آموزش اکستنشن مژه در رشت
  • آموزش اکستنشن مژه در رشت
  • بهترین مرکز آموزش  اکستنشن مژه در رشت

آموزش اکستنشن مژه در رشت
سالن اکستنشن مژه در رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات تخصصی لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اکستنشن مژه



آموزش اکستنشن مژه در رشت

آموزش اکستنشن مژه در رشت

آموزش اکستنشن مژه در رشت – مژه‌ها تأثیر بسیار زیادی در حالت چشم‌ها و زیبایی چهره دارند، به‌علاوه مژه‌ها از چشم‌های ما مراقبت می‌کنند. بسیاری از افراد از داشتن مژه‌های بلند و زیبا محروم هستند و برای داشتن مژه‌های پرپشت و خوش‌حالت از ریمل و یا مژه مصنوعی استفاده می‌کنند؛ که البته این روش‌ها موقتی هستند و ظاهر طبیعی هم ندارند. یکی از بهترین تکنیک‌ها برای داشتن چنین مژه‌های رویایی، روش اکستنشن است که روزبه‌روز به تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود.

بهترین مرکز آموزش اکستنشن مژه در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز آموزش اکستنشن مژه در رشت می پردازیم.

اکستنشن مژه چیست؟:

در اکستنشن مژه، از تارهای مصنوعی مو و یا تارهای ابریشمی و یا موی طبیعی انسان، برای داشتن مژه‌های بلند و پرپشت استفاده می‌شود. این مژه‌ها به کمک چسب‌های مخصوص و به صورت تک‌‌به‌تک به مژه افراد چسبانده می‌شود.

برای ایجاد ظاهر بهتر، تعداد مژه‌های اکستند شده در گوشه چشم (به سمت بیرون)، بیشتر از نواحی دیگر چشم می‌باشد. یکی از نکات مثبت اکستنشن مژه، ماندگاری بالا و ظاهر طبیعی آن است که دیگران به سادگی قادر به تشخیص اکستنشن مژه نمی‌باشند. ماندگاری این تکنیک، معمولاً تا شش ماه بوده و باید در مدت زمان معینی، ترمیم شوند.

تاریخچه اکستنشن مژه:

نخستین بار پاریسی‌ها فهمیدند که چگونه برای خود مژه مصنوعی درست کنند، آن‌ها با دوختن مو در پلک‌هایشان، حجم و طول مژه‌هایشان را افزایش می‌دادند. پس از آن شرکت ماکس فکتور، اولین اکستنشن‌های مژه، به فرم کنونی را اختراع کرد؛ و در سال 1911 بانویی به نام آنا تیلور، استفاده از مژه مصنوعی را برای اولین بار در امریکا رایج کرد.

اکستنشن‌ها در طول زمان دستخوش تغییرات زیادی شدند و امروزه این تکنیک، به یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها در سراسر جهان برای رسیدن به مژه‌های دلخواه، تبدیل شده است.

دوره آموزشی اکستنشن مژه:

دوره آموزش اکستنشن مژه، در قسمت آموزش خدمات اکستنشن آموزشگاه ارائه شده است. با توجه به کاربرد گسترده اکستنشن مژه و گستردگی بازار کار آن و استقبال بسیار زیاد مشتریان، همواره هنرجویان زیادی مایل به یادگرفتن مهارت اکستنشن مژه بوده تا بتوانند پس از یادگرفتن نکات لازم در این زمینه و گرفتن مدرک معتبر، وارد بازار کار آن شده و درآمد مدنظر خود را کسب کنند.

سرفصل های دوره آموزش اکستنشن مژه:

• نکات لازم برای رعایت بهداشت
• شناخت انواع مژه
• روش‌های اکستنشن مژه
• انجام اکستنشن مژه
• بایدها و نبایدها در این زمینه

ابزار و وسایل مورد نیاز:

اکستنشن مژه با چسباندن تارهای مصنوعی مو بر روی مژه انجام می‌گیرد. در انجام اکستنشن، نیاز به ابزار خاصی نبوده و فقط باید از مژه، چسب و مواد و محلول‌های خاص جهت تقویت مژه استفاده شود که تمامی این وسایل در اختیار هنرجویان قرار داده می‌شود.

پس از سپری کردن این دوره آموزشی، چه توانمندی‌هایی را کسب می‌کنیم؟:

در دوره آموزشی اکستنشن مژه، شما ابتدا با روش‌های حفظ بهداشت چشم آشنا می‌شوید. از آنجایی که مژه عضو بسیار حساسی است و به چشم نزدیک می‌باشد، ممکن است خطراتی برای سلامتی چشم‌ها ایجاد کند. در مرحله بعد، شما با انواع مژه‌ها آشنا می‌شوید و سپس نحوه انتخاب طول مژه مناسب و همچنین تعداد تارهای بکار گرفته شده در اکستنشن مژه را یاد می‌گیرید. در ادامه مواد مورد استفاده در انجام اکستنشن، مانند چسب و مواد معدنی معرفی شده و کاربرد هر یک از آن‌ها، به شما یاد داده می‌شود. نهایتاً نحوه‌ی انجام اکستنشن مژه را به‌صورت عملی و زیر نظر مربیان، تمرین می‌کنید.

مراقبت‌های بعد از انجام اکستنشن، برای افزایش مدت زمان ماندگاری آن، بسیار اهمیت دارد؛ که این نکات در طی دوره‌های آموزشی به شما آموخته می‌شوند تا بعداً این نکات را به مشتری‌های خود یاد بدهید. در ادامه بعضی از نکات مهم در نگه‌داری اکستنشن مژه را معرفی می‌کنیم: عوامل ایجاد بیماری‌های چشمی و نحوه‌ی پیشگیری از آن در اکستنشن مژه، مواد استفاده شده در انجام اکستنشن مژه، آشنایی با روش‌های اکستنشن مژه و مزایای هر روش، نحوه‌ی انجام اکستنشن مژه، بایدها و نبایدها پس از اکستنشن مژه برای ماندگاری بهتر اکستنشن‌ها. بعد از سپری کردن این دوره‌های آموزشی و بعد از کسب مدرک معتبر، شما می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و با ارائه خدمات باکیفیت در این رشته محبوب و پرطرفدار، به کسب درآمد بپردازید.

نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی این دوره:

کلاس‌های دوره آموزشی اکستنشن مژه، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت‌کنندگان هر کلاس متغیر بوده و تعیین آن به عهده آموزشگاه می‌باشد. بعد از به حدنصاب رسیدن کلاس‌ها، با مشورت مربیان برگزار خواهند شد. ضمناً برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می‌آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

بازار کار اکستنشن مژه:

دنیای آرایشگری دائماً در حال تغییر و تحول است و این روزها خانم‌ها روش‌های طبیعی را به روش‌هایی که ظاهر مصنوعی دارند ترجیح می‌دهند. از آنجایی که اکستنشن مژه ظاهر بسیار زیبا و طبیعی، در مقایسه با مژه مصنوعی ایجاد می‌کند و ماندگاری خوبی دارد، به سرعت در میان خانم‌ها محبوب شده است. پس شما با ارائه خدمات با کیفیت، می‌توانید همواره مشتری‌های خود را داشته باشید. به‌علاوه با توجه به اینکه اکستنشن مژه نیاز به خریداری ابزار خاصی ندارد و تنها با استفاده از تارهای مصنوعی مو و چسب انجام می‌گیرد، یادگرفتن اکستنشن مژه باعث می‌شود که شما بتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید و یا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
آموزش اکستنشن مژه در رشت، بهترین مرکز آموزش اکستنشن مژه در رشت، اکستنشن مژه حرفه ای در رشت، اکستنشن مژه در رشت، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!