آموزش تاتو بدن در اصفهان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش تاتو بدن در اصفهان

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش تاتو بدن در اصفهان
  • بهترین آموزشگاه تاتو بدن در اصفهان

آموزش تاتو بدن در اصفهان
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه اصفهان

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی اصفهان
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در اصفهان

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش تاتو بدن در اصفهان | بهترین آموزشگاه تاتو بدن در اصفهان

آموزش تاتو بدن در اصفهان

بهترین آموزشگاه تاتو بدن در اصفهان

آموزش تاتو بدن در اصفهان – امروزه یکی ازپرطرفدارترین ترفند های زیبایی تاتو ی بدن است. شما قادر خواهید بود با شرکت در دوره ها و آکادمی های آموزش تاتوی بدن به یک تاتو کار حرفه ای مبدل شده و راهی برای کسب درآمد برای خود ایجاد کنید.

کلاس آموزش تاتو بدن در اصفهان – موضوعاتی که در این دوره های آموزشی برای شما ارائه می شود شامل: چگونگی رعایت بهداشت، جلوگیری از آلودگی متقابل، طراحی هنری، آناتومی و فیزیولوژی می باشد. کارشناسان موجود در این زمینه پس از بررسی دقیق آموزش های تتو متوجه شدند که نقایصی وجود دارد و با توجه به تحقیقات بدست آمده آموزش کامل را در اختیار افراد میگذارند تا همه از آموزش به شکل حرفه ای بهره مند شوند.

بهترین آموزشگاه تاتو بدن در اصفهان

آموزش تاتو بدن در اصفهان

در اینجا به بررسی و معرفی معرفی بهترین آموزشگاه تاتو بدن در اصفهان می پردازیم.

مباحث موجود در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در اصفهان:

1. شناخت پوست
2. شناخت انواع سبک های تاتو ی بدن وآنالیز
3. شابلون سازی وبرگرداندن طرح تاتو بدن بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی
4. شناخت و کار با دستگاه ها تاتو بدن
5. شناخت انواع سوزن و کاربرد آن ها در تاتو بدن
6. اجرا و آموزش فوق حرفه ای تاتوی بدن به شیوه ی متحیر کننده با جدید ترین متد و روش های روز دنیا
7. تئوری تاتو: شناخت دستگاه، سوزن ها، رنگ ها، بی حسی و لوازم مورد نیاز در انجام تاتو بدن
8. طرز انتقال طرح بر روی بدن
9. طرز کاور و ترمیم طرح های قدیمی و خراب تتو
10. اصول نگه داری تاتو وشناخت تمام سبک ها
11. آموزش کامل لاین (خطوط)
12. آموزش پر کردن طرح های مختلف
13. آموزش کامل سایه کاری در تاتو
14. آموزش کامل طریقه ی سه بعدی کردن طرح های مختلف در تاتو های سه بعدی بدن
15. آموزش واجرای تمامی سبک های تاتو بدن از جمله: تاتو طرح پرتره، تاتو گریواش، تاتو گری وایت، تاتو مائوری، تاتو تریبال، تاتو دات ورک، تاتو آبرنگی، تاتو سه بعدی، تاتو فونت تاتو، تاتو بیو
16. تاتو مکانیک، تاتو هارور، تاتو رئالیسم تاتو، تاتو اسکچ ورک، تاتو ژئو متریک، تاتو تراش پولکا، تاتو سورالیسم، تاتو نئوجاپنز، تاتولترینک

طراحی و سبک تاتو بدن خود را انتخاب کنید:

بسیار عالی است اگر فردی هنرمند بوده و قادر به طراحی اشکال مختلف برای تاتو بر روی بدن باشد، اما مواقعی پیش می آید که فرد متقاضی طرح تاتوی خود را در نظر گرفته و آن را از قبل انتخاب کرده است.

عده ی دیگر هستند که بسیار پیرو مد و افراد سلبریتی بوده و خواستار طرح تاتو های موجود بر روی بدن آن ها می باشند. در هر صورت فردی که این شغل را انتخاب میکند باید قادر باشد تمامی طرح هایی که مشتری هایش در خواست میکنند را به خوبی بر روی بدن آن ها به اجرا در بیاورد.

قرار دادن تاتو بر روی بدن:

این که تاتو بر روی کدام قسمت بدن قرار بگیرد کاملا به خود شخص و سلیقه ی او بستگی دارد. بسیاری از افراد هنگامی که برای اولین بار به سراغ تاتو می آیند دوست دارند که نواحی از بدن این کار را انجام دهند که بیشتر توی چشم است.

بسیار دیگری از افراد که از درد سوزن تاتو وحشت دارند اما با این حال علاقه ی وافری به تاتو داشته و دوست دارند حتما این کار را انجام دهند سعی میکنند ناحیه هایی از بدن را انتخاب کنند که حس لمس کمتری داشته و کمترین درد را تجربه کنند.

پس از تصمیم گیری در مورد طراحی تاتو وانتخاب هنرمند خود، برای اثبات لازم است که شناسه معتبر خود را نشان دهید. همچنین ممکن است از شما آدرس و شماره تلفن خواسته شود تا هنرمند شما در صورت نیاز بتواند در آینده با شما تماس بگیرد. در اکثر استودیو ها قبل از ارائه خدمات باید هزینه پرداخت انجام شود.

در دوره های آموزش تاتو مواردی از جمله آموزش حرفه ای و تضمینی صفر تا صد تاتو بدن در سبک های گری واش، پرتره، سه بعدی، رئال، آبرنگی، دات ورک و… از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود.

بسیاری از آکادمی های آموزش تاتو این دوره ها را در ده جلسه به صورت کاملا خصوصی، نیمه گروهی و گروهی برگزار می شود و طی آن تمامی تکنیک های اجرای تتوی بدن به صورت اصولی توسط اساتید بین المللی به هنر جو ها آموزش داده می شود.

به هنگام آموزش جزوه های مکتوب و در پایان آموزش این دوره به هنرجو ها مدرک پایان دوره آکادمیک تعلق میگیرد به علاوه تا یک سال بعد از آموزش، هنرجو از پشتیبانی مجازی جهت راهنمایی و رفع اشکال برخوردار خواهد بود.

اگر شما جزء آن دسته از افرادید که تمایل به این حرفه دارید و میخواهید این رشته را به عنوان شغل برای خودتان در نظر بگیرید میتوانید با مراجعه به مراکز مرتبط با این رشته در اکثر سایر نقاط کشور این حرفه را آموخته و وارد بازار کار شوید.

برای این که به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل شوید قدم اول مراجعه به مراکز و آموزشگاه های تاتوی بدن است.

تاتو بدن چیست و تاریخچه ی آن به چه زمانی برمیگردد؟

دراصل تاتو به معنای هک کردن دائمی نقش و طرح بر روی بدن است امروزه در کشور ما تاتو طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است و جوانان تمایل زیادی برای تاتو کردن از خود نشان میدهند. برای یاد گیری این حرفه مراکز آموزش بسیاری در ایران تاسیس شده است که شما با مراجعه به آن ها میتوانید برای خود یک تاتو کار حرفه ای شوید.

شاید ندانید که تاتو یا همان خالکوبی قدمتی بیش از 4000 سال دارد و از آن زمان تا به امروز بین افراد به دلایل مختلفی مرسوم بوده است. کشوری در اقیانوس آرام وجود دارد به نام تاهیتی. زبان تاهیتی به انگلیسی به معنی گذاشتن و ایجاد علامت بر روی اشیاء است.

احتمالا میدانید که تاتو یاهمان خالکوبی از زمان گذشته تا به امروز در ایران بوده است و مردم از آن استفاده میکردند. این جمله بر اساس کشف تندیس های تاریخی که در لرستان و پازیرک از دوره های هخامنشی که بر روی آن ها طرح هایی مانند تاتو های امروزی داشتند بیان شده است.

برخی کاربرد ها و دلایل انجام تاتوی بدن:

در گذشته های دور زنان گمان میکردند که با زدن تاتو بر روی بدن خود چشم بد را از خود دور میکنند. عده ای دیگر از زنان بر این باور بودند که با انجام این کار میتوان مهر و محبت شوهر را به خود افزایش داد و علاقه اش را بیشتر کرد.

اصلی ترین علتی که تاتوی بدن جوانان را به سمت خود می کشاند جنبه ی زیبایی و تزئینی آن است. بسیاری از افراد با وجود علاقه ی بسیاری که به تاتوی بدن دارند پول کافی برای مراجعه به مراکز حرفه ای و معتبر را ندارند و این باعث می شود به جاهایی که هزینه ی پایین تر دریافت میکنند مراجعه کرده و دچار عوارض پوستی و … شوند.

بعضی اوقات مردم به دلیل پوشاندن نواحی که در آن نقص های پوستی دارند مانند بخیه وماه گرفتگی و… استفاده میکنند اما باید دقت کرد که این نوع تاتو ها بسیار حساس و دقیق بوده و نیاز به یادگیری ودوره های آموزشی خاص خود دارند.

در گذشته بیشتر افراد خلافکار، سرکش، یاغی ها و اراذل و لات ها از تاتو بهره میبردند اما امروزه این گونه نیست و افراد مهمی چون فوتبالیست ها، بازیگر ها، خواننده ها و دیگر افراد سلبریتی وحتی مردم عادی علاقه مند به تاتو از آن استفاده میکنند.

تفاوت بین روش انجام تاتو در گذشته و حال

بدیهی است که روش های قدیمی بسیار با روش های پیشرفته ی امروزی تفاوت داشته باشد. اولین و بارز ترین تفاوت بین روش های قدیمی با روش های نوین امروزی درد بسیاری بود که مردم مجبور به تحمل آن در روش های قدیمی می شدند در صورتی که امروزه با کمترین درد ممکن این کار انجام می شود.

در روش های قدیمی در ابتدا نقش طرح را با سوزن بر روی پوست میکشیدند و در مرحله ی بعد ماده ی رنگی را که شامل: سرمه، نیل، آب تره، دوده و هرنوع رنگ طبیعی که ماندگاری خوبی داشته باشد را بر روی پوست میگذاشتند تا جذب پوست شود اما این روش نه تنها بهداشتی نبود بلکه باعث بروز بیماری های پوستی میشد. روش های امروزی اصلا اینگونه نیست. در روش های نوین از سوزنی مخصوص به اسم سوزن سر طلایی استفاده میشود.

نحوه ی کار به این صورت است که در ابتدا نقش مورد نظر را با خودکار کمرنگ بر روی بدن فرد طراحی می شود سپس با همین سوزن های مذکور نقش را بر روی بدن فرد تاتو کرده و از طریق همین سوزن ها جوهر را به نوعی به پوست تزریق میکنند. این روش خون ریزی و درد بسیار کمتری نسبت به روش های قدیمی دارد.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

در ایران انجام دادن تاتوبر روی بدن یک عمل غیر قانونی و خلاف قانون نیست و جرم محسوب نمی شود و همچنین در ایران مراکزی وجود دارد که این کار را انجام داده و یا حتی آن را آموزش میدهند در نتیجه انجام آن طبق نظر وزارت بهداشت هیچ گونه مانعی ندارد و میتوانید با خیال راحت و آسوده این کار را انجام دهید.

از نظر دین مبین اسلام هرعملی بر روی پوست که مانع از رسیدن آب به پوست شود و وضو و غسل افراد را مختل کند حرام است اما در تاتو این اتفاق نمی افتد چرا که رنگ توسط سوزن به زیر پوست تزریق شده و کاری با سطح پوست نخواهد داشت. از نظر تمامی مراجع تقلید نیز این کار حرام نبوده و اختلالی در وضو و غسل های شرعی فرد ایجاد نمیکند.

آیا تاتو بر روی بدن با درد زیادی همراه است؟

در حالت کلی به دلیل ورود و خروج سوزن بر روی پوست انسان تاتو با مقدار قابل تحملی درد همراه است اما اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به شدت مشتاق انجام تاتو بر روی بدن خود هستند پس میتوانید این درد را تحمل کنید. بهتر است بدانید که این میزان درد برای افراد متفاوت به طبع فرق خواهد داشت. نکته ی دیگری که شایان ذکر است این است که هر چه تاتو کار شما حرفه ای تر باشد درد کمتری را حس خواهید کرد.

قسمت هایی از بدن وجود دارد که دارای تعداد بیشتری عصب می باشد مسلما تاتو بر روی این نواحی با درد بیشتری همراه خواهد بود. نواحی از جمله: مچ دست و پا، قفسه ی سینه و شانه با درد بیشتری همراه است و در مقابل نواحی از بدن که دارای چربی بیشتری هستند درد کمتری را شامل می شوند.

انتخاب حرفه ی تاتو به عنوان شغل در ایران:

اگر شما تصمیم خود را گرفته اید و دوست دارید یک تاتو کار حرفه ای شوید باید بدانید که اولین قدم برای شما پیدا کردن یک مرکز آموزشی حرفه ای و خوب است که بتواند به بهترین نحو ممکن شمارا در این مسیر همراهی کرده و به شما آموزش لازم را دهد.

در این حرفه نیاز نیست از قبل چیزی بلد باشید و بدون زمینه نیز میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به یک تاتو کار حرفه ای تبدیل شده و درآمد خوبی را از این راه بدست آورید.

مسلم است که شما با داشتن استعداد در زمینه ی نقاشی و طراحی میتوانید به یک تاتو کار خیلی خوب تبدیل شوید، اما اگر شما جزء آن دسته از افرادید که در این زمینه توانایی خاصی ندارند نگران نباشید چرا که میتوانید طرح هارا بر روی بدن کپی کرده و از شابلون استفاده کنید.

نکاتی مفید درباره ی آموزش تاتو بر روی بدن:

در بالا نیز برایتان مطرح کردیم که با حضور در کلاس های آموزش تاتو به راحتی میتوانید به یک تاتو کار حرفه ای مبدل شوید.

آموزش حرفه ای تاتوی بدن را میتوان به سه بخش بسیار مهم برای یادگیری تقسیم کرد که این سه بخش به شرح زیر است:

1. تکنیک تاتو

تاتو را میتوان یک هنر دانست و همانطور که میدانید همه ی هنر ها مانند نقاشی و طراحی دارای متد ها و تکنیک های مخصوص به خود هستند پس برای تبدیل شدن به یک هنرمند در زمینه ی تاتو نیز باید تمامی تکنیک های خاص آن را فرا گرفت که این امر با شرکت در دوره های آموزشی تاتو امکان پذیر است.

2. وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو:

همانطور که برای دیگر هنر ها همانند نقاشی به وسایل خاصی نیاز داریم برای تاتو کردن نیز به ابزار خاصی نیازمندیم که در دوره های آموزشی به شما اطلاع داده می شود تا در جهت خرید آن ها اقدام کنید.

3. طراحی:

بخش اساسی و اصول اولیه برای این کار طراحی خوب است. بسیار هستند تاتو کارهایی که خودشان طراحی خوبی ندارند اما پول خوبی از این راه کسب میکنند اما بدانید که اگر شما دارای طراحی خوبی باشید و در این دوره ها شرکت کنید صد در صد به یک تاتو کار فوق حرفه ای با شهرت بالا تبدیل می شوید.

سبک های متفاوت آموزش حرفه ای تاتو بدن:

امروزه انجام تاتو بر روی بدن به سبک های متفاوتی انجام میشود.

1. سبک سه بعدی آموزش تاتو بر روی بدن:

این سبک طرفداران بسیاری را در بین آقایان دارد. تکنیک پرسپکتیو در این سبک کاربرد زیادی دارد و با این تکنیک و تکنیک سایه زدن طرح را به گونه ای میکنند که باعث خطای دید شود و بالاتر و یا حتی انگار داخل سطح بدن مشخص است. در این تکنیک محل های برجسته را سایه روشن میزنند و محل های فرورفته را سایه ی تیره. این سبک از جمله سبک هایی است که نیاز به حرفه ای بودن در هنر نقاشی دارد.

2. آموزش تاتوی بدن به سبک انیمال:

این سبک در اکثر مواقع ترکیب 3 سبک رئال، انیمال و سه بعدی است. سعی در نشان دادن جزئیات بدن حیوانی در روی بدن فرد تاتو شده دارد و نیاز به مهارت بالایی دارد و معمولا با استفاده از طرح های تمام آبرنگی تاتو می شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش تاتو بدن در اصفهان:
  • مرکز آموزش سامیار
  • مرکز آموزش معمار
  • مرکز آموزش دایموند
  • مرکز آموزش خسروی
  • مرکز آموزش تاتولند
  • مرکز آموزش چراغی
  • مرکز آموزش خشوعی
  • مرکز آموزش ساسانی
  • مرکز آموزش افراشته
  • مرکز آموزش رستمی
  • مرکز آموزش صدف طلایی
  • مرکز آموزش آموده
  • مرکز آموزش یلدا

رستمی
0313777 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دایموند
0936524 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ساسانی
0938467 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یلدا
0313775 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خسروی
0936344 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خشوعی
0902658 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بازار کاری برای تاتو کار در اصفهان وجود دارد؟

بله. با توجه به علاقه و سمت و سوی جوانان ما به سمت انجام تاتو در صورتی که دوره آموزشی را با موفقیت بگذرانید و مهارت لازم را کسب نمایید میتوانید درآمد خوبی از این طریق به دست بیاورید.

شیوه برگزاری کلاس های تاتو در اصفهان به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی تاتو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 15 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده یا عادی نیز وجود دارد.

افراد شهرستانی میتوانند در دوره آموزشی تاتو در اصفهان ثبت نام کنند؟

اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد تشکیل کلاسهای آخر هفته برای افراد شهرستانی امکان پذیر خواهد بود همچنین تدابیری برای خوابگاه این عزیزان در نظر گرفته شده است.

افراد کارمند میتوانند در دوره آموزشی تاتو در اصفهان ثبت نام کنند؟

اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد تشکیل کلاسهای آخر هفته برای افراد کارمند امکان پذیر خواهد بود.

آموزش تاتو به صورت کامل انجام میشود؟

با ثبت نام در این دوره‌ی آموزشی شما میتوانید با تمام اصول و قواعد کار و اصول ایمنی و بهداشتی انجام تاتو آشنا شده و با تمرین و تکرار مهارت لازم را کسب نموده و موارد اشکالی خود را زیر نظر مربیان با تجربه حل و فصل نمایید.

هزینه شرکت در دوره آموزشی تاتو در آموزشگاه اصفهان چقدر است؟

در هنگام ثبت نام با توجه به انتخاب نوع و شیوه‌ی آموزشی هزینه آموزش اعلام میشود همچنین شما میتوانید جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش تاتو بدن در اصفهان، بهترین آموزشگاه تاتو بدن در اصفهان، کلاس آموزش تاتو بدن در اصفهان، گام به گام،حرفه ای، از صفر تا صد، از مبتدی تا پیشرفته، انواع سبک تتو روی بدن، قیمت و هزینه، با مدرک بین المللی و فنی حرفه ای،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!