بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت
  • بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت
  • آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در رشت

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت
آموزش میکروبلیدینگ ابرو
  • 0911 345 ****
  • 011 1234 ****
  • رشت

  • تماس



بهترین آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مرکز آموزشی هایپر بیوتی رشت
آموزش تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در مرکز آموزشی هایپر بیوتی در رشت

مرکز آموزشی و تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت | آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در رشت

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در رشت

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت -یکی از ترفندهای زیبایی هاشور وسایه زدن ابرو توسط قلم های ظریفی است که جوهر تتو را وارد پوست می کند. با این روش شما میتوانید به راحتی نواقص ابرو را ازبین برده و ابروها را به فرم دلخواه خود در آورید. مبتوانید با این ترفند صاحب ابروهای قرینه و زیبا شده و به جذابیت خود بیفزایید.

این ترفند توسط فرد متخصص انجام شده که این فرد از ابزار ها و دستگاه های ویژه ای استفاده می کند تا خطوط را به دقت ترسیم کند. عملکرد این دستگاه ها به این صورت است که چندین سوزن کوچک با صدها ضربه ی کوچک رنگ را به صورت دائمی به پوست تزریق میکند. این سوزن ها دارای تیغه های متفاوت استاندارد هستند که برای ابروهای متفاوت، متفاوت هستند. دراین روش فرد آرایشگر با مهارت خاص خود باید تارهای نازک و ظریف مو مانندی را ایجاد کند. این تار ها با موهای خود ابرو ترکیب شده و تشخیص آنها سخت خواهد شد و بسیار طبیعی به نظر می رسند.

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در رشت

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در رشت می پردازیم.

میکرو بلیدینگ ابرو چیست؟

میکرو بلیدینگ ابرو یکی از روش های آرایش دائمی بر روی ابرو ها میکروبلیدینگ است که باعث می شود شما به صورت دائمی ابروهایی خوش حالت و آراسته داشته باشید. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادید که خواهان ابروهایی پرپشت و ضخیم هستید میتوانید ازاین روش بهره ببرید. نباید تصور کرد متخصصان میکروبلیدیدنگ متخصصان تاتو هستند و برعکس چرا که این دو روش، دو روش کاملا متفاوت است.

میکروبلیدینگ ابرو همان تاتو است؟

نمی‌توان گفت که میکروبلیدینگ، دقیقا همان تاتو است. چون فرق زیادی بین این دو مورد مشاهده می‌شود، درصورتیکه تاتو را یک گروه در نظر بگیریم، می‌توان گفت که میکروبلیدینگ از زیرگروه‌های آن است.

تاتو در واقع روشی قدیمی‌تر است که نتیجه‌اش چندان طبیعی نخواهد شد. در این روش دور ابروی شما کادری می‌کشند و درون کادر را با رنگ تاتو پر می‌کنند که نتیجه‌ی کار شباهت چندانی به ابروهای طبیعی نخواهد‌ داشت. همچنین پاک کردن تاتو، کار چندان راحتی نیست و باید برای پاک کردن آن از دستگاه‌های مخصوص لیزر استفاده کرد.

میکروبلیدینگ ابرو، روشی جدید است که نتیجه‌ای زیبا و طبیعی دارد و درد و سوزش آن به طور قابل توجهی نسبت به تاتو کمتر است. در روش میکروبلیدینگ توسط سوزن مخصوص بلید، خطوط کوتاه و بلندی در ابروهای شما رسم می‌کنند تا کاملا شبیه به تار‌های طبیعی ابرو شود. پس نتیجه‌ی کار قابل مقایسه با تاتوهای معمولی نیست.

در این روش چون رنگ را به عمق پوست انتقال نمی‌دهند، به مرور زمان نتیجه ی کار کمرنگ‌تر شده و همانند تاتو ماندگاری ندارد و پاک کردن آن کار سختی نیست و می‌توان این مورد را از مزایای میکروبلیدینگ دانست. چرا‌ که اگر شخصی پشیمان و ناراضی بود، می‌تواند به راحتی آنرا پاک کند و یا مدلش را تغییر دهد.

اگر شما حین انجام کار صبر و حوصله به خرج دهید و زمان کافی به بلیدینگ‌کار بدهید، می‌توانید پس از گذشت حدود ۲ ساعت به نتیجه‌ای مطلوب دست یابید. این مدت زمان، بنا به سرعت دست بلیدینگ‌کارها، ظرافت و دقت کارشان متغیر خواهد بود.

مدل ابرو در میکروبلیدینگ چگونه طراحی و تعیین می شود؟

اولین نکته که باید برای انجام این کار به آن دقت کنیم سلامت جسمانی فرد است. بعد از بررسی این نکات حال میتوانید ابروها را با تناسب به فرم چهره ی هرفرد و تناسب با دیگر اجزای صورت تعیین و اجرا کنید. از همان اول از سوزن بلید استفاده نکیند در ابتدا از مداد ساده برای طراحی استفاده کنید و پس از مشورت و انتخاب نهایی طرح آن را با سوزن بلید پیاده کنید.

مصنوعی شدن اصلا جالب نیست و تغییرزیاد اکثرا باعث از فرم درآمدن هرچهره ای می شود بنابراین بهترین فرم برای هر ابرو، فرمیست که به فرم خود ابروهای فرد نزدیک باشد. بعد از انتخاب فرم نوبت انتخاب رنگ ابروهاست. باید با مشورت با خود متقاضی این کار را انجام داده و رنگی را انتخاب کنید که به چهره و نوع رنگ پوست مشتری بیاید و بیشترین همخوانی را داشته باشد.

مزایای میکروبلیدینگ:

• چون رنگ به عمق پوست شما نفوذ نمی‌کند، جلوه‌‌ی بهتر و طبیعی‌تری به ابروهایتان می‌دهد.
• این امکان برای‌ شما فراهم است تا به راحتی در صورت تمایل مدل ابرویتان را تغییر دهید.
• با این روش، ابروهای‌ طبیعی شما از بین نمی‌رود.
• بعد از انجام میکروبلیدینگ، کار شما در آرایش صورت راحت‌تر می‌شود. چرا که با داشتن ابروهای زیبا و طبیعی، دیگر نیازی به استفاده از مداد ابرو و آرایش ابرو‌هایتان ندارید و هم‌چنین در وقت‌تان صرفه‌جویی خواهد شد‌.

لوازم مورد استفاده برای میکروبلیدینگ ابرو:

1. قلم تاچ به همراه بلید مناسب برای طراحی قطر ابرو
2. مواد بی حسی موضعی مانند پماد، اسپری، قطره
3. کاور و کلاه مخصوص
4. ماسک صورت
5. پنبه های بهداشتی
6. سرم شستو شو
7. تشتک رنگ

تمام مواردی که در بالا ذکر شد باید به صورت یکبار مصرف مورد استفاده قرار بگیرد.

نکاتی که قبل از انجام میکروبلیدینگ باید رعایت کنید:

1. تصويري از مدل ابروي انتخابي خود به همراه داشته باشيد. رنگ ابرو ها بايد با توجه به چهره ي شما انتخاب شود.
2. از خوردن آسپیرین، نیاسین، ویتامین E و ایبوپروفن 24 ساعت قبل از ميکروبليدينگ خودداري کنيد.
3. از نوشیدن قهوه، الکل و نوشیدنیهای انرژی زا در روز انجام میکروبلیدینگ خودداری کنید.
4. 2 الي 3 روز قبل از انجام میکروبلیدینگ از انجام وکس صورت خودداری کنید.
5. از دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ از انجام لیزر موهای زائد یا لایه برداری شیمیایی پوست خودداری نمایید.
6. قبل از انجام میکروبلیدینگ حتما دوش بگیرید و تمیز باشید، زیرا ممکن است چند روز اجازه حمام رفتن نداشته باشید.
7. امگا 3 (روغن ماهي) را دو هفته قبل از ميکروبليدينگ مصرف نکنيد.
8. از سه روز قبل از درمان، زير نور مستقيم خورشيد قرار نگيريد.

آموزش تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت:

در روش میکرو‌بلیدینگ همانطور که ذکر کردیم با استفاده از سوزن‌های مخصوص بنام سوزن بلید، رنگ را تا عمق کمتری، به لایه‌های پوست شما نفوذ می‌دهند و رنگ بیشتر از غشاء میانی پوست پیش نمی‌رود. بنا به این علت ماندگاری آن را نمی‌توان نه خیلی کوتاه‌مدت و نه خیلی بلند‌مدت به حساب آورد.

میکروپیگمنتیشن قلم خاصی دارد که توسط آن رنگ را تا عمق ییشتری، به لایه‌های پوست شما نفوذ می‌دهند. به این جهت ماندگاری آن نسبت به میکروبلیدینگ بیشتر خواهد بود.

مدت زمان انجام میکروبلدینگ:

ميکروبليدينگ کار سخت و پيچيده اي نيست و زمان زيادي نمي برد. امااز آنجايي که کار حساسي است و با زيبايي چهره ي افراد در ارتباط است به دو ساعت زمان براي انجام اين کار نياز است.

هزینه میکروبلیدینگ ابرو در بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت:

هزينه ي اين کار به عوامل مختلفي بستگي دارد. قيمت ها با توجه به ميزان تخصص تکنسين، موقعيت مکاني، رنگ استفاده شده، نوع قلم استفاده شده، برند قلم و نوع ابرو متفاوت است. همچنين بايد هزينه اي براي نگه داري بعد از ميکروبليدينگ و ترميم آن در نظر گرفت.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت، آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در رشت، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در رشت، آموزش میکروبلیدینگ صفر تا صد، مرحله به مرحله، گام به گام، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!