستنشن بعد از مدتی شل بشود.

روش لاینی:

اکستنشن مو به روش لاینی: از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که برای اتصال موها از چسب و یا رینگ استفاده نمی شود.

برای استفاده از اکستنشن ها چقدر باید هزینه کنیم؟

هزینه ای که برای تهیه ی اکستنشن ها صرف می کنید به کیفیت و جنس موهای به کار برده شده بستگی دارد. هر چقدر کار با کیفیت تر و مرغوب تر قیمت بیشتری هم خواهد داشت، مثلا اکستنشن ها با موی طبیعی قیمت بیشتری نسبت به موهای مصنوعی دارند اما شاید در نگاه نخست چنین اختلاف قیمتی شما را وسوسه کند که به سراغ خرید اکستنشن های ارزان قیمت بروید اما اگر دقت کنید استفاده از اکستنشن های گران قیمت تر مانند انواع طبیعی ذر مجموع هزینه ی کمتری برای شما خواهد داشت چون کار های بی کیفیت کم دوام هستند و به سرعت فرم و ظاهر خود را از دست داده و احتیاج به جایگزین کردن پیدا می کنند پس با کمی بیشتر هزینه کردن می توانید کیفیت اکستنشن هایتان را تضمین کنید.

از اکستنشن ها چگونه مراقبت کنیم؟

این مسئله تاثیر مهمی بر دوام و طول عمر اکستنشن های شما دارد و همچنین کمک می کند اکستنشن ها ظاهر زیبا و طبیعی خود را حفظ کنند. رعایت چند نکته ی ساده در این راه شما را یاری خواهد کرد؛ اولین قدم شستشوی مناسب است، از شستشوی بیش از حد موهایتان بپرهیزید و هنگام شستشو از شامپوها و نرم کننده های ملایم که فاقد سولفات و پارابن هستند استفاده کنید چون سولفات با از بین بردن چربی موها آنها را خشک و شکننده می کند. برای شانه کردن موهای اکستنشن شده بهتر است از شانه ها با دندانه ی درشت استفاده کرده و موها را به آرامی و با ملایمت شانه کنید.

بد نیست گاهی روغن های مفید و طبیعی مثل روغن نارگیل را روی موهای خود اسپری کنید. نیازی به یاد آوری این نکته نیست که باد داغ سشوار و حرارت اتو مو یا حتی قرار گیری طولانی مدت در معرض نور خورشید به موها آسیب می رساند.

پس با مشورت کافی با افراد متخصص و تحقیق مناسب و رعایت نکات گفته شده در این مقاله از اکستنشن ها برای تحقق رویای داشتن موهای زیبا لذت ببرید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در تبریز، بهترین اکستنشن کار در تبریز، اکستنشن کار خوب در تبریز، بهترین اکستنشن مو در تبریز، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تبریزی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!