بهترین سالن اپیلاسیون در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین سالن اپیلاسیون در رشت
  • بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اپیلاسیون
0133357 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آیلار
0911834 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مکویین
0133373 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیرین کام
0133375 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سلیمی
0911765 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آینه
0133333 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین سالن اپیلاسیون در رشت
سالن اپیلاسیون رشت
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • رشت

  • تماس



سالن اپیلاسیون در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی اپیلاسیون در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن اپیلاسیون در رشت

بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در رشت

بهترین سالن اپیلاسیون در رشت – صنعت زیبایی، همواره در پی یافتن مناسب ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است. همه ی ما به میزان متفاوتی در بدن خود مو های زائد داریم، بنا به دلایل ژنتیکی و یا هورمونی، مقدار این موها در افراد مختلف، متفاوت است؛ اما نکته ی مهم این است که همه ی ما به دنبال یک روش مناسب هستیم تا از شر این موها خلاص شویم. یک پوست صاف و لطیف به شما احساس بهتری می دهد و از نظر بهداشتی هم مو زدایی، بسیار اهمیت دارد. بهترین سالن اپیلاسیون در رشت.

مو زدایی به روش اپیلاسیون، یک روش بسیار محبوب در میان خانم ها و آقایان است، البته ممکن است که انجام این کار کمی دردناک باشد، اما به دلیل مزایایی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، همچنان به عنوان یکی از روش های پرطرفدار شناخته می شود.

در باره ی روش اپیلاسیون، مانند هر روش دیگری نکاتی وجود دارد که قبل از اجرای این روش لازم است آنها را بدانید که در ادامه به آنها می پردازیم.

بهترین سالن اپیلاسیون در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در رشت می پردازیم.

روش های اپیلاسیون

روش های بسیار زیادی برای حذف کردن موهای زائد وجود دارد، مثل؛ استفاده از کرم ها و پودرهای موبر، شیو کردن موها با تیغ، استفاده از دستگاه های اپلیکاتور و… که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

یکی از روش های مو زدایی که امروزه طرفداران زیادی در میان خانم ها و آقایان دارد، مو زدایی با استفاده از موم و وکس، یا روش اپیلاسیون است. این روش به دلیل مزایای فراوانی که دارد، روش محبوبی برای مو زدایی است، اما در کنار این مزایا، معایب و مشکلاتی هم دارد که باید قبل از انجام اپیلاسیون از آنها اطلاع کافی داشته باشید. در انتها هم نکاتی برای کاهش دادن درد هنگام اپیلاسیون بیان خواهیم کرد.

مزایای روش اپیلاسیون

روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد، به خاطر مجموعه دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، بسیار محبوب است، بعضی از مزایای این روش شامل

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر:

بعد از اینکه موهای زائدتان را با روش اپیلاسیون اصلاح کردید، به مدت چهار تا شش هفته نیازی به مو زدایی مجدد پیدا نمی کنید، این روش نسبت به سایر روش های مو زدایی مثل شیو کردن با تیغ که بعد از گذشت مدت زمان کمی، مجددا نیاز به مو زدایی پیدا می کنید، بسیار ماندگار تر است

صرفه جویی کردن در وقت:

احتمالا شما هم متوجه شده اید که اصلاح کردن موهای زائد می تواند چند ساعت از وقت شما را بگیرد و در کل یک عمل زمان بر است. اگر شما روشی مثل شیو کردن را انتخاب کنید، بعد از مدت بسیار کوتاهی، مجبورید مجددا همان زمان زیاد را صرف مو زدایی کنید؛ اما از آنجایی که بعد از اپیلاسیون کردن، چند هفته ای طول می کشد تا موها مجدداد رشد کنند، در وقت شما به مقدار قابل توجهی صرفه جویی می شود.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

معمولا بعد از مو زدایی، به خصوص در مو زدایی به کمک تیغ، موهای بدن زیر پوستی می شوند. این اتفاق مخصوصا برای افرادی که پوست مستعد تری دارند، بیشتر رخ می دهد؛ اما در روش اپیلاسیون با موم، این موهای زیر پوستی بسیار کم تر از سایر روش های مو زدایی، دیده می شوند.

مشکلات روش اپیلاسیون:

هر روش مو زدایی در کنار مزایایی که دارد، معایب و مشکلاتی هم خواهد داشت، روش اپیلاسیون هم این چنین است. به همین دلیل نیاز است علاوه بر مزایای این روش، از مشکلات آن هم آگاهی داشته باشید و سپس با اطلاعات کافی این روش را انجام دهید. در این جا به بعضی از این مشکلات اشاره می کنیم.

دردناک بودن اپیلاسیون:

هنگام انجام دادن اپیلاسیون، توقع درد کشیدن را داشته باشید. یکی از مشکلات وکس کردن درد ایجاد شده حین مو زدایی است؛ که البته ترفندهایی هم برای کاهش دادن این درد وجود دارد.

احتمال واکنش های شدید پوستی:

اینکه بعد از اپیلاسیون، پوست کمی ملتهب و قرمز می شود، امری طبیعی است و جای نگرانی ندارد. البته باید این قرمزی و تورم بعد از گذر چند ساعت بهتر شود؛ اما برای کسانی که پوست های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری به همراه داشته باشد.

روش ها و ترفند هایی برای رفع این قرمزی و تورم بعد از انجام اپیلاسیون وجود دارد، اما اگر این قرمزی و تورم پوست شما بسیار ادامه پیدا کرد، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با درمان ها و کرم های لازم، وضعیت پوست شما را بهبود دهد.

هزینه ی بالای این روش:

این روش مو زدایی، نسبت به برخی از روش ها مثل؛ شیو کردن با تیغ، استفاده از دستگاه اپیلاتور، یا مو زدایی به کمک کرم ها و پودرهای موبر، هزینه ی بیشتری دارد.

نکاتی مهم در باره ی روش اپیلاسیون:

قصد داریم چند نکته راجع به مو زدایی به روش اپیلاسیون را بیان کنیم که به کمک آنها می توانید مو زدایی بهتری داشته باشید:
اگر میل دارید که پس از انجام اپیلاسیون، موهای زیر پوستی بسیار کمی داشته باشید، بهتر است که قبل از انجام این روش، پوست خود را لایه برداری کنید.

در نزدیکی ایام عادت ماهیانه ی خانم ها، بهتر است که از انجام اپیلاسیون صرف نظر کنند، چون در این زمان، بدن نسبت به درد بسیار حساس تر می شود.

سعی کنید که در بین دو اپیلاسیون متوالی، موهایتان را با تیغ شیو نکنید، انجام دادن این کار، باعث می شود دفعه ی بعد اپیلاسیون دردناک تری را تجربه کنید و نیز از لطافت پوست شما بعد از مو زدایی می کاهد.

ابتدا اجازه دهید موهای شما به اندازه ی کافی بلند شوند، سپس به سالن های اپیلاسیون مراجعه نمایید. بسیاری از سالن هایی که خدمات اپیلاسیون دارند، از وکس کردن موهایی که به اندازه ی کافی بلند نشده اند، خود داری می کنند. چون وکس کردن موهای کوتاه بسیار سخت و پر زحمت است و همین طور درد بیشتری هم دارد.

هر آرایشگری توانایی های لازم برای انجام یک اپیلاسیون صحیح و اصولی را ندارد، پس ابتدا به قدر کافی در مورد سالن مورد خود نظر تحقیق کنید و سراغ یک سالن معتبر و مناسب برای اپیلاسیون بروید.

نکاتی برای کاهش دادن درد هنگام اپیلاسیون:

یکی از عواملی که افراد را برای انجام دادن اپیلاسیون، مردد و دو دل می کند، دردناک بودن این روش است؛ اما باید توجه کرد که اپیلاسیون مزایای بسیاری دارد. با رعایت کردن نکاتی که در ادامه گفته می شود، می توانید درد حاصل از اپیلاسیون را به اندازه ی قابل توجهی کاهش دهید و از مزایای این روش بهره ببرید:

• آماده سازی پوست قبل از انجام اپیلاسیون، امر مهمی است.
• خانم ها در زمان عادت ماهیانه ی خود یا زمان نزدیک به آن، اپیلاسیون نکنند. چون در این ایام بدن به درد حساس تر می شود.
• بهتر است قبل از انجام اپیلاسیون، یک دوش آب گرم بگیرید، این کار موهای شما را نرم تر کرده و باعث می شود که منافذ پوست تان باز تر شوند، در نتیجه موها راحت تر از پوست خارج شده و درد حاصل از اپیلاسیون هم کمتر می شود.
• بعد از انجام اپیلاسیون لباس تنگ نپوشید، بلکه از لباس های گشاد و نخی استفاده کنید، پوشیدن لباس های تنگ و نا مناسب بعد از اپیلاسیون کردن، پوست را حساس تر می کند.
• کشیدن نفس های کوتاه و سریع حین وکس کردن، برای تحمل کردن درد و مدیریت بیشتر آن بسیار کمک کننده است.
• تا زمانی که موهایتان به اندازه ی کافی بلند نشده اند، به سالن های اپیلاسیون مراجعه نکنید. چون وکس کردن موهای کوتاه سخت تر است و درد بیشتری هم دارد.
• از اپیلاسیون کردن پوست های آسیب دیده، ملتهب، کبود شده و حساس، جلوگیری کنید. چون وکس کردن چنین پوست هایی، باعث وخیم تر شدن اوضاع آنها می شود.
• استفاده از اسپری ها و کرم های بی حس کننده، برای آن دسته از افرادی که نسبت به درد بسیار حساس هستند و نمی توانند درد حاصل را تحمل کنند بسیار سودمند است.
• قبل از قرار دادن موم داغ بر روی پوست، مدتی صبر کنید تا موم خنک شود.
• نواحی بسیار حساس بدن، مثل؛ اطراف ابرو و یا موهای بینی را هرگز اپیلاسیون نکنید.
• هنگام وکس کردن دست ها و پاها، همه جا را به یک باره اپیلاسیون نکنید، بلکه این کار را کم کم و در نواحی کوچک تری انجام دهید.
• قبل از انجام اپیلاسیون، چند حرکت کششی انجام دهید و پوست خود را بکشید، به این ترتیب خروج موها راحت تر خواهد بود، در نتیجه درد حاصل هم کاهش پیدا می کند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین سالن اپیلاسیون در رشت، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در رشت، بهترین مراکز اپیلاسیون در رشت، بهترین آرایشگاه اپیلاسیون در رشت، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!