بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت
  • مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

آیلین جمالی
0930443 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایرانژاد
0991529 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آبی
0133354 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
میکروبلیدینگ
0133351 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فاطمه مسرور
0903382 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیتانوش
0133351 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت
سالن میکروبلیدینگ ابرو رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



بهترین میکروبلیدینگ ابرو در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت
خدمات تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای میکروبلیدینگ ابرو



بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در رشت

بهترین میکروبلیدینگ در رشت – یکی از ترفندهای زیبایی هاشور وسایه زدن ابرو توسط قلم‌های ظریفی است که جوهر تاتو را وارد پوست می‌کند. با این روش شما می‌توانید به‌راحتی نواقص ابرو را از بین برده و ابروها را به فرم دلخواه خود درآورید. می‌توانید با این ترفند صاحب ابروهای قرینه و زیبا شده و به جذابیت خود بیفزایید.

این ترفند توسط فرد متخصص انجام‌شده که این فرد از ابزارها و دستگاه‌های ویژه‌ای استفاده می‌کند تا خطوط را به‌دقت ترسیم کند. عملکرد این دستگاه‌ها به این صورت است که چندین سوزن کوچک با صدها ضربه‌ی کوچک رنگ را به‌صورت دائمی به پوست تزریق می‌کند. این سوزن‌ها دارای تیغه‌های متفاوت استاندارد هستند که برای ابروهای متفاوت، متفاوت هستند.

در این روش فرد آرایشگر با مهارت خاص خود باید تارهای نازک و ظریف مو مانندی را ایجاد کند. این تارها با موهای خود ابرو ترکیب شده و تشخیص آنها سخت خواهد شد و بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.

یکی از روش‌های آرایش دائمی بر روی ابروها میکروبلیدینگ است که باعث می‌شود شما به‌صورت دائمی ابروهایی خوش‌حالت و آراسته داشته باشید. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادید که خواهان ابروهایی پرپشت و ضخیم هستید می‌توانید از این روش بهره ببرید. نباید تصور کرد متخصصان میکروبلیدیدنگ متخصصان تاتو هستند و برعکس چرا که این دو روش، دو روش کاملاً متفاوت است.

میکروبلیدینگ کار خوب ابرو رشت

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در رشت می پردازیم.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن:

در میکروبلیدینگ ابرو قلم بلید به ون وصل می‌شود. شاید برایتان سؤال پیش بیاید که بلید چیست؟ بلید در واقع یک ردیف از سوزن‌های چیده شده درکنار یکدیگر است که توسط آن رنگ به‌صورت هاشور به پوست تزریق می‌شود.

یکی از تفاوت‌های بارز و مثبت بلیدینگ با دیگر روش‌ها مانند تاتو و … این است که در این روش ابروهای فرد بسیار طبیعی و مو مانند به نظر می‌آید. دوام میکرو بلیدینگ نسبت به میکرو پیگمنتیشن پایین‌تر است چرا که به و صورت سطحی‌تر وارد پوست می‌شود و ترفندی کاملاً بدون درد است.

بیشتر این ترفند درمیان افرادی که ظاهری طبیعی درعین حال زیبا و آراسته را دوست دارند محبوبیت دارد. وسایلی که در این دو روش به کار می‌رود نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. در میکروپیگمنتیشن از یک قلم ماشینی دارای انواع سوزن یا کارتریج استفاده شده درحالی که در میکروبلیدینگ از قلم دستی بدون موتور بهره برده می‌شود.

ظرافت در میکروبلیدینگ بالاتر است چراکه خطوط به‌صورت سطحی وارد پوست شده و رد ظریف‌تری را به جا می‌گذارد.

برای مقایسه‌ی فاصله زمانی هرکدام باید بگوییم که برای ترمیم میکرو بلیدینگ هر 5 تا 6 ماه و برای میکروپیگمنتیشن هر 6 تا 8 ماه باید انجام شود.

مدل ابرو در میکروبلیدینگ چگونه طراحی و تعیین می‌شود؟

اولین نکته که باید برای انجام این کار به آن دقت کنیم سلامت جسمانی فرد است. بعد از بررسی این نکات حال می‌توانید ابروها را با تناسب به فرم چهره‌ی هر فرد و تناسب با دیگر اجزای صورت تعیین و اجرا کنید.

از همان اول از سوزن بلید استفاده نکیند در ابتدا از مداد ساده برای طراحی استفاده کنید و پس از مشورت و انتخاب نهایی طرح آن را با سوزن بلید پیاده کنید. مصنوعی شدن اصلاً جالب نیست و تغییر زیاد اکثراً باعث از فرم درآمدن هر چهره‌ای می‌شود بنابراین بهترین فرم برای هر ابرو، فرمیست که به فرم خود ابروهای فرد نزدیک باشد.

بعد از انتخاب فرم نوبت انتخاب رنگ ابروهاست. باید با مشورت با خود متقاضی این کار را انجام داده و رنگی را انتخاب کنید که به چهره و نوع رنگ پوست مشتری بیاید و بیشترین همخوانی را داشته باشد.

مزایای میکروبلیدینگ از دیدگاه بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت:

یکی از علت‌هایی که باعث طبیعی به نظر رسیدن ابروها در میکروبلیدینگ می‌شود این است که خطوط به و صورت نامنظم و با طول‌های نامساوی در لابه‌لای موی ابرو پنهان می‌شود. ما در این ترفند با حداقل میزان خونریزی مواجه می‌شویم چرا که خراش‌ها بسیار سطحی بوده و تا عمق زیاد نفوذ نمی‌کنند.

مدت‌ زمان انجام میکروبلیدینگ ابرو:

به‌طور میانگین حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

لوازم مورد استفاده برای میکروبلیدینگ ابرو:

1. قلم تاچ به همراه بلید مناسب برای طراحی قطر ابرو
2. مواد بی‌حسی موضعی مانند پماد، اسپری، قطره
3. کاور و کلاه مخصوص
4. ماسک صورت
5. پنبه‌های بهداشتی
6. سرم شستشو
7. تشتک رنگ

تمام مواردی که در بالا ذکر شد باید به‌صورت یک‌بارمصرف مورد استفاده قرار بگیرد.

چه افرادی توانایی انجام این کار را ندارند؟

افراد باردار، مستعد ابتلا به کلووئیدو افرادی که پیوند عضو انجام داده‌اند. اگر شما جزء آن دسته از افرادید که دارای بیماری کبد خطرناکید یا بیماری ویروسی مثل هپاتیت دارید باید قبل از انجام این کار به بلید کار خود اطلاع دهید.

چگونه یک مکان مناسب و یک تکنسین مناسب پیدا کنیم؟

اول باید تکنسین مناسب این کار را پیدا کنید. یک تکنسین حرفه‌ای حتماً باید مجوز داشته باشد شما باید قبل از انجام این کار از او مجوز بخواهید یا بازرسی از اداره‌ی بهداشت او را مشاهده کنید.

برای انجام بلید متخصص ابتدا قبل از انجام هرکاری برای شما کرم‌های بی‌حس‌کننده‌ی موضعی به کار می‌برد پس نباید نگران درد باشید.

آنچه قبل از میکروبلیدینگ باید بدانید:

قبل از انجام این کار بهتر است که با یک فرد متخصص پوست مشورت کنید و سوابق پزشکی خود را به او اطلاع دهید تا وی بتواند با اطلاعات کافی و به درستی شما را در انجام دادن این تکنیک یاری کند.

اگر شما درد دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برید یا جزء افرادی هستید که دارای بیماری‌های نقص ایمنی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم جدا از انجام دادن این کر خودداری کنید.

برای انجام این کار حتماً فرد متخصص و باتجربه و سالن و مرکز زیبایی معتبر را انتخاب کنید تا از عوارض جانبی این کار و سوزن در امان بمانید.

چگونگی روش اجرای میکروبلیدینگ روی پوست:

نوع سوزن مصرفی با توجه به نوع پوست شما انتخاب می‌شود. با استفاده از سوزن‌های مخصوص رنگ‌دانه‌ها زیرپوست قرار می‌گیرد. رنگ‌دانه‌ها باید در زیر قسمت دوم پوست قرار گیرند و سایه‌هایی طبیعی را باعث شوند. این تارها بسیار ظریف و طبیعی هستند و نتیجه شمارا بسیار شگفت زده خواهد کرد.

ماندگاری میکرو بلیدینگ:

از این ترفند برای هرچه زیباتر دیده شدن ابرو استفاده می‌شود و در این روش فرد بلید کار حالتی سایه‌ای را به ابروها می‌دهد تا به وسیله‌های آن ابروها را قرینه کرده و نواقص آن را برطرف کند. تفاوت تاتو با میکروبلیدینگ در عمقی است که در آن رنگ تزریق می‌شود. ماندگاری میکروبلیدینگ به نوع پوست بستگی دارد و می‌تواند از 12 تا 24 ماه متغیر باشد.

نکاتی که قبل از انجام میکروبلیدینگ باید انجام دهید:

1. باید قبل از انجام این کار عکسی از ابروهایی که دوست دارید را به تکنسین نشان دهید. باید دقت کنید که رنگ و مدل ابروها باید به فرم چهره‌ی شما و رنگ طبیعی موهایتان نزدیک باشد.
2. از خوردن آسپرین، نیاسین، ویتامین ای، یا ایبوپروفن از 24 ساعت قبل خودداری کنید.
3. از نوشیدن قهوه، الکل و نوشیدنی‌های انرژی‌زا در روز انجام این ترفند خودداری کنید.
4. 2 الی 3 روز قبل از انجام میکروبلیدینگ از انجام وکس خودداری کنید.
5. از هفته‌ی قبل از انجام این کار در صورت انجام لیزر آن را کنار بگذارید.
6. مصرف امگا 3 را از هفته‌ی قبل کنار بگذارید.
7. از 3 روز قبل زیر نور شدید آفتاب قرار نگیرید.

بعد از میکروبلیدینگ به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

1. در ابتدا رنگ ابرو بسیار تیره به نظر می‌آید نگران نباشید چرا که بعداً رنگ ابرو 30 تا 40 درصد کاهش می‌یابد و محو می‌شود.
2. در هفته‌ی اول در صورت احساس درد می‌توانید از وازلین استفاده کنید.
3. باید مراقب باشید که بعد از انجام این کار از فعالیت‌هایی که موجب تعریق می‌شوند خودداری کنید.
4. تا مدتی بعد از هر نوع لیزر یا موارد مشابه پرهیز شود.
5. از وسایل نقلیه رو باز استفاده نشود. همانند: دوچرخه، موتور و…
6. از تماس ابروها با آب جلوگیری کنید.
7. عدم به کار بردن لوازم آرایشی بروروزی بلید تا چند روز.
8. ابروها را نخارانید و پوس پوست آن را نکیند اجازه دهید که خود آنها به مرور بیفتد.
9. به مدت 10 روز روی صورت خود نخوابید.
10. تا هفت روز از خوردن غذاهای تند اجتناب کنید.

عوارض میکروبلیدینگ از دیدگاه بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت:

به احتمال زیاد اولین بار پس از تزریق بدن شما جوهر را پس زده و کمرنگ شود. همچنین پس از انجام این کار خارش و قرمزی بسیار طبیعی است. در ابتدای این کار ابروهای شما کمی تیره می‌شود اما به مرور زمان جا می‌افتد و کمرنگ‌تر می‌شود. در بعضی افراد هم می‌توان علائم آلرژیک را مشاهده کرد.

هاشورهایی که در این روش ترسیم می‌شود به هر حال تا حدودی از تار موهای فرد ضخیم‌تر دیده می‌شود. در بین بقیه ترفندهای پرپشت نشان دادن ابرو کمترین دوام را داراست و خونریزی بیشتری را دارد.

با کشیده شدن تیغ بید بر روی پوست قسمتی از بافت‌های پوست تخریب می‌شوند. مچ فرد بلید کار دچار درد شده در نتیجه فشار دست در تمامی مراحل کار یکسان نمی‌باشد. در این روش از آنجا که با دست انجام می‌شود در صورت نداشتن تسلط کافی فرد بلید کار ممکن است که خطوط به بیرون از محل مورد نظر کشیده شود.

در چه مواقعی نباید میکروبلیدینگ ابرو انجام داد؟:

1. در صورت بارداری و شیردهی
2. در صورت ابتلا به بیماری دیابت
3. بیماری‌های حاد نظیر سرطان، صرع و اختلالات خود ایمنی
4. در صورت استفاده از دارو حتماً قبل از انجام آن به تکنسین اطلاع دهید.
5. در صورت سوزش شدید از انجام بقیه بلیدینگ صرف‌نظر کنید .
6. در صورت استفاده از بوتاکس بلید کار خود را مطلع کنید.
7. هر نوع اختلال خونی را بیان کنید.
8. اگر شکستگی یا آفتاب سوختگی در ناحیه‌ی ابرو دارید باید با فرد متخصص مشورت کنید.

مدت‌ زمان انجام میکروبلیدینگ:

این روش جزء روش‌های سخت محسوب نمی‌شود و به مدت‌زمان زیادی فرد بلید کار برای انجام این کار نیاز ندارد اما باید به‌دقت طرح ابرویی را که به‌صورت فرد می‌آید و بیشترین تناسب ر دارد رسم کند که تمام این مراحل به‌طور میانگین حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

در هفته‌ی اول احتمال دارد دچار خارش شوید که نگران نباشید امری طبیعی است. با رعایت نکاتی که ذکر شد و استفاده کردن کرم‌ها و … می‌توانید آن را التیام دهید. مدت‌زمان درمان برای افراد مختلف متفاوت است. بسته به نوع پوست هر فرد بین 14 تا 30 روز متفاوت است.

ترمیم میکروبلیدینگ:

اگر قصد ترمیم ابروهای خود را دارید باید حداقل بین 30 تا 60 روز زمان بگذارید تا زخم جای بلید بار قبل خوب شود. ابروهایی که از این روش بهره می‌برند طی چند مرحله ترمیم می‌یابد. برای جا افتادن رنگ‌ها به مدت‌زمان خاصی نیاز است. بعد از انجام بلید توصیه‌ی ما به شما این است که در معرض آفتاب مستقیم قرار نگیرید تا رنگ ابروهایتان نرود و رنگ اولیه‌ی خود را حفظ کنند.

هزینه‌ی میکروبلیدینگ ابرو:

هزینه و قیمت پرداختی برای این ترفند به موارد متفاوتی بستگی دارد. از جمله مکان سالن زیبایی و تخصص و مهارت فرد بلید کار، مواد اولیه (برند سوزن و دستگاه به کار برده شده)، نوع و میزانی که ابروها به این کار نیاز دارند، تعداد دفعاتی که ابرو با توجه به نوع پوست نیاز به ترمیم دارند و… باید دقت داشته باشید که هاشور مویی با میکروبلیدینگ از هاشور با میکرو پیگمنتیشن قیمت بالاتری دارد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در رشت، مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در رشت، میکروبلیدینگ کار خوب ابرو حرفه ای در رشت، قیمت، میکروبلیدینگ ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!