آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در ترکیه

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

مالی
۹۰۲۱۲۶۲۰۲۶ × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بایرام
۹۰۲۱۲۴۳۷۰۰ × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سان
۹۰۲۱۶۵۴۵۳۷ × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ارهان دلان
۹۰۲۱۲۲۵۷۴۶۰۶ × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
توپراک شکر
۹۰۲۱۶۳۸۶۷۰ × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بلک و وایت
۹۰۲۱۶۳۸۵۸۴ × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه
سالن کوتاهی مو
  • 0090 345 ****
  • 0090 1234 ****
  • ترکیه

  • تماس



سالن کوتاهی مو در ترکیه در آرایشگاه هایپر بیوتی ترکیه

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در ترکیه

مرکز تخصصی کوتاهی مو در ترکیه در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در ترکیه

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در ترکیه

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه -شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دائم از خود می پرسند، آیا باید موهایم را کوتاه کنم؟ چه مدل مویی مناسب چهره ی من است؟ مدل موی هر کسی تاثیر چشم گیری در زیبایی و ظاهر او دارد؛ اما مدل های مو بسیار متنوع اند و ممکن است هر مدل مویی برای هر فرم چهره ای مناسب نباشد. پس در اولین قدم لازم است فرم چهره ی خود را بشناسید، سپس از مدل موهایی متناسب با فرم چهره ی خود استفاده کنید.

اما باز هم امکان دارد انجام این کار خیلی ساده نباشد، پس بهترین کار در این شرایط، کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای و با سلیقه است. او فرم چهره ی شما را در نظر می گیرد و سپس مدل های مناسب حالت چهره تان را به شما می گوید، البته این ها همگی در حد پیشنهاد هستند و تصمیم نهایی را خود مشتری ها خواهند گرفت.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در ترکیه

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در ترکیه می پردازیم.

کوتاهی مو:

یکی از مهارت‌هایی که یک آرایشگر خوب را از بد جدا می‌کند شناسایی دقیق چهره است. هر آرایشگر حاذق توانایی این را دارد که نوع صورت شمارا بفهمد و مدل مویی با توجه به فرم صورتتان به شما ارائه دهد. در ادامه می‌خواهیم چند فرم رایج صورت را بیان کنیم:

صورت بیضی شکل:

اگر صورت شما فرم بیضی شکل دارد، پس کارتان بسیار راحت خواهد شد. چون تقریبا هر مدل مویی برای فرم صورت بیضی شکل، مناسب و زیبا است. شما می توانید یک مدل موی بلند تا استخوان ترقوه را انتخاب کنید، یا موهای خود را چتری کنید تا صورت تان کوتاه تر به نظر برسد. یک کوتاهی زاویه دار که مکمل چانه ی شما است، نیز می تواند یک مدل موی مناسبی برای شما باشد. چتری های صاف و موج دار جذابیت شما را بیشتر می کنند و نیز یک مدل موی بلند و فرفری هم برای شما بسیار زیبا خواهد بود.

صورت‌های گرد:

برای افرادی با این نوع صورت توصیه‌ی ما بر این است که موهایشان را طوری حالت دهند که مو در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشد، موهای پایین‌تر از خط گونه نیز باید به حالتی کوتاه شوند که چهره‌ی فرد حالتی باریک‌تر به خود گیرد.

یک مدل موی کوتاه (مثلاً مدل موی پیکسی) توانایی آن را دارد که از گردی صورت شما بکاهد یا اگر شما جزء آن دسته از افرادید که به موی بلند علاقه دارید می‌توانید موهایتان را به حالت لایه‌لایه کوتاه کنید. اگر شما فردی به‌روز و طرفدار متدهای امروزی هستید می‌توانید موهای خودزا به سبک آشفته حالت دهید.

اگر هنوز در سر شما این سؤال باقی است که آیا موهایم را کوتاه کنم یا خیر پاسخ ما به شما آری است. شما می‌توانید در طول زندگی‌تان مدل موهای متنوعی را امتحان کنید. از نگه‌داشتن موهایی بلند و یکنواخت به‌شدت اجتناب کنید.

حالت صورت قلب مانند:

حالت چهره ای که در آن، عرض قسمت بالایی صورت نسبت به قسمت پایینی آن بیشتر است، حالت صورت قلبی شکل نام دارد. بهتر است چنین افرادی، موهای خود را به نحوی کوتاه کنند که در قسمت بالایی صورت و پیشانی حجم موها کمتر و در قسمت پایین صورت موها بیشتر نمایان باشد.

موهایی که بلندی شان تا چانه است و موهایی که از چانه کمی کوتاه تر هستند برای این مدل چهره مناسب است. اگر موهای این افراد، به گونه ای کوتاه شوند که موهای کنار گونه ها پر تر باشند و موهای روی سر آنها کم پشت تر شوند، بسیار مناسب خواهد بود. چون با این کار هم پیشانی آنها کوتاه تر دیده می شود و هم موهایشان پر پشت تر به نظر می رسد

صورت‌های مربع:

این افراد بهتر از مدل مویی بهره ببرند که زیاد صاف نباشد. بهترین گزینه برای این افراد انواع چتری‌ها است. شما می‌توانید مدل موهای کوتاه تا متوسط با امواج نرم مو را انتخاب کنید چراکه برگردی صورت شما می‌افزاید. برای افرادی با این فرم صورت موهایی بلند با چتری نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

صورت مستطیلی:

افراد با صورت مستطیلی پیشانی درازی دارند، پس مدل مویی برای آنها مناسب تر است که درازی پیشانی آنها را کم تر کند؛ مثلا؛ مدل مویی که در آن موها به یک طرف حالت داده می شوند انتخاب درستی برای آنها است

مزایای کوتاهی مو:

کوتاه کردن موها علاوه بر اینکه باعث تنوع و زیبایی چهره‌ی شما می‌شود مزایای دیگری را نیز در برمی‌گیرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

جذابیت و تنوع:

کوتاهی مو می‌تواند افراد را بسیار جذاب نشان دهد.

نگهداری راحت تر:

مدل موی کوتاه تر، به رسیدگی و نگه داری کمتری نیاز دارد، پس برای خانم هایی که مشغله ی زیادی دارند و فرصت آزاد آن ها کم تر است، کوتاه کردن موها بسیار مناسب می باشد.

برس کشیدن راحت:

افرادی که دارای موهای کوتاه هستند دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف شانه کشیدن و آراستن موهای خود کنند.

دوش گرفتن سریع تر:

خانم های مو بلند، معمولا زمان زیادی را در حمام صرف شستشوی موهای خود می کنند؛ اما با کوتاه کردن موها، زمان شستن آنها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده‌ها و حالت‌دهنده‌های مو:

اگر موهای شما بلند باشد مسلماً مقدار مصرف شما در شامپو، شوینده‌ها و حالت‌دهنده‌های مو افزایش می‌یابد. اگر موهای خودزا کوتاه کنید می‌توانید در مصرف و خرید تمام محصولات مو صرفه‌جویی کنید.

افزایش رشد مو:

شاید باورتان نشود اما هرچه که موهای خودزا در فواصل زمانی کمتری کوتاه کنید حتی یک سانتی‌متر رشد موهایتان افزایش می‌یابد و باعث احیاء و زنده شدن مو می‌شود. یکی از دلایلی که آقایان زودتر به آرایشگاه می‌روند و رشد موهایشان بیشتر است همین امر است.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو ترکیه، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در ترکیه، بهترین کوتاهی مو در ترکیه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، ترکیه ای، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!