بهترین کوتاهی مو در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین کوتاهی مو رشت
  • بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لطیفه
0912506 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلدیس
0133347 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیرین مقدم
0912082 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیتانوش
0133351 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملکه
0911546 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الناز
0133361 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین کوتاهی مو در رشت
سالن کوتاهی مو رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس




سالن کوتاهی مو در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی کوتاهی مو در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در رشت

بهترین کوتاهی مو در رشت – چیزی که همیشه ما را، به عنوان یک خانم، در آرایشگاه دچار دوراهی می‌کند این است که موهایمان را همین‌طور که هست، بلند نگه داریم یا آن‌ها را کوتاه کنیم.
البته کوتاه کردن مو، خود یک هنر بشمار می‌رود که در چهره و زیبایی فرد تأثیر زیادی دارد؛ اما صرفاً به شرط آنکه آرایشگر، هنرمند هم باشد.

حالا اگر قصد به کوتاه کردن مو کردیم، باید همیشه قبل از انتخاب کردن مدل مو برای کوتاهی، شکل صورت خود را بشناسیم و طبق آن به انتخاب مدل مو برویم؛ زیرا هر مدل مویی روی یک چهره جذابیت دارد و روی چهره دیگری ممکن است، زیبایی و جذابیت لازم را نداشته باشد.

بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در رشت می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

اگر آرایشگر هستید و یا فردی هستید که دنبال مدل مناسب برای کوتاه کردن موهای خود می‌گردید، باید نوع چهره‌ی مشتری و یا خود را تشخیص دهید، سپس با توجه به آن مدل مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به شما کمک خواهیم کرد.

صورت بیضی شکل:

اگر تصمیم به کوتاهی موهای خود گرفته‌اید و چهره‌ی بیضی شکلی دارید، باید این خبر خوب را به شما بدهم که همه سبک‌های کوتاهی مو برازنده و مناسب شماست؛ حتی اگر می‌خواهید صورتتان کوتاه‌تر از آنچه هست به نظر برسد، می‌توانید پشت موهای خود را تا هر جا که بخواهید، بلند نگه دارید و جلوی موهای خود را مدل چتری کوتاه کنید، حتی اگر موهای خود را کوتاه نکنید و موهای فرفری داشته باشید هم زیبا هستید.

در کل همه‌ی مدل‌های مو به شما می‌آید، اما اگر جذابیت بیشتر بخواهید، یک مدل کوتاهی موی زاویه‌دار، چتری از نوع صاف و یا از نوع کج و موج‌دار باعث جذاب‌تر دیده شدن شما می‌شود.

صورت گرد:

برای این‌گونه نوع چهره‌ها بهتر است که، موهای قسمت بالای سر(بیشتر منظور پیشانی است) را بلند نگه دارید و کوتاه نکنید، اما موهای زیرخط گونه را بهتر است به نحوی کوتاه کنید که چهره‌ی شما را کشیده و استخوانی‌تر نشان دهد.

پیشنهادهای ما برای شما: مدل موی پیکسی را می‌توانید امتحان کنید، مدل موهای پشت کوتاه می‌توانند گردی چهره شما را کاهش دهند، اما بازهم اگر مدل موی بلند می‌خواهید، بهتر است مدل موی تیکه‌ای یا لایه‌لایه داشته باشید و یا موهای خود را با روش دلخواه خود، موج‌دار کنید. اگر دوست دارید از سبک‌های نوین و امروزی هم استفاده کنید که می‌توانید موهای آشفته گونه‌ای برای خود داشته باشید و یا موهای جلوی سر را بلندتر از موهای پشت سر نگه دارید؛ در کل اگر شما بین دوراهی اینکه “موهایم را کوتاه کنم یا کوتاه نکنم؟” گیر افتادید نظر ما بر این است که موهایتان را کوتاه کنید، چون اکثر مدل‌های کوتاهی موی موجود در آرایشگاه‌ها به شما می‌آیند و چهره شما را زیباتر می‌کنند، اما در کل، از بلندی‌های یکدست و یکنواخت موهایتان جلوگیری کنید، بهتر است.

صورت قلب مانند:

اگر قسمت بالایی چهره شما عرض بیشتری نسبت به قسمت انتهایی صورت شما دارد، باید بگوییم که حالت و شکل صورت شما، قلب مانند است؛ بهتر است موها در قسمت بالای سر کمتر نمایان و دیده شوند اما در قسمت انتهایی صورت بیشتر نمایان شوند. موها را می‌توانید تا چانه یا حتی کوتاه‌تر از آن، کوتاه کنید؛ مدل موهایی که تا کنار فک شما هست هم مناسب است.

پیشنهادهای ما برای شما: اگر دوست دارید، ظاهر موهایتان پرتر نمایان شود، بهتر است موهای کنار گونه‌هایتان بیشتر باشد و موهای بالای سرتان را کم‌پشت‌تر کنید تا پیشانی و قسمت بالایی صورت شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

صورت مربع:

اگر خطوط فک و پیشانی مشخصی دارید، حالت چهره شما مربع شکل است، مدل موهایی که زیاد کوتاه نیستند و کمی موج‌دار هستند، باعث گرد دیده شدن صورت شما می‌شود؛ بهتر است از مدل موهای صاف و یکنواخت جلوگیری کنید.

پیشنهادهای ما برای شما: مدل موهای چتری باعث جذابیت چهره شما می‌شود فقط در نظر داشته باشید که مدل موی شما بهتر است بیش از اندازه صاف نباشد.

صورت مستطیل:

در دوره آموزش کوتاه کردن مو، تمامی ابزار و وسایلی که هنر جویانمدل موهای یک طرفه، حالا چه در مدل کوتاه و چه در مدل بلند، مناسب شما هستند؛ چون باعث می‌شود که در برابر آن پیشانی شما کمتر دیده شود.

مزایای کوتاهی مو:

اگر فکر می‌کنید کوتاهی مو فقط و فقط بر ظاهر شما تأثیر می‌گذارد، باید بگویم که در اشتباه هستیدبلکه کوتاهی مو آثار دیگری هم دارد.

آثار کوتاه کردن موها:

جذابیت و تنوع:

کوتاه کردن مو، باعث جذابیت چهره شما می‌شود اما بازهم آثار دیگری دارد؛ که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

نگهداری راحت:

اگر فرصت نگهداری و یا رسیدگی زیاد به موهای خود را ندارید، با کوتاه کردن مو زمان خیلی کمتری برای رسیدگی به موها لازم دارید. برای خانم‌های شاغل کوتاه کردن مو بسیار مناسب است.

برس کشیدن راحت:

برس کشیدن موها در مو‌های کوتاه، زمان کمتری می‌گیرد و در کل راحت‌تر است.

دوش گرفتن سریع:

از دردسرهایی که خانم‌ها در هنگام دوش گرفتن دارند؛ می‌توان به زمانی که صرف شستشوی موهای خود می‌کنند اشاره کرد؛ با کوتاه کردن مو زمان کمتری برای شستشوی موها نیاز است.

استفاده کمتر از شامپو و دیگر حالت‌دهنده‌های مو:

موهای بلند معمولاً نیازمند شامپو، نرم‌کننده و شوینده‌های بیشتری هستند؛ اما وقتی موهای شما کوتاه باشد، با مقدار کمی از ماسک مو، کریستال و …موهای شما تقویت و حالت می‌گیرند.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

وقتی موها بلند باشد، استفاده از سشوار، اتوی مو و دیگر حالت‌دهنده‌های حرارتی مو، بیشتر است؛ که باعث آسیب به نوک مو و ایجاد موخوره می‌شود.
کوتاه کردن موها بعد از هر 3 ماه، قسمت‌های آسیب‌دیده و مرده مو را از بین می‌برد و ظاهر زیباتری برای موها پدید می‌آورد.

افزایش رشد مو:

آقایان معمولاً هر 2 ماه یک‌بار باید به آرایشگاه مراجعه کنند؛ علت این است که وقتی در فاصله‌های کم موهای خود را کوتاه کنید، حتی یک سانتی‌متر، سرعت رشد کردن موها افزایش پیدا می‌کند و سلول‌های مرده مو زنده می‌شوند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در رشت، مرکز تخصصی کوتاهی مو در رشت، کوتاهی مو در رشت، بهترین آرایشگاه کوتاهی مو در رشت، بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در رشت، سالن تخصصی کوتاهی مو در رشت، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در رشت، آرایشگاه عالی برای کوتاهی مو در رشت، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!