بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن یاسوج
  • بهترین ناخن کار در یاسوج

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کاشت ناخن
0933001 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گل سرخ
0911420 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0990505 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
محمدی
0938931 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج
سالن کاشت ناخن یاسوج
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • یاسوج

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی یاسوج

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در یاسوج

مرکز تخصصی کاشت ناخن در یاسوج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج | بهترین ناخن کار در یاسوج

بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج

بهترین ناخن کار در یاسوج

بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج -حرفه ناخن در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. حتی آن هایی که به دلایل کاری مثل کارمند بودن در ارگان های دولتی، به صورتی که می توانید شما به عنوان یک ناخن کار حرفه ای به طور طبیعی با موادی که در طول دوره با آن ها آشنا می شوید، ناخن هایشان را زیبا کنید. پس باید متذکر شویم که شما با انتخاب این حرفه در طول ایام سال مشتری خودتان را دارید. بالخص در حرفه کاشت ناخن، چون ناخن ها به علت رشد، به طور معمول بین هجده تا سی روز نیاز به ترمیم دارند. (این مدت بستگی به رشد ناخن مشتری دارد)

بهترین ناخن کار در یاسوج

بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در یاسوج می پردازیم.

مراحل کاشت ناخن:

• سطح ناخن ها را به وسیله سوهان برقی، کمی می تراشند که به استحکام سطح ناخن، خشک بودن آن و در اصل به هوا نگرفتن ناخن کمک می کند.
• زدن ضد قارچ روی ناخن
• زدن پرایمر که چسب زیر مواد است و مثل سوهان برقی به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک می کند.
• گذاشتن ناخن مصنوعی
• سوهان زدن نهایی برای فرم دادن و پولیش کردن

همه چیز دوره آموزش کاشت ناخن:

شما در طول این دوره با سر فصل های زیادی آشنا خواهید. ما می خواهیم شما را پس از این دوره و گرفتن مدرک معتبر، وارد بازر کار کنیم تا بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. در ابتدای هردوره آموزشی باید با سر فصل ابزار شناسی آشنا شوید. از دیگر مواردی که به صورت حرفه ای باید با آن ها آشنا شوید را می توان، مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… را نام برد. البته نا گفته نماند که با توجه به دوره طراحی ناخن، می توانید این دوره را به صورت خیلی تخصصی تر پشت سر گذارید و به راحتی از دو رشته پول ساز آرایشگاهی برای خود درآمد زایی کنید. این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهید خواند.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

یکی از مواردی که در انجام کار ناخن بسیار مهم می باشد، حفظ بهداشت ناخن است؛ زیرا با رعایت نکردن موارد اصولی، ممکن است مشتری دچار قارچ ناخن شده و آسیبی جدی ببیند. ما در این دوره حتما شما را با روش های جلوگیری از قارچ ناخن آشنا خواهیم کرد. پس از فراگیری بهداشت و مراقب از ناخن، به آموزش دیدن عناوین دیگری چون مانیکور خشک و تر، ریموور، پدیکورکاشت هلویی، کاشت میکس، کاشت پایه، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، کار با انواع قالب، طلاکوب و ماربل می پردازید.

سوهان کشی صحیح یکی از دلایل حفظ ناخن کاشت می باشد. حتما باید با تمرین نحوه صحیح سوهان دست گرفتن همچنین سوهان کشی بر روی سطح موادگذاری شده را فرا گیرید. باید بتوانید قوس ناخنی طبیعی ایجاد کنید و دور گیری درستی انجام دهید. این کار از هواگشی و بلند شدن مواد از سطح ناخن طبیعی بسیار جلوگیری می کند. پس از آن با دیگر موارد آموزشی چون با انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… آشنا خواهید شد.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

حال در این دوره با موارد بیشتر و پیرفته تری روبرو هستید. شما در این مرحله از آموزش با انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی آشنا خواهید و در دوره ای پنج جلسه ای جهت آموزش و تمرین، با محابثی تخصصی تر از آن چه تا به حال فرا گرفته اید رو به رو می شوید. به طور مثال فرمر گذاری صحیح و اصولی، گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا خواهید شد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن روسی:

این دوره جهت تسلط کامل تر شما برگزار می شود؛ که در انتها شما می توانید مدرک معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه را از آن خود کنید. متد های آموزش در این دوره عبارتند از 1. کاشت آرک، 2. دیپ مانیکور، 3. میندال ژورنالی، 4. میندال سالنی، 5. استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، 6. ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن:

ما در دوره کاشت ناخن، نیاز به وسایلی داریم تا بتوانیم آموزه های خود بر اساس نیاز مشتری بر طرف سازیم. این وسایل شامل: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، محلول ضد عفونی، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، پودر کاشت، نیپر، چسب ناخن، کرم مخصوص مانیکور، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، ناخن گیر، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و… (لازم به ذکر است که در اینجا فقط تعدای از آن ها نام برده است.)

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

این دوره به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار خواهد شد. به طور معمول با به حد نصاب و با هماهنگی مربی تشکیل می شوند و در صورتی که امکان حضور در زمان بندی مشخص را نداشته باشید می توانید از کلاس های روزهای تعطیل و آخر هفته و یا ساعات پایانی روز (عصرها) بهره مند شوید.

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

ما در این دوره به طور حرفه ای می توانیم به کار خدمات ناخن در سالن های زیبایی مسغول به کار شویم. ضمن این که حالا ما کار با انواع وسایل را یاد گرفته ایم همچنین به متد های روز این حرفه مسلط هستیم. ناگفته نماند که این رشته آرایشگاهی درآمد زا، به راحتی می تواند نیاز های مالی ما را بر طرف سازد.

سخن آخر:

موفقیت شما، آرزوی ماست. در صورت لزوم، آموزشگاه پاسخگوی هر سوال شما می باشد. با ما تماس بگیرید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در یاسوج، بهترین ناخن کار در یاسوج، آرایشگاه کاشت ناخن یاسوج، سالن کاشت ناخن در یاسوج، مرکز تخصصی کاشت ناخن یاسوج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!