بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت
  • اکستنشن مو طبیعی در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکستنشن مو
0939646 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کمند ناز
0905740 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نسیم
0936390 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مایا مهری
0902482 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هانیه
0911283 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرشته
0933547 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت
سالن اکستنشن مو در رشت
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • رشت

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در رشت

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در رشت با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت

بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت – شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که موهای نازک و کم پشتی دارید و موهای خود را به تازگی کوتاه کرده و بعد از مدت زمان کوتاهی پشیمان شده اید و یا شاید از انتظار کشیدن برای رشد مجد موهای تان خسته شده باشید و یا تصور کنید رسیدن به موهای زیبا و پر پشت کاری بسیار دشوار است و نیاز به سپری شدن زمان بسیاری دارد. حتما شما هم از نقش داشتن موهای زیبا و بلند و پر پشت بر زیبایی ظاهری افراد خبر دارید،

اما آیا راهی وجود دارد که بتواند در مدت زمانی کوتاه ما را به چنین خواسته ای برساند؟

پاسخ خوشبختانه مثبت است. حتما شما هم تا به حال نام اکستنشن های مو به گوشتان خورده است اما شاید اطلاعات اندکی از این محصولات مفید در اختیار داشته باشید اما ناراحت نباشید در این مقاله قصد داریم اطلاعات سودمندی در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم پس لطفا تا پایان ما را همراهی کنید.

بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت آنچه که برای انتخاب اکستنشن کار خوب در رشت باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

مزایای اکستنشن:

اکستنشن ها محصولاتی مفید، کاربردی و بی خطری هستند که می توانند موهای شما را سالم تر، بلند تر و پر پشت تر نشان دهند و نقص هایی مثل کم مویی، طاسی و یا موهای کم پشت و نازک را مرتفع کنند چقدر عالی! اما آیا چنین محصولاتی باعث ریزش موهای طبیعی سرمان نمی شوند؟ باز هم خوشبختانه این محصولات جزو کم خطر ترین محصولات زیبایی مو به شمار می روند، جالب است که بدانید افراد بسیار زیادی از جمله چهر های سر شناسی مثل سلبریتی ها هر روزه و در سر تا سر جهان از این روش برای بهبود دادن به ظاهر خود سود می برند و این روش به مرور اعتماد افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

ماندگاری و سایز اکستنشن:

بیشتر اکستنشن ها به مدت چند ماه بر روی سر شما دوام می آورند، اما این امر به دو عامل بستگی دارد؛ اول سن و سال شما و دوم سرعت رشد موهایتان، هر چقدر که سن شما بیشتر باشد سرعت رشد موهای شما کند تر است و دوام اکستنشن ها لا به لای موهای شما نیز بیشتر خواهد بود.
البته توجه به این نکته ضروری است که هر چقدر طول اکستنشن ها بلند تر باشد وزنی که آنها به پوست کف سر شما وارد می کنند بیشتر است و در نتیجه احتمال فشار به پوست کف سر شما و ریزش موهایتان بالاتر می رود پس یک طول مناسب برای موهای اکستنشن شده تعیین شده و توصیه کرده اند که این طول بیشتر از 30 سانتی متر نشود.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن یک واژه ی انگلیسی است و به معنی افزودن حجم و طول به موهای طبیعی افراد است. اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از اکستنشن ها بر اساس جنس آنها داشته باشیم به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

انواع اکستنشن:

اکستنشن ها انواع مختلفی دارند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنشن طبیعی:

استفاده از تارهای موی طبیعی؛ استفاده از اکستنشن های طبیعی ظاهر بسیار زیبا تری را در مخاطب ایجاد می کند و همین طور مانند موهای طبیعی خودتان قابلیت رنگ کردن هایلایت و دکلره کردن هم دارند، اما به هر حال قیمت بیشتری نسبت به موهای مصنوعی برای مخاطب خواهند داشت. دوام اکستنشن های طبیعی به نسبت اکستنشن های مصنوعی بیشتر است اما بسته به سرعت رشد موهای افراد از 3 تا 6 ماه می باشد اما بهتر است هر 45 روز یک بار توسط متخصص ترمیم انجام شود.

اکستنشن مصنوعی:

استفاده از تارهای موی مصنوعی که در کارخانه ها تولید می شوند. طبیعتا کیفیت و دوام کمتری دارند و امکان دارد که مثلا هنگام استفاده از حرارت داغ سشوار و اتو مو ذوب شده و آسیب ببینند و یا امکان دارد برای ساخت آنها از روش های بهداشتی استفاده نشده باشد اما به هر حال از انواع طبیعی اکستنشن ها قیمت نسبتا پایین تری دارند.

انتخاب اکستنشن با توجه به رنگ و جنس موهای طبیعی فرد و نیز میزان بودجه ای که می تواند در این راه هزینه کند انجام می گیرد و نیز استفاده از اکستنشن ها محدودیت سنی خاصی ندارند.

انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده:

1. اکستنشن های موقتی؛ این دسته از اکستنشن ها مناسب افرادی هستند که نمی خواهند طولانی مدت و مداوم از اکستنشن استفاده کنند، این اکستنشن ها با کلیپس های مخصوص و یا چسب متصل می شوند و می توانید آنها را هر هفته و یا هر روز جدا کرده و دوباره متصل کنید.
2. اکستنشن های نیمه دائم؛ ماندگاری این محصولات در حدود 6 الی 8 هفته است و در دسته های کوچک تری نسبت به انواع کلیپسی ارائه شده و به صورت نواری و با استفاده از چسب های نا مرئی متصل می شوند.
3. اکستنشن های دائمی همان طور که از اسم آنها مشخص است مدت زمان بیشتری دوام می آورند و معمولا ماندگاری آنها حدود چند ماه است

روش های اتصال اکستنشن ها

روش اتصال حرارتی:

روش اتصال حرارتی موها؛ این روش یکی از راحت ترین روش های نصب اکستنشن است روش کار به این صورت است که ابتدا یک دسته ی کوچک از موهای شما را جدا کرده و یک دسته ی باریک از اکستنشن ها با استفاده از محلول چسبناکی به آنها متصل شده سپس یک گیره یا انبر حاوی حرارت به موها متصل شده تا چسب را ذوب کند و موهای طبیعی و مصنوعی را به هم متصل نماید.
در این روش به خاطر استفاده کردن از حرارت احتمال آسیب به موها بیشتر است پس روش های بی ضرر تری را بررسی کنیم؛

روش رینگ گذاری:

روش نصب اکستنشن به وسیله ی رینگ؛ باید توجه کرد که این شیوه برای کسانی که موهای کم پشت و نازکی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ معلوم می شود.

روش چسب کراتین:

برای افرادی که در بالا اشاره شد و به طور کلی برای نصب کردن اکستنشن ها به جلوی سر استفاده از چسب روش مناسب تری است. البته این چسب ها فاقد مواد مضر هستند پس برای استفاده از آنها جای نگرانی نیست.

روش دوختن:

در این روش ابتدا موهای فرد بافته می شوند سپس اکستنشن ها به موهای بافته شده دوخته می شوند، اجرای چنین روشی به مهارت بالای نیاز داشته باشد و انجام آن کار هر کسی نباشد و یا نیازمند صرف کردن زمان بیشتری باشد ولی نتیجه ی کار بسیار زیبا و طبیعی خواهد بود.

روش میکرولینک:

این روش یکی از طبیعی ترین روش های اکستنشن در دنیا به حساب می آید موهای اکستنشن به ساقه ی موهای طبیعی فرد متصل شده و این متود تنوع رنگ بالایی نیز دارد.

روش لاینی:

اکستنشن مو به روش لاینی: از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که برای اتصال موها از چسب و یا رینگ استفاده نمی شود.

چند نکته ی تکمیلی در استفاده از اکستنشن ها

واضح است که هرچقدر رنگ موهای اکستنشن انتخاب شده با رنگ موهای طبیعی خودتان تناسب داشته باشد نتیجه ی کار جلوه ی زیبا تر و طبیعی تری خواهد داشت، البته اگر آرایشگر شما به قدر کافی در زمینه ی نصب اکستنشن تبحر داشته باشد می توانید اکستنشن هایی با رنگ متفاوت از موهایتان را به نحوی به کار ببرید که گویی موهایتان را هایلایت کرده اید.

بهتر است از شستشوی بیش از حد موهایتان بپرهیزید همچنین برای شستن موهایتان از شامپوها و نرم کننده های ملایم که فاقد پارابن و سولفات هستند استفاده کنید هنگام شستن موهایتان مراقب باشد که گره نخورند و نیز می توانید به ساقه ی موهایتان نرم کنند بزنید تا بعدا شانه کردن آنها راحت تر شود هنگام شانه کردن از شانه هایی که دندانه ی درشت دارند استفاده کرده و به آرامی و ملایم تر موهایتان را شانه کنید.

استفاده از سشوار و اتو مو و بابلیس به خاطر حرارت مستقیمی که تولید می کنند می تواند برای دوام و طول عمر موهایتان مضر باشد پس استفاده از این ابزار را کمتر کرده و قبل از کار کردن با آنها به موهایتان اسپری محافظت کننده ی حرارت بزنید.

با رعایت نکاتی که گفته شد و نیز مشاوره گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه می توانید به کمک اکستنشن ها احساس بهتری را تجربه کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در رشت، بهترین اکستنشن کار در رشت، اکستنشن کار خوب در رشت، بهترین اکستنشن مو در رشت، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!