بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین
  • مرکز تخصصی بوتاکس مو در قزوین

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

بوتاکس مو
0905485 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بوتاکس مو
0912972 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فکوری
0283336 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل یخ
0939472 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بوتاکس مو
0905663 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تینا رخ
0919694 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین
سالن بوتاکس مو در قزوین
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قزوین

  • تماس



مرکز بوتاکس مو در آرایشگاه هایپر بیوتی قزوین

خدمات حرفه ای بوتاکس مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در قزوین

مرکز تخصصی بوتاکس مو هایپر بیوتی در قزوین با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای در زمینه‌ی بوتاکس مو



بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین | مرکز تخصصی بوتاکس مو در قزوین

بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین

مرکز تخصصی بوتاکس مو در قزوین

بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین -اگر می‌خواهید زیبایی و جذابیت خود را نمایان کنید، داشتن موهای زیبا و خوش‌حالت و درخشان نقش بسیار مهمی دارد. موهای شما مانند یک گیاه است. هرروز، هر هفته، هرماه و هرسال دچار تغییرات عظیم می‌شود. یک روز خوش‌حالت و درخشان و یک روز خشک و شکننده و بدحالت است به همین دلیل اگر موهایی نرم و درخشان و خوش‌حالت می‌خواهید، باید به موهای خود توجه زیادی داشته باشید. اما به نظر شماراهی وجود دارد که بدون هیچ‌گونه درد و خطر، موهای شمارا برای همیشه خوش‌حالت و نرم و درخشان نگه دارد؟ بله خوشبختانه چنین روشی وجود دارد.

اگر به هنرمندان هالیوود دقت کنید، می‌بینید که همه آن‌ها موهایی براق و زیبا و خوش‌حالت دارند؛ اما چگونه؟ بوتاکس مو، شمارا از مشکلاتی که با موهای خود دارید نجات می‌دهد. اگر دقت کنید، بعضی افراد از براشینگ، رنگ مو، صاف کردن مو با اتو و دکلره و غیره استفاده می‌کنند. تا موهایی خوش‌حالت و درخشان را از آن خود کنند؛ اما غافل از اینکه استفاده مکرر از این روش‌ها، نه تنها موهای شمارا خوش‌حالت نمی‌کند، بلکه به موهای شما آسیب زیادی وارد می‌کند.

بوتاکس مو، روش جدیدی است که با استفاده از آن می‌توانید موهایی نرم و درخشان و خوش‌حالت را از آن خود کنید و علاوه بر آن سلامتی موهای خود را تضمین کنید. به همین واسطه، به آن بوتاکس مو می‌گویند؛ زیرا همانند بوتاکس صورت که تمامی چین و چروک‌ها را از بین می‌برد و صورتی جذاب را به شما هدیه می‌دهد، بوتاکس مو نیز به ساختار موهای شما نفوذ می‌کند و تمامی آسیب‌دیدگی‌های موهای شمارا جبران می‌کند و موهایی نرم‌ درخشان را به شما هدیه می‌دهد. پس اگر برای رسیدن به زیبایی و جذابیت این روش را انتخاب کردید، این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

مرکز تخصصی بوتاکس مو در قزوین

بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی بوتاکس مو در قزوین می پردازیم.

بوتاکس مو چیست؟

همه ما در مورد بوتاکس صورت شنیده‌ایم؛ اما شاید اطلاعات چندانی در مورد بوتاکس مو نداشته باشیم. مو، نوعی پروتئین به نام کراتین تولید می‌کند که باعث افزایش استحکام موهای شما می‌شود؛ اما هرچه سن بالاتر می‌رود، کراتین مو بسیار کم می‌شود درنتیجه استحکام موهای شما کمتر می‌شود و موهای شما خسته و آسیب‌دیده می‌شوند. بوتاکس مو، روش درمانی جدید برای موهای آسیب‌دیده می‌باشد؛ که وز بودن موها را از بین می‌برد و موهای صاف و خوش‌حالت را به شما هدیه می‌دهد.

بوتاکس مو، برخلاف بوتاکس صورت هیچ‌گونه مواد شیمیایی ندارد و کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده و به موهای شما تزریق نمی‌شود. بلکه به‌صورت نرم‌کننده استفاده می‌شود. مواد تشکیل‌دهنده بوتاکس مو شامل پروتئین، آمینواسید، لیپید و ویتامین‌ها می‌باشد. بوتاکس مو پروسه درمانی بسیار قوی دارد که فیبر مو را با فیبرهایی مانند کراتین پوشش می‌دهد و تمامی نواحی نازک و شکننده مو را پر می‌کند و استحکام و حجم مو را بالابرده و موهایی خوش‌حالت و نرم و درخشان را به شما هدیه می‌دهد. بوتاکس مو، نوعی نرم‌کننده بسیار قوی و حرفه‌ای است که عملکردی مشابه کراتین دارد. در بوتاکس مو از اینترا سیلان (نوعی ماده که ساقه مو را نرم و منعطف می‌کند) استفاده می‌شود که سبب پر شدن فلس‌های مو می‌شود و حفره‌های مو را پر می‌کند و موهایی پر و زیبا و خوش‌حالت را به شما می‌بخشد.

بوتاکس مو حاوی چیست؟

بوتاکس مو از مواد طبیعی مانند خاویار، ویتامین B5، ویتامین E و کلاژن (نوعی پروتئین) ساخته شده که وظیفه آن مرطوب کردن مو، ترمیم مو، تغذیه کردن مو و احیای دوباره مو می‌باشد. درنتیجه باعث افزایش درخشندگی و زیبایی موهای شما می‌شود و از وز شدن موها جلوگیری می‌کند. علاوه بر آن از موخوره را تا حد زیادی درمان می‌کند ‌.

بوتاکس در چه مواردی مفید است ‍؟

۱- انتهای مو چند شاخه شده باشد
۲- برای موهای ظریف و شکننده و کم‌حجم
۳- برای موهای آسیب‌دیده
۴- موهای وز و خشک و بدحالت
۵- افرادی که خواهان موهای صاف و براق هستند

مزایا استفاده از بوتاکس مو

۱- استفاده از روش‌های کاملاً ارگانیک برای احیای مو
۲- جلوگیری از ریزش مو
۳- برخلاف روش کراتین مو، هیچ‌گونه مواد شیمیایی در آن استفاده‌نشده
۴- بسیار ایمن و بی‌خطر
۵- درمان برخی مشکلات پوستی مانند شوره سر و پزوریاسیس
۶- برخلاف سایر روش‌های درمان، بوتاکس مو، موهای شمارا صاف و ابریشمی می‌کند
۷- پیوند موها را نمی‌شکند
۸- بوتاکس مو با مواد مغذی که دارد، به پوسته آسیب‌دیده مو نفوذ می‌کند و آن را از درون و بیرون احیا می‌کند
۹- برخلاف روش کراتینه مو به هیچ عنوان به مو آسیب نمی‌زند و یکپارچگی آن را تضعیف نمی‌کند.

هزینه بوتاکس مو

هزینه بوتاکس مو وابسته که کلینیک موردنظر و نوع بوتاکس می‌باشد. بوتاکس مو، نسبت به دیگر روش‌ها از هزینه کمتری برخوردار است اما به‌طور متوسط هزینه آن بین ۱۷ الی ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد

روش استفاده از بوتاکس مو

در ابتدا تمامی سطح مو را شامپو می‌زنند تا مو نرم شود، سپس بوتاکس مو را روی سر می‌ریزند و از کف سر تا انتهای مو را ماساژ می‌دهند. در مرحله بعد این مواد را ۲۰ الی ۹۰ دقیقه بر روی موها می‌گذارند و نتیجه کار بوتاکس مو، بعد از مدت‌زمان مشخص‌شده، قابل دیدن است. بوتاکس مو با توجه به نوع و کیفیت آن بین ۲ الی ۴ ماه ماندگاری دارد اما توصیه می‌شود برای ماندگاری بهتر از شامپوهای فاقد سولفات یا سولفات پایین استفاده شود. همچنین توصیه می‌شود از این روش، سه یا چهار بار در سال بیشتر استفاده نشود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز بوتاکس مو در قزوین، مرکز تخصصی بوتاکس مو در قزوین، بوتاکس مو قزوین، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، قزوینی، مدل، طبیعی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!