بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان
  • بهترین فیبروز کار ابرو در سمنان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

نازی
0930942 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الی
0936582 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فائزه جدیدی
0912831 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سلنا
0901327 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماه آفرین
0919431 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فیبروز ابرو
0930942 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان
سالن تخصصی فیبروز ابرو
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • سمنان

  • تماس



بهترین فیبروز ابرو در سمنان در آرایشگاه هایپر بیوتی سمنان
خدمات تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در سمنان

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در سمنان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان | بهترین فیبروز کار ابرو در سمنان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان

بهترین فیبروز کار ابرو در سمنان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان -فیروز ابرو متدی نیمه دائم برای زیبایی ابرو های می باشد. نام این روش برگرفته از شرکتی صربستانی می باشد. امروزه فیروز ابرو در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و لبخند رضایت را بر روی چهره ی مشتری های خود آورده است. با استفاده از روش فیبروز ابرو ، دیگر لازم نیست هر روز زمان زیادی را صرف کشیدن ابرو های خود کنید و در آخر هم دغدغه ی قرینه نشدن آن ها را داشته باشید.

فیروز ابرو را با استفاده از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی انجام می دهند. فیبروز ابرو روشی شناخته شده در میان جوامع غربی و شرقی می باشد. این روش به شما کمک می کند تا نواقص ابروی خود را بپوشانید و از زیبایی چهره ی خود لذت ببرید. اگر در نظر دارید که از فیبروز ابرو استفاده کنید ، باید بدانید که این روش دائمی نمی باشد و بعد از مدت معینی از بین می رود.

بهترین فیبروز کار ابرو در سمنان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان می پردازیم.

تاریخچه فیبروز:

حرفه فیبروز ابرو پس‌ازاین که توسط فردی به نام برانکو ساخته و سپس توزیع شد شهرت جهانی پیدا کرد و با استقبال گرمی از مردم روبرو شد؛ اغلب این مردم زنانی بودند که بسیار برای خوب‌رویی و زیبا بودن چهره خود ارزش زیادی قائل هستند. استفاده بشمار مردم از این اسلوب باعث شد که پس از گذشت زمانی اندک سازنده آن تنها به فیبروز ابرو اکتفا نکند و دست به خلق و ساختن انواع روش‌های فیبروز برای سایر اجزای صورت مثل مژه، لب و خط چشم، بزند. علاوه بر این، برانکو درصدد برآمد که برای اجناس و محصولات ابداعی خود کمپانی‌ای راه‌اندازی کند که همین اتفاق افتاد و او شرکتی به نام فیبروز را تأسیس کرد که در آن به تولید: رنگ‌ها، پرایمرها، دستگاه‌های بی‌حسی و… پرداخته می‌شود.

مراحل فیبروز ابرو به این ترتیب می باشد:

ابتدا خطوط ابرو باید در قسمت تاج ابرو نمایش داده شود، هر خط اجرا شده باید 2 بار تمدید شود، مرحله ی بعدی فیبروز ابرو شوک دادن به رنگ می باشد، ابروها به مدت زمان 3 الی 4 دقیقه رنگ می گیرند سپس باید ابروها بی حس شوند و در مرحله ی بعد باید دم و آرک ابرو ها ترسیم شود.
توصیه های لازم برای انجام فیبروز ابرو به این ترتیب است: که از 10 روز قبل نباید ابروهای تان را رنگ کنید دوما رنگ منتخب شما نباید زیادی روشن باشد، سوماً تعداد دفعات ترمیم ابرو ها بستگی به نوع پوست شما دارد و برای کم رنگ نبودن ابرو ها باید ضخامت استروک را دو برابر کرد.
فیبروز ابرو برای افرادی که دارای پوست خشک و نرمال هستند مناسب تر می باشد.

انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز:

با توجه به نوع صورت افراد ، هاشور ابرو به صورت های مختلفی انجام می شود. چند مدل از این روش ها را در ادامه خواهید شناخت.
روش spine-3 : این روش به مدل تیغ ماهی معروف می باشد. در این مدل مرکز کانونی هاشور ، در انتهای ابرو قرار داده می شود.
روش spine-5 : این مدل ابرو ، به مدل ابروی آسیایی معروف است. در این مدل نقطه ی کانونی در قسمت در پایین ابرو و بین ابتدا و قوس ابرو قرار می گیرد.
روش spine-6 : این مدل هاشور به مدل کلاسیک معروف است . در این مدل نقطه کانونی هاشور در قسمت قوس پایینی واقع می شود و تمامی هاشور ها به سمت این نقطه می باشد.
روش : upper spineدر این روش تمامی هاشور ها به سمت بالای ابروی انجام می شود و نقطه ی کانونی در بالای ابرو قرار دارد.

رنگ های مورد استفاده در فیبروز ابرو:

برای انجام فیبروز ابرو از انواع رنگ های مختلف استفاده می شود.این رنگها از انواع مواد معدنی تهیه می شود . این رنگ ها فاقد فلزات سنگین همچون سرب می باشند و به همین دلیل به راحتی جذب پوست می شود. به دلیل جذب بالای این رنگ ها ، ظاهر ابرو ی شما طبیعی خواهد بود و پس از پاک کردن فیبروز از روی ابرو های خود ، رد رنگ بر روی ابروی شما باقی نمی ماند و رنگ ابروی شما قرمز نخواهد شد.
این رنگ ها توسط شرکت phi تهیه و تولید می شوند. در این رنگ ها از هیچ گونه مواد مضر همچون سرب، اکسید آهن و نیکل استفاده نمی شود. روش های جدید به شما کمک می کنند تا رنگ ابروی ماندگار تری داشته باشید. بعد از پاک کردن جوهر ابرو هیچگونه رد و قرمزی بر روی پوست شما باقی نخواهد ماند. کمپانی هایی دیگری هم وجود دارند که رنگ ابرو تولید میکنند . گاهی کیفیت رنگ های این کمپانی ها از کیفیت رنگ های برند فیبروز بیشتر است.

مزایا فیبروز ابرو:

مهمترین و بهترین مزیت فیبروز ابرو، این است که در این روش، رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی‌کند و به همین دلیل پاکسازی آن بسیار آسان است. شما هر لحظه می توانید فیبروز ابرو را پاک کنید یا مدل ابرو را تغییر دهید.
التهاب به ومود امده در فیبروز ابرو نسبت به روش های دیگر، بسیار کمتر است.

از دیگر مزایای فیبروز ابرو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها
• سوزش و درد کمتر
• هزینه مناسب
• فرم دادن به آرک ابروها
• بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابروها
• وجود مدل های مختلف برای اجرای این روش
• تغییر آسان مدل ابرو
• ایجاد تراکم بالا در ابرو
• ایجاد ابروهای به ظاهر طبیعی

معایب فیبروز ابرو:

هر روشی علاوه بر مزایا دارای معایبی نیز می باشد. از جمله معایب فیبروز ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :
• افرادی که از قبل از تاتو استفاده کرده اند نمی توانند از این روش بهره مند شوند. جوهر استفاده شده در تاتو به لايه هاي زيرين پوست تزريق شده است. خط هاي باريک و ظريف ايجاد شده توسط فيبروز ابرو بر روي جوهر هاي تاتو که در لايه هاي زيرين پوست قرار دارد ديده نمي شود.
• با توجه به اینکه کار با اعمال فشار دست بر روی دستگاه میکروبلیدینگ انجام می شود ، ممکن است به دلیل خسته شدن مچ دست آرایشگر ، کیفیت کار افت کند.
• از آنجایی که تیغ فیبروز ابرو با دست آرایشگر انجام می شود ممکن است به دست آرایشگر آسیب برسد. اين کار بايد با دقت زيادي انجام شود.
• در صورتی که از رنگ های نا مرغوب استفاده شود ، ماندگاری فیبروز ابروی شما کمتر می شود. پس از مدت کوتاهي ، رنگ ابرو هاي شما از بين مي رود و زيبايي و ظاهر طبيعي خود را از دست مي دهد.. به همین دلیل پیدا کردن مراکز قابل اطمینان و معتبر از مهم ترین کار هایی است که باید قبل از فیبروز ابرو انجام دهید.

ماندگاری فیبروز ابرو:

بسیاری از خانم ها فکر می کنند که فیبروز ابرو ماندگاری کمی دارد و باید هر ۳ تا ۶ ماه آن را ترمیم کرد؛ اما اگر فیبروز به درستی انجام شود تا دو سال حتی بیشتر ماندگاری خواهد داشت. ماندگاری فیبروز بر روی پوستهای چرب کم است. هاشور هایی که توسط میکروبیلدینگ انجام می‌شود نسبت به روشهای دیگر عمق کمتری دارد، در نتیجه ماندگاری کمتری دارد. اگر هاشور ها در عمق بیشتری انجام شود و رنگ های با کیفیت تر و به روز تر استفاده شود، ماندگاری هاشور فیبروز افزایش پیدا میکند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز فیبروز ابرو در سمنان، بهترین فیبروز کار ابرو در سمنان، مرکز تخصصی فیبروز ابرو سمنان، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، سمنانی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!