• اکستنشن مو در گوهردشت کرج
  • بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو در گوهردشت کرج

اکستنشن مو در گوهردشت کرج
مرکز اکستنشن مو مهرجان
  • مرجان بلالیان
  • 0912 369 0364
  • کرج، گوهردشت، نبش دهم اصلی شرقی، پلاک ۲۹، بالای چمدان پرواز، سالن زیبایی مهرجان

  • تماس



بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو مهرجان در گوهردشت کرج

مرکز تخصصی اکستنشن مو در گوهردشت کرج

مرکز فوق تخصصی اکستنشن مو مهرجان در گوهردشت کرج با مدیرت خانم مرجان بلالیان ارائه کننده کلیه ی خدمات حرفه ای اکستنشن موی طبیعی

با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه اکستنشن
🌟 خانوما زیبا موهای ما 100% طبیعی و از سر قیچی شده هستن که خودمون کوتاه میکنیم به هیچ عنوان موی الیاف یا شرکتی نداریم. ✨
⭐ دیگه نگران موهای کم حجم و اسیب دیده ی و کوتاه شده خود نباشید. ✨
⭐ همه قد مو از ۴۰ سانت تا ۱ متر و همه رنگه مو موجود میباشد. ✨
⭐ موهای طبیعی اکستنشن قابلیت اتو، کراتین، رنگ، دکلره، بابلیس، کرلی، شنیون و … میباشد.✨
موهای ما با موهای شرکتی ، موهای وارداتی و یا موهایی که توی مغازه ها می فروشن کاملا فرق دارن، موی واقعی انسان هستن و ۱۰۰٪ طبیعی هستن.
⭐ نصب فقط تو‌ یک ساعت! نوبت دهی فقط با هماهنگی قبلی داده میشه.❤️




اکستنشن مو در گوهردشت کرج | بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو در گوهردشت کرج

اکستنشن مو در گوهردشت کرج

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو در گوهردشت کرج

اکستنشن مو در گوهر دشت کرج -آراسته بودن و زیبایی برای هرکسی اهمیت دارد، مخصوصاً خانم‌ها که به این مقوله، بیشتر اهمیت می‌دهند. یکی از رازهای جذابیت، داشتن موهای بلند و پرپشت هست. اغلب خانم‌هایی که بیشتر به ظاهرشان اهمیت می‌دهند، به خاطر کم پشت بودن یا کوتاهی موهایشان، مجبورند چندین ماه زمان بگذارند و صبر کنند.

می بینیم که بعضی افراد بدون هیچ تعلّلی در عرض یک روز، دارای موهای بلند و پرپشتی می شوند؛ تعجب نکنید بله در عرض یک روز یا بگوییم چند ساعت، روش ها و راهکارهایی وجود دارد که شما را به آرزویتان برساند که با دیدن موهای بلند و زیبا در آینه، لذت ببرید. یکی از بهترین روش ها اکستنشن هست که خیلی سریع شما را به خواسته تان می رساند.

با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان، مو به زیباترین حالت خود در می آید. به طور مثال، سلبریتی های هالیوودی که به ظاهر موهای زیبا و پرپشتی دارند، جالب است بدانید که آنها به طور معمول از اکستنشن استفاده می کنند. سؤالی که پیش می آید این است که آیا انجام این کار، باعث ریزش موهایشان نخواهد شد؟

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو در گوهردشت کرج

اکستنشن مو در گوهردشت کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در گوهردشت کرج می پردازیم.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن های مو، موهایی هستند که برای افزایش طول و حجم دادن به موهای طبیعی به آن ها اضافه می گردند. انواع گوناگونی از اکستنشن وجود دارد که با توجه به مشاوره، جنس مو و هزینه می توان بهترین و مناسب ترین نوع را انتخاب کرد.

این اکستنشن ها کاملاً امن و بی خطر می باشند. پنهان کردن مشکلاتی از قبیل نازکی و ضعیفی تارهای مو، ریزش مو و حتی کچلی، از علت اصلی این اعتماد هست که افراد زیادی در سراسر جهان به این کار روی آورده اند.

هیچ محدودیت سنی برای استفاده از اکستنشن، برای افراد وجود ندارد. البته برای استفاده از این روش باید به نوع برندها نیز توجه کرد.

تقسیم بندی اکستنشن:

اگر بخواهیم یک دسته بندی کلی از اکستنشن ها بر اساس جنس آنها داشته باشیم به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

اکستنشن های طبیعی که برای تهیه ی آنها از موهای طبیعی استفاده شده و دوام و کیفیت بالاتری دارند و به علاوه می توان آنها را مثل موهای طبیعی رنگ دکلره و یا هایلایت کرد و از تنوع بخشیدن به آنها لذت برد، به علاوه ظاهر زیبا و طبیعی آنها باعث می شود تشخیص اکستنشن از موی طبیعی بسیار دشوار شود و به مراقبت کمکتری نسبت به اکستنشم های مصنوعی نیاز دارند.

دسته ی دیگر اکستنشن هایی هستند که به صورت مصنوعی در کارخانه ها تولید می شوند و در انواع کیفیت ها به بازار ارائه می شوند اما نسبت به انواع طبیعی در کل کیفیت و ماندگاری کمتری دارند و ممکن است هنگام تولید آنها از روش های بهداشتی استفاده نشده باشد.

انواع اکستنشن ها از نظر مدت زمان استفاده:

اکستنشن های موقتی؛ این دسته از اکستنشن ها مناسب افرادی هستند که نمی خواهند طولانی مدت و مداوم از اکستنشن استفاده کنند، این اکستنشن ها با کلیپس های مخصوص و یا چسب متصل می شوند و می توانید آنها را هر هفته و یا هر روز جدا کرده و دوباره متصل کنید.

اکستنشن های نیمه دائم؛ ماندگاری این محصولات در حدود 6 الی 8 هفته است و در دسته های کوچک تری نسبت به انواع کلیپسی ارائه شده و به صورت نواری و با استفاده از چسب های نا مرئی متصل می شوند.

اکستنشن های دائمی همان طور که از اسم آنها مشخص است مدت زمان بیشتری دوام می آورند و معمولا ماندگاری آنها حدود چند ماه است.

مزایا و معایب اکستنشن مو در گوهردشت کرج:

1- برخی از مزایای اکستنشن های طبیعی:
حالت پذیری و رنگ پذیری بیشتر و بهتری دارند. طول عمر و دوام آن ها بیشتر از نوع مصنوعی هست. موها را پرپشت تر نشان می‌دهند. موها زیباتر دیده می شوند. به مراقبت و توجه زیادی نیاز ندارند.
2- برخی از معایب اکستنشن های طبیعی:
گران تر هستند.
3- برخی مزایای اکستنشن های مصنوعی:
ارزان تر هستند.
4- برخی معایب اکستنشن های مصنوعی:
برای تولید، ممکن است از روش های غیربهداشتی استفاده شود. عمر و دوام زیادی نسبت به نوع طبیعی ندارند. نیاز به توجه و مراقبت زیادی دارد. در صورت استفاده از اتو مو، سشوار و … احتمال ذوب شدن وجود دارد.

چه روش هایی برای نصب اکستنشن لا به لای موهای طبیعی وجود دارد؟

روش های نصب اکستنشن متنوع هستند که برای هر فردی باید روش مناسب او استفاده شود. روش نصب اکستنشن به وسیله ی رینگ؛ باید توجه کرد که این شیوه برای کسانی که موهای کم پشت و نازکی دارند مناسب نمی‌باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ معلوم می شود.

برای افرادی که در بالا اشاره شد و به طور کلی برای نصب کردن اکستنشن ها به جلوی سر استفاده از چسب روش مناسب تری است. البته این چسب ها فاقد مواد مضر هستند پس برای استفاده از آنها جای نگرانی نیست.

روش دوختن که روشی بسیار زیبا و هنرمندانه است و نتیجه ی کار بسیار زیبا و طبیعی دیده می شود اما نیازمند صبر و حوصله ی بیشتری است و زمان بیشتری صرف می کند به علاوه برای اجرای آن باید به شخص مناسبی مراجعه کرد چون اجرای این روش کار هرکسی نیست.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو:

1- رنگ مو:
یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب مناسب این است که تن رنگ موی طبیعی شما با اکستنشن تناسب داشه باشد و به هم نزدیک باشند. اگر از اکستنشن های روشن یا تیره تر از موهای خود استفاده کنید، باعث از بین بردن جلوه و زیبایی موها خواهد شد.
2- مراقبت درست و صحیح:
برای شستشوی موها باید از شامپوهایی که فاقد سولفات و پارابن باشند، استفاده کنید. اکستنشن های کلیپسی و کلاه گیس ها را باید شب ها از موی طبیعی جدا کرد و در کل نباید مدت طولانی روی سر قرار گیرند.
3- قیمت:
قیمت اکستنشن ها با توجه به کیفیتشان و روشی که برای بستن آن ها استفاده می شود، بسیار متفاوت است. در نتیجه می توان با توجه به روش مورد نظر و کیفیت موهایی که انتخاب کرده اید، قیمت نهایی را مشخص کرد. معمولاً گران ترین نوع، اکستنشن های بوند هستند، زیرا مدت زمان طولانی تری دوام می آورند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو در گوهر دشت کرج :
  • سالن زیبایی مهرجان
  • سالن زیبایی ساران
  • سالن زیبایی فرزانه
  • سالن زیبایی ندا بیوتی
  • سالن زیبایی تیوا
  • سالن زیبایی دلبرانه

دلبرانه
0263441 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ساران
0930920 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تیوا
0263441 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ندا بیوتی
0912935 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرزانه
0912497 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهرجان
0912369 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چگونه باید موهای اکستنشن شده را شانه زد؟

با اکستنشن مو، حجم مو افزایش یافته و احتمال اینکه موها بهم تنیده شوند بسیار زیاد است. بنابراین باید به آرامی و با دقت و حوصله شانه را از موها عبور داد تا هم موها صاف شوند و هم از خردشدن آن جلوگیری شود.

با اکستنشن گیره‌ای می‌توان وارد استخر شد؟

قبل از ورود به استخر اکستنشن گیره‌ای را باز کنید تا نمک موجود در آب استخر اکستنشن مو را خراب نکند.

با انجام اکستنشن مو می‌توان فعالیت‌های ورزشی را انجام داد؟

بهتر است که از انجام فعالیت‌های ورزشی بعد از اکستنشن مو بپرهیزید چون نمک موجود در عرق بدن باعث خرابی اکستنشن می‌شود.

چرا اکستنشن موی طبیعی بهتر از اکستنشن موی مصنوعی است؟

چون جلوه‌ی اکستنشن موی طبیعی بیشتر بوده و می‌توان آن را به راحتی رنگ کرد در ضمن تداوم و ماندگاری بیشتری داشته و در مقابل نور خورشید واکنشی نشان نمی‌دهد.

برای کودکان چه اکستنشنی را پیشنهاد می‌دهید؟

اکستنشن گیره‌ای را برای کودکان پیشنهاد می‌دهیم. برای مابقی روش‌های اکستنشن باید با پزشک مشورت نمایید.

هزینه اکستنشن مو چقدر است؟

با توجه به اینکه چه روشی را برای اکستنشن مو انتخاب می‌کنید هزینه متغییر است. بنابراین جهت اطلاع از قیمت ها تماس حاصل فرمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

اکستنشن مو در گوهردشت کرج، بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو در گوهردشت کرج، اکستنشن کار خوب در گوهردشت کرج، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، گوهردشت کرجی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!