بهترین تالار عروسی در رشت
  • بهترین تالار عروسی در رشت
  • بهترین باغ تالار عروسی در رشت

بهترین تالار عروسی در رشت
بهترین تالار عروسی در رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس




بهترین تالار عروسی در رشت در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در رشت

بهترین تالار عروسی در رشت با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در رشت

بهترین تالار عروسی در رشت

بهترین تالار عروسی در رشت – اولین بخشی که برای برگزاری مراسم باید به آن توجه شود انتخاب مکان مناسب است. برای برگزاری یک مراسم عروسی خوب باید از ماه‌ها قبل به دنبال تالاری مناسب باشید. برای این کار باید فاکتورهای کوچک و بزرگی را از قبل در ذهن خود داشته باشید تا به مشکل برنخورید. در این متن سعی داریم برخی نکات اصلی و کلیدی در این باره را برای شما عنوان کنیم که انتخاب بهتری داشته و از نتیجه راضی باشید.

بهترین باغ تالار عروسی در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی در رشت می پردازیم.

10 معیاری که برای انتخاب تالار باید در نظر بگیرید:

موقعیت و لوکیشن:

مکانی را که شما برای برگزاری مراسم خود انتخاب می‌کنید باید در دسترس شهری باشد و تالار منتخب باید موقعیت مناسبی را دارا باشد. این موضوع بسیار حائز اهمیت است پیش نهاد ما به شما این است که این موضوع را اصلاً سرسری نگیرید. تالار باید دارای لوکیشن مناسب و در دسترسی باشد چراکه در غیر این صورت باعث کلافگی و خستگی میهمانان خواهد شد. یکی دیگر از مسائل مهم این است که تالار باید به سالن آرایشگاه خودتان نیز نزدیک باشد که باعث خستگی و آشفتگی خودتان نشود در غیر این صورت حتی ممکن است موقع شام به جشن خود برسید که این امر بسیار جلوه‌ی بدی دارد.

ظرفیت تالار عروسی:

این موضوع در تمامی مراسم‌ها مشابه نیست و بسته به تعداد میهمان‌های دعوتی شما دارد. اگر تعداد میهمان‌های شما کم است سالن کوچک‌تری را رزرو کنید تا میهمانان پراکنده نشوند و عروسی شما حالتی خلوت را به خود نگیرد. هنگام رزرو از مسئول بپرسید که در صورت لزوم صندلی اضافه دارند یا خیر؟

سقف تالار عروسی:

ازآنجایی‌که سقف‌های کوتاه حالتی دلگیر دارند بهتر است که سقف تالار بلند باشد تا میهمانان احساس خفگی نکنند.از این موضوع غافل نشوید که بسیار مهم است.

پارکینگ اتومبیل‌ها:

یکی دیگر از مسائلی که باید به آن دقت کنید انتخاب تالاری مجهز به پارکینگ برای ماشین میهمانان است. چراکه هیچ‌کس مایل نیست مدت زیادی قبل از میهمانی را صرف گشتن به دنبال پارکینگ برای اتومبیل خود کند و درنهایت با نگرانی و استرس برای امنیت ماشین خود در میهمانی حاضر شود. به‌ویژه اگر ساکن کلان‌شهرها مثل تهران و غیره هستید این موضوع را از یاد نبرید.

روکش صندلی‌ها، رومیزی:

دکور و تزئین تالار از عوامل مهمی است که میهمانان در سالن حتماً به آن توجه خواهند کرد. حتماً به مسئول تالار راجع به نظافت روکش‌های صندلی و رومیزی‌ها و خوش‌رنگی آن‌ها گوشزد کنید که متوجه حساسیت شما روی این موضوع شوند.

میز شام عروس و داماد:

معمولاً در تمامی تالارهای عروسی میزی جداگانه با تزئین خاص برای شام عروس و داماد در نظر می‌گیرند. در تالارهای مختلف بعضی پول آن را هم حساب می‌کنند و برخی به‌عنوان هدیه در نظر می‌گیرند. اگر مسائل مالی برای شما اهمیت نداشته باشد در حالت کلی ایده‌ی جالبی است و می‌تواند در فیلم و عکس عروسی شما ماندگار شود.

سرویس‌های بهداشتی:

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب تالار عروسی سرویس‌های بهداشتی هستند به‌خصوص اگر عروسی شما در فصول سرد سال برگزار خواهند شد. سرویس‌های بهداشتی باید تمییز و به‌اندازه‌ی کافی باشند و مسافت آن‌ها تا تالار خیلی زیاد نباشند.

از دیگر نکات مهم می‌توان به رختکن‌های زنانه و اتاق بازی بچه‌ها اشاره کرد.

هزینه‌های تالار:

هزینه‌هایی که برای این مسائل صرف می‌کنید ارتباط بسیار مستقیمی با بودجه‌ی شما دارد.

این هزینه‌ها عبارت است از:

• هزینه‌ی ورودی (این هزینه به تعداد میهمان‌های ورودی ربطی ندارد و یک رقم ثابت است)
• هزینه‌ی غذا و پذیرایی (این مورد به تعداد میهمان‌ها بستگی دارد)
• هزینه‌ی گروه موزیک و سرگرمی (چه از این آپشن بهره ببرید چه نه بید هزینه‌ی آن را به تالار پرداخت کنید)
• هزینه‌ی خدمات (درصدی به‌کل پول دریافتی اضافه می‌شود)
• هزینه‌ی مالیات بر ارزش‌افزوده و عوارض (پرداخت بر عهده‌ی شماست)
• هزینه‌ی تزئینات (مانند بادکنک آرایی، گل‌آرایی و … درصورتی‌که شما علاقه‌مند به این موضوع نباشید حذف خواهد شد؛ و هزینه‌هایی برای امور تجملی و اختیاری مانند آتش‌بازی، اسب‌سواری، کالسکه سواری و …)

درباره‌ی تمام این‌ها در روز عقد قرارداد با تالار صحبت خواهد شد و هزینه‌ی آن‌ها یا به‌صورت کامل پرداخت می‌شود یا با دادن بیعانه تالار را رزرو خواهید کرد.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

باید بعد از صحبت و انتخاب تالار از کیفیت غذای ارائه‌شده مطمئن شوید. معمولاً این کار به این صورت است که مشتری می‌تواند یک‌شب به‌صورت سرزده به تالار موردنظر رفته و از کیفیت غذا و سرویس‌دهی آن‌ها اطمینان حاصل کند. همچنین می‌توانید از خدمات آن‌ها مانند طرز رفتار آن‌ها با میهمانان، نوع لباس کارکنان و کیفیت ظروف پذیرایی مطمئن شوید و راحت‌تر تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

سرکشی و بررسی نهایی:

حتماً باید روز قبل از برگزاری عروسی به تالار سر بزنید و مطمئن شوید که تمام مسائل همان‌طور که می‌خواستید و منظم است. نظافت روکش صندلی‌ها، تعداد صندلی‌ها، نورپردازی و… را بررسی کنید. این بررسی و کنترل کردن مسائل به مدیر تالار حساسیت شمارا نشان می‌دهد و باعث می‌شود او هم در جهت کسب رضایت هرچه بیشتر شما تلاش کند.

1. چک کردن تاریخ موردنظر و رزرو نبودن آن:

این مورد را حتماً بررسی کنید تا درصورتی‌که رزرو بودن مکان موردنظر در تاریخ منتخب تاریخی را به‌عنوان جایگزین انتخاب کنید.

2. ظرفیت تالار عروسی و تعداد میهمانان:

تالاری بزرگ با میهمانان کم یا تالاری کوچک با میهمانان زیاد اصلاً جایز نیست و وجهه‌ی خوبی ندارد. باید بین تعداد میهمانان و اندازه‌ی سالن تناسب وجود داشته باشد.

3. درست کردن کروکی:

اگر موقعیت تالاری که شما برای برگزاری مراسمتان انتخاب کرده‌اید زیاد سرراست نیست باید برای سهولت در پیدا کردن مقصد توسط میهمانان به کمک مسئول تالار کروکی و نقشه‌ی مناسبی را طراحی و انتخاب کنید.

4. سؤال در مورد هزینه‌ی تالار پذیرایی:

بهتر است که در ابتدا برای این منظور بودجه‌ای را تعیین کنید و هزینه‌ها را متناسب با آن در نظر بگیرید و درباره‌ی تمام هزینه‌ها با مسئول تالار صحبت کنید تا بعداً به مشکل برنخورید.
شما می‌توانید با استفاده از اینترنت هزینه‌های جانبی تالارها را با یکدیگر مقایسه کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود در نظر بگیرید.

5. سؤال در مورد آتش‌بازی:

این مورد می‌تواند درصورتی‌که داشتن توانایی مالی، ایده‌ی جالبی برای شب عروسی‌تان باشد و میهمانان را شگفت‌زده کند.

6. سؤال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی:

یکی از رسوم رایج در شب عروسی این است که بر سر عروس و داماد و نقل یا کاغذهای رنگی می‌ریزند اما بعضی از تالارها این اجازه را به شما نمی‌دهند پس بهتر است از قبل در این باره با مسئول تالار صحبت کنید.

7. چک کردن موسیقی:

ازآنجاکه نورپردازی و نور و صدای موجود در تالار جلوه‌ی ویژه‌ای به فیلم شما می‌دهند پس بهتر است در این باره پرس‌وجو کنید.

8. تغییر زمان عروسی:

باید درباره‌ی کنسلی یا تغییر زمان عروسی درصورتی‌که وقوع مشکل از قبل با مدیر تالار صحبت کنید چراکه بسیاری از آن‌ها در صورت بروز چنین اتفاقی مبلغی را از شما به‌عنوان جریمه دریافت می‌کنند.

9. انتخاب تالار پذیرایی دوم:

توصیه می‌شود که علاوه بر تالاری که انتخاب می‌کنید، یک تالار دوم را مدنظر بگیرید که اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید به آن مکان بروید لازم به گرفتن تصمیم عجولانه نباشد و جایی را از قبل در نظر بگیرید.

10. تست غذای تالار عروسی:

آخرین مطلبی که نباید آن را فراموش کنید تست کردن غذای تالار منتخب از قبل از شب عروسی است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا تعداد صندلی و میز موجود در تالار عروسی به اندازه کافی است؟

براساس تعداد مهمانان اعلام شده میز و صندلی قرار داده میشود.

آیا تالار شما تخفیفی برای تسهیلات ارائه شده دارد؟

تخفیفات منوط به شرایط خاص است جهت اطلاع تماس بگیرید.

آیا تالار عروسی برای کودکان مکانی در نظر گرفته است؟

این تالار برای کودکان اتاق بازی در نظر گرفته است.

آیا در صورت لزوم به آشپزخانه و وسایل آن دسترسی داریم؟

خیر. به دلایل امنیتی و بهداشتی محیط آشپزخانه از دسترس افراد غیر مسئول خارج است.

آیا تالار عروسی مجهز به سیستم کامپیوتری است؟

بله. این تالار به تمام امکانات الکترونیکی از جمله سیستم کامپیوتری مجهز است.

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم ؟

براساس امکانات درخواستی و انتخاب منوی درخواستی هزینه متفاوت است.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در رشت، بهترین باغ تالار عروسی در رشت، باغ، بهترین سالن عروسی رشت، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!