بهترین اصلاح ابرو در زنجان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اصلاح ابرو در زنجان
  • بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در زنجان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لبخند
0243344 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الیزه
0243344 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گاندی
0243377 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرمینا
0912641 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آس
0936800 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شکیلا
0243355 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اصلاح ابرو در زنجان
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زنجان

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در زنجان در آرایشگاه هایپر بیوتی زنجان

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در زنجان

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در زنجان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در زنجان

بهترین اصلاح ابرو در زنجان

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در زنجان

بهترین اصلاح ابرو در زنجان -فرم و شکل دهی زیبا به ابروها در ظاهر هر فرد خیلی تأثیر دارد. منظور فقط تغییر سبک نیست، بلکه حالت و فرم چهره هر فرد است. ابروهایی که فرم زیبایی دارند، مانند قاب برای چشمان هستند. درست مثل موهای آرایش کرده که قاب چهره هر فرد است. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل و فرم ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه دهد یا جلوه آن را از بین ببرد.

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در زنجان

بهترین اصلاح ابرو در زنجان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در زنجان می پردازیم.

نواقص بینی و تأثیر بر ابرو:

اگر یک خط کش را از تاج تا گودی پره های بینی عمود در نظر بگیریم خط مستقیمی که ایجاد می شود محل تاج را به ما نشان می دهد؛ اما اگر بینی در قسمت پایینی پهن تر از بالای بینی باشد ما باید این نقص را از بین ببریم. هرچه فاصله بین دو تاج بسته تر باشد بینی را باریک تر و هر چه بیشتر باشد بینی را پهن تر نشان می دهد.

بنابراین برای از بین بردن پهنای بیتی سعی نمی کنیم فاصله دو تاج را کم کنیم و اگر بینی در قسمت بالا باریک تر باشد، فاصله دو تاج را زیاد می کنیم. ما همه گفته هایمان را برای ابرویی فرض کردیم که پر و کامل باشد؛ اما اگر ما به ابرویی برخورد کردیم که کم پشت و بی مو باشد، حتماً باید از سایه پردازی استفاده کنیم؛ و برای این منظور از سایه ابرو و یک برس کمک می گیریم و با در نظر گرفتن تمام چیزهایی که آموخته ایم با سایه، ابروهایی زیبا برای خود و یا مشتریان بسازیم.

مراحل برداشتن ابرو:

1) با یک برس کوچک مثل مسواک، ابروهایتان را به حالت طبیعی برس بکشید.
2) برای آسان تر برداشته شدن ابروهایتان، بهتر است یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید.
3) برای چک کردن ابروها بعد از برداشتن بهترین حالت با چشمان بسته است که مسلماً توسط شخص ثالث می توان انجام داد.
4) ابروهایتان را به خاطر توصیه دوستان یا دنباله روی از مد بر ندارید. ابروها باید به نسبت شکل و فرم صورت خودتان که مایل هستید برداشته شوند.
5) موها را یکی یکی بچینید. آن ها را محکم و در جهت رویش مو بکشید.
6) برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید.
7) در پایان، یک پارچه لطیف سرد روی ابروهایتان بگذارید تا سرخی پوست را کاهش دهد. هماهنگی ابروهایتان را در آینه چک کنید.
8) برای کاهش درد می توانید قبل از ادامه مقداری خمیر دندان روی ابروها بمالید و چند دقیقه بگذارید بماند. این کار حالت بی حسی به پوست می دهد.
9) برای اینکه به درد آن عادت کنید، بهتر است از وسط ابرو، بالای بینی شروع کنید، چون این قسمت نسبت به پوست بالای چشم از حساسیت کم تری برخوردار می باشد.
10) برای اینکه هنگام برداشتن ابرو، موی ابرو نشکند، بهتر است از موچین جنس خوب و دارای لبه های نازک و کیپ استفاده کنید. این کار ممکن است باعث عفونت شود.
11) زمانی که فاصله ابروها را زیادتر می کنید، چهره بازتری خواهید داشت و اگر چشمان کشیده می خواهید بهتر است ابروهایتان به هم نزدیک تر باشند.

توجه کنید:

• طبیعی بودن ابرو، همیشه بهترین انتخاب است؛ شکل اولیه‌ی ابرو را حفظ کنید؛ و بیش‌ازحد ابرو را نازک نکنید؛ هماهنگی بین ابرو و چشم را در نظر بگیرید.
• برای پر نشان دادن ابروها کافی است ابرو را به سمت بالا برس بکشید.
• برای نازک نشان دادن ابروها کافی است ابرو را به سمت چپ و راست برس بکشید.
• برای حفظ حالت ابرو از ژل ابرو استفاده کنید.
• جهت اصلاح ابرو و برای جلوگیری از درد می‌توانید از کمپرس یخ استفاده نمایید.

استفاده از سایه ابرو:

افرادی که دارای ابروی کم‌پشت هستند؛ می‌توانند از روغن بادام برای تقویت ابروها استفاده کنند. همچنین استفاده از سایه‌ی ابرو برای این افراد مناسب است. باید توجه داشته باشید؛ که استفاده از مواد شیمیایی و مدادهای چرب در رشد و حجم مو تأثیر منفی می‌گذارند.
فرم و شکل ابرو باید متناسب با صورت اشخاص باشند پس در طراحی شکل ابرو نهایت دقت را داشته باشید.

نحوه‌ی بالا بردن کمان ابرو:

موهای زیر ابرو، در بالاترین نقطه ابرو، بردارید؛ و آن را نازک‌کنید؛ به‌این‌ترتیب کمان ابرو بالا می‌رود؛ و چشم‌ها بازتر به نظر می‌رسد.

اشکل درست ابرو را پیدا کنید؟

هنگام نگاه کردن به ابروهایتان باید دو خط مرئی وجود داشته باشد. یکی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازک شود.

انتخاب بهترین موچین:

از موچین های سرکج برای برداشتن موهای اضافی استفاده کنید. برای پر نشان دادن ابروها، آن ها را به سمت بالا و برای نازک نشان دادن، آن ها را به سمت چپ و راست برس بکشید. برای حفظ حالت ابرو می توانید از ژل ابرو استفاده کنید. موچین های نوک کجی بهترین موچین های هستند که قسمت انتهایی زبری دارند و گرفتن مو با آن ها راحت تر می باشد. برای کشیدن مو زور نزنید. برای کنترل کردن بهتر این عمل برخی از موچین ها به حالت قیچی هستند. موچین خود را هر دو سه سال، وقتی نوک آن شل شد عوض کنید. موچین همیشه باید تمیز باشد. با استفاده از یک گوش پاک کن که آغشته به مواد ضد عفونی یا الکل می باشد نوک آن را تمیز کنید. به خاطر اینکه آثار سرخی اطراف ابرو قبل از آرایش صبح محو و برطرف شود، بهتر است همیشه ابرو را هنگام شب بردارید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در زنجان، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در زنجان، اصلاح ابرو خوب در زنجان، متخصص اصلاح ابرو در زنجان، اصلاح تخصصی ابرو در زنجان، مرکز اصلاح ابرو در زنجان، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در زنجان، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در زنجان، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، زنجانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!