آموزش اسکین کر در رشت
  • دوره های اسکین کر در رشت
  • آموزش اسکین کر در رشت

آموزش اسکین کر در رشت
آموزشگاه اسکین کر
  • 0911 345 ****
  • 011 1234 ****
  • رشت

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و دوره های آموزش اسکین کر



آموزش اسکین کر در رشت

آموزش اسکین کر در رشت

دوره های اسکین کر در رشت

آموزش اسکین کر در رشت -اسکین کر شامل پاک ـسازی، هیدرودرمی، هیـدرولـیفت، مــیکرو درم، اسـید میــوه، جوانسازی، GOLD CARE، خــاویار درمـانی به همـراه آموزش مراقبت از پوست در منزل است.

دوره های اسکین کر در رشت

آموزش اسکین کر در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی دوره های اسکین کر در رشت می پردازیم.

اسکین کر

به انجام دادن مجموعه ی پاکـسازی، هیدرودرمی، هیـدرولـیفت، مــیکرو درم، اسـید میــوه، جوانسازی، خــاویار درمـانی و گلد کر، اسکین کر می گویند. این کار ها باعث تغذیه ی پوست شما و مراقبت از آن می شود. در نتیجه زیبایی و شادابی را به پوست شما هدیه می دهد. در ادامه ی این مقاله مراحل مختلف اسکین کر را بررسی می کنیم تا بیشتر با آن ها آشنا شویم.

پاکسازی از طریق آموزش اسکین کر در رشت

پاکسازی باعث زیبایی و طراوت پوست می شود و یکی از مراقبت های اساسی پوست می باشد. آلودگی های سطحی، دانه های سر سیاه را از سطح پوست برداشته و باعث رسیدن مواد معدنی و اکسیژن دار به سطح درمیست پوست می شود. در لایه درمیست کلاژن وجود دارد و پاکسازی پوست باعث جوانسازی می گردد.

آبرسانى:

ابرسانی با افزایش رطوبت پوست، از چروک شدن آن جلوگیری می کند. در پوست های خشک به دلیل خشک بودن پوست زود تر چروک می شود. با آبرسانی مناسب می توان از بروز چروک زودرس جلوگیری کرد.

ماساژ

ماساژ صورت باعث به حرکت در آمدن خون زیر پوست می گردد؛ و نیز باعث آرامش و ریلکسی شده و به جذب مواد اکسیژن رسان کمک می کند و به خاطر تحریک پوست موجب دفع مواد زائد می گردد.

اسید میوه:

از اسید می توان جهت بهبود یافتن جوش های صورت، افزایش کلاژن سازی، جوان سازی پوست، شفاف سازی پوست و از بین بردن چروک های سطحی و لک های ناشی از بارداری و جای جوش استفاده کرد.

HOT STONE

برای درمان های گوناگون، از جمله در جهت جوانسازی پوست، نگهداری و مواظبت از پوست، از سنگ های آذرین استفاده می شود که با تحریک فیبروبلاست ها باعث کاهش چین و چروک ها و کم عمق تر شدن آن ها روی پوست می شود و بدین ترتیب ظاهری جوان تر را برای شخص به ارمغان می آورند.

آموزش فیشیال از طریق آموزش اسکین کر در رشت:

کار های زیبایی که 45 تا 90 دقیقه طول می کشد. در این مدت احیا، ترمیم و زیبایی فوری انجام می شود.

آموزش اهداف فیشیال در آموزش اسکین کر در رشت:

1. ضد چین و چروک
2. کمک کردن به بهبود گردش خون
3. جلوگیری از افتادگی پوست
4. جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم، خطوط چروک دور چشم و صورت
5. برای افزایش tone پوست و سفت شدن پوست مؤثر می باشد.
6. برداشتن لایه کدر و شاخی (کراتینی) از روی پوست و در نتیجه بالا رفتن جذب کرم ها.
7. به تأمین رطوبت پوست کمک می کند.
8. کمک به بالانس چربی
9. ایجاد شادابی، طراوت و حس بهتر و بازگرداندن حس جوانی و سبکی در پوست
10. کمک به بی اثر کردن آلودگی هوا و حس خستگی ناشی از آن بر پوست

خدمات فیشیال:

فیشیال پوست نوجوان دارای دو هدف می باشد.
• معرفی خدمات حرفه ای پوست به آن ها.
• آموزش چگونگی مراقبت از پوستشان.

دوست صورت نوجوانان Teen Facial

خاصیت: مسائل مربوط به پوست نوجوانان دارای 2 هدف می باشد. به آنها می آموزد چگونه از پوست خود مواظبت و مراقبت کنند؛ و همچنین آنها را به خدمات حرفه ای مراقبت از پوست معرفی می کنند.

پوست صورت آقایان Men Facial

خاصیت: پوست صورت آقایان به طور معمول به دلیل اصلاح روزانه با مشکلاتی از قبیل خشکی پوست و التهابات مواجه می شود.

پوست صورن بانوان Woman Facial

خاصیت: خدمات پوستی برای بانوان مواردی از قبیل پاکسازی، جوانسازی، متعادل سازی، لیفتینگ، از بین بردن جوش های سر سیاه و سر سفید، ویتامینه کردن پوست، ماساژ و فرم دهی صورت و رفع معایب پوست می باشد.

روشهای مراقبت از پوست:

مراقبت از پوست ها به ویژه بعد از سی سالگی امری مهم و ضروری است. شما می توانید با استفاده از روش های زیر به راحتی از پوست بدن و صورت خود مراقبت کنید.

پاکسازی پوست:

هر روز صبح تمیز پوست صورت خود را بشویید و شب ها قبل از خواب نیز کاملاً آن را از هر نوع مواد آرایشی پاک و تمیز کنید. مواظبت و مراقبت از پوست، با تمیزی آن ارتباط مستقیم دارد. رعایت این نکته ها روند بازسازی پوست را سرعت می بخشد. از بین بردن آلودگی ها از روی پوست به آن امکان تنفس می دهد تا شاداب و جوان بماند. از یک متخصص برای معرفی پاک کننده های مناسب کمک و مشاوره بگیرید. به علاوه روش های گوناگونی در کلینیک های پوست و زیبایی وجود دارد که برای شما عمل پاکسازی را انجام می دهند.

لایه برداری پوست:

لایه برداری پوست باعث جوانسازی آن می شود. شما می توانید متناسب با نوع پوستتان لایه بردار مناسب را انتخاب کنید. اگر پوستی چرب و جوش دار دارید باید عمل پاکسازی را دوبار در هفته انجام دهید. هفته ای یک بار پاک سازی برای پوست های خشک کافی است. لایه برداری پوست در شب باعث می شود که در طول خواب پوست خود را ترمیم کند و سلول های پوستی بازسازی شود.

محافظت از پوست:

در طول روز می توانید از ترکیب سرم های انتی اکسیدان و ویتامین سی استفاده کنید. ترکیب این دو ماده باعث می شود تا یک لایه ی محافظ قوی بر روی پوست شما ساخته شود. قبل از استفاده از این سرم ها از کرم ضد افتاب استفاده کنید.

آبرسانی به پوست:

در اثر کم آبی از خشک شدن پوست جلوگیری کنید. با آب ولرم حمام کنید و بیش از 5 دقیقه دوش آب گرم نگیرید؛ زیرا آب خیلی گرم چربی طبیعی روی پوست شما را از بین می برد. معمولاً بعد از 30 سالگی میزان ترشح چربی پوست به خاطر تغییرات هورمونی کم می شود و در نتیجه پوست بیشتر در معرض خشکی قرار می گیرد. برای مراقبت از پوست از شامپوهای شست و شوی حاوی مرطوب کننده در مقابل خشکی، استفاده و بعد از آن با کرم های مرطوب کننده محافظت کنید.

کمک به افزایش کلاژن سازی:

یکی از موارد مهم در جوانسازی و بازسازی پوست، کلاژن می باشد. روند تولید کلاژن بعد از 30 سالگی کند می شود، پس باید به تولید آن کمک کرد. کرم های حای کلاژن، اگر چه، به بازسازی پوست کمک می کنند، اما در کلاژن سازی، نقش تغذیه مهم تر می باشد. می توانید از متخصص تغذیه برای شناختن مکمل هایی که به کلاژن سازی کمک می کنند، کمک بگیرید. ماهی، سبزیجات تازه ی سبز، تخم مرغ، ویتامین ث، گوجه فرنگی، مغز کدو، آووکادو و سیر، دانه گیاه شیا و ژلاتین، منابع مهم برای کمک به تولید کلاژن در بدن می باشند.

استفاده از مرطوب کننده های مناسب برای پوست:

با استفاده از لوسیون های بدن و انواع کرم های آبرسان، پوست خود را مرطوب نگه دارید. مرطوب کننده ها در سلامت پوست شما موثرند و باعث می شوند تا پوست شما شادابی خود را حفظ کند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش اسکین کر در رشت، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در رشت، دوره های اسکین کر در رشت، دوره های آموزش اسکین کر در رشت، آموزش اسکین کر در رشت، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!