آموزش کاشت ناخن در رشت
  • آموزشگاه کاشت ناخن در رشت
  • آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در رشت

آموزش کاشت ناخن در رشت
سالن کاشت ناخن رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی کاشت ناخن در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در رشت

آموزش کاشت ناخن در رشت

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در رشت – امروزه خانم ها برای داشتنی ناخن های مرتب و دستانی تاثیر گذار، روی به کاشت ناخن آورده اند. کاشت ناخن مزیت های دارد که می تواند انحراف ناخن طبیعی را پوشش و از شکنندگی آن جلوگیری کند. ما در دوره آموزش کاشت ناخن هنرجو را با سه روش اصلی کاشت که شامل کاشت ناخن پودری، ژله ای و قالبی می باشد، آشنا می کنیم. به علت زیبایی بخشیدن به دست ها که کاشت ناخن با خود دارد، همیشه مورد توجه افراد قرار می گیرد.

حرفه ناخن در بین خانم ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. حتی آن هایی که به دلایل کاری مثل کارمند بودن در ارگان های دولتی، به صورتی که می توانید شما به عنوان یک ناخن کار حرفه ای به طور طبیعی با موادی که در طول دوره با آن ها آشنا می شوید، ناخن هایشان را زیبا کنید.

پس باید متذکر شویم که شما با انتخاب این حرفه در طول ایام سال مشتری خودتان را دارید. بالخص در حرفه کاشت ناخن، چون ناخن ها به علت رشد، به طور معمول بین هجده تا سی روز نیاز به ترمیم دارند. (این مدت بستگی به رشد ناخن مشتری دارد).

آموزشگاه کاشت ناخن در رشت

شما در طول این دوره با سر فصل های زیادی آشنا خواهید. ما می خواهیم شما را پس از این دوره و گرفتن مدرک معتبر، وارد بازر کار کنیم تا بتوانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید. در ابتدای هردوره آموزشی باید با سر فصل ابزار شناسی آشنا شوید. از دیگر مواردی که به صورت حرفه ای باید با آن ها آشنا شوید را می توان، مانیکور خشک و تر، پدیکور، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت هلویی، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… را نام برد.

البته نا گفته نماند که با توجه به دوره طراحی ناخن، می توانید این دوره را به صورت خیلی تخصصی تر پشت سر گذارید و به راحتی از دو رشته پول ساز آرایشگاهی برای خود درآمد زایی کنید.

این دوره تخصصی در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار خواهد شد. در ادامه توضیح مفصلی در این باره خواهید خواند. آموزشگاه کاشت ناخن در رشت

آموزشگاه کاشت ناخن در رشت

آموزش کاشت ناخن در رشت – در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه کاشت ناخن در رشت می پردازیم.

سر فصل های فنی حرفه ای

• ابزار شناسی
• مانیکور خشک و تر (خیس)
• پدیکور
• آموزش کاشت پایه
• آموزش کاشت هلویی
• آموزش ژلیش
• انواع طراحی (طلاکوب، ماربل، سیلک و گل خشک)

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در رشت – هنرجو پس از آشنا شدن با روش های حفظ سلامت ناخن و جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن وارد حیطه عملی و آموزش دوره مبتدی که شامل: نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه ناخن ها همچنین انواع روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش، تفاوت های آن ها می شود، مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل، تجربه کسب خواهد کرد.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در رشت – دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن هنرجو سر فصل های کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن کاشت و طبیعی و انواع مدل های طراحی زیر نظر مربی آموزش می بیند.

در این دوره هنرجو دوره پیشرفته ژل و کاشت پودر را پست سر خواهد گذاشت. عناوین دوره پیشرفته ژل و کاشت پودر: 1. شناخت ساختمان ناخن، 2. فرمر گذاری صحصح و اصولی، 3. دیپ مانیکور، 4. کار با ژل بیلدر، 5. صدف سازی و گریم ناخن با پلی ژل،6. استند گلس،7. فول گلس، 8. ببی بومر، 9. فرم های ژورنالی، 10. فلاورینگ (انکپسولیتد)، 11. مرمید، 12. اسموکی، 13. ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی، 14. لمینت ناخن، 15. رابربیس
عماوین نام برده در پنج جلسه که شامل تمرین و اموزش می باشد را پشت سر می گذارد.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

هنرجو در این دوره آموزشی با مواردی مثل دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی آشنا و در پنج جلسه جهت آموزش و تمرین دوره خواهد دید. نا گفته نماند که در پایان این دوره، مدرک مدرسه اینسپایر روسیه (inspire school) به هنرجور تعلق خواهد گرفت. این مدرک بین المللی و قابل ارئه در تمام دنیا و مراکز معتبر می باشد.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

نحوه برگزاری این دوره طبق قوانین وزارت فنی و حرفه ای به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی می باشد. ما موظف به رعایت قوانین می باشیم، پس تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی با حضور سه الی پنج نفر و کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده برگزارمی شود.
معمولا با به حد نصاب رسیدن تعداد نفرات هر صورت از کلاس ها، بعد از هماهنگی با مربی، در هفته در سه نوبت برگزار می شود. همچنین برای افرادی که به دلایلی چون عدم سکونت در تهران یا شاغل بودن، کلاس ها روزهای تعطیل یا آخر هفته ها و ساعات پایانی روز (عصر) برگزار می گردد.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

وسایلی نظیر دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ (جهت جلوگیری از قارچ ناخن)، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان برقی، سوهان چوبی، بافر (زبر و نرم)، انواع تیپ (پایه بلند و پایه کوتاه)، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن (جهت چسباندن تیپ به ناخن طبیعی)، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، محلول ضد عفونی، پنبه، میز مخصوص مانیکور، صندلی مخصوص پدیکور در حین آموزش دیدن در اختیار هنجور قرار خواهد گرفت.

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

شما می توانید با گرفتن مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای کشور و با گذراندن و کسب تجربه در انجام اموری چون انواع کاشت های هلویی، گریم، بیبی بومر و…، مانیکور و پدیکور، انواع طراحی، ژلیش ناخن طبیعی و کاشت و… به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بازار کار کاشت ناخن:

به علت رشد مدام ناخن، ناخن کاشت شده نیاز به ترمیم و رسیدگی دارد. پس این آسودگی خاطر را به شما می دهد که در کلیه ماه های سال مشتری خود را خواهید داشت؛ اما به علت به روز بودن متد ها و طراحی ها بهتر است برای ارائه هر چه بهتر خدمات کاشت ناخن دوره پیشرفته کاشت ناخن را پشت سر بگذارید تا بتوانید به درآمد بیشتری برسید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در رشت، آموزشگاه کاشت ناخن در رشت، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در رشت، کلاس کاشت ناخن در رشت، دوره کاشت ناخن در رشت، کاشت ناخن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!