بهترین سالن زیبایی در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن زیبایی در رشت
  • بهترین سالن آرایش در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

تیکا
0133377 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرتو
0936303 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اخگر
0911628 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
واهیلا
0133384 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آفرینش
0133333 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانه عروس
0911817 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین سالن زیبایی در رشت
آرایشگاه در رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس




بهترین آرایشگاه زنانه در رشت در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی زیبایی در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین سالن زیبایی در رشت

بهترین سالن زیبایی در رشت

بهترین سالن زیبایی در رشت – در این مقاله میخواهیم به شما بیاموزیم که چگونه بهترین آرایشگاه ها را انتخاب کنید.

اول از همه باید توجه داشته باشیم که گرانترین آرایشگاه صرفا بهترین نیست؛ یا سالن های آنچنانی با ظاهری بسیار شیک حتما بهترین نیستند شما در سالن های ساده هم میتوانید بهترین و ماهرترین آرایشگر را پیدا کنید.

زیبایی و آراستگی ظاهری در طول زمان های گذشته تاکنون مورد توجه بوده، اما امروزه آرایش جایگاه برتری را پیدا کرده است. در واقع آرایش به نوعی شخصیت شما را در ظاهر نشان میدهد و بهترین آرایش، آرایشی است که با توجه به سن، موقعیت اجتماعی، مکان و زمان مناسب و برتر باشد.

آرایشگرهای رتبه برتر در جهان، علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی را دلیل اصلی موفقیت خود می دانند. در واقع مهم نیست شما چه سالن آرایشی را در کجای شهر انتخاب کرده اید. مهمترین اصل این است که به نکته های بهداشتی توجه داشته باشیم. اینکه روپوش آرایشگر فاقد هرگونه آلودگی است یا خیر؟ آیا وسایل این سالن بعد هربار استفاده ضدعفونی میشوند؟ آیا آرایشگر قبل شروع کار دست های خود را خوب میشوید یا خیر؟

ببهترین سالن آرایش در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایش در رشت می پردازیم.

چطور آرایشگاه زنانه خوب پیدا کنیم؟

معمولا سوالی که ذهن اکثر خانم ها را مشغول می کند، این است که چگونه در نگاه اول بفهمیم چه سالن زیبایی، مناسب است یا خیر؟

مسئله ای که خانم ها به آن توجه زیادی دارند این است که آرایشگاه نزدیک به محل سکونت خود را انتخاب کنند؛ زیرا به دلیل مشغله کار خانه داری، بچه داری و دیگر کارهای زندگی مشترک وقت کمتری برای رسیدن به ظاهر خود دارند و البته اینکه اگر بخواهند به یکی از سالن های زیبایی تهران که آن طرف شهر واقع است بروند حتی در ساعت های خلوت هم چند ساعت زمان میبرد که واقعا آزار دهنده است.

سالن های آرایش و زیبایی

تجربه مهم ترین فاکتور یک آرایشگر است، چون هر کار مهارتی نیاز به تجربه دارد. توصیه ما به یک آرایشگر تازه کار این است که اگر حتی به تعداد محدود مثلا دو یا سه مهارت را خوب یاد بگیرد و تمرین کند، در همان زمینه ها ماهر میشود؛ همان ها میتوانند آینده شغلی بسیار خوب و پر سودی را برایش رقم بزنند.

توجه داشته باشید که ما خانم ها بیشتر از آقایان در معرض بیماری های عفونی و پوستی هستیم. سعی کنید به این مسئله توجه جدی داشته باشید. بسیاری از خانم ها با این مسئله مواجه شده اند؛ هنگامی که از آرایشگاه به خانه باز میگردند دچار تبخال، زگیل، قارچ یا بسیاری از بیماری ها دیگر پوستی شده اند. توجه داشته باشید که هر آرایشگاه حتما اصول بهداشتی را رعایت کند و از وسایلی چون حوله برای چند مشتری استفاده نکند.

موهای زیبایی داشته باشید

معمولا مهمترین دغدغه خانم هایی که عروسی شان نزدیک است در مورد چگونگی آرایش موها و صورت میباشد. ما در اینجا کارهایی که باید آرایشگر برای زیباتر کردن عروس انجام دهد بیان کرده ایم. اگر به این نکات توجه کنید، مطمئن باشید عروسی بسیار زیبا در بهترین روز زندگیتان خواهید شد.

کی باید موهایتان را کوتاه کنید؟

یک عروس باید حدوداً یک ماه و نیم قبل از مراسم عروسی، موها را به دلخواه کوتاه کند. در این مدت مطمئن باشید که موهای شما جا افتاده است و اثر قیچی دیگر روی موهای شما نیست. درصورتی که کمتر از یک ماه به عروسیتان مانده است به هیچ وجه دیگر موها را کوتاه نکنید، زیرا رد قیچی روی موهای شما باقی میماند و در آرایش موها تأثیر خوبی ندارد.

موهای براق و حالت پذیر:

حتماً از ماه قبل از عروسیتان مراقبت موی خود را شروع کنید. در اینجا چند روش مراقبت مو را بیان کرده ایم:

آووکادو باعث پرپشت شدن و لطافت مو میشود.آووکادو را له کنید و سعی کنید آن را به شکل مایع یا خمیر مانند درآوردید، قبل از حمام 30 دقیقه روی موهایتان بگذارید. راه دیگر اینکه از شامپوی زیتون استفاده کنید. ماسک مو مطابق با جنس موهایتان تهیه کنید و هفته ای 2 الی 3 بار بعد از شستشو با شامپو استفاده نمایید.
و اینکه برای پیدا کردن شامپوی مناسب موهایتان میتوانید از آرایشگرتان کمک بگیرید.

چه مدل مویی را می‌پسندید؟ :

آرایش صورت و موی عروس، موردی است در مراسم عروسی مرکز توجه همه مهمانان است. توجه داشته باشید که باید تست مدل مو انجام دهید؛ مثلا هر بار که به مراسم عروسی دعوت میشوید برای شینیون موی خود نزد آرایشگر خود بروید تا مدل مویی که بیشتر به صورتتان می آید را پیدا کنید.

عروس‌های زیبا چه رنگ مویی دارند؟

مناسب ترین رنگ برای شب عروسی، رنگ های تیره است. درست است که مدل هایی با رنگ روشن می بینیم که زیبا هستند، اما این ها در ژورنال ها هستند. شما در شب عروسی در کنار داماد اگر موی روشن داشته باشید مطمئنا سن شما بیشتر نشان می دهد.

در ایران و کشورهای آسیایی اکثریت چشم های تیره دارند، پس بهتر است از رنگ موی قهوه ای و قهوه ای سوخته استفاده شود. رنگ های تیره به طور کلی تضاد خاصی را با رنگ لباس عروس ایجاد کرده و زیبایی خاصی را به ظاهر شما می دهند.

توجه داشته باشید که باید حتما بدانید آرایشگرتان مهارت لازم را دارد یا نه. یادتان باشد که مهارت در این نیست که شما را شبیه بازیگر یا خواننده خاصی کند. چهره ی شما مختص خودتان است دلیل ندارد که هر چیزی برای شخص دیگری مناسب باشد، برای شما هم مناسب است. هیچوقت از آرایشگر خود قطعا یک مدل را نخواهید. ببینید آیا این شینیون مو به شما می آید یا خیر؟

مدل موی شما مناسب با فصل سرد سال

توجه کنید که آرایش و مدل مویتان باید متناسب با آن فصلی باشد که عروسیتان برگزار میشود. انتخاب شینیون مو به سبک لباس عروستان نیز بستگی دارد. در فصل سرد سال لباس عروس ها بیشتر پوشیده و یقه دارند، پس مدل موها نیز باید بسته باشند. همچنین برای عروسی در زمستان از رنگ موی گرم و آرایش گرم برای صورت تان استفاده کنید.

موهایتان را باز بگذارید

بسیاری از عروس خانم ها مدل موی باز و پریشان دوست دارند. البته باید بدانند که این مدل مو وقتی زیبا است که لباس هایشان بدون آستین باشد، یا حداقل یقه ی برگشته و اپل بزرگ نداشته باشد، و مشکل دیگر این است که وقتی هوا گرم باشد موها به هم ریخته میشوند.

سعی کنید به ‌روز باشید

نکته دیگر در انتخاب شینیون مو این است که باید مدلی را انتخاب کنیم که زود از مد نیفتد. پیشنهاد من به شما مدل شینیون های ساده و در عین حال زیبا است؛ و دیگر اینکه اگر از شنل روی سر می اندازید از مدل موی جمع و خلوت استفاده کنید، چون مدل شلوغ که به خوبی سنجاق هم نخورده باشند میتوانند با کوچکترین حرکت شنل به بهم بریزند.

تزئین موی سر شما با کدام تاج

حالت صورت در انتخاب تاج موثر است. صورت های گرد و درشت باید از تاج های بلند روی شینیون های کلاسیک و کشیده کار شوند. اگر صورتی کشیده دارید سراغ تاج های خوابیده و کوتاه بروید، البته اگه شینیون شما جوری باشد قسمتی از مو در کناره های سر قرار بگیرد بسیار عالی تر میشود.

تاج های ژله ای معمولا فانتزی هستند، پس آرایش موها هم نباید کلاسیک باشد. برای استفاده از چنین تاجی بخواهید که شینیون موهایتان را باز درست کنند، یا از مدل های فر و شلوغ استفاده کند.

جمع‌بندی:

در آستانه مراسم عروسی، دغدغه خانم ها انتخاب آرایشگاه خوب است. طوری که حتی حاضرند مسافت های طولانی را طی کنند.

از نکته های مهم این است که در انتخاب سالن آرایشگاه به کیفیت، بهداشت سالن و آراستگی محیط توجه کنیم. همچنین رعایت اصول بهداشتی توسط کارکنان آن سالن از دیگر مسائل مهم است. سالن های آرایش معروف و در سطح کلان شهرها، معمولا بیشتر به نکات بهداشتی توجه دارند.

مهمترین ویژگی آرایشگر خوب این است که تجربه و مهارت کافی داشته باشد، به روز باشد و به نحو احسن مشتری را راهنمایی کند. مهمترین نکته که عروس خانم ها باید توجه داشته باشند برای کوتاهی موها حتما باید از یک ماه و نیم قبل از مراسم اقدام کنند.

رنگ کردن مو را به روز های آخر موکول نکنند و از رنگ هایی استفاده کنند که یک یا دو درجه از رنگ موی خودشان تیره تر یا روشن تر است. رنگ های بلوند و خیلی روشن آن ها را بزرگتر از داماد نشان می دهد و همچنین در عکس های عروسی زیبایی چندانی ندارد.

و در آخر بهتر است تا حد امکان سادگی را در همه مورد انتخاب کنید که سادگی همیشه زیبا و برتر است و از مد نمی افتد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی در رشت، بهترین سالن زیبایی عروس در رشت،لیست بهترین سالن های زیبایی رشت، بهترین سالن آرایشی رشت، لیست بهترین سالن های زیبایی رشت، سالن آرایشی، سالن های آرایش، اسم، اسامی، لیست، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!