آموزش کوتاهی مو در رشت
  • بهترین آموزش کوتاهی مو در رشت
  • بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در رشت

آموزش کوتاهی مو در رشت
سالن کوتاهی مو رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



سالن کوتاهی مو در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی کوتاهی مو در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آموزش کوتاهی مو در رشت

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در رشت

آموزش کوتاهی مو در رشت – آیا برای اینکه موهای خود را کوتاه کنید دچار تردید شده‌اید؟ مدل‌های موی کوتاه را می‌پسندید اما نمی‌توانید برای انتخابشان ریسک کنید؟ یا اینکه به دنبال آرایشگری حرفه‌ای برای انجام کوتاهی موهای خود می‌گردید؟ شاید هم ترجیحتان این است که یکی از مدل‌های موهای بلند را امتحان کنید؟

آموزش کوتاهی مو در رشت – آرایشگران حرفه‌ای می‌توانند شما را در زمینه‌ی انتخاب مدل موی مناسب فرم صورتتان کمک کنند. آن‌ها با انواع فرم صورت آشنایی دارند و به‌راحتی می‌توانند مدلی را که باعث زیباتر شدن چهره‌تان می‌شود را به شما پیشنهاد بدهند. البته در نهایت، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید از کدام مدل مو استفاده کنید. مدل مویی که متناسب با چهره‌ی شما باشد زیبایی شما را چند برابر می‌کند و ظاهری طبیعی به شما می‌بخشد.

برای اکثر ما جالب است که بتوانیم انواع فرم صورت و مدل مویی که به آن‌ها می‌آید را تشخیص بدهیم. به همین منظور ما در این مقاله شما را با انواع فرم صورت و مدل موی متناسب با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

آموزش کوتاهی مو در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در رشت می پردازیم.

انواع فرم صورت و مدل موی متناسب با آن‌ها:

صورت بیضی شکل:

افرادی که صورتی بیضی شکل دارند می‌توانند با خیال راحت هر مدل مویی را که می‌پسندند انتخاب کنند و مطمئن باشند که برازنده‌ی چهره‌ی آن‌ها می‌باشد. آن‌ها می‌توانند مدل‌هایی مثل چتری یا کوتاهی تا روی شانه را امتحان کنند. در اینجا چند مدل کوتاهی را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شما می‌توانید برای قسمت بالایی صورتتان از چتری استفاده کنید. چتری‌های صاف یا موج‌دار می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این کار باعث می‌شود تا صورتتان کوتاه‌تر به نظر برسد.

اگر طرفدار موهای بلند هستید می‌توانید مدل موی بلند فرفری تا کمرتان را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید موهایتان را تا استخوان ترقوه‌تان کوتاه کنید.

همچنین می‌توانید کوتاهی زاویه‌دار را امتحان کنید که مکمل چانه‌ی شما باشد.

صورت قلب مانند:

بعضی افراد صورتی قلب مانند دارند. به این شکل که اگر به صورتشان دقت کنیم، قسمت بالایی چهره‌ی آن‌ها نسبت به قسمت پایینی چهره‌شان عرض بیشتری دارد. بیایید باهم با چند مدل از موهای مناسب صورت قلبی آشنا شویم:

این دسته از افراد باید مدلی را انتخاب کنند که موها در قسمت پایینی چهره‌شان بیشتر به چشم بیاید و در قسمت بالایی چهره موهای کمتری دیده شود.

این افراد می‌توانند موهایی به بلندی چانه و یا موهایی که از چانه‌شان کوتاه‌تر است را انتخاب کنند.

بهتر است مدل مویی را انتخاب کنند که بلندی آن تا کنار فکشان باشد.

می‌توانند موهای کنار گونه‌ی خود را پرپشت‌تر و موهای روی سرشان را کم‌پشت‌تر کنند تا پیشانی‌شان کوتاه‌تر دیده شود.

صورت مربعي شکل:

افرادي که صورتي مربعي شکل دارند، داراي خطوط فک و پيشاني مشخصي می‌باشند. بياييد با چند مدل موي مناسب براي افرادي با فرم صورت مربعي شکل آشنا شويم.

اين افراد می‌توانند از انواع مدل چتري براي موهاي خود استفاده کنند.

بهتر است از مدل موهاي بسيار صاف استفاده نکنند.

براي اينکه صورتشان گردتر به نظر برسد می‌توانند از مدل‌های موي کوتاه تا متوسط با امواج نرم استفاده کنند.

اين افراد بايد از مدل موهاي به صورت کوتاهي يک دست و يک اندازه خودداری کنند.

استفاده از مدل موي بلند با چتري براي افرادي با اين فرم صورت بسيار مناسب است و زيبايي آن‌ها را چند برابر می‌کند.

صورت مستطيل شکل:

افرادي که فرم صورت مستطيل شکل دارند می‌توانند از مدل مويي که موها را به یک‌طرف حالت می‌دهند استفاده کنند. اين مدل باعث می‌شود تا بلندي پيشاني کمتر به نظر بيايد.

مزاياي کوتاهي مو:

اينکه موهايتان را کوتاه کنيد باعث می‌شود تا در چهره‌ی شما تنوع ايجاد شود و زیبایی‌تان را بيشتر نشان دهد. علاوه بر این‌ها، کوتاه کردن موها مزاياي ديگري هم دارند که در سلامتي موي ما تأثیر می‌گذارد.

چند مورد از اين مزايا:

1)نگهداري راحت:

نگهداري از موهاي کوتاه بسيار ساده‌تر از موهاي بلند است. به همين دليل به يکي از مدل موهاي مورد علاقه‌ی بانوان شاغل تبديل شده است.

2)برس کشيدن راحت:

با داشتن موهايي کوتاه ديگر لازم نيست که زمان زيادي را صرف شانه زدن و مرتب کردن موهايتان کنيد.

3) دوش گرفتن سريع:

موهاي کوتاه کمک می‌کنند تا شما به راحتي و با صرف زمان کمتري دوش بگيريد. اين براي زمان‌هایی که عجله داريد و می‌خواهید سريع به‌جایی برويد بسيار خوب و کمک کننده است.

4)صرفه‌جویی در شوینده‌ها:

طبیعتاً براي شستن موهاي کوتاه به مواد شوينده و حالت‌دهنده‌ی کمتري نسبت به موهاي بلند نياز داريد. شما به راحتي می‌توانید با استفاده از مقدار کمي ماسک مو، سرم کريستال، روغن‌های گياهي و طبيعي و… از موهاي خود مراقبت کنيد.

5)جلوگيري از موخوره و آسيب به نوک مو:

به دو شاخه يا چند شاخه شدن پايين تارهای مو، موخوره می‌گویند. آسیب‌دیدگی و موخوره‌ی مو ممکن است در اثر استفاده از وسايل حرارتي همچون اتوي مو و سشوار و … به وجود آمده باشد. با کوتاه کردن پايين موها، قسمت‌های مرده و آسيب ديده از موهاي شما جدا می‌شوند و موهايتان ظاهر زيباتري خواهد داشت. به همين دليل بايد موهاي خود را 3 ماه یک‌بار کوتاه کنيد.

6)افزايش رشد مو:

هرچقدر که شما در فواصل زماني کوتاه، نوک موهايتان را بزنيد باعث می‌شود که موهايتان رشد بيشتري داشته باشد. با اين کار سلول‌های موي شما زنده می‌شوند. به همين دليل است که آقايان به دو بار آرايشگاه در ماه احتياج دارند. پس حتي شده يک سانت از پايين موهاي خود را در فواصل زماني کم، کوتاه کنيد.

7)جذابيت و تنوع:

موهاي کوتاه جذابيت خاصي دارند و باعث ايجاد تنوع در چهره‌ی شما می‌شوند. با امتحان کردن مدل‌های مختلف کوتاهي مو، شما می‌توانید جذابيت چهره‌ی خود را چند برابر کنيد و ظاهري متنوع داشته باشيد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در رشت، مرکز آموزش کوتاهی مو در رشت، آموزش کوتاهی مو در رشت، بهترین کلاس کوتاهی مو در رشت، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!