بهترین سالن کوتاهی مو در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن کوتاهی مو در رشت
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لطیفه
0912506 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کوتاهی مو
0133351 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عروس ایران
0133372 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عنایت جو
0133352 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلدیس
0133347 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الناز
0133361 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین سالن کوتاهی مو در رشت
سالن کوتاهی مو
  • 0911 345 ****
  • 011 1234 ****
  • رشت

  • تماس



سالن کوتاهی مو در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی کوتاهی مو در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین سالن کوتاهی مو در رشت | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در رشت

بهترین سالن کوتاهی مو در رشت

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در رشت

بهترین سالن کوتاهی مو در رشت -داشتن موهای سالم و زیبا آرزویه همه خانم ها است بزرگترین سوالی که ذهن همه ی مارا در سالن های آرایشگاه درگیر کرده است این است با موهای کوتاه زیباتر هستیم یا موهای بلند! آیا باید موهای خود را کوتاه نگه داریم یا بلند؟
آرایشگر ممکن است پیشنهادهای را برای انتخاب مدل مو به شما بدهد اما تصمیم نهایی با خود شما است. این مقاله نکات مختلفی درهنگام تصمیم گیری مدل موی دلخواهتان به شما ارائه خواهد داد.

ممکن است از خود بپرسید که آیا باید موهایم را کوتاه کنم؟ صورت شما میتواند برای انتخاب مدل موی که به شما بیاید کمک کند.
پس اولین نکته شناختن شکل صورت است با شناختن شکل صورت و نوع بدن میتوانید مدل موی را انتخاب کنید که شمارا زیباتر کنید؛ زیرا بعضی از مدل های مو فقط به شکل خاصی از صورت ها می آید و باعث میشود بهتر بنظر برسند.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در رشت

بهترین سالن کوتاهی مو در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در رشت می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت افراد:

پیش تر اشاره کردیم که یک آرایشگر شبیه به یک هنرمند عمل می کند، هنر اصلی او این است که فرم های مختلف چهره را تشخیص دهد و سپس موهای هر فرد را متناسب با فرم چهره ی او کوتاه کند. در این جا قصد داریم چند فرم صورت را به شما معرفی کنیم؛

اگرصورت شما بیضی شکل است:

یکی از خوش شانس ترین افراد هستن زیرا هر مدل مویی به آنها می آید، میتوانید یک مدل موی بلند را امتحان کنید وبعد سعی کنید با موهای چتری تان کاری کنید تا صورتتان کوتاه تر و زیباتر به نظر برسد.

شما میتوانید یک مدل موی فرفری را امتحان کنید. این نوع چهره ها میتواند هر مدل موی را که میخواهند امتحان کنند هر مدل موی به چهره ی آن ها می آید چتری های صاف یا موج دار باعث جذابیت بیشتر شما میشود.

حالت صورت گرد:

هنگام کوتاه کردن موهای افراد با چهره ی گرد و دایره مانند، آرایشگر باید به نحوی موها را کوتاه کند که صورت فرد باریک تر به نظر برسد. به این ترتیب مدل مویی مناسب این افراد است که موها در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشند. یک مدل موی پشت کوتاه، مانند مدل پیکسی می تواند گزینه ی خوبی برای آنها باشد که گردی صورت مشتری را کم تر می کند. اگر صاحب یک صورت گرد هستید، برای زیباتر به نظر رسیدن، موهای خود را موج دار کنید؛ و اگر طرفدار سبک های جدید و مد روز هستید، موهای خود را به سبک آشفته درست کنید و لایه های جلوی سر خود را از لایه های پشتی بلند تر کوتاه کنید.

حالت صورت قلب مانند:

حالت های اینگونه صورت ها به شکلی است که قسمت بالای چهره ی آنها نسبت به قسمت پایین چهره ی آنها عرض بیشتری دارد. به این افراد پیشنهاد میشود که مدلی را انتخاب کنند که موها در قسمت پایین چهره بیشتر نمایان شود و در قسمت پیشانی شاهد موهای کمتری هستیم.
داشتن مو تا بلندی چانه یا موهای که از چانه شما کوتاه تر هستند برای صورت های قلبی شکل مناسب است.

به همین دلیل از مدل موهایی انتخاب کنید که تا کنار فک تان است، اگر میخواهید که موهایتان پر بنظر برسد بهتر از مدل موهای استفاده کنید که کناره گونه شما پر تراست و هرچه موهای روی سر شما کم پشت ترباشد پیشانی شما کوتاه تر بنظر خواهد رسید.

فرم صورت مربعی:

چون صورت های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی تیز تر و مشخص تری دارند، بهتر است برای افراد با این فرم صوت، مدل موهایی در نظر گرفته شود که صورت آن ها را گرد تر می کند. پس باید از کوتاه کردن یک دست موها و یا موهایی با مدل و اندازه ی یکنواخت، برای این افراد اجتناب شود، بنابراین یک مدل موی چتری، می تواند برای آنها بسیار مناسب و برازنده باشد.

فرم صورت مستطیلی شکل:

اگر صاحب صورت مستطیلی شکل هستید، بهتر است که موها خود را به یک طرف حالت دهید، چرا که با این کار باعث می شود تا پیشانی تان کوتاه تر به نظر برسد.

مزایای کوتاهی مو برای شما:

کوتاهی مو باعث تنوع و زیبای بیشتر ظاهر شما میشود علاوه براین موارد مزایای دیگری هم دارد که در ادامه مطلب عنوان خواهد شد.

جذابیت و تنوع:

کوتاهی مو باعث جذابیت و تنوع در چهره ی شما خواهد شد موهای کوتاه مزایای دیگر هم دارد.

نگهداری راحت تر:

اگر شما هم از آن دسته خانم های پر مشغله ای هستید که بیرون از منزل فعالیت دارند، بهتر است موهای خود را کوتاه کنید. با این کار هم به چهره ی خود تنوعی داده اید و هم رسیدگی کردن به موهای کوتاه تان، بسیار راحت تر خواهد بود.

برس کشیدن راحت:

به راستی که شانه کردن موهای بلند سخت و دشوار است با کوتاه کردن مو، موهارا به راحتی شانه کنید.

دوش گرفتن سریع تر:

یکی از مشکلاتی که خانم های مو بلند با آن مواجه هستند، صرف کردن زمان طولانی برای شستن موهایشان زیر دوش است؛ اما کوتاه کردن مو ها این زمان را به حداقل آن کاهش می دهد.

صرف جویی در مصرف شوینده و حالت دهنده مو:

دیگر لازم نیست مقداری زیادی شوینده مو و نرم کننده، ماسک مو استفاده کنید با کمترین آنها موهایتان حالت میگیرد.

مهم ترین نکته کوتاه کردن مو جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو است:

باکوتاه کردن موهایتان از شر موخوره های مو خلاص شوید و سلامت دوباره موهایتان را بدست آورید. کوتاهی هر ۳ ماه یک بار باعث از بین رفت سلول های مرده وآسیب دیده میشود و موهای شما زیباتر خواهد شد.

افرایش رشد سریع مو با کوتاه کردن موهایتان:

با کوتاه کردن موهایتان در فواصل نزدیک به هم حتی یک سانتی متر، سرعت رشد موهای شما بهتر خواهد شد و موهای شما رشد بهتری خواهند داشت. به همین خاطره است که آقایان هرماه یک یا دوبار به آرایشگاه میروند زیرا باعث میشود سلول مرده مو از بین روند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین سالن کوتاهی مو در رشت، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در رشت، آرایشگاه کوتاهی مو در رشت، متخصص کوتاهی مو در رشت، آرایشگاه تخصصی کوتاهی مو در رشت، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!