آموزش اپیلاسیون در رشت
  • آموزش اپیلاسیون در رشت
  • مرکز آموزش اپیلاسیون در رشت

آموزش اپیلاسیون در رشت
آموزشگاه اپیلاسیون رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آموزشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در رشت

مرکز آموزش اپیلاسیون در رشت

آموزش اپیلاسیون در رشت – در دوره آموزشی اپیلاسیون مهارت رفع موهای زاید آموزش داده می شود. در این دوره مهارت رفع موهای ضخیم، کرکی و نازک آموزش داده خواهد شد. اپیلاسینو باعث کاهش سرعت رشد مجدد موها شده و مشتری مدت زمان بیشتری از شر موهای زائد راحت می شود. علاوه بر این در اپیلاسیون یک لایه برداری سطحی انجام شده و باعث براقیت و احیای پوست بدن می گردد. با از بین رفتن لایه مرده پوست، پوست نرم و لطیف می شود.

شما در این دوره روش صحیح انجام اپیلاسیون را می آموزید به طوری که بدون خراشیدگی پوست، موهای زائد را حذف کنید. این روش بر خلاف بسیاری از مواد شیمیایی از جمله پودرهای موبر، واکنش پوستی را ایجاد نکرده و حساسیت ایجاد نمی کند. همانطور که می دانیم استفاده از تیغ های اصلاح نیز باعث ایجاد تیرگی و جوش پس از استفاده می شود که اپیلاسیون بر خلاف تیغ ها به سلامت و زیبایی پوست نیز کمک می کند.

در مجموع خصوصیات و مزایای اپیلاسیون سبب شده است که جز خدمات پر طرفدار سالن ها قرار بگیرد. در این دوره قصد داریم مهارت های لازم جهت ارائه خدمات اپیلاسیون را با استفاده از مواد و تجهیزات به روز و با کیفیت آموزش دهیم.

مرکز آموزش اپیلاسیون با مدرک در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز آموزش اپیلاسیون با مدرک در رشت می پردازیم.

این رشته آرایشگاهی یکی از پر طرفدار ترین رشته ها می باشد؛ و ما قصد داریم با برگزاری این دوره افرادی متخصص و متبهر در استفاده از مواد و وسایل به روز همچنین با کیفیت و گیاهی تربیت کنیم.

دوره ی آموزشی اپیلاسیون

در این دوره هنرجوها زیر نظر مربی فنی و حرفه ای اقدام به آموزش مهارتهایی می کنند که در ادامه نام برده می شود: آنالیز ساختمان پوست، آنالیز ساختمان مو، تهیه موم گیاهی و سنتی، انتخاب مواد و لوازم متناسب با پوست مشتری، تهیه انواع موم سرد و گرم و تهیه موم های گیاهی دائم، روش استفاده از انواع موم، روش وکس پوست صورت، موزدایی صورت (اپیلاسیون)، موزدایی بالاتنه، موزدایی پاها، موزدایی قسمت های حساس پوست، پاک کردن مواد اضافه، استفاده از روغن و لوسیون، استفاده از کمپرسور سرو و گرم بعد از موزدایی.

نحوه ی برگزاری این دوره

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های آموزش اپیلاسیون به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می شود. در کلاس های
خصوصی 1 تا 3 نفر، کلاس های نیمه خصوصی 3 نا 5 نفر و کلاس های گروهی 5 تا 15 نفر شرکت می کنند. کلاس ها با هماهنگی مربی 3 روز در هفته تشکیل می شود. جهت همکاری با خانم های کارمند و همچنین شهرستانی های عزیز کلاس ها در آخر هفته یا ایام تعطیل و ساعت عصر نیز برگزار خواهد شد.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

وسایل مورد نیاز این دوره که در آموزشگاه به هنرجویان ارائه می شود: کاردک، پاک کننده مواد (پلاستیکی یا چوبی)، کاردک مواد چوبی، قاشق بزرگ، روپوش، آب پاش، دوش آب گرم، حوله یکبار مصرف، کرم های آب رسان و لوسیون بدن، کاور تخت یکبار مصرف، پد اپیلاسیون، پماد سوختگی، پودر بچه، دستمال کاغذی، ظرف موم.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از پایان این دوره شما قادر به انجام پروسه اپیلاسیون با مهارت و بدون هیچ گونه آسیب پوستی خواید بود. دوره تا زمان بدست اوردن مهارت کافی ادامه خواهد داشت.
امیدواریم توانید با گذراندن این دوره کسب و کار خوبی راه بیندازید و یا کسبتان را رونق بخشید.

بازار کار:

با توجه به خدمات متنوعی که امروزه در آرایشگاه ها ارائه می شود و در مقایسه با آنها، اپیلاسیون جز مشاغل کم درآمد با مشتری بالا می باشد. این دوره جز دوره های پر مشتری است شما می توانید با گذراندن دوره های دیگر به طور همزمان درآمد بیشتری کسب نمایید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش اپیلاسیون در رشت، آموزش اپیلاسیون با مدرک در رشت، مرکز اموزش اپیلاسیون در رشت، کلاس دوره اپیلاسیون در رشت، آموزشگاه تخخصی آموزش اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!