آموزش اکستنشن مو در رشت
  • آموزش اکستنشن مو در رشت
  • آموزشگاه اکستنشن مو در رشت

آموزش اکستنشن مو در رشت
سالن اکستنشن مو در رشت
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • رشت

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در رشت

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در رشت با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



آموزش اکستنشن مو در رشت

آموزشگاه اکستنشن مو در رشت

همه‌ چیز درباره اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو در رشت همه ما می دانیم انواع مختلفی از مو وجود دارد. عده ای از نازک بودن و کم حجم بودن مو های خود گلایه دارند و عده ای رویایی فر یا صاف بودن موهایشان را در سر میپرورانند. ما به مراسم های مختلفی دعوت می شویم مثل عروسی که شاید دلمان موهای بلندتری برای شینیونی زیباتر داشته باشیم. ما پیشنهادی چون اکستنشن برای شما داریم تا بتوانید بدون صرف زمان خسته کننده و زیاد به موهای دلخواهتان دست پیدا کنید.
دوره اموزشی اکستنشن مو، به هنرجو می آموزد تا بتواند به طور کاملا حرفه ای مواردی چون: اضافه کردن موهای طبیعی یا مصنوعی در اندازه و طول های مختلف که عموما به ریشه مو با انواع مختلف نصب (در ادامه با نواع نصب ها آشنا خواهید شد)، متصل می شوند، در سالن های زیبایی به مشتری به ارائه خدمات بپردازد. گاها می توان در اکستنشن مو از دیگر رنگ های مو به منظرو ایجاد لایت یا مش در موهای مشتری استفاده کرد؛ که معمولا به سلیقه مشتری و در ناحیه مورد نظر مشتری انجام می پذیرد. آموزش اکستنشن مو در رشت

آموزش اکستنشن مو در رشت

در اینجا به بررسی بهترین آموزشگاه اکستنشن مو در رشت می پردازیم.

در دوره آموزش اکستنشن مو با چه چیز هایی آشنا می شوید؟

• میکرولینک میکرولید، میکرولوپ
• اکستنشن با موی طبیعی
• اکستنشن با موی مصنوعی
• اکستنشن مو با رینگ
• اکستنشن لیزری مو (کراتین)
• اکستنشن دوختی (گره ای)
• اکستنشن چسبی (کلیپسی)
• اکستنشن مو لاینی
• ترمیم و ریمو اکستنشن

دوره آموزش اکستنشن مو در رشت

در دوره نامبرده هنر جو با انواع مو (مصنوعی و طبیعی) جهت کار اکستنشن پس از آن با روش های رایج انجام این کار و مزایای آن آشنا خواهد شد. از جمله روش های رایج و پرکاربرد جهت نصب اکستنشن می توان به چسب کراتین، رینگ، دوخت مو، روش لاینی و اتصال حرارتی اشاره کرد؛ که در دوره آموزشی اکستنشن مو هنرجو با تمرین در تمامی این فنون مهارت لازم را کسب می کند. به دلیل ارزان تر بودن موهای مصنوعی، اکستنشن مو با این نوع مو هم امکان پذیر است اما در مقایسه با موی طبیعی، کمتر جلوه دارد و مصنوعی بودن خودش را نشان می دهد؛ اما موی طبیعی به طبیعی بودن اکستنشن کمک کرده و بیننده فرق چندانی در آن مشاهده نمی کند. در روش متداول اکستنشن مو (مصنوعی یا طبیعی) دسته ای به موهای فرد اضافه می شود؛ که ممکن است مشتری بعد از اتمام نصب روی سرش احساس سنگینی کند که بعد از مدتی به آن عادت خواهد نمود.

اکستنشن نیز نیاز به مراقبت دارد که از جمله مراقبت ها می توان به نحوه حمام کردن، نحوه شانه زدن، نحوه شستشوی مو و در نهایت به آبگیری آن اشاره داشت تا از کنده شدن اکستنشن جلوگیری شود؛ که کلیه این امور به هنرجور در دوره آموزش اکستنشن آموزش داده خواهد شد. از دیگر مواردی که هنرجو در این دوره به آموزش دیدن آن می پردازد می توان از: آشنایی با انواع مو، آشنایی با روش های اکستنشن مو و مزایای هر روش، نحوه انجام اکستنشن مو، بایدها و نبایدها پس از اکستنشن مو برای ماندگاری بهتر اکستنشن ها، ترمیم مو، ریمو کردن مو ها نام برد.

بازار کار اکستنشن مو

با توجه به تقاضای مشتریان، برای زیبایی، بلندی و پر پشتی موهای خود، از اکستنشن مو استفاده می کنند. از این رو می توان این رشته آرایشگاهی را جزو رشته هایی با درآمد متوسط قرار داد. شک نکنید که همیشه بازار اکستنشن مو داغ خواهد بود و می توانید شما با سلیقه و تجربه ای که در این دوره آموزشی به دست آورده اید، بدون آسیب رساندن به موهای مشتری، با انواع موها، مش یا لایت در نواحی ای که آموزش دیده اید، نصب کنید و رضایت مشتری را دو چندان به دست آورید.

وسایل مورد نیاز اکستنشن مو

ابزار و وسایل مورد نیاز هنرجو برای یادگیری در دوره آموزشی اکستنشن مو در آموزشگاه فراهم و در اختیار هنرجو قرار خواهد گرفت. در ادامه این ابزار را نام خواهیم برد.
1. انواع موهای مورد استفاده در اکستنشن مو
2. اتو موی التراسونیک
3. گیره جدا کننده موها
4. انواع پلت های کراتینی (کهربایی، شفاف، قهوه ای و مشکی)
5. انواع چیپ های اکستنشن (زرد، شفاف، قهوه ای و مشکی)
6. محافط مو
7. محافظ انگشتان
8. چسب کراتین، رینگ، کلیپس
9. چسب حرارتی، لیزر

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

کلاس های آموزشی دوره اکستنشن مو به صورت خصوصی (یک الی سه نفر)، نیمه خصوصی (سه الی پنج نفر) و گروهی (پنج الی پانزده نفر) با به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان و با هماهنگی مربی تشکیل خواهد شد. این کلاس برای افرادی که به دلایلی نمی توانند در زمان معین حضور به عمل آورند، آخر هفته ها، ساعات پایانی روز (عصرها) و جمعه ها نیز برگزار خواهد شد.

پس از گذراندن دوره اکستنشن مو ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

بعد از اتمام این دوره با دریافت مدرک از سازمان فنی حرفه ای کشور، شما با انواع نصب با ابزار الات نام برده، اکستنشن مو را فرا گرفته اید؛ و می توانید ماهرانه در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و به کسب درآمد بپردازید.

سخن آخر

تبریک می گوییم. شما اکنون می توانید به یک در آمد متوسط آرایشگاهی در رشته اکستنشن مو برسید. پس تعلل نکنید. آموزشگاه جهت پاسخ به سوالات شما، منتظر تماستان می باشد. با تشکر از حسن توجه تان.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش اکستنشن مو در رشت، آموزشگاه اکستنشن مو در رشت، دوره و کلاس اکستنشن مو در رشت، اکستنشن مو رشتی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی، مربی، کلاس، دوره، فنی حرفه ای، مدرک بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!