آموزش گریم عروس در رشت
  • آموزش گریم عروس در رشت
  • بهترین مرکز آموزش گریم عروس در رشت

آموزش گریم عروس در رشت
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • رشت

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی رشت

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در رشت

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در رشت با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در رشت

آموزش گریم عروس در رشت – اول از همه لازم است بدانید که این رشته جزو زیر شاخه های گریم و میکاپ می باشد اما با حساسیت، ظرافت و درآمدی خیلی بیشتر. نسبتا زمان بر می باشد اما باز هم تکرار می کنیم که درآمد مد نظر شما را پاسخگو خواهد بود.

این حرفه در آرایشگاه توسط میکاپ آرتیست انجام می شود؛ که او با توجه به شناختی که نسبت به فرم صورت مشتری، سلیقه مشتری، همچنین تجربه ای که در استفاده از ابزار آلات مثل نحوه استفاده صحیح و ترتیب درست لوازم آرایشی چون رژ لب، مداد ابرو، ریمل و… دارد، این کار را انجام می دهد. کار میکاپ آرتیست بیشتر جلوه بیشتر دادن به زیبایی های صورت و کمرنگ کردن نواقص پوستی مثل پوست پرتغالی می باشد. اگر بتوانید با تسلط به انوع سبک ها و متد های آرایشی مثل مصری، خلیجی، لبنانی و… کاری با کیفیت به مشتری ارائه دهید، قطعا می توانید به درآمد مطلوبی در سالن های زیبایی برسید.

شما با تمرین و پشتکار علاوه بر میکاپ و گریم عروس نیز می توانید به ست کردن آرایش چهره با دیگر اجزا مختلف بدن نیز تسلط لازم را پیدا کنید.

آموزش گریم فوق تخصصی عروس در رشت

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه آموزش گریم عروس در رشت میپردازیم.

با نزدیک شدن به روز عروسی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها پیدا کردن میکاپ آرتیست و گریموری است که کمکشان کند که در شب عروسی مثل ستاره در مجلس بدرخشند و زیباتر از همیشه به چشم بیایند و یقیناً برای رسیدن به این خواسته خیلی دست و دل بازانه عمل خواهند کرد و برای درخشیدن در مجلس عروسی شان حاضرند هزینه خوبی پرداخت کنند.

در دوره آموزش گریم عروس با چه مباحثی آشنا می شویم؟

• آناتومی و چهره شناسی
• مقدمه ای از چگونگی انجام میکاپ و گریم عروس
• اصول میکاپ و گریم عروس
• نحوه انجام آن
• آرایش مو، طراحی ناخن و آرایش بدن

صحبتی کلی درباره دوره میکاپ و گریم عروس:

کلیه دوره های فنی حرفه ای زیر نظر مربی تایید شده از سوی این سازمان برگزار خواهد شد پی شک نداشته باشید که پس از پایان دوره و دریافت مدرک معتبر به راحتی می توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید، بالخص در این رشته آرایشگاهی که درآمدی بسیار برای شما در بر خواهد داشت.

شما در ابتدای دوره با مباحث پایه مثل شناختن فرم انواع صورت و چهره، انواع رنگ پوست ها آشنا و پس از آن با تمیز کردن صورت و پاک کردن چربی از روی پوست، استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیر سازی صورت، رنگ شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به رنگ پوست و… آموزش خواهید دید.

همان طور که می دانیم امروزه همه چیز دستخوش تغییر می باشد و رشته های آرایشگاهی مخصوص رشته میکاپ و گریم عروس از این قاعده مستثنی نمی باشد. پس به روز بودن و خبر داشتن از آخرین ابزار آلات و برند های لوازم آرایشی، متد ها و مدل های ژورنال های روز دنیا و معتبر همچین دنبال کردن صفحات سلبریتی ها شما می تواند در این امر توانمند سازد. پس به یاد داشته باشید به روز بودن در این رشته یکی از ملاک های مهم برای ارائه بهتر خدمات به عروس خانم ها می باشد. باید توجه داشت به علت حساس بودن این رشته آرایشگاهی، کیفیت و خدمات هر چه بهتر برای دختر خانم هایی که از شما نمونه خواهند دید، خیلی حائز اهمیت می باشد.

پس از تمرین و استفاده به جا رعایت ترتیب مواد آرایشی، شما باید به طراحی ناخن ها و حالت دادن به موها همچنین در صورت لزوم، طراحی بدن نیز توجه داشته باشید. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که در دوره آموزش میکاپ و گریم شما تمامی این موارد را فرا خواهید گرفت.

ما با چند نفر هم دوره ای خواهیم بود؟

کلاس ها به به حد نصاب رسیدن با هماهنگی کربی تایید شده از سوی سازمان فنی حرفه ای یک تا سه نفر، سه تا پنج نفر و پنج تا پانزده نفر، در سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود؛ که در صورت عدم حضور شما در ساعات تعیین شده، آموزشگاه این دوره را در ساعات پایانی روز، آخر هفته ها و روزهای تعطیل نیز برای شما برگزار می کند. ما می خواهیم شما هر چه زودتر به مرحله تسلط کامل و کسب درآمد برسید.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره میکاپ و گریم عروس:

آموزش گریم عروس در رشت – همه ما با لوازم آرایشی آشنا هستیم، اما حالا چون قرار است به عنوان یک میکاپ آرتیست مشغول به کار شویم، به جای یک رنگ پنکیک نیاز به پالت آن با تمام رنگبندی ها داریم. یا چند رنگبندی کامل مدادم ابرو و پالت رژ گونه و… حال شما به عنوان یک میکاپ آرتیست عروس نیز باید وسایلی برای شینیون مو و طراحی ناخن عروس نیز در لوازمتان داشته باشید.

پس از گذراندن دوره میکاپ و گریم عروس ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

شما در طول آموزش در دوره نامبرده، به انواع چهره و انواع پوست مسلط خواهید شد. حتما آموزش خواهید دید تا چگونه با استفاده درست و به ترتیب از واد آرایشی، نواقص را پوشش و زیبایی ها را جذاب تر کنید. فراموش نکنید که به عنوان یک فرد حرفه ای همیشه باید لوازمی تکمیل و به روز داشته باشید تا حین کار اگر به آن نیاز پیدا کردید، بتوانید خیلی ماهرانه آن را بر طرف سازید. به طور مثال داشتن آیینه کوچک، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو؛ دسته تیغ، پیشبند و هد بند اصلاح، دستکش نخی، چندان هم بد نیست. شاید طبق فرم صورت مشتری مجبور به اصلاح ابروهای وی نیز شدید. همچنین از پیگیری صفحات اینستراگرامی سلبریتی ها و ژورنال ها غافل نشوید. بدون شک با تمرین و آموزش در این دوره پولساز، شما به یک میکاپ کار حرفه ای عروس تبدیل می شوید و می توانید به راحتی از آن کسب درآمد کنید.

سخن آخر:

در صورت لزوم و ثبت نام، حتما با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید. موفقیت شما آرزوی ماست.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین میکاپ عروس در رشت، بهترین میکاپ کار عروس رشت، میکاپ عروس رشت، میکاپ تخصصی عروس در رشت، میکاپ و گریم حرفه ای عروس در رشت، میکاپ تخصصی عروس در رشت. میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، رشتی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!