بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر
  • بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر
  • بهترین کوتاهی مو زنانه در شاهین شهر

بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر
سالن کوتاهی مو شاهین شهر
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شاهین شهر

  • تماس



سالن کوتاهی مو در شاهین شهر در آرایشگاه هایپر بیوتی شاهین شهر

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در شاهین شهر

مرکز تخصصی کوتاهی مو در شاهین شهر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر

بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر

بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر – شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دائم از خود می پرسند، آیا باید موهایم را کوتاه کنم؟ چه مدل مویی مناسب چهره ی من است؟ مدل موی هر کسی تاثیر چشم گیری در زیبایی و ظاهر او دارد؛ اما مدل های مو بسیار متنوع اند و ممکن است هر مدل مویی برای هر فرم چهره ای مناسب نباشد. پس در اولین قدم لازم است فرم چهره ی خود را بشناسید، سپس از مدل موهایی متناسب با فرم چهره ی خود استفاده کنید.

اما باز هم امکان دارد انجام این کار خیلی ساده نباشد، پس بهترین کار در این شرایط، کمک گرفتن از یک آرایشگر حرفه ای و با سلیقه است. او فرم چهره ی شما را در نظر می گیرد و سپس مدل های مناسب حالت چهره تان را به شما می گوید، البته این ها همگی در حد پیشنهاد هستند و تصمیم نهایی را خود مشتری ها خواهند گرفت.

بهترین کوتاهی مو زنانه در شاهین شهر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کوتاهی مو زنانه در شاهین شهر می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یک آرایشگر حرفه ای، همچون یک هنرمند است که می تواند موها را متناسب با فرم چهره ی هر کسی کوتاه کند. به همین دلیل ابتدا نیاز داریم که فرم های مختلف صورت را بشناسیم، پس به معرفی انواع فرم چهره و بعضی از مدل های مناسب برای هر فرم چهره می پردازیم:

صورت بیضی شکل:

اگر صورت شما فرم بیضی شکل دارد، پس کارتان بسیار راحت خواهد شد. چون تقریبا هر مدل مویی برای فرم صورت بیضی شکل، مناسب و زیبا است. شما می توانید یک مدل موی بلند تا استخوان ترقوه را انتخاب کنید، یا موهای خود را چتری کنید تا صورت تان کوتاه تر به نظر برسد. یک کوتاهی زاویه دار که مکمل چانه ی شما است، نیز می تواند یک مدل موی مناسبی برای شما باشد. چتری های صاف و موج دار جذابیت شما را بیشتر می کنند و نیز یک مدل موی بلند و فرفری هم برای شما بسیار زیبا خواهد بود.

فرم صورت گرد:

اگر صورت شما گرد و دایره وار است، پیشنهاد می شود که مدل مویی را انتخاب کنید که گردی چهره ی شما را کم تر کرده و صورت تان را باریک تر نشان دهد. مناسب تر است که موها، در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشند.

یک مدل پشت کوتاه برای کم تر کردن حالت گردی صورت، انتخاب بسیار مناسبی است، شما می توانید موهایتان را لایه لایه کوتاه کنید و یا آنها را موج دار کنید. اگر می خواهید یک مدل موی مد روز و جدید را امتحان کنید، سعی کنید موهایتان را به صورت آشفته درست کنید، به طور کلی مدل مویی که لایه های جلویی آن از لایه های پشتی بلند تر است، گزینه ی خوبی برای شما محسوب می شود.

حالت صورت قلب مانند:

حالت چهره ای که در آن، عرض قسمت بالایی صورت نسبت به قسمت پایینی آن بیشتر است، حالت صورت قلبی شکل نام دارد. بهتر است چنین افرادی، موهای خود را به نحوی کوتاه کنند که در قسمت بالایی صورت و پیشانی حجم موها کمتر و در قسمت پایین صورت موها بیشتر نمایان باشد. موهایی که بلندی شان تا چانه است و موهایی که از چانه کمی کوتاه تر هستند برای این مدل چهره مناسب است. اگر موهای این افراد، به گونه ای کوتاه شوند که موهای کنار گونه ها پر تر باشند و موهای روی سر آنها کم پشت تر شوند، بسیار مناسب خواهد بود. چون با این کار هم پیشانی آنها کوتاه تر دیده می شود و هم موهایشان پر پشت تر به نظر می رسد.

فرم صورت مربعی شکل:

صورت های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند، پس باید موها را طوری کوتاه کرد که چهره ی این افراد گرد تر دیده شود. از این رو مدل های موی کوتاه تا متوسط با امواج نرم مو، برای این فرم از چهره مناسب تر است. بهتر است مدل مویی انتخاب شود که بیش از اندازه صاف نباشد. برای مثال؛ مدل موی چتری برای چنین افرادی بسیار مناسب و برازنده است، پس باید از یک دست کوتاه کردن موها و مدل مو با اندازه ی یکنواخت، به دلیل نمایان کردن فک زاویه ای این افراد اجتناب کرد.

صورت مستطیلی:

افراد با صورت مستطیلی پیشانی درازی دارند، پس مدل مویی برای آنها مناسب تر است که درازی پیشانی آنها را کم تر کند؛ مثلا؛ مدل مویی که در آن موها به یک طرف حالت داده می شوند انتخاب درستی برای آنها است.

مزیت های کوتاه کردن موها:

جذابیت و تنوع:

به جای اینکه موهایتان را بلند و ساده نگه دارید، می توانید آنها را به مدل های مختلفی، متناسب با فرم چهره ی خود کوتاه کنید و از تنوع دادن به ظاهر خود لذت ببرید. به علاوه کوتاه کردن موها جذابیت زیادی به صورت افراد می دهد.

نگهداری راحت تر:

مدل موی کوتاه تر، به رسیدگی و نگه داری کمتری نیاز دارد، پس برای خانم هایی که مشغله ی زیادی دارند و فرصت آزاد آن ها کم تر است، کوتاه کردن موها بسیار مناسب می باشد.

برس کشیدن راحت تر مو ها:

هنگامی که موها بلند هستند، برس کشیدن آنها سخت تر و زمان بر تر است، اما برای برس کشیدن و مرتب کردن موهای کوتاه، به زمان زیادی نیاز نداریم.

دوش گرفتن سریع تر:

خانم های مو بلند، معمولا زمان زیادی را در حمام صرف شستشوی موهای خود می کنند؛ اما با کوتاه کردن موها، زمان شستن آنها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

صرفه جویی کردن در مصرف شوینده ها و حالت دهنده های مو:

اگر موها کوتاه باشند، برای شستن آنها مقدار کم تری شامپو و نرم کننده ی مو نیاز است، همچنین با مقدار کمی سرم مو یا ماسک مو می توان موهای کوتاه را تقویت و حالت دار کرد.

جلوگیری از آسیب رسیدن به نوک موها و ایجاد مو خوره:

برای سالم تر و زیبا تر نگه داشتن موها، به افراد توصیه می شود که هر سه ماه یک بار، چند سانتی متر از پایین موهای خود را کوتاه کنند و به این ترتیب قسمت های مرده و آسیب دیده ی موها را از بین ببرند. چون در اثر استفاده از حرارت اتو مو، سشوار یا بابلیس برای حالت دادن به موها، نوک آن ها آسیب می بیند و شکسته می شود.

افزایش سرعت رشد مو ها:

کوتاه کردن موها، باعث زنده شدن سلول های مو می شود و سرعت رشد مو ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که سرعت رشد موها در آقایان بالا تر است و هر ماه به آرایشگاه مراجعه می کنند. پس اگر می خواهید موهای تان با سرعت بیشتری رشد کنند، بهتر است آنها را با فواصل کم کوتاه کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در شاهین شهر، مرکز تخصصی کوتاهی مو در شاهین شهر، سالن کوتاهی مو در شاهین شهر، بهترین کوتاهی مو زنانه در شاهین شهر، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شاهین شهری، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!