بهترین تالار عروسی در لواسان
  • بهترین تالار عروسی در لواسان
  • بهترین باغ تالار عروسی در لواسان

بهترین تالار عروسی در لواسان
بهترین تالار عروسی در لواسان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • لواسان

  • تماس




بهترین تالار عروسی در لواسان در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در لواسان

بهترین تالار عروسی در لواسان با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در لواسان

بهترین تالار عروسی در لواسان – در برنامه‌ریزی‌های که برای جشن عروسی انجام می‌شود انتخاب تالار نقش مهمی در پایه برگزاری جشن دارد. کیفیت یک تالار نقش زیادی در بهتر و زیبا برگزار شدن عروسی شما دارد. یکی از سنگین‌ترین هزینه‌های که برای عروسی انجام می‌شود تالار است که شاید از خیلی هزینه‌های دیگر بزنید و به دنبال یک تالار خوب هستید… شامل ورودی تالار یا باغ تالار، هزینه شام و دیزاین مراسم و گروه موسیقی و رقص، تزئینات سفره عقد یا سالن عقد؛ که برای آن باید وقت بگذارید و چند ماه زودتر به انتخاب آن بروید.

با صبر و حوصله چند تالار متعدد و باکیفیت سر بزنید و بررسی و مقایسه کنید و آن تالاری که با هزینه شما تناسب دارد و موردعلاقه‌ی شماست را انتخاب کنید؛ و اگر قصد دارید در ایام عید و مناسبتی مراسم بگیرد زود اقدام نکنید نمی‌توانید تالار دلخواه خود را برگزینید. تاریخ عروسی نقش بسزایی در هزینه تالار دارد در برخی از فصل‌ها تالار گران‌تر هستند مثل تابستان که اوج برگزاری مراسم‌ها و جشن‌هاست و ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها. اگر می‌خواهید هزینه مقرون به صرفه‌ی باشد وسط هفته یا ایام غیر تعطیل و پاییز و زمستان در این فصل‌ها مناسبت و عروسی کمتری برگزار می‌شود را انتخاب کنید بخاطر خلوت بودن مدیران تالار می‌تواند تخفیف خوبی به شما ارائه بدهند. و هرکسی برای انتخاب تالار در ذهن خود معیارهای دارد. به چه چیزهای در انتخاب تالار باید توجه کرد؟ بنا داریم چند نکته‌ی مهم در انتخاب تالار باهم مرور کنیم.

بهترین باغ تالار عروسی در لواسان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی در لواسان می پردازیم.

انتخاب تالار یا باغ تالار:

تفاوت تالار و باغ تالار در چیست؟تالار سالن بزرگ و سرپوشیده با امکانات مجهز برای برگزاری همایش‌ها و جشن‌های بزرگ و عروسی‌ها است. باغ تالار بیشتر در اطراف شهر هست علاوه بر فضای سرپوشیده و امکانات برای برگزاری عروسی و دارای فضای سبز بزرگ و تزئیناتی که در داخل باغ انجام شده برای برگزاری جشن در فضای باز و سبز. هزینه‌های مربوط به تالار یا باغ تالار هریک وردی ثابتی دارند. اعم پذیرای، موزیک، خدمات و مالیات…
اما هزینه‌های دیگر و اضافه‌تری هم هست. مثل سرگرمی‌های خاص، بادکنک آرایی یا کالسکه و غیر که ب دلخواه شماست. می‌توانید آن‌ها را کم کنید یا اگر بودجه‌ی کافی دارید انتخاب نمایید.

چند نکته‌ی مهم در انتخاب تالار عروسی:

موقعیت دسترسی آسان:

موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد. ممکن است تالارهای بسیار جای مناسب و شیک باشند اما به دلیل مسیر زیاد مناسب همه نیستند. به دلیل اینکه شما در روز عروسی به مکان‌های مختلفی از شهر می‌روید، آرایشگاه، گل‌آرایی ماشین، آتلیه و عکاسی با کمبود وقت مواجه می‌شوید باید موقعیت دسترسی آسانی برای تالار داشته باشید. در مرکز شهر نباشد بخاطر ترافیک و شلوغی و ازدحام جمعیت آزاردهنده خواهد بود …و خیلی دور از شهر نباشد؛ که مسافت طولانی باعث خستگی وبی حوصلگی خود و مهمانان می‌شود. به‌خصوص مهمان‌های که بچه کوچک و یا افراد مسن به همراه دارند؛ و جای را برای تالار انتخاب کنید که با آتلیه و آرایشگاه شما مسیر نزدیکی داشته باشد به‌هرحال شما هم باید به تالار بروید و با گرفتن وقت از شما با برنامه‌ریزی‌های که برای جشن خود دارید تداخل ایجاد می‌کند. (در هر صورت تایم زیادی نگیرد)

ظرفیت پذیرای سالن عروسی:

ظرفیت سالن با تعداد مهمان‌ها شما مرتبط می‌باشد؛ و سالن باید گنجایش مهمانان شما رو داشته باشد. اگر تعداد مهمان‌ها زیاد است باید تالار یا باغ تالار بزرگ باشد بطور دقیق جا برای همه باشد و اما اگر تعداد مهمان‌های شما کم هست باید تالار یا باغ تالار کوچک باشد. و اگر بزرگ باشد با پراکندی مهمانان عروسی شما خلوت و سرد به نظر می‌رسد و جلوه‌ی زیبای نخواهد داشت. هرچند برای اینکه کم و کسری نباشد از مسئول سالن بپرسید در صورت لزوم میز و صندلی اضافه دارد در اختیارتان قرار دهد؟

انتخاب موزیک مناسب به‌دلخواه خودتان:

به انتخاب خود موزیک‌های ملایم و زیبا برای سرگرم کردن مهمانان به مدیران تالار پیشنهاد کنید و اگر شما درخواست استفاده از سازو آهنگ‌های محلی و بومی را داشته باشید عروسی شما خاص‌تر خواهد شد به آن دلیل که بین مردم ما بی‌شک طرف دارهای زیادی دارد، با استفاده از آتش‌بازی‌های بی‌خطر برای به وجد آوردن و شاد بودن همگان در جشن خود استفاده کنید.

داشتن پارکینگ مجهز:

پارکینگ یا مکان مناسبی برای مهمان‌ها داشته باشد که امینت خاطر از محل خودروی خود داشته باشند که به دنبال پارک کردن در کوچه یا خیابان باعث سردرگمی و کلافگی آن‌ها می‌باشد هرچند که خیلی از تالارها پارکینگ اختصاصی دارند اما جویا باشید و از این مورد هم اطمینان حاصل کنید.

دقت به تمیز و بودن رومیزی و رو کش صندلی‌ها:

مهمانان شما چون زمان زیادی را بر روی صندلی‌ها می‌نشینند توجه کنید که ازنظر راحت بودن صندلی‌ها و احساس سختی ننمایند.

میز و صندلی‌ها چون برای نشستن سرو غذا هست اگر لکه از غذا یا نوشیدنی قبل به‌جا مانده باشد باعث حساسیت مهمان‌ها و ناراحتی می‌شود. حتماً چک کنید چند بار و خودتان درخواست کنید از مسئول تالار که تمیزی و نظافت کافی را داشته باشند.

میز شام عروس و داماد:

یک میز مجزا با تزئینات خاص‌تر اعم از گل‌آرایی و شمع آرایی … برای سرو شام عروس و داماد در نظر گرفته می‌شود. ممکن است هزینه‌ی جداگانه داشته باشد یا به‌عنوان هدیه برای شما انجام شود… به‌هرحال برای لذت بردن شما هست و می‌تواند در فیلم عروسی شما به زیبای ماندگار شود.

تعداد مدعوین شما:

برای رزرو سالن از تعداد مهمان‌های خود مطمئن شوید. اینکه با کمبود جا و امکانات مواجه نشوید یا اگر سفارشات‌ شما بیشتر از تعداد مهمان‌ها باشد که انجام می‌دهید. به گونه‌ی که شما هزینه زیادتری رو پرداخت کردید و هدر داده می‌شود.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

بعد از نهایی شدن انتخاب تالار برای عقد قرارداد غذا و نوشیدنی‌ها آنجا را تست کنید و چند مدل غذا باسلیقه‌های متفاوت سفارش دهید و کباب طرفدار بیشتری دارد انتخاب مناسبی هست و اگر سلف‌سرویس باشد بهتراست میهمانان با دلخواه خود انتخاب می‌کنند مقدار غذا رو کمتر اسراف خواهد شد. اگر در فصول سرد عروسی می‌گیرید با یک نسکافه و چایی مناسب‌تر هست. یکی دو بار بدون هماهنگی اولیه به آنجا بروید و از مدیر آنجا بخواهید که همکاری لازم را داشته باشد از کیفیت پذیرای و تست غذا و نوشیدنی‌ها، خدمات و پرسنل آنجا مطلع شوید و به گونه‌ی یک‌بار دیگر همه چیز را چک کنید‌.

سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

سرویس‌های بهداشتی را چک کنید تمیز بودن آنها و امکانات لازم‌‌ را داشته باشند وجود رختکن‌های مناسب برای خانم‌ها، وجود وسایل بازی یا اتاق بازی برای سرگرم شدن بچه‌ها و اطمینان خاطر داشتن مادر از بچه‌ی خود در آن محیط .

تغییر تاریخ عروسی به هر دلیل:

مسئله مهم دیگر این است که از مسئول تالار حتماً بپرسید اگر شما بخواهید تاریخ عروسی‌تان عقب بیاندازید یا اگر لغو شد به هر دلیلی پرداخت جریمه دارد؟ به این دلیل که بعضی تالارها برای کنسل شدن هزینه‌ی دریافت می‌کنند.

و در آخر:

تالار باید زیبا و شیک باشد در هر صورت جای که یک شب رویایی و خاطره‌انگیز برای عروس و داماد و همچنین خاطره‌ی خوش برای مهمانان هست، عروس و داماد تالار را با نظر و سلیقه‌ی خود انتخاب کنند. به فضای سبز و بادکنک آرایی و شم آرایی و گل‌آرایی و میوه‌آرایی توجه کنید همان‌طور که مدنظرتان هست درخواست کنید. بعضی تالارها می‌توانید خود میوه را سفارش دهید از بیرون و به تالار بیاورید. به دلیل مشغله زیاد خودتان آن روز اگر امکان آن هست یکی از نزدیکان خود این کار را انجام دهند. میوه‌ی تر و تمیز و باکیفیت و درواقع به انتخاب خودتان برای سرو مهمان‌ها سفارش دهید.

سقف سالن یا باغ که‌ مهمان‌ها آنجا قرار می‌گیرند دلباز باشد و افکت و نورپردازی‌های مناسبی انجام شده باشد که کمبود نور یا زیاد بودن روشنایی در هر صورت اذیت کننده نباشد، افکت نورپردازی و مشعل آرایی در فیلم عروسی‌تان بسیار زیبا جلوه می‌دهد. به سیستم گرمایشی و سرمایشی حتماً توجه کنید و تهویه هوا آنجا به دلیل شلوغ بودن باید هوا جریان داشته باشد. راه رو و راه پله‌ها چک کنید که لیز نباشد… جایگاه رقص باید کاملاً مناسب و اختصاصی باشد داشتن پله بی‌مورد و سطح نامناسب اذیت کننده خواهد بود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا تالار شما تخفیفی برای تسهیلات ارائه شده دارد؟

جهت کسب اطلاع از تخفیفات تماس بگیرید.

آیا برای گروه موسیقی جایگاهی در تالار در نظر گرفته شده است؟

بله برای گروه موسیقی جایگاهی در نظر گرفته شده است.

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

قیمت رزرو تالار به درخواستهای شما بستگی دارد.

امکان داشتن گروه موسیقی از بیرون برای روز عروسی وجود دارد؟

بله. ولی از قبل باید هماهنگی های لازم را داشته باشید.

آیا تالار عروسی گروه موسیقی دارد؟

تالار عروسی برای موسیقی برنامه ریزی خاصی دارد.

برای ماه‌هایی که کمتر مراسم عروسی در آن‌ها برگزار می‌شود تخفیفی در نظر دارید؟

جهت اطلاع از هزینه ها و تخفیف های قابل ارائه تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در لواسان، بهترین باغ تالار عروسی در لواسان، باغ، بهترین سالن عروسی لواسان، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، لواسانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!